Na jedynce do 70 - żal mi twojego silnika.
Zapewne dziadostwo wypluje panewki po kilkudziesięciu kkm.
Słyszałeś egzotyczne pojęcie - "skrzynia biegów" - zazwyczaj drążkiem
można przy odpowiednim naciskaniu lewego pedału wybrać wyższy bieg np. 2
a następnie 3 i dzięki temu przyspieszyć znacznie efektywniej.
No ale nie wypada tak ruszać spod jedynych świateł w Koziej Wólce (przy
dyskotece)...
A jak mam biegi zmieniać ? jak się jedzie na zimny łokieć/cięzki sygnet, a
drugą rękę przez szyberdach wystawić żeby wszyscy widzieli że mam ? A pod
disco się wyrywa na pisk hamulców, bo silnik nie daje rady ;)
A tak serio:
nie sądze żebyś do 70 się szybciej rozpędził zmieniająć na 2 i/lub 3.
Jasne że jest jeszcze 2 i 3 - ale jak ładnie z 1 na 5 się przerzuca
a potem patrzy jak cię ludzie wyprzedzają 110km/h bo myślą że się ścigasz :)
(oczywiście to że ktoś jedzie 110km/h powoduje że korek maleje - do momentu
kiedy w coś nie przywali, uszkodzi się na tyle że sam nie zjedzie i
zablokuje pas, przy jednym nawet sprawdziłem ile jechał ~ 165..175km/h
w koleinach po miescie :), ale to było 2.2 tony na hydroactive = bezpiecznie
dla prowadzącego ).
silnik jest silnik - wytrzymał juz 35kkm mojego katowania :), mam nadzieje
że jeszcze troche wytrzyma - potem tanio sprzedam :) - ale tu masz razje
jeden tak prawie zdechł - w około 30kkm (30->60kkm) 1.6 16v 106 koni (lanos).
ale dziś już wiem nie wciskać do dechy na zimnym, pozatym ten jest 12v czyli
mniej częćci i większe :).
pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
8 |
Data: Pa?dziernik 26 2008 08:57:45 |
Temat: Re: Symulator korków drogowych - dlaczego powstają? |
Autor: Hants |
Kapitalna sprawa i w dodatku barzo realistyczna. Kluczem do rozladowania korkow jest czasowe zamykanie wjazdu na autostrade. Przy 4000 pojazdow na godzine - cala trase zakorkowalem w 6 'minut'. Po zablokowaniu wlaczajacych cie - odblokowalem ja w niecale 1,5 "minuty"
Mam potwierdzenie tego w realu: obwodnica Londynu i Birmingham. Londyn wiecznie stoi (najwiekszy parking w Europie), Birmingham - jedzie - 80 km/h, ale jedzie - bo ma mozliwosc wlaczenia czasowych, czerwonych swiateł na wjazdach
|