Grupy dyskusyjne   »   Transalp i awaryjność

Transalp i awaryjność



1 Data: Maj 13 2011 19:39:39
Temat: Transalp i awaryjność
Autor: zwyszomi 

Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Maj 13 2011 21:44:46
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: Grzybol 

Użytkownik "zwyszomi"  napisał w wiadomości

Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

W Afryce to najszybciej psuje się kierownik. Przeważnie po serii z AK47.

--
Grzybol

3 Data: Maj 13 2011 20:49:15
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: zwyszomi 

Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4 Data: Maj 14 2011 00:05:45
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: Grzybol 

Użytkownik "zwyszomi"  napisał w wiadomości

Kilka lat temu byłem w Jemenie, tam przy wjazdach do więszych miast stoją znaki drogowe: zakaz noszenia karabinów. Taka świecka tradycja

Odważny jesteś.

--
Grzybol

5 Data: Maj 13 2011 21:46:58
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: falco 

W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Siema,

co prawda sam wciąż uważam się za początkującego, bo pyrkam na Trampku dopiero 2 sezon, ale w ciemno polecam Ci forum TA lub AT gdzie jest baaardzo dużo wyjadaczy, którzy przelatali na Trampkach czy Afrykach dziesiątki tys. km po bezdrożach Europy czy Azji i z pewnością Ci coś doradzą.

Domyślam się, że chcesz kupić 700, która mi również bardzo się podoba, ale musisz wziąć pod uwagę, że w stosunku do 650 czy 600, którą sam ujeżdżam została z pewnością poprawiona do typowego podróżowania po czarnym kosztem wjazdu w teren...


--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

6 Data: Maj 13 2011 21:52:41
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: Hinek 


Użytkownik "zwyszomi"  napisał


Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga szutrowa-wyschnięta glina.


http://forum.transalpclub.pl/
Najlepiej tam popytaj.
Pozdr

--
Hinek

7 Data: Maj 13 2011 20:50:16
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: zwyszomi 

Dzięki


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

8 Data: Maj 16 2011 23:16:45
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: The_EaGle 

W dniu 2011-05-13 21:39, zwyszomi pisze:

Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga

Najczęstsza awaria na asflacie to szlifowanie boku.

szutrowa-wyschnięta glina.

Natomiast na glinie szczególnie wyschniętej to bardzo często przydarza się uślizg przedniego koła.


Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.

A może lepiej zastanowić się co ty możesz trampkowi zrobić a nie co trampek tobie...

Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

To go jeszcze nie masz? :) A już chcesz przewidzieć co się popsuje? :>

Pozdrawiam
Rafał

9 Data: Maj 19 2011 06:09:38
Temat: Re: Transalp i awaryjność
Autor: Gawron 

On 13 Maj, 21:39, zwyszomi  wrote:

Witam
Prośbo o info od doświadczonych użytkowników. Najczęstsze awarie po
przejechaniu ~15 tys po trasach mieszanych asfalt-droga
szutrowa-wyschnięta glina. Wubieram się do Afryki i próbóję wymyśleć co
się może popsuć.
Moto bedzie dość nowe, nie więcej niż 1-2 tys. przebiegu

Nic.
Chyba, ze polamiesz klamke. Bedzie potrzebna klamka. Zlapiesz gume.
Bedzie potrzebna latka+klej+lyzki lub ew detka. Zuzyjesz lub rozwalisz
opone. Bedzie potrzebna opona. itd itp.

Pozdr
Gawron
AT

Transalp i awaryjność



Grupy dyskusyjne