UE znowu euro terror
1 | Data: Kwiecien 07 2010 14:15:47 |
Temat: UE znowu euro terror | |
Autor: mmaurycy | http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motocykli,artykul.html?node=19734 2 |
Data: Kwiecien 07 2010 14:54:27 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "mmaurycy" napisał w wiadomoĹ›ci http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motocykli,artykul.html?node=19734 100koni to starczy każdemu, nie ma o co bić piany. No chyba, ze moc służy do powiÄ™kszania ego. Czyli penisa :-) W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowiÄ…zek montowania abs-u to moturów mi sie akurat podoba. b. 3 |
Data: Kwiecien 07 2010 14:59:40 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: | On Wed, 7 Apr 2010 14:54:27 +0200, Budyń wrote: W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowi±zek A mnie nie. Znaczy nie sam abs, jeno obowiazek jego montowania. pozdr newrom PS. ciekawe jakie ciekawe modele podziela los xr i znikna z europy. -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 4 |
Data: Kwiecien 07 2010 06:15:13 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: LukeB | A ja widze rozkwit instytucji 'oddlawczych' dla wykastrowanych 5 |
Data: Kwiecien 07 2010 13:00:55 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: AZ | On 2010-04-07, Budyń wrote: Widze, ze przez kolege przemawia zazdrosc ;-) -- Artur ZZR 1200 6 |
Data: Kwiecien 07 2010 16:00:18 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomoĹ›ci On 2010-04-07, BudyĹ„ wrote: Miałem 600. Zdarzało mi sie objeżdzać litry :-))) No chyba ze mówisz o penisie - o tym nie dyskutuje :) b. 7 |
Data: Kwiecien 09 2010 01:45:40 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: WIADRO | On 7 Kwi, 16:00, Budyń wrote: >> 100koni to starczy każdemu, nie ma o co bić piany. No chyba, ze moc mam 125 i 1300 czy to co¶ znaczy drogie bravo? jak inni sobie życz± to mog± mieć 100 KM i gumę na penisie, ale odemnie wara -- Wiadro(SoldierAK) 8 |
Data: Kwiecien 07 2010 15:31:55 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Jarecki [KenLee] | Użytkownik "Budyń" napisał W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowi±zek *** ABS do homologowanych motocykli off-roadowych tez Ci sie tak podoba? Pozdr Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 9 |
Data: Kwiecien 08 2010 07:52:43 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: | On Wed, 7 Apr 2010 15:31:55 +0200, "Jarecki [KenLee]" *** ABS do homologowanych motocykli off-roadowych tez Ci sie tak podoba? Nie po to unia inwestuje w drogi zebyscie jezdzili ofrołd! pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 10 |
Data: Kwiecien 07 2010 16:48:05 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: KJ SiĹ‚a SĹ‚Ăłw | BudyĹ„ pisze: 100koni to starczy każdemu Teraz 100, za 2 lata bedzie 60, za 5 moze ze 40. :-) "Watch Your rights or they'll go away". KJ 11 |
Data: Kwiecien 07 2010 14:53:52 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: AZ | On 2010-04-07, KJ Siła Słów wrote: BudyĹ„ pisze:Za 5 lat panie to wszyscy bedziemy jezdzic chinskimi skuterami. -- Artur ZZR 1200 12 |
Data: Kwiecien 07 2010 17:08:04 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: duddits | W dniu 07.04.2010 16:53, AZ pisze: Za 5 lat panie to wszyscy bedziemy jezdzic chinskimi skuterami. To już jest fakt, za 5 lat bÄ™dziemy jeĽdzić chiĹ„skimi motocyklami. -- duddits 13 |
Data: Kwiecien 08 2010 09:12:09 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Magic | duddits napisał(a): W dniu 07.04.2010 16:53, AZ pisze: Nie. za 5 lat bÄ™dziemy jeĽdzić chiĹ„skimi motocyklami. I nie. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. 14 |
Data: Kwiecien 08 2010 14:31:22 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Jacot | Magic wrote: Nie. Bo? Nie zauwazyles?;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 15 |
Data: Kwiecien 08 2010 15:54:48 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Magic | Jacot pisze: Magic wrote: Bo nie wszyscy. Ja np. nigdy w życiu, z powodów pryncypialnych chociażby. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 16 |
Data: Kwiecien 08 2010 18:49:21 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Jacot | Magic wrote: Bo nie wszyscy. Ja np. nigdy w życiu, z powodów pryncypialnych chociażby. Ojtam, nigdy nie sa wszyscy, tak jak nie wszyscy wsiedli na japonie swego czasu. Ja np. nigdy w życiu, z powodów pryncypialnych chociażby. Wyjatki potwierdzajace;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ 17 |
Data: Kwiecien 08 2010 14:19:53 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: LukeB | On 8 Kwi, 14:31, Jacot wrote: Bo? Bo strach? Pozdro, -- Lukasz B Transalp XL650V, WAW 18 |
Data: Kwiecien 08 2010 13:26:12 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: marider | BudyĹ„ pisze: Użytkownik "mmaurycy" napisał w wiadomoĹ›ci To ja tylko czekam az UE wprowadzi nowe normy i nakarze kurze znosic jedno jajko dziennie albo i co drugi dzien, przeciez odpoczac musi... Pzdr -- marider Wsciekla (ex) R1 + dodatki http://tinyurl.com/yvjtdk 19 |
Data: Kwiecien 09 2010 23:03:09 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Jasio | Użytkownik "BudyĹ„" napisał w wiadomoĹ›ci W zasadzie tez jestem przeciwny coraz to innym pomysłom UE , ale obowiÄ…zek montowania abs-u to moturów mi sie akurat podoba. Kupujesz nowy motocykl. Jeżeli cena ABS 600Euro podnosi cenÄ™ do 9600Euro to nie poczujesz. Ale jak chcesz kupić taniÄ… 125ccm do dojeżdzania po mieĹ›cie i masz nagle zapłacić ponad 20% wiÄ™cej to już tak hop-siup za tym ABSem byĹ› portfelem nie zagłosował. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 20 |
Data: Kwiecien 10 2010 11:26:09 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomoĹ›ci Kupujesz nowy motocykl. jeżdziłeĹ› motocyklem z abs-em? Koszt moze i bedzie 20% ale bezpiecznstwo zwieksza sie o 200%. Jak dla mnie - to sie po prostu opłaca. b. 21 |
Data: Kwiecien 10 2010 12:06:14 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Ivam | Użytkownik "BudyĹ„" napisał w wiadomoĹ›ci grup jeżdziłeĹ› motocyklem z abs-em? Koszt moze i bedzie 20% ale bezpiecznstwo zwieksza sie o 200%. Jak dla mnie - to sie po prostu opłaca. Jezdziles tania 125 z i bez ABS'u? Ja jechalem 50'tka i bezpieczenstwo sie nie zwieksza lecz maleje, bo tani ABS glupieje np. na tarkach, a w wiekszosci przypadkow 125'tki hamuja wystarczajaco dobrze (mala masa do wyhamowania). Zmuszenie do montowania do wszystkich motocykli ABS'u bedzie powodowalo, ze te 125, 250 beda mialy taki wlasnie, najtanszy ABS, ktory nie zwiekszy bezpieczenstwa ani odrobine, a tylko wprowadzi zludne wrazenie bezpieczenstwa (ABS mnie uratuje!), ktorego rozwianie moze zakonczyc sie bardzo zle. IMHO dobrze, ze wymyslono i dopracowano ABS (czy C-ABS) w motocyklach i fajnie by bylo, gdyby w ciezkich sprzetach to byl standard. Ale maszyny terenowe czy tanie, lekkie, miejskie jezdzidelka nie musza go miec. Nakaz spowoduje tylko spadek sprzedazy nowych skuterkow i maszyn o malej pojemnosci. -- pzdr: Ivam 22 |
Data: Kwiecien 10 2010 12:53:00 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomoĹ›ci Jezdziles tania 125 z i bez ABS'u? Ja jechalem 50'tka i bezpieczenstwo sie nie zwieksza lecz maleje, bo tani ABS glupieje np. na tarkach, a w drogi abs z bmw też głupieje. Na jakies 50kkm zdarzyło sie moze 2 razy. Wiec jaki problem? wiekszosci przypadkow 125'tki hamuja wystarczajaco dobrze (mala masa do wyhamowania). Na deszczu nie hamulec stanowi ograniczenie, lecz kierowca który sie boi go dotknąć bo juz widzi uĹ›lizg przodu. A na mokrym da sie hamować 3x bardziej niż pozwala psychika- na DR bałem sie hampla dotknąć (na mokrym) mimo ze do uslizgu było duzo, na bmce to był inny Ĺ›wiat. zwiekszy bezpieczenstwa ani odrobine, a tylko wprowadzi zludne wrazenie bezpieczenstwa (ABS mnie uratuje!), ktorego rozwianie moze zakonczyc sie bardzo zle. To nieprawda - o czym wspomniałem powyżej. b. 23 |
Data: Kwiecien 10 2010 13:57:13 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Ivam | Użytkownik "BudyĹ„" napisał w wiadomoĹ›ci grup Jezdziles tania 125 z i bez ABS'u? Ja jechalem 50'tka i bezpieczenstwo sie nie zwieksza lecz maleje, bo tani ABS glupieje np. na tarkach, a w Taki, ze w tanim skuterze ten tani ABS na 50km (bez jednego "k") glupial na kazdej tarce. Mowie serio - sprobuj. Na deszczu nie hamulec stanowi ograniczenie, lecz kierowca który sie boi go dotknąć bo juz widzi uĹ›lizg przodu. Na deszczu (na gladkiej nawierzchni) z tego co wiem nawet najtansze ABS'y nie maja problemow, ale nie mialem okazji jezdzic, wiec sie nie wypowiadam. A na mokrym da sie hamować 3x bardziej niż pozwala psychika- na DR bałem sie hampla dotknąć (na mokrym) mimo ze do uslizgu było duzo, na bmce to był inny Ĺ›wiat. Jaka to jest ta tania beemka o pojemnosci miedzy 50 a 250ccm? No dobra, skoro porownujemy do DR'ki do rozszerzmy ta pojemnosc do 350ccm. To nieprawda - o czym wspomniałem powyżej. Ustosunkuj sie do tanich i malych maszyn - bo o takich mowimy, bo o duzych, ciezkich, drogich ja juz sie wpypowiedzialem (czyli jestem za). -- pzdr: Ivam 24 |
Data: Kwiecien 10 2010 14:41:58 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomoĹ›ci Ustosunkuj sie do tanich i malych maszyn - bo o takich mowimy, bo o duzych, ciezkich, drogich ja juz sie wpypowiedzialem (czyli jestem za). To dosc proste - w małych maszynach ma być sprawnie działajÄ…cy ABS. Jak jakis model sie nie sprawdził, to należy go nie stosować, ale to kwestia juz konkretnego modelu wiec nie ma co generalizować. Co najwyzej maszyny służÄ…ce do wygłupów w terenie mogłybygo nie miec, ale nie z powodu jego wady (bo można przecież go wyłÄ…czyć) a z powodu dodatkowej wagi co w lekkich maszynach moze miec znaczenie. b. 25 |
Data: Kwiecien 10 2010 15:20:29 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Ivam | Użytkownik "BudyĹ„" napisał w wiadomoĹ›ci grup To dosc proste - w małych maszynach ma być sprawnie działajÄ…cy ABS. Jak jakis model sie nie sprawdził, to należy go nie stosować, ale to kwestia juz konkretnego modelu wiec nie ma co generalizować. Kto go bedzie sprawdzal? W malych i tanich maszynach ABS nie powinien byc obowiazkowy. Chce ktos doplacic to niech doplaca, ale zmuszanie producentow oznacza: - wzrost kosztow produkcji maszyny - wzrost wagi maszyny (mowimy o lekkich i tanich) - wzrost kosztow serwisu maszyny (od czasu do czasu trzeba sprawdzic dodatkowa elektronike) - w tanich maszynach przy awarii abs'u nie bedzie on juz naprawiany (bo koszta beda zbyt wysokie) A to wszystko oznacza spadek sprzedazy nowych tanich motocykli. Rynek tanich nowych aut nie istnieje (cena malego fiata, gdy konczono jego produkcje byla 2 razy nizzsza niz jakiegokolwiek innego nowego auta). Rynek tanich motocykli tez zniknie, gdy wprowadzi sie obowiazkowy ABS, wtrysk, EURO4, poduszke powetrzna, strefy zgniotu, itd. A jaki bedzie zysk? Uratowanie 1 sytuacji na 2000 mozliwych, bo akurat jechal w deszczu? Dla mnie jest to tak samo bezsensu jak obowiazek jazdy w pelnym rynsztunku motocyklowym (koniecznie z certyfikatami CE) i kamizelce odblaskowej czy obowiazkowe montowanie poduszek powietrznych w kurtkach motocyklowych. Powiedz szczerze: jak czesto Ci sie ten ABS wlacza i ile razy rocznie Ci dupe ratuje? Nie wiem jak jest w moto, i pytam bo za 5 lat jazdy autem z ABS'em nie zdazylo mi sie, zeby mnie przed czymkolwiek uratowal. Wlaczal - tak, uratowal - nie. Co najwyzej maszyny służÄ…ce do wygłupów w terenie mogłybygo nie miec, ale nie z powodu jego wady (bo można przecież go wyłÄ…czyć) Mozna? I ten wylacznik ma byc obowiazkowy? Na tym na czym ja jezdzilem jedyna opcja wylaczenia ABS'u to bylo odpiecie kabla od czujnika. a z powodu dodatkowej wagi co w lekkich maszynach moze miec znaczenie. O _LEKKICH__i__TANICH_ maszynach przeciez gadamy! Zdecyduj sie wiec: ABS (wg. Ciebie) powinien byc montowany do wszystkich, czy tylko do turystycznych, czy tylko do duzych, czy tylko do drogich, czy tylko... etc. Bo sie pogubilem w tym co mowisz;) -- pzdr: Ivam 26 |
Data: Kwiecien 10 2010 16:46:59 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomoĹ›ci A jaki bedzie zysk? Uratowanie 1 sytuacji na 2000 mozliwych, bo akurat jechal w deszczu? Abs w aucie to inna bajka, mógłbym nie mieć i słowa nie powiem. Ale w motongu - kiedy siÄ™ włÄ…czał? Zawsze :-) No prawie zawsze, nauczyłem sie zawsze dusić heble do spodu - no ale to dygresja :-))) Natomiast co najmniej 2 razy uratował mnie przed wypadkiem - raz na jakims zapiaszczonym odcinku ktos mi wyskoczył niespodziewanie z prawej z wÄ…ziutkiej drogi (która to okazała sie póĽniej mieć pierszeĹ„stwo). Przy trzeszczacym az miło absie minÄ…łem sie z nim ale ledwo ledwo. Gdybym abs-u nie miał to: byłbym mu przyjebał albo najpierw sam sie wyjebał a potem mu przyjebał. O _LEKKICH__i__TANICH_ maszynach przeciez gadamy! Zdecyduj sie wiec: ABS (wg. Ciebie) powinien byc montowany do wszystkich, czy tylko do turystycznych, czy tylko do duzych, czy tylko do drogich, czy tylko... etc. Nie mam nic przeciwko, zeby był montowany do wszystkich motocykli (podkreslam, wszystkich, lekkich ciÄ™zkich, czerwonych i sraczkowych) za wyjÄ…tkiem crossowych. WystarczajÄ…co jasno? Twoje teorie rynkowe mnie nie interesujÄ… zbytnie, jakos im nie dowierzam. Niemcy jak wprowadzali zakaz palenia w knajpach to tez rozpaczali ze knajpy upadnÄ…. Upadły? Nie. Bo zakaz dotyczył wszystkich i alternatywy pójscia gdzie indziej nie było. I tu byłoby podobnie. b. 27 |
Data: Kwiecien 10 2010 17:18:04 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Ivam | Użytkownik "BudyĹ„" napisał w wiadomoĹ›ci grup Ale w motongu - kiedy siÄ™ włÄ…czał? Zawsze :-) No prawie zawsze, nauczyłem sie zawsze dusić heble do spodu - no ale to dygresja :-))) I tym sposobem moze sie dla Ciebie to zle skonczyc, jak wsiadziesz na maszyne bez ABS'u - czego nie zycze. Albo jeszcze gorzej - jak sie zepsuje w momencie ktorego sie nie spodziewasz. Natomiast co najmniej 2 razy uratował mnie przed wypadkiem 2 razy w ciagu jednego roku? Nieostroznie jezdzisz;) Nie mam nic przeciwko, zeby był montowany do wszystkich motocykli (podkreslam, wszystkich, lekkich ciÄ™zkich, czerwonych i sraczkowych) za wyjÄ…tkiem crossowych. WystarczajÄ…co jasno? Tak, jasno. Nie zgadzam sie z Toba:) Nie mam nic przeciwko, zeby byl montowany do wszystkich motocykli, ale za wola kupujacego, a nie z nakazu, bo: - w motocyklu chodzi IMHO o poczucie wolnosci, przyjemnosci z jazdy, itp. Jak chce byc bezpieczny w razie wypadku, suchy w trakcie deszczu, cieply w zimie, chlodny w lato, etc. kupuje auto i nim jezdze - motocykl to nie tylko srodek transportu, dla wiekszosci to hobby. IMHO rozmiary, moce, dodatkowe "bajery" (typu ABS i inne) powinny byc regulowane potrzebami rynku (tego co ludzie chca kupic), a nie odgornymi nakazami - w przypadku tradycyjnego ABS'u jego awaria rowna sie wylaczeniu ABS'u i pracy jakby go nie bylo. Ciekawe co bedzie jak padnie sterownik hondowskiego C-ABS'u. W tradycyjnych hamulcach jest mniej rzeczy, ktore moga sie popsuc i wymagaja wykwalifikowanego personelu do obslugi. Dobra - ten argument tak naprawde jest troche na sile, ale jest;) Dla mnie zmuszanie do montowania ABS'u do wszystkich motocykli (z wylaczeniem krosow) jest tym samym czym ograniczanie mocy do tych 100KM. Odezwa sie tacy, ktorym to wystarczy (bo mozna leciec nawet i 230km/h), ale odezwa sie turysci, ktorzy jezdza ciezkimi maszynami, z duza iloscia bagazu i pasazerem i powiedza, ze te 100KM to glupota (wyobrazam sobie hayabuse o mocy 100KM i ciekaw jestem czy tez by byla rownie kultowa). Odezwa sie rowniez wlasciciele szlifierek, ktorzy zagladaja na tor, a nie chca/nie stac ich na kupno drugiej maszyny do jazdy poza torem. Poza tym 100KM w jednej maszynie to nie to samo co 100KM w innej (np. w szlifierce o pojemnosci 600ccm i np. r1150 - tak wiem, ona nie ma nawet tej 100, ale chodzi o przyklad). Twoje teorie rynkowe mnie nie interesujÄ… zbytnie, jakos im nie dowierzam. Niemcy jak wprowadzali zakaz palenia w knajpach to tez rozpaczali ze knajpy upadnÄ…. Upadły? Nie. A zakaz palenia w knajpach mial wplyw na cene paczki papierosow? A moze na ceny posilkow i napojow w knajpach? Zly przyklad podales;) Bo zakaz dotyczył wszystkich i alternatywy pójscia gdzie indziej nie było. I tu byłoby podobnie. Nie byloby. Nie mozesz kupic uzywanej paczki papierosow zamiast nowej. Rowniez nie wierze, ze wzrost ceny papierosow nie ma zadnego wplywu na ich sprzedaz. -- pzdr: Ivam 28 |
Data: Kwiecien 11 2010 09:38:27 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Jasio | Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomoĹ›ci Chce ktos doplacic to niech doplaca, ale zmuszanie producentow oznacza: To jest sedno sprawy z mojego punktu widzenia. Ja jestem żywotnie zainteresowany wtórnym rynkiem motocyklowym. Już po samej podwyżce Yamahy i plotkach [bliskich prawdy] o podwyżce u pozostały 3japsów ceny używek w UK wzrosły w ciÄ…gu roku o ponad 20% PorównujÄ™ ten sam model, podobny przebieg itp. Każdy katalizator, abs, czujnik bÄ…ków itp. podnosi cenÄ™ motocykla jako takiego. WiÄ™c jestem przeciwny _obowiÄ…zkowemu_ montowaniu ABSu w motocyklach. Poza tym z bardzo znanych plotek to jeszcze słyszałem o planach niedopuszczania na rynek europejski motocykla, w którym jest możliwa modyfikacja silnika. WliczajÄ…c wymianÄ™ ECU A to jest tylko kolejny krok w stronÄ™ "naszego drogiego bezpieczeĹ„stwa". Za które płaci Pan, Pani, społeczeĹ„stwo. Argument o niewymiernej cenie każdego uratowanego życia nie trafia do mnie. W NFZ-cie np.ta filozofia nie obowiÄ…zuje. Do Budynia: Nie, nie jeĽdziłem motocyklem z ABSem. -- Jasio vx etz "Krytyk i eunuch z jednej sÄ… parafii. Obaj wiedzÄ… jak, żaden nie potrafi" FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj 29 |
Data: Kwiecien 11 2010 11:04:31 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Ivam | Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomoĹ›ci grup Poza tym z bardzo znanych plotek to jeszcze słyszałem o planach niedopuszczania na rynek europejski motocykla, w którym jest możliwa modyfikacja silnika. WliczajÄ…c wymianÄ™ ECU A to jest tylko kolejny krok w stronÄ™ "naszego drogiego bezpieczeĹ„stwa". Czyli PC odpada, wszystkie harasie odpadaja, male 2T (w ktorych zmiana cylindra na wiekszy jest dosc popularna) odpadaja... kurcze, wszystko co najciekawsze odpada, a zostana tylko bezbarwne UJM'y. Smutne. -- pzdr: Ivam 30 |
Data: Kwiecien 11 2010 14:07:06 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: BudyĹ„ | Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomoĹ›ci Do Budynia: WeĽ od kogos i sie przejedĽ. Ale na mokrym. Zahamuj pare razy (ale nie jak panienka tylko tak zeby abs zadziałał). I potem opisz tu wrażenia. Ja pozyczałem swój motur znajomym, wysyłałem z braku deszczu na szuter, i kazałem heblować. Wszyscy na poczÄ…tku mieli odruch "co? na szutrze hamować na maxa, zwariowałeĹ›?" b. 31 |
Data: Kwiecien 07 2010 06:16:02 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: sted | a tak btw: 32 |
Data: Kwiecien 07 2010 15:58:24 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Vir | mmaurycy pisze: http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motocykli,artykul.html?node=19734 Ja mogÄ™ każdego europosła przewieĽÄ‡ hondzinÄ… (10KM) po mieĹ›cie z prÄ™dkoĹ›ciÄ… 100km/h i zapytać, czy miał Ĺ›mierć w oczach ;-) -- Vir Duża czarna bawarka i mała czarna japonka 33 |
Data: Kwiecien 07 2010 16:35:57 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: Damork | Na mównicę wtargn±ł "Vir", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i rykn±ł: mmaurycy pisze: Ty gupi jaki czyco? Chcesz żeby następn± dyrektyw± było ograniczenie do 5KM? -- Pozdrawiam Piotr Mockałło Czarna Dama XJ 600N http://www.osiatkowania.pl 34 |
Data: Kwiecien 08 2010 04:09:26 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Nie wiem, czy masz o sobie az tak niskie mniemanie, czy wyszlo Ci tak niechcacy, ale wiele zalezy od osobnika kierownika ;) Pozdrawiam :) Tomek 35 |
Data: Kwiecien 11 2010 16:06:20 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: The_EaGle | mmaurycy pisze: http://moto.onet.pl/1606538,1,ue-ograniczy-moc-motocykli,artykul.html?node=19734 Kompletny idiotyzm. Czy ktoĹ› zrobił badania czy procent zabitych motocyklistów zwiÄ™ksza siÄ™ znaczÄ…co po przekroczeniu mocy 100KM? A ile z tych zabitych zabiło siÄ™ z własnej winy? Jestem niemal pewien że w ten sposób do tego nikt nie podszedł. JakiĹ› ćwierć idiota stwierdził że jeden rodzaj pojazdów nadal góruje w statystykach wypadków na iloć pojazdów i wymyĹ›lił sobie że najlepiej aby ograniczyć moc tych pojazdów. MOC 100KM wystarczy aby rozpÄ™dzić siÄ™ do 240km/h a moc 180KM do 300km/h czy to robi jakÄ…Ĺ› różnice w sensie wypadku? Przecież to oczywiste że NIE! Pozdrawiam Rafał 36 |
Data: Kwiecien 11 2010 16:13:27 | Temat: Re: UE znowu euro terror | Autor: The_EaGle | The_EaGle pisze: mmaurycy pisze: Ale jak widać myliłem siÄ™. Art. 3 dyrektywy 95/1/WE zobowiÄ…zywał KomisjÄ™ EuropejskÄ… do przeprowadzenia pogłÄ™bionego badania w celu ustalenia, czy istnieje jakiĹ› zwiÄ…zek miÄ™dzy wypadkami drogowymi a maksymalnÄ… mocÄ… silnika przekraczajÄ…cÄ… 74 kW. Badanie to nie wykazało żadnego zwiÄ…zku miÄ™dzy wypadkami a mocÄ… silników motocykli." jeĹ›li kogoĹ› to interesuje to wiÄ™cej info jest np. w Komunikacie dla Posłów nr PE414.075 DziÄ™ki Sted... Pozdrawiam Rafał |