Grupy dyskusyjne   »   TVN Turbo

TVN Turbo



1 Data: Marzec 09 2008 21:09:52
Temat: TVN Turbo
Autor:

Witam
Ogłądałem dzis TVN Turbo uwaga pirat i coś mi sie nie zgadza - mnie na
kurśie uczyli inaczej.
chodzi mi o to że jak wyprzedze na przerywanej i dośc długo wyprzedzam to
powinienem wócić na prawy pas przed zmianą przerywanej w ciągłą ? Nawet
wtedy jak jadę trasą pierwszy raz i skąd mam wiedziec jak te linie tam są
porysowane ?? Z tego co usłyszałem od pana pilicjanta to owinienem albo
wrócić jak tylko zacznie się ciągła na mój pas (ale tedy tę ciągłą tez
przekrocze) albo jechac tak długo po lewej aż zaczne byc znó przerywana.
Pozdrawiam i prossze o komentarz w szczególności osoby które tez widziały
ten odcinek programu uwaga pirat.



2 Data: Marzec 09 2008 21:26:44
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: axial 

Użytkownik "m"  napisał w wiadomości

Witam
Ogłądałem dzis TVN Turbo uwaga pirat i coś mi sie nie zgadza - mnie na
kurśie uczyli inaczej.
chodzi mi o to że jak wyprzedze na przerywanej i dośc długo wyprzedzam to
powinienem wócić na prawy pas przed zmianą przerywanej w ciągłą ? Nawet
wtedy jak jadę trasą pierwszy raz i skąd mam wiedziec jak te linie tam są
porysowane ?? Z tego co usłyszałem od pana pilicjanta to owinienem albo
wrócić jak tylko zacznie się ciągła na mój pas (ale tedy tę ciągłą tez
przekrocze) albo jechac tak długo po lewej aż zaczne byc znó przerywana.
Pozdrawiam i prossze o komentarz w szczególności osoby które tez widziały
ten odcinek programu uwaga pirat.

Ci policjanci się chyba "zamotali".
Manewr wyprzedzania powinieneś
zakończyć bezpiecznie i w jak najkrótszym czasie.
Jadąc po prostej drodze z wysokości trochę powyżej 1 metra
widzisz wyraźnie pasy tylko kilkanaście-kilkadziesiąt metrów przed pojazdem
(chyba, że jedziesz Tirem).
To dużo mniej niż trwa manewr.
Trzeba być idiotą albo jechać lewym pasem, bo
jest linia ciągła... Ciekawe jak kierowca
by się tłumaczył: "Oglądałem TVNTurbo..." ;)

A jak na podwójnej ciągłej wyskoczy ci pijaczek
zza krzaka na jedznię to też jej nie przekroczysz,
bo przepisy tego zabraniają?

ax

3 Data: Marzec 11 2008 22:06:48
Temat: Re: TVN Turbo
Autor:

Trzeba być idiotą albo jechać lewym pasem, bo
jest linia ciągła... Ciekawe jak kierowca
by się tłumaczył: "Oglądałem TVNTurbo..." ;)
A jak na podwójnej ciągłej wyskoczy ci pijaczek
zza krzaka na jedznię to też jej nie przekroczysz,
bo przepisy tego zabraniają?

Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.

4 Data: Marzec 12 2008 06:56:55
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: axial 

Użytkownik  napisał w wiadomości

> Trzeba być idiotą albo jechać lewym pasem, bo
> jest linia ciągła... Ciekawe jak kierowca
> by się tłumaczył: "Oglądałem TVNTurbo..." ;)
> A jak na podwójnej ciągłej wyskoczy ci pijaczek
> zza krzaka na jedznię to też jej nie przekroczysz,
> bo przepisy tego zabraniają?

Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na
jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.

I co??
Jak jezdnia z dwoma pasami w jednym kierunku to mam
przejechać pijaczka?

;)

ax

5 Data: Marzec 12 2008 09:19:34
Temat: Re: TVN Turbo
Autor:

Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na
jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.
I co??
Jak jezdnia z dwoma pasami w jednym kierunku to mam
przejechać pijaczka?
;)

Trzeba być idiotą albo jechać lewym pasem, bo
jest linia ciągła...

Tylko do tego się odnosiłem... Np. przed pasami na takich jedniach mamy ciągłą linię.

6 Data: Marzec 12 2008 10:12:35
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: axial 

Użytkownik  napisał w wiadomości

>> Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na
>> jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.
> I co??
> Jak jezdnia z dwoma pasami w jednym kierunku to mam
> przejechać pijaczka?
> ;)

>>> Trzeba być idiotą albo jechać lewym pasem, bo
>>> jest linia ciągła...

Tylko do tego się odnosiłem... Np. przed pasami na takich jedniach mamy
ciągłą linię.

To jest "oczywistą, oczywistością" :)

ax

7 Data: Marzec 12 2008 09:46:22
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 12 Mar 2008 06:56:55 +0100, "axial"
wrote:

Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na
jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.

I co??
Jak jezdnia z dwoma pasami w jednym kierunku to mam
przejechać pijaczka?

Nie, zastosować art. 3 PoRD oraz jeszcze art. KW i KK o stanie wyższej
konieczności.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

8 Data: Marzec 12 2008 10:11:44
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: axial 

Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

On Wed, 12 Mar 2008 06:56:55 +0100, "axial"
wrote:

>> Nie oglądałem tego programu, ale może policjat mówił o wyprzedzaniu na
>> jezdni z dwoma pasami w jednym kierunku. Wtedy ma to sens.
>
>I co??
>Jak jezdnia z dwoma pasami w jednym kierunku to mam
>przejechać pijaczka?

Nie, zastosować art. 3 PoRD oraz jeszcze art. KW i KK o stanie wyższej
konieczności.

Powrót na swój pas ruchu po wykonaniu manewru wyprzedzania,
gdy występuje podwójna ciągła a z naprzeciwka jadą rozpędzone auta
też jest chyba stanem "wyższej konieczności"...
:)

ax

9 Data: Marzec 12 2008 13:52:20
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 12 Mar 2008 10:11:44 +0100, "axial"
wrote:

Nie, zastosować art. 3 PoRD oraz jeszcze art. KW i KK o stanie wyższej
konieczności.

Powrót na swój pas ruchu po wykonaniu manewru wyprzedzania,
gdy występuje podwójna ciągła a z naprzeciwka jadą rozpędzone auta
też jest chyba stanem "wyższej konieczności"...
:)

Również. Jednak doprowadzenie do takiej sytuacji to niezachowanie
wymaganej przepisami ostrożności przed rozpoczęciem manewru.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

10 Data: Marzec 12 2008 21:23:22
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: axial 

Użytkownik "Adam Płaszczyca"  napisał w
wiadomości

On Wed, 12 Mar 2008 10:11:44 +0100, "axial"
wrote:

>> Nie, zastosować art. 3 PoRD oraz jeszcze art. KW i KK o stanie wyższej
>> konieczności.
>
>Powrót na swój pas ruchu po wykonaniu manewru wyprzedzania,
>gdy występuje podwójna ciągła a z naprzeciwka jadą rozpędzone auta
>też jest chyba stanem "wyższej konieczności"...
>:)

Również. Jednak doprowadzenie do takiej sytuacji to niezachowanie
wymaganej przepisami ostrożności przed rozpoczęciem manewru.

Ale wtedy powinni pouczyć a przekroczenie podwójnej
ciągłej uznać za stan "wyższej konieczności" za którą
nie powinno się karać :)

ax

11 Data: Marzec 13 2008 00:00:15
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Adam Płaszczyca 

On Wed, 12 Mar 2008 21:23:22 +0100, "axial"
wrote:

Również. Jednak doprowadzenie do takiej sytuacji to niezachowanie
wymaganej przepisami ostrożności przed rozpoczęciem manewru.

Ale wtedy powinni pouczyć a przekroczenie podwójnej
ciągłej uznać za stan "wyższej konieczności" za którą
nie powinno się karać :)

Nie, wlepić mandat za niezachowanie ostrożności.
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

12 Data: Marzec 09 2008 21:32:57
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Rafaello 

m wrote:
|| Witam
|| Ogłądałem dzis TVN Turbo uwaga pirat i coś mi sie nie zgadza - ...

Podobnie jest z pozostałymi programami TVN Turbo.
Poziom testu 300, czy też zakupu kontrolowanego jest mizerny


--
rafaello

13 Data: Marzec 09 2008 22:47:08
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: złoty 

m pisze:

Pozdrawiam i prossze o komentarz w szczególności osoby które tez widziały ten odcinek programu uwaga pirat.


...jak pooglądasz jeszcze trochę tego śmiecia, to Ci IQ spadnie. Nie żal Ci? ;)

pzdr
A.

14 Data: Marzec 09 2008 23:20:18
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: P_ablo 


Użytkownik "m"  napisał w wiadomości


Z tego co usłyszałem od pana pilicjanta to >owinienem albo wrócić jak tylko
zacznie się ciągła na mój pas (ale >tedy tę ciągłą tez przekrocze) albo
jechac tak długo po lewej aż >zaczne byc znó przerywana.

A jak cos bedzie jechalo z przeciwka ?
Moze policjant byl nacpany?

W zeszlym tygodniu nie przyjalem mandatu za zakonczenie manewru wyprzedzania
na zakazie (jeszcze przed podwojna ciagla) Pan polucjant nie przyjmowal do
wiadomosci, ze wyprzedzany radosnie przycisnal pedal gazu i dlatego moj
manewr sie znacznie wydluzyl. Uparty byl i chcial pisac mandat - zobaczymy
co powie sad grodzki.

Picasso

15 Data: Marzec 09 2008 23:57:10
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Zajcol 

P_ablo pisze:

W zeszlym tygodniu nie przyjalem mandatu za zakonczenie manewru wyprzedzania na zakazie (jeszcze przed podwojna ciagla) Pan polucjant nie przyjmowal do wiadomosci, ze wyprzedzany radosnie przycisnal pedal gazu i dlatego moj manewr sie znacznie wydluzyl. Uparty byl i chcial pisac mandat - zobaczymy co powie sad grodzki.

Może być cienko. Czy coś, poza ambicją, uniemożliwiało ci przyhamowanie i zrezygnowanie z manewru?

pozdrawiam

--
Zajcol

16 Data: Marzec 10 2008 00:27:46
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: P_ablo 


Użytkownik "Zajcol"  napisał w wiadomości



Może być cienko. Czy coś, poza ambicją, uniemożliwiało ci przyhamowanie i
zrezygnowanie z manewru?


Procz tego, ze manewr byl wykonywany LT35 maxi  na ducato to nic wiecej. No
moze jeszcze to, ze powrot pewnie trwalby tyle samo co dokonczenie manewru.

Picasso

17 Data: Marzec 10 2008 05:22:33
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Toma  

Zajcol  napisał(a):


Może być cienko. Czy coś, poza ambicją, uniemożliwiało ci przyhamowanie
i zrezygnowanie z manewru?

pozdrawiam

Nie koniecznie. Sam miałem przypadek jadąc z kolegą.
A co uniemiżliwiło koledze zrezygnowanie ... ano właśnie wyprzedzany. Bo to
on albo przyspieszał, albo hamował. A że jednak kolega miał co nie co pod
maską, to i go wyprzedził. Manewr skończył się już na ciągłej.

Misiaki zatrzymali i nas i tego zabawnisia. Kolega nie przyjął mandatu - sąd
gr.Jemu dali za przekroczenie prędkości (on przyjął mandat), koledze chcieli
za przekroczenie prędkości i linię.
Oczywiście sąd nie dał kary, gdyż sami policjanci przyznali,że nie
widzieli,że ten zabawniś bawił się z nami,ale mogło tak być.
Także nie tak od razu cieńko z tym sądem.

Pozdr
Toma


--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

18 Data: Marzec 10 2008 00:22:21
Temat: Re: TVN Turbo
Autor: Tomasz Pyra 

m pisze:

chodzi mi o to że jak wyprzedze na przerywanej i dośc długo wyprzedzam to powinienem wócić na prawy pas przed zmianą przerywanej w ciągłą ?

Było w zeszłym tygodniu.
Wątek "Wyprzedzanie"

TVN Turbo



Grupy dyskusyjne