Grupy dyskusyjne   »   Tuning GS500 - rok po ;-)

Tuning GS500 - rok po ;-)



1 Data: Maj 30 2009 19:02:48
Temat: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: fv 

Cześć!

Mniej więcej rok temu (marzec 2008) pisałem tu na grupie o pomysłach na
tuning Suzuki GS 500. Chciałem robić GT głowicy, jakieś lagi przekładać
z gixxera i upierałem się, że nie muszę latać 200 i że Bandit kupa.

No więc do wszystkich co mi wtedy zwracali uwagę, że głupio piszę, oraz
dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i
kupić cokolwiek innego.

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych maszyn.

GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

Gdyby ktoś miał podobne doświadczenia z innymi modelami, to zapraszam do
dyskusji.

--
Suzuki GSX 650F
fv



2 Data: Maj 30 2009 19:50:07
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Henio 


Użytkownik "fv"  napisał w wiadomości

Cześć!

Mniej więcej rok temu (marzec 2008) pisałem tu na grupie o pomysłach na
tuning Suzuki GS 500. Chciałem robić GT głowicy, jakieś lagi przekładać
z gixxera i upierałem się, że nie muszę latać 200 i że Bandit kupa.

No więc do wszystkich co mi wtedy zwracali uwagę, że głupio piszę, oraz
dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i
kupić cokolwiek innego.

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych
maszyn.

GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

Gdyby ktoś miał podobne doświadczenia z innymi modelami, to zapraszam do
dyskusji.

powiem tak:

Bandit to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj. :-)

generalnie to nie widze sensu tuningowania Bandziora, włożysz kupe kasy i
energii a efekt i tak będzie marny. Nie lepiej sprzedać i dołożyć do
mocniejszego sprzęta?

wiem, wiem niektórzy to lubią grzebać przy moto, ale ja z tych co lubią
jeździć :)

pozdr.
Henio

3 Data: Maj 30 2009 22:11:27
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Ivam 

"Henio"  wrote in message

generalnie to nie widze sensu tuningowania Bandziora, włożysz kupe kasy i
energii a efekt i tak będzie marny. Nie lepiej sprzedać i dołożyć do
mocniejszego sprzęta?

Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna uzyskac ciekawe rezultaty. GS to troche rzezba w gownie - co nie zrobisz bedzie gowno. A bandziora mozna chociaz stylistycznie wypieknic;)

--
pzdr:
Ivam

4 Data: Maj 31 2009 10:27:00
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On Sat, 30 May 2009 22:11:27 +0200, "Ivam"
 wrote:

Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna uzyskac
ciekawe rezultaty.

Czy Ty aby nie pisales tego samego w stosunku do gees pincet ?
Co przypierdalacze z precli sumowali czyms w stylu:

GS to troche rzezba w gownie - co nie zrobisz bedzie
gowno.

?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

5 Data: Maj 31 2009 11:30:47
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Ivam 

 wrote in message

On Sat, 30 May 2009 22:11:27 +0200, "Ivam"
 wrote:

Bez przesady - bandziorek do dosc fajny sprzet do grzebania i mozna uzyskac
ciekawe rezultaty.

Czy Ty aby nie pisales tego samego w stosunku do gees pincet ?

??? Chyba mnie z kims mylisz, albo bylem pijany, albo mialem zacmienie umyslu, albo nie wiedzialem co to gs pincet, albo myslalem o cebe pincetczarnejzaustrii, albo sam juz nie wiem ;)

--
pzdr:
Ivam

6 Data: Maj 30 2009 17:55:39
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. A ma 84KM i leci 200. Z tym że tutaj poprawiać
cokolwiek jest jakiś sens. Co więcej, firmy tuningowe ten akurat pomysł
traktują w miarę poważnie i oferują zawieszenia, hamulce,
powercommandery i wszystko to, co do GS trzebaby przekładać z innych maszyn.

IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
kupic prawdziwego GSXRa :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

7 Data: Maj 30 2009 21:40:52
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: fv 

Piotr Klimek pisze:

Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. (..)

IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
kupic prawdziwego GSXRa :)

Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P

Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
problemem jest słaby przedni zawias. Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.

Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich, może jakieś
siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa szybka i
scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P

Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
jest bezużyteczny... ;-)

--
fv

8 Data: Maj 30 2009 21:17:37
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: kakmar 

Dnia 30.05.2009 fv  napisał/a:

Piotr Klimek pisze:
Dnia (Sat, 30 May 2009 19:02:48 +0200) ktos podajacy sie za fv
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dziś dosiadam ~Bandita i już po pół roku zaczynam szukać możliwości
tuningu tego motocykla. (..)

IMO tutaj tez poprawianie nie ma sensu, skonczy sie na tym ze
poprzekladasz graty z GSXRa a i tak bedziesz mial GSXFa. Lepiej sprzedac i
kupic prawdziwego GSXRa :)

Nie chcę GSXRa. Chcę BMW K1300S ;P

Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
problemem jest słaby przedni zawias.
1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

Na oszczędności fabryki nic nie można poradzić. Kupując ten model
zdawałem sobie sprawę z tego, że ma marny zawias. Czeka mnie wymiana
przewodów hamulcowych, tarcz i klocków, sprężyn przednich,
3. patrz p.1

może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
jest bezużyteczny... ;-)

No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
nada.

;)

--
kakmaratgmaildotcom

9 Data: Maj 31 2009 11:17:36
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Kuczu 

kakmar pisze:

1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

Nie mam zielonego pojecia o B650. Bandit to olejak. Gdy dolozyli wodne chlodzenie to Bandit sie skonczyl. B6/B12 sie tuningowalo. B650 sie po prostu sprzedaje.


--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

10 Data: Maj 31 2009 23:19:41
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: fv 

kakmar pisze:

Dnia 30.05.2009 fv  napisał/a:
Akurat pozwolę sobie nie zgodzić się że nie ma sensu tuning bandita. To
jest najczęściej modyfikowany motocykl na świecie. Jego głównym
problemem jest słaby przedni zawias.
1. wstawiasz cały przód od GSXR, może Kuczu doradzi jak.

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Ma też za mało mocy. Modele 08/09
mają bardzo słabą górę, zapewne przez ten pretensjonalny wydech.
2. wstawiasz silnik od GSXR, jak, patrz p.1

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

może jakieś siodło żelowe, wydech, dolot i powercommander; może wyższa
szybka i scottoiler. To jeszcze nie tuning ;P
4. bardziej bym się martwił ramą i tyłem, ale na pewno da się dopasować
do przodu i silnika, ramę i tył, od GSXR.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
jest bezużyteczny... ;-)
No to może do salonu po nowe CBR?, choć taki kilofazer też się pewnie
nada.

Tia... Wolałbym jednak wydać to na jeden pokój własnego mieszkania..

--
Marcin

11 Data: Maj 31 2009 23:59:11
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Kuczu 

fv pisze:

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy nienajgrubszy pasazer.


Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze nic nie znaczy.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.




--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

12 Data: Czerwiec 01 2009 09:16:42
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Jasio 



Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

fv pisze:

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy nienajgrubszy pasazer.

No, przy 174cm wzrostu 60kg to całkiem szczupła pasażerka. (:

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).

A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze nic nie znaczy.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?

Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.


Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200

http://shop.ebay.co.uk/merchant/chiledog_123

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280351421780&rvr_id=&mfe=sidebar

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220421758502&rvr_id=&mfe=sidebar
Nawet to ostatnie, choć zalatuje wiejskim tuningiem, jest pomysłem ciekawym i przemyślanym.

I za trochę więcej kasy:

http://shop.ebay.co.uk/merchant/xjrat

http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-STEALTH-BANDIT-fully-custom-s-spent_W0QQitemZ170337989510QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item27a8ef7386&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200

Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita.
Przy pewnym zapasie kasy, oczywiście. Która raczej nie zwróci się przy sprzedaży.

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

13 Data: Czerwiec 01 2009 10:47:21
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Kuczu 

Jasio pisze:


http://cgi.ebay.co.uk/gsx-600-f-custom-streetfighter-chopper-cafe-racer_W0QQitemZ110395708736QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycles?hash=item19b418d540&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A200


Ale gosc nawydziwial :) Zabil mnie ten tylny wahacz z przodu. Aczkolwiek pomysl niecodzienny i calkiem mu to zgrabnie wyszlo.


Ten bandit na końcu to najlepszy przykład, jak można stuningować starego bandita.

Ale wykonanie mocno slabe.


Zreszta nie trzeba sie mocno naszukac, wystarczy wpisac w google "suzuki bandit streetfighter"




--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

14 Data: Czerwiec 01 2009 22:38:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Monster 

Jasio pisze:

Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

może nie za marne pensy ale ciekawe:-)

http://tiny.pl/3rt6
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

15 Data: Czerwiec 02 2009 18:16:28
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Jasio 


Użytkownik "Monster" napisał w wiadomości

Jasio pisze:

Aż wkleję kilka ciekawostek, które można wyrwać za marne pensy:

może nie za marne pensy ale ciekawe:-)

http://tiny.pl/3rt6

"This listing (260418669268) has been removed or is no longer available. Please make sure you entered the right item number. "

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

16 Data: Czerwiec 01 2009 11:47:26
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: fv 

Kuczu wrote:

fv pisze:

To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
pewno nie.

Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
nienajgrubszy pasazer.

Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem
skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
nic nie znaczy.

:O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest i tak lepszy
niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN kosztuje - to
dużo, ale może warto?

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

17 Data: Czerwiec 01 2009 11:56:22
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: Kuczu 

fv pisze:

Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać problemy. Ja jestem
skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek   i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.

:O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet 115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.


To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest i tak lepszy
niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN kosztuje - to
dużo, ale może warto?

Ja bym nie dal :)


--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

18 Data: Maj 31 2009 11:25:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: kocyk 

fv wrote:

> Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
> czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
> jest bezużyteczny... ;-)

A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi turystykami...
K.14.

19 Data: Maj 31 2009 21:22:11
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: MiT 

W dniu 2009-05-31 11:25, kocyk napisał (a)::

fv wrote:

 > Tuning to będzie jak założę ABS z modelu 2009 (od razu piszę że nie wiem
 > czy się da i ile kosztuje). Jak już pisałem, turystyk bez tej funkcji
 > jest bezużyteczny... ;-)

A ja glupi sto tysiecy bez absu po swiecie natluklem... Bezuzytecznymi turystykami...
Znaczy nigdzie nie byłeś.

--
pozdrawiam
MiT - VFR 25000 cm3

20 Data: Maj 30 2009 21:40:38
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 


dla potomności: POMYSŁ TUNINGU GS 500 JEST GŁUPI. Należy sprzedać i

GS to za mało? Zrób sobie przysługę i go sprzedaj.

Dziękuję grupie za uzmysłowienie mi tego.

sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to nie problem...
ale ja nie o tym chciałem.
Mam dokłądnie takie samo podejście jak ty wyciągnąłeś wnioski. Utrzymywać GSa w stanie bardzo dobrym ale fabrycznym! - nic ponad to. Tak zrobiła go fabryka i nie ma co cudować. Tyle.

21 Data: Maj 30 2009 13:01:38
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 30 Maj, 21:40, "metalbeast"  wrote:


sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to
nie problem...
A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)

--
Artur

22 Data: Maj 31 2009 19:13:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 


Użytkownik  napisał w wiadomości On 30 Maj, 21:40, "metalbeast"  wrote:


sam śmigam na GS500 od roku, planuje jeszcze ze dwa sezony.
Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy, Traski po ok 400km to
nie problem...
A czym innym jezdziles? Moze byc nawet wkolo komina :-)

R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek "wkoło komina" hornetem ;]
w sumie każdy miał coś fajnego.

23 Data: Maj 31 2009 10:55:06
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 31 Maj, 19:13, "metalbeast"  wrote:


R1 :) (Tak to ulubione na tej grupie), GN250, bandit 600 i mały kawałek
"wkoło komina" hornetem ;]
w sumie każdy miał coś fajnego.
Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
sobie na tym traski 500km :-)
No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

--
Artur

24 Data: Maj 31 2009 20:18:04
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 



Ale GS500 najlepszy? ;-) Nie jezdzilem GS-em za duzo ale pierwsze
odczucia byly takie ze to taka troche lepsza MZ 251 i nie wyobrazalem
sobie na tym traski 500km :-)

ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi się i jest git.


No ale co kto lubi i na czym czuje sie najlepiej, ja na razie mam
wrazenie ze dla mnie idealny jest moj Zygzak ale ja jakos najpewniej
czuje sie na troszke ciezszych motocyklach.

też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre moto i tyle.
A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę po drodze.
Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?

25 Data: Maj 31 2009 12:02:14
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 31 Maj, 20:18, "metalbeast"  wrote:


ty to napisałeś. Nie twierdze że gs najlepszy, czy lepszy. mam go, podoba mi
się i jest git.

"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
troche nadinterpretowuje :-)

też nie napisałem, że GS jest super i na zawsze... obecnie to dla mnie dobre
moto i tyle.
A traska 500km na Gsie to nie problem jeśli się zrobi jedną dłuższą przerwę
po drodze.
Jeśli kierownik da rade to czemu moto miało by nie wydać?
Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

--
Artur

26 Data: Czerwiec 01 2009 00:38:26
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 


"Moto jest na prawdę super i daje dużo radochy z jazdy" zabrzmialo tak
jakby GS stykal i zeby nie rozgladac sie za niczym innym, no ale moze
troche nadinterpretowuje :-)

chyba tak, ale gdybym nie miał radochy z jazdy na GSie to bym go zmienił prędziej, a że lubie to moto, decyduje się na nim jezdzić. Ty tez z jakiegoś powodu masz taki a nie inny motocykl. Prosta sprawa.

Moto wyda nawet i 24h traske ;-) Gorzej z wygoda kierownika na tym
motocyklu, mnie dupa i nogi zaczynaly bolec juz po 70km.

Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach, bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]

27 Data: Czerwiec 01 2009 00:41:02
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 1 Cze, 00:38, "metalbeast"  wrote:


Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]
No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
męczyć? :-)

--
Artur

28 Data: Czerwiec 01 2009 11:39:39
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: zbigi 

 napisał(a):

On 1 Cze, 00:38, "metalbeast"  wrote:

Mnie po jakiś 150-200km już kolana bolą. Nie wiem jak na innych motocyklach,
bo aż tyle nie miałem okazji jechać na czymś innym, ale z relacji znajomych
jest podobnie. Aha , mam 182cm wzrostu :]

No mnie właśnie zaczynały boleć już po 70 a po 100 musiałem stawać ;-)
Mam 188 cm wzrostu i jakoś nie wyobrażałem sobie dłuższych wypadów tym
motocyklem ale nie twierdzę, że się nie da - pytanie po co się
męczyć? :-)

Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

29 Data: Czerwiec 01 2009 03:05:31
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 1 Cze, 11:39, zbigi
wrote:


Toc o tym isalem juz niejednokrotnie - GS500 jest sympatycznym
motocyklem, z ktorym wiele mozna zrobic. Jedyna jego wada w moich oczach
sa wlasnie mikre gabaryty - proponuje wiec, by osoby powyzej 180cm nie
wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)

--
Artur

30 Data: Czerwiec 01 2009 13:02:36
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 


wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)
No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)

**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw osi i wysokość siodła podobna
Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami, choćby parkingowymi...
Wiadomo, że sprzęt to rzecz nabyta i zawsze można zmienić, dla tego nie ma co się rozwodzić nad tym co lepsze itd.
Gość od którego kupiłem suze zminił ją po nie całym roku jeżdżenia :) ja zostawie sobie ją na dłużej bo mi się fajnie jezdzi (i tanio).

31 Data: Czerwiec 01 2009 04:54:29
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor:

On 1 Cze, 13:02, "metalbeast"  wrote:

> wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)

No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)

**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
osi i wysokość siodła podobna
Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
wypowiadam ;-)
Za to ma tą zaletę, że na pierwsze moto świetnie się nadaje i dla tego też
go kupiłem. Nie wiem jak zaczynałeś jezdzić, ale suza przez pierwsze setki
Km mnie przerażała momentami. Uchroniła mnie tez przed różnymi wpadkami,
choćby parkingowymi...
Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)

--
Artur

32 Data: Czerwiec 06 2009 03:30:45
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: zbigi 

 napisał(a):

On 1 Cze, 13:02, "metalbeast"  wrote:

wypowiadaly sie krytycznie na temat wygody jazdy tym motorem ;)

No dla mnie GS500 to jest taka japońska MZ 251/Jawa 350TS, w każdym
bądź razie nie zauwazyłem dużej różnicy w wygodzie ale ja już nic nie
mówię ;-)

**
no nie przesadzaj. GS dużo mniejszy od innych motocykli nie jest. Rozstaw
osi i wysokość siodła podobna

Na szczęście rozstaw osi i wysokość siodła to nie wszystko :-) Ale jak
zbigi kazał się nie wypowiadać ludziom powyżej 180cm to się nie
wypowiadam ;-)

Tam, kazal od razu! ;)
Ale faktycznie - IMO porownanie kategorii wielkosci do MZ/Jawy jest bardzo mi pasujace.

Nigdy nie mówiłem, że się nie nadaje. Ja zaczynałem na wszelkiej maści
demoludach i jak dla mnie jazda na GS niewiele się różniła od jazdy na
MZ 251 czy Jawie 350TS, chociaż nie powiem kiedyś chciałem mieć GS-a
ale teraz się cieszę, że wtedy go nie kupiłem :-)

No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

33 Data: Czerwiec 09 2009 13:55:30
Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
Autor: metalbeast 

No widzisz. Ale GS500 jest polecany na _pierwsze_ moto. Dla osob, ktore nigdy nie jezdzily (i raczej juz nie beda) MZ250/Jawa350.


no to faktycznie mogę się przyłączyć do tej opinii. Pewnie po GSie wskocze na jakies wieksze moto (600ccm) bo na jeszcze większe nie bardzo mnie kusi. Lecz obecnie GS świetnie się sprawdza jak dla mnie- czyli kogoś kto m dopiero 1 sezon poznawania jazdy za sobą.

Tuning GS500 - rok po ;-)



Grupy dyskusyjne