Do Garbowego silnika mozesz zalozyc oblachowanie od typ 3 i wtedy nie bedzie
nawet potrzeby tak kombinowac. To sa z grubsza rzecz biorac takie same silniki,
roznia sie oblachowaniem (z osprzetem) i innym umiejscowieniem wyjscia na
bagnet. Wiele blokow i tak ma zreszta oba wyjscia, jedno do zaslepienia.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
4 |
Data: Kwiecien 09 2007 13:42:14 |
Temat: Re: Typ3 - fastback |
Autor: Luke |
Mam okazje do wziecia Typ3 fastback ale bez motora.
Stad moje pytanie - czy silnik garbowy do niego podejdzie? Pojecia nie mam
jakie tam byly silniki
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Mozesz też kupić silnik serii CT z kanciaka
Pozdrawiam
Luke
5 |
Data: Kwiecien 16 2007 09:37:37 | Temat: Re: Typ3 - fastback | Autor: filip z Parmy Itlia |
z kanta nie podejdzie przez nagrzewnice i obudowe za duza i nie kompatybilna z
typem 3
wal pedny z typa 3 sie rozni od typa 1 jakie sa w garbach,
jednym slowem do typa 3 naprawde pasuje slnik typ 3
moznaby jedynie zalozyc silniki z typa 4 cwyli 411 lub 412 a te sa fajne 1700
nawet na wtrysku,,,
pozdro
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
6 |
Data: Kwiecien 18 2007 11:08:04 | Temat: i tu sie mylilem | Autor: filip z pqrmy |
iec dzieki czarkowi za sprostowanie,
pomylilem silniki z silnikiem z kanta ktory tez ma taki wiatrak jak w typie 3
a oto link ktory mnie ostatecznie przekonal o mojej pomylce,
dzieki Czarek i przepraszam jezeli kogos moglem wprowadzic w blad,
http://home.clara.net/hallvw/type3/T3pbo/T3pb1-14.htm
pozdrawiam
Filip
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
| | |