Grupy dyskusyjne   »   Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?

Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?



1 Data: Czerwiec 12 2008 01:52:32
Temat: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: FiLiP 

Witam,

Przymierzam się do zakupu pierwszego motoru. Potrzebuję w miarę
spokojnej uniwersalnej maszyny do dalekich podróży poza Europę (na
początek Afryka północna/centralna, Turcja, USSR i może coś dalej na
wschód). Generalnie chciałbym dojechać 120km/h po asfalcie przez EU a
potem śmigać na gorszych drogach, szutrach i zbitej ziemi. Czasem jakiś
teren.

Przymierzam się do Yamahy XT600E (rocznik ok. 2002) + większy bak lub
BMW F650GS. Na ostatniej giełdzie w Wawie obejrzałem oba motory i chyba
mi pasują. Wysokość siedzenia i waga jak dla mnie OK. Jeździłem trochę
Africa Twin znajomego. Super sprzęt ale niestety zbyt ciężki (200kg
suchy) i zbyt wysoka kanapa (865mm). Sam nie daję rady jak trzeba np. w
miejscu zawrócić na nierównościach bo brakuje mi ok 5-10cm do swobodnego
dreptania po ziemi. O podnoszeniu mota nie wspominając...

Trudne i nudne pytanie, ale proszę o poradę!

Pozdrawiam,
FiLiP



2 Data: Czerwiec 12 2008 02:18:28
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor:

On Thu, 12 Jun 2008 01:52:32 +0200, FiLiP  wrote:

Witam,

czesc

Przymierzam się do Yamahy XT600E (rocznik ok. 2002) + większy bak lub

gratuluje wyboru :)

Trudne i nudne pytanie, ale proszę o poradę!

Odpowiedz jest IMHO prosta, wez sprzet prostrzy w ew naprawie i z
mniejsza iloscia elektroniki/diwajsow co sie moga popsuc :>

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

3 Data: Czerwiec 11 2008 19:29:03
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: AlFire 

nie wiem jak w Eurosojuzie ale w USA jest bardzo modne KLR650. czy brales pod uwage, a jesli tak to czemu nie

--
alf

4 Data: Czerwiec 12 2008 12:01:30
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kuczu 

AlFire pisze:

nie wiem jak w Eurosojuzie ale w USA jest bardzo modne KLR650. czy brales pod uwage, a jesli tak to czemu nie


W USA byc moze tak. Ale tam masz Assistance i warsztaty z prawdziwego zdarzenia. A w glebi Rosji liczy sie latwosc napraw i obslugi. Pod tym wzgledem KLR jest bee. Mialem i Terefere i KLR. Z technicznego punktu widzenia to KLR jest motocyklem dosyc meczacym w naprawach i serwisowaniu.



--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

5 Data: Czerwiec 12 2008 08:02:34
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: AlFire 

Kuczu wrote:

AlFire pisze:
nie wiem jak w Eurosojuzie ale w USA jest bardzo modne KLR650. czy brales pod uwage, a jesli tak to czemu nie


W USA byc moze tak. Ale tam masz Assistance i warsztaty z prawdziwego zdarzenia. A w glebi Rosji liczy sie latwosc napraw i obslugi. Pod tym wzgledem KLR jest bee. Mialem i Terefere i KLR. Z technicznego punktu widzenia to KLR jest motocyklem dosyc meczacym w naprawach i serwisowaniu.


dzieki za wazne info.

6 Data: Czerwiec 12 2008 08:51:58
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

FiLiP napisał(a):

Przymierzam się do Yamahy XT600E (rocznik ok. 2002) + większy bak

Jesli jama to lepiej TT, ten sam silnik (prosty jak cep), ale lepsze zawiasy (duzo lepsze) no i znacznie mniejsza masa motocykla.


--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dżapanis
Krakuf - Elyta Gróp

7 Data: Czerwiec 12 2008 09:05:31
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Norbi 

FiLiP pisze:

Przymierzam się do Yamahy XT600E (rocznik ok. 2002) + większy bak lub
BMW F650GS.


Jakby co - to znajomy nosi sie ze sprzedaza XT - ale rocznik ok 200
za to z duza iloscia dodatkow - m.in. wiekszy bak :)

Jesli bedziesz zainteresowany - moge podac namiar
osoba jest pewna i ogolnie znana na preclach

Norbi
KFazer'03

8 Data: Czerwiec 12 2008 09:06:07
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kuczu 

Norbi pisze:

osoba jest pewna i ogolnie znana na preclach

Ale to wada czy zaleta ? ;)


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

9 Data: Czerwiec 12 2008 09:46:03
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Norbi 

Kuczu pisze:

Norbi pisze:

osoba jest pewna i ogolnie znana na preclach

Ale to wada czy zaleta ? ;)


W jego przypadku chyba zaleta - tym bardziej ze to prawdziwy
precel - czytaj zamulajacy motocykl :D

Norbi
KFazer'03

10 Data: Czerwiec 12 2008 09:16:21
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Budyń 

Użytkownik "FiLiP"  napisał w wiadomości

Witam,

Przymierzam się do zakupu pierwszego motoru. Potrzebuję w miarę
spokojnej uniwersalnej maszyny do dalekich podróży poza Europę (na
początek Afryka północna/centralna, Turcja, USSR i może coś dalej na
wschód). Generalnie chciałbym dojechać 120km/h po asfalcie przez EU a
potem śmigać na gorszych drogach, szutrach i zbitej ziemi. Czasem jakiś
teren.

Ale ambicja :-) Kup pan cokolwiek i naucz sie jeżdzić, jak nie przypasi to
zmienisz. BMW jest super, tyle ze raczej jednoosobowa, jesli wieksza ilość
bambetli ma sie zmieścić.


b.

11 Data: Czerwiec 12 2008 11:08:33
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Bartek 

Apropo, czy f650gs nadaje się na bezdroża? W sieci w kilku artykułach piszą
że to fajny motocykl ale na asalt...

Miki

12 Data: Czerwiec 12 2008 15:19:50
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: FiLiP 

Bartek wrote:

Apropo, czy f650gs nadaje się na bezdroża? W sieci w kilku artykułach piszą
że to fajny motocykl ale na asalt...

Miki



z tego co czytałem wynika nawet że tylko stare XT600 to na offroad a
nowe XT600E to "urban warrior" z ambicjami off-road.

Pozdrawiam,
FiLiP

13 Data: Czerwiec 12 2008 16:16:31
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Budyń 

Użytkownik "Bartek"  napisał w wiadomości

Apropo, czy f650gs nadaje się na bezdroża? W sieci w kilku artykułach
piszą że to fajny motocykl ale na asalt...


Tak na pewno nie umiem powiedzić. Używałem tylko na szybki asfalt. Ale sądze
ze na bezdroża sie nada (kwestia opon) ale na totalny poligon crossowy to
juz nie.




b.

14 Data: Czerwiec 12 2008 15:18:34
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: FiLiP 

Budyń wrote:

Ale ambicja :-) Kup pan cokolwiek i naucz sie jeżdzić, jak nie przypasi to
zmienisz. BMW jest super, tyle ze raczej jednoosobowa, jesli wieksza ilość
bambetli ma sie zmieścić.

Ambicja ambicja nie mam co czekać, trzy dychy na karku niebawem. Jazdy
nauczę się na trasie ;) Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy jadę w
promieniu 100km od domu czy 100 000km. Może jedynie dystans i koszt
dojazdu do szpitala się zwiększa :). Każdy kilometr nawet wielokrotnie
przejechany to zawsze coś innego. Początkowo nie będę gazował bo i tak w
sumie nie na tym mi zależy. Właściwie same motory mnie nie kręcą :))))

Moto ma być jednoosobowe plus graty. Nie wiem ile. 40kg??

Pozdrawiam,
FiLiP

15 Data: Czerwiec 12 2008 16:18:45
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

FiLiP wrote:

Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy jadę w
promieniu 100km od domu czy 100 000km.

hmm...jakby Ci to powiedzieć. Nie da się motocyklem odjechać tak daleko.

--
bartek & koza xt660x

16 Data: Czerwiec 12 2008 17:13:23
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: FiLiP 

bokomaru wrote:

FiLiP wrote:
Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy jadę w
promieniu 100km od domu czy 100 000km.

hmm...jakby Ci to powiedzieć. Nie da się motocyklem odjechać tak daleko.


Our Around-the-World tour, a motorcycle adventure on two BMW bikes that
took more than four years (1999-2003) and covered 50 countries on six
continents, while riding 101,322 miles (163,061 kms).

http://www.ultimatejourney.com/

;)

17 Data: Czerwiec 12 2008 17:40:47
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

FiLiP wrote:

Our Around-the-World tour, a motorcycle adventure on two BMW bikes that
took more than four years (1999-2003) and covered 50 countries on six
continents, while riding 101,322 miles (163,061 kms).

acha, i w dalszym ciągu podtrzymujesz że to była wycieczka w promieniu rzędu 100 000 km od domu? nie wiem co palisz, ale niezłe jest ;-)))

--
bartek & koza xt660x

18 Data: Czerwiec 12 2008 16:03:06
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: zarafiq 

FiLiPnapisal

bokomaru wrote:
FiLiP wrote:
Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy jadę w
promieniu 100km od domu czy 100 000km.

hmm...jakby Ci to powiedzieć. Nie da się motocyklem odjechać tak daleko.


Our Around-the-World tour, a motorcycle adventure on two BMW bikes that
took more than four years (1999-2003) and covered 50 countries on six
continents, while riding 101,322 miles (163,061 kms).

Pół obwodu ziemi w najszerszym miejscu to mniej niż 100 000km od
dowolnego domu ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

19 Data: Czerwiec 12 2008 18:36:51
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: FiLiP 

zarafiq wrote:

Wydaje mi się, że nie ma różnicy czy jadę w
promieniu 100km od domu czy 100 000km.

hmm...jakby Ci to powiedzieć. Nie da się motocyklem odjechać tak daleko.

Our Around-the-World tour, a motorcycle adventure on two BMW bikes that
took more than four years (1999-2003) and covered 50 countries on six
continents, while riding 101,322 miles (163,061 kms).

Pół obwodu ziemi w najszerszym miejscu to mniej niż 100 000km od
dowolnego domu ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

Panowie, panowie, skupmy się na moto. ;)

Raczej nastawiam się na XT. Mam pytanie: jak się na tym jedzie na
autostradzie ok 120km/h przez parę ładnych godzin dziennie? Nie wibruje,
pośladki nie odpadają od kanapy?

Co lepsze na daleką drogę i bezdroża: XT600E czy XT660R?

Pozdrawiam,
FiLiP

20 Data: Czerwiec 12 2008 19:32:33
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Karambol 

> Raczej nastawiam się na XT. Mam pytanie: jak się na tym jedzie na

autostradzie ok 120km/h przez parę ładnych godzin dziennie? Nie wibruje,
pośladki nie odpadają od kanapy?

Ja moge tylko powiedziec jak sie jedzie na LC4 na szosie/autostradzie, w
sumie pozycja korownika zblizona przeciez.
120 km/h da sie utrzymac spokojnie, w sumie jak warunki sprzyjaa tj. np
jedziemy z wiatrem i tak nie napieramy na pow. to i 140 km/h da sie jechac
dlugo.
Kiedys przesiedzialem w siodle przez 4 dni w sumie jakies 24 godz.  - 500,
700 km dziennie i powiem, ze dupa wylata;P takze takich przelotow nie
polecam ale takie po 300 to luzik.




Co lepsze na daleką drogę i bezdroża: XT600E czy XT660R?

600E chlodzony pow. - mniejsza moc, mniejszy moment.
660R chlodziny woda - wieksza moc, duzo wiekszy moment. o kilka kg ciezsza
od 600E.

Poza tym jesli wierzyc danym tech. to 660R pali mniej na 100 o mniej wiecej
litr.
No i 660R wyglada duzo lepiej.



--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

21 Data: Czerwiec 12 2008 21:59:29
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

Karambol wrote:

Poza tym jesli wierzyc danym tech. to 660R pali mniej na 100 o mniej wiecej litr.

nie wiem jak 660R, ale 660X robi czysta na 10 litrach w trasie i dwieście na 10 litrach po Warszawie.

--
bartek & koza xt660x

22 Data: Czerwiec 13 2008 11:05:45
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-12 21:59:29 +0200, bokomaru  said:

Karambol wrote:
Poza tym jesli wierzyc danym tech. to 660R pali mniej na 100 o mniej wiecej litr.

nie wiem jak 660R, ale 660X robi czysta na 10 litrach w trasie i dwieście na 10 litrach po Warszawie.

Z jaka predkoscia trzeba jechac, zeby motur spalil 3,3 l na 100 km? Nogi od odpychania nie bola? Bo myslalem ze nawet w skutzerze jest to pewne osiagniecie. 5 l w miescie to tez niezly wyczyn na singla o tej pojemnosci.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

23 Data: Czerwiec 13 2008 11:13:42
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

de Fresz wrote:

Z jaka predkoscia trzeba jechac, zeby motur spalil 3,3 l na 100 km? Nogi od odpychania nie bola?

jak juz pisalem, dosc rzadko przekraczam 100 kph, jadac przewaznie 80-100, zwalniajac na wioskach do umownych 70. Moje umiejętności nie pozwalają na więcej.
a xt660x znana jest z oszczędności

--
bartek & koza xt660x

24 Data: Czerwiec 13 2008 11:50:18
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-13 11:13:42 +0200, bokomaru  said:

Z jaka predkoscia trzeba jechac, zeby motur spalil 3,3 l na 100 km? Nogi od odpychania nie bola?

jak juz pisalem, dosc rzadko przekraczam 100 kph, jadac przewaznie 80-100, zwalniajac na wioskach do umownych 70.

No to zrozumialbym 4,5. Moze nawet 4,2 (choc w singlu tej pojemnosci to juz podejzane). Ale to to kwalifikuje sie do ksiegi rekordow Guinessa.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

25 Data: Czerwiec 13 2008 12:36:54
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Norbi 

de Fresz pisze:


No to zrozumialbym 4,5. Moze nawet 4,2 (choc w singlu tej pojemnosci to juz podejzane). Ale to to kwalifikuje sie do ksiegi rekordow Guinessa.



Spalanie 4,5 raz jeden mialem w ST 1100
- i to nie byly predkosci 80-100 tylko 100-130
wiec dlaczego w singlu 600 to niemozliwe ?

Norbi
KFazer'03

26 Data: Czerwiec 17 2008 19:10:57
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: zbigi 

de Fresz napisał(a):

On 2008-06-13 11:13:42 +0200, bokomaru  said:
De Fresza wrotka zastepcza:

Z jaka predkoscia trzeba jechac, zeby motur spalil 3,3 l na 100 km? Nogi od odpychania nie bola?

jak juz pisalem, dosc rzadko przekraczam 100 kph, jadac przewaznie 80-100, zwalniajac na wioskach do umownych 70.

No to zrozumialbym 4,5. Moze nawet 4,2 (choc w singlu tej pojemnosci to juz podejzane). Ale to to kwalifikuje sie do ksiegi rekordow Guinessa.

Desperujesz.
Starej konstrukcji 750 R4 w srednim stanie technicznym (z gaznikami nieregulowanymi od pieciu lat i z dziesiecioletnimi swiecami zaplonowymi) normalnie chlepczaca 6,5l/100km, podczas jazdy dlugodystansowej ze stala predkoscia 60...90km/h schodzila do 5l/100km.
Rownolegle jadace TA i AT dochodzily do 4...4,5l/100km
Nie pamietam zuzycia ER5 Weglika - moze sie odezwie.
Kolegi GS500 przy stalej 90km/h bocznymi drogami potrafila zejsc ponizej 4l/100km (rekord to 3,7).
Oczekuje, ze Terefere w dobrym stanie technicznym, przy moim sposobie jazdy po bocznych drogach powinna palic wlasnie 4...4,5l/100km.
Nie widze w tym nic godnego Guinessa.

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

27 Data: Czerwiec 18 2008 13:53:06
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kuczu 

zbigi pisze:

Kolegi GS500 przy stalej 90km/h bocznymi drogami potrafila zejsc ponizej 4l/100km (rekord to 3,7).

Moj 21 letni Hajlej (1340 ccm i gaznik S&S super E) w tych warunkach schodzi do 5-5,2 litra. Z oryginalnym CV powinien brac ponizej 5 litrow. Sportster 883 z oryginalnym CV spali ponizej 4 litrow.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

28 Data: Czerwiec 18 2008 14:17:54
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-17 19:10:57 +0200, zbigi  said:

Oczekuje, ze Terefere w dobrym stanie technicznym, przy moim sposobie jazdy po bocznych drogach powinna palic wlasnie 4...4,5l/100km.

Przeczytaj jeszcze raz - 300 km na 10 litrach. W duzym singlu, ktorym zazwyczaj brakuje troche kultury i stale utrzymywanie niskich predkosci obrotowych ze wzgledu na wibracje i szarpanie jest najczesciej malo przyjemne (660X nie jechalem, moze jest pod tym wzgledem jakos szczegolnie wyjatkowa).


Nie widze w tym nic godnego Guinessa.

3,3 l na 100 km w motocyklu pojemnosci szeszet to dla mnie jakas abstrakcja.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

29 Data: Czerwiec 18 2008 20:43:18
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: zbigi 

de Fresz napisał(a):

On 2008-06-17 19:10:57 +0200, zbigi  said:

Oczekuje, ze Terefere w dobrym stanie technicznym, przy moim sposobie jazdy po bocznych drogach powinna palic wlasnie 4...4,5l/100km.

Przeczytaj jeszcze raz - 300 km na 10 litrach.

Aaa... Przeoczylem - zrozumialem, ze Guiness nalezy sie spalaniu 4l/100km.

W duzym singlu, ktorym zazwyczaj brakuje troche kultury i stale utrzymywanie niskich predkosci obrotowych ze wzgledu na wibracje i szarpanie jest najczesciej malo przyjemne

To chyba w twoim czarnym ciungniku :P

(660X nie jechalem, moze jest pod tym wzgledem jakos szczegolnie wyjatkowa).

A moze jest normalna? Za to wyjatkowe sa sprzety od krtorych wymaga sie niewiadomoczego w terenie? ;)

Nie widze w tym nic godnego Guinessa.

3,3 l na 100 km w motocyklu pojemnosci szeszet to dla mnie jakas abstrakcja.

A ja potrafie to sobie wyobrazic. :)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

30 Data: Czerwiec 18 2008 21:41:20
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: marvin 

Uzytkownik "zbigi" napisal...

de Fresz napisał(a):
3,3 l na 100 km w motocyklu pojemnosci szeszet to dla mnie jakas
abstrakcja.

A ja potrafie to sobie wyobrazic. :)

No i zbigi bardzo dobrze ze potrafisz to sobie wyobrazic :) Raz mi tyle
wyszlo diversionem, wiec jak najbardziej jest to mozliwe.

Pozdrawiam
marvin
xj600s

31 Data: Czerwiec 18 2008 21:55:04
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

marvin wrote:

No i zbigi bardzo dobrze ze potrafisz to sobie wyobrazic :) Raz mi tyle
wyszlo diversionem, wiec jak najbardziej jest to mozliwe.

mi wychodzi. moze licznik masakrycznie zawyza

--
bartek &koza xt660x

32 Data: Czerwiec 18 2008 22:00:52
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-18 21:55:04 +0200, bokomaru  said:

No i zbigi bardzo dobrze ze potrafisz to sobie wyobrazic :) Raz mi tyle
wyszlo diversionem, wiec jak najbardziej jest to mozliwe.

mi wychodzi. moze licznik masakrycznie zawyza

Wlasnie chcialem Ci zaproponowac sprawdzenie go (a konkretniej drogomierza) z jakimi punktami geograficznymi, innym motocyklem/samochodem czy GPSem.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

33 Data: Czerwiec 18 2008 23:06:28
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

de Fresz wrote:

Wlasnie chcialem Ci zaproponowac sprawdzenie go (a konkretniej drogomierza) z jakimi punktami geograficznymi, innym motocyklem/samochodem czy GPSem.

ta trasa to do mnie na dzialke, na 300 km nie ma wiekszej roznicy niz 10   km.

--
bartek & koza xt660x

34 Data: Czerwiec 13 2008 15:54:26
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Użytkownik "bokomaru"
 nie wiem jak 660R, ale 660X robi czysta na 10 litrach w trasie i  dwieście
na 10 litrach po Warszawie.

Chyba masz jakis wadliwy sposob pomiaru, podobnie jak userzy XTZ co to im
4,2-4,5  pala.
Mysle ze jak singiel 600 w piatce sie zamknie to juz jest duzy sukces

Tytus

35 Data: Czerwiec 13 2008 17:00:21
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Michu 

On Fri, 13 Jun 2008 15:54:26 +0200, "Tytus z Fabryki"
 wrote:

Chyba masz jakis wadliwy sposob pomiaru, podobnie jak userzy XTZ co to im
4,2-4,5  pala.
Mysle ze jak singiel 600 w piatce sie zamknie to juz jest duzy sukces

Wszystko zalezy kto, gdzie i jak jezdzi (bokomaru wyraznie to
napisal).
Twierdzenie, ze 600 w singlu musi 5 spalic jest troche odwazne zatem,
imvho.
Potwierdzac zdaja sie to testy, userzy testujacy na zagramanicznych
forach, a takze ichnia prasa motocyklowa.

A co do problemu z tematu.
Brac koze mozliwe prosta w budowie, lekka, tak by samemu moc ja w
razie "W" naprawic/polatac i doturlac sie do ludzi.
Wybieranie kozy na taka wyprawe powinno byc poprzedzone jazdami
probnymi w terenie, a takze lektura opisow wypraw ludzi ktorzy juz to
przezyli, bo to nie jest weekendowy wypad nad mazurskie jezioro
polnymi drogami.


Pozdro 600
Michu

36 Data: Czerwiec 13 2008 19:48:12
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

Tytus z Fabryki wrote:

Chyba masz jakis wadliwy sposob pomiaru, podobnie jak userzy XTZ co to im 4,2-4,5  pala.

mysle ze sposob pomiaru jest dobry.
resetuje licznik przy tankowaniu i czytam, co mi dystrybutor mowi.
te pomiary są od 2kkm powtarzalne.

--
bartek

37 Data: Czerwiec 18 2008 14:11:42
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kuczu 

Tytus z Fabryki pisze:

Mysle ze jak singiel 600 w piatce sie zamknie to juz jest duzy sukces

Moja Terefere robilem prawie 500 km na zbiorniku (22 litry) w trasie. W cyklu mieszanym (460 km nad morze i spowrotem + 100 km juz na miejscu) wciagnela srednio 5,2 litra.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

38 Data: Czerwiec 18 2008 16:25:52
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Tytus z Fabryki 

Siemka

***Użytkownik "Kuczu"
 Moja Terefere robilem prawie 500 km na zbiorniku (22 litry) w trasie. W
cyklu mieszanym (460 km nad morze i spowrotem + 100 km juz na miejscu)
wciagnela srednio 5,2 litra.

Ale chyba 300 km na 10 litrach nie robiles co???
5l/100 w 600 ccm jak ktos ma lekka lape sie zgodze (w trasie oczywiscie).

***Moj 21 letni Hajlej (1340 ccm i gaznik S&S super E) w tych warunkach
schodzi do 5-5,2 litra. Z oryginalnym CV powinien brac ponizej 5 litrow.
Sportster 883 z oryginalnym CV spali ponizej 4 litrow.

Zapraszam do Warszawy, jak Ci w miescie spali < 6 l ten HD to stawawiam
krzynke wutki.

Tytus

39 Data: Czerwiec 18 2008 09:34:56
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kefir 

Eloł!
On Jun 18, 4:25 pm, "Tytus z Fabryki"  wrote:

Zapraszam do Warszawy, jak Ci w miescie spali < 6 l ten HD to stawawiam
krzynke wutki.

A moze byc bielizna 955 ccm? Srednia "okolopiernikowa" wyszla mi 4,7.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

40 Data: Czerwiec 18 2008 19:58:34
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Norbi 

Kefir pisze:


A moze byc bielizna 955 ccm? Srednia "okolopiernikowa" wyszla mi 4,7.


Sie nie liczysz - sam kiedys mowiles ze jezdzic nie umiesz :D

Norbi
KFazer'03

41 Data: Czerwiec 18 2008 11:23:05
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kefir 

On Jun 18, 7:58 pm, Norbi  wrote:

Kefir pisze:



> A moze byc bielizna 955 ccm? Srednia "okolopiernikowa" wyszla mi 4,7.

Sie nie liczysz - sam kiedys mowiles ze jezdzic nie umiesz :D

Niewiele sie zmienilo lecz nie o tym rzecz

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

42 Data: Czerwiec 19 2008 08:03:55
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: Kuczu 

Tytus z Fabryki pisze:

Zapraszam do Warszawy, jak Ci w miescie spali < 6 l ten HD to stawawiam krzynke wutki.

Pisalem o trasie. Rajt ? Jazda miejska z moim gaznikiem to spalanie rzedu 8-9 litrow. Pompka przy kazdym mocniejszym dodaniu gazu wtryskuje strzykawke paliwa. Wiec musi spalic duzo.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

43 Data: Czerwiec 12 2008 21:58:02
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: bokomaru 

FiLiP wrote:

Raczej nastawiam się na XT. Mam pytanie: jak się na tym jedzie na
autostradzie ok 120km/h przez parę ładnych godzin dziennie? Nie wibruje,
pośladki nie odpadają od kanapy?

ja mam od 2 kkm xt660x (czyli wersje supermoto).
bedac calkowitym lajkonikiem zrobilem trase 300 km w 5h. Troche bolala dupa a rece drzaly. No, ale to byly pierwsze dni na motocyklu, poprzednio mialem doswiadczenia wylacznie z krotkich przejazdow na komfortowym skuterze.
120 da się jechac jesli nie wieje. Jak wieje, to jest to praktycznie graniczna prędkość która zapewnia jako-taki komfort podróżowania. Nie jechalem z bagazem co prawda. Na pusto raczej nie przekraczam raczej 100     kph.

silnik daje kupe radochy mimo malej mocy - ciagnie od dolu, odkręcona na jedynce i dwójce wymaga solidnego trzymania kozy nogami. Jak sie przejechalem trampkiem kolegi dla porównania, to wydawalo sie ze w ogole nie jedzie.

--
bartek & koza xt660x

44 Data: Czerwiec 13 2008 11:11:45
Temat: Re: Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?
Autor: rychoo 

ktos tam napisal , ze KLR 650 jest bee bo skomplikowany , ogolnie zecz biorac, to
i XT 660E i GS 650 jest PODOBNA w budowie , skonczyly sie czasy motocykli tzw
"wiatrolapow" chlodzonych powietrzem, teraz motocykl chlodzony ciecza z glowica
DOHC i zaworami na plytkach to standard w klasie enduro, dlatego tez na zachod
takie moto jest OK bo w razie W zawsze sa serwisy co sie znaja , ale Afryka i
Rosyjska ja naroda , wybral bym tylko wiatrolapa , nawet 10 letniego , ale przed
wyjazdem zrobil przeglad calego silnika wraz ze skrzynia. Z nowych zostala sie
juz tylko DR 650 SE , ponoc udany model.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Uniwersalne enduro: Yam XT600E , F650GS...?



Grupy dyskusyjne