Grupy dyskusyjne   »   Uszczelka pod glowica?

Uszczelka pod glowica?



1 Data: Pa?dziernik 14 2007 23:20:15
Temat: Uszczelka pod glowica?
Autor: news.task.gda.pl 

witam
rzecz dotyczy daewoo espero 1.5 dohc.
po uruchomieniu silnika nic zlego sie nie dzieje. po chwili (ale zanim
jeszcze otworzy sie termostat) z rury wydechowej leci dym/para (nie bialy i
nie niebieski, taki jak z papierosa) i nie przestaje, nawet jak sie silnik
nagrzeje (nie smierdzi). dzieje sie tak i na gazie, i na benzynie.
wykluczam, ze to z powodu temperatury na zewnatrz, bo inne samochody nie
kopca. plynu chlodniczego w zasadzie nie ubywa (i nie przybywa), oleju
troszke ubywa, ale raczej w normie. dodam jeszcze, ze plyn chlodniczy ma
lekko rdzawy kolor, ale to moze byc przez to, ze poprzedni wlasciciel
uszczelnial jakims specyfikiem uklad chlodzenia i przy wymianie nie zdolalem
tego wyplukac.
czy objawy te oznaczaja, ze szykuje mi sie wymiana uszczelki pod glowica?
czy dodanie uszczelniacza do chlodziwa moze przedluzyc zycie uszczelki pod
glowica?
dzieki za pomoc

lukasz



2 Data: Pa?dziernik 14 2007 23:54:30
Temat: Re: Uszczelka pod glowica?
Autor: Lewis 


rzecz dotyczy daewoo espero 1.5 dohc.
po uruchomieniu silnika nic zlego sie nie dzieje. po chwili (ale zanim

Masz "masło" na korku wlewu oleju?
Większe ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym niż zwykle?
Przegrzewa się?

--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400

3 Data: Pa?dziernik 15 2007 00:13:25
Temat: Re: Uszczelka pod glowica?
Autor: news.task.gda.pl 


rzecz dotyczy daewoo espero 1.5 dohc.
po uruchomieniu silnika nic zlego sie nie dzieje. po chwili (ale zanim

Masz "masło" na korku wlewu oleju?
Większe ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym niż zwykle?
Przegrzewa się?

masla nie mam, cisnienie raczej w normie (mam ten samochod od niedawna,
ciezko mi powiedziec - jak odkrecam, to syknie troche i tyle). nie
przegrzewa sie.

4 Data: Pa?dziernik 15 2007 01:29:16
Temat: Re: Uszczelka pod glowica?
Autor: theStachoo 

news.task.gda.pl pisze:

czy objawy te oznaczaja, ze szykuje mi sie wymiana uszczelki pod glowica?
czy dodanie uszczelniacza do chlodziwa moze przedluzyc zycie uszczelki pod glowica?
dzieki za pomoc

A skad taki pomysł? Niebieski dyn to oznaka polonego oleju, więc pewnie uszczelniacze straciły nieco na skuteczności.

--
TheStachoo

5 Data: Pa?dziernik 15 2007 12:20:10
Temat: Re: Uszczelka pod glowica?
Autor: zinek 


Użytkownik "news.task.gda.pl"  napisał w wiadomości

witam
rzecz dotyczy daewoo espero 1.5 dohc.
po uruchomieniu silnika nic zlego sie nie dzieje. po chwili (ale zanim
jeszcze otworzy sie termostat) z rury wydechowej leci dym/para (nie bialy
i
nie niebieski, taki jak z papierosa) i nie przestaje, nawet jak sie silnik
nagrzeje (nie smierdzi). dzieje sie tak i na gazie, i na benzynie.
wykluczam, ze to z powodu temperatury na zewnatrz, bo inne samochody nie
kopca. plynu chlodniczego w zasadzie nie ubywa (i nie przybywa), oleju
troszke ubywa, ale raczej w normie. dodam jeszcze, ze plyn chlodniczy ma
lekko rdzawy kolor, ale to moze byc przez to, ze poprzedni wlasciciel
uszczelnial jakims specyfikiem uklad chlodzenia i przy wymianie nie
zdolalem
tego wyplukac.
czy objawy te oznaczaja, ze szykuje mi sie wymiana uszczelki pod glowica?
czy dodanie uszczelniacza do chlodziwa moze przedluzyc zycie uszczelki pod
glowica?


to moze byc rownie dobrze para z wody z wydechu - rowno Ci chodzi czy
przytlumia na ktoryms z cylindrow ?
nagrzewa sie szybciej ? jesi Ci nie ubywa duzo wody ze zbiorniczka mysle ze
nie masz sie czym stresowac.
na razie przynajmniej.

6 Data: Pa?dziernik 15 2007 12:56:35
Temat: Re: Uszczelka pod glowica?
Autor: BartekK 

news.task.gda.pl pisze:

rzecz dotyczy daewoo espero 1.5 dohc.
po uruchomieniu silnika nic zlego sie nie dzieje. po chwili (ale zanim jeszcze otworzy sie termostat) z rury wydechowej leci dym/para (nie bialy i nie niebieski, taki jak z papierosa) i nie przestaje, nawet jak sie silnik nagrzeje (nie smierdzi). dzieje sie tak i na gazie, i na benzynie.
A jezdzisz tylko po miescie, czy robisz tez trasy?
Bo zależnie od tego ile się jeździ i jak - w tłumiku może się zebrać/skroplić dobre pare litrów wody... Często bywa tak że ludzie panikują "kopci mi, nawet po rozgrzaniu" bo gorące spaliny odparowują i wyrzucają wilgoć z tłumika, a nawet rozgrzanie i praca przez pare minut nie zrzuci 5litrów wody. Prosty test - stanąć przodem pod _mocną_ górkę (podjazd?) i zobaczyć czy coś z wydechu wycieknie ;)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

Uszczelka pod glowica?



Grupy dyskusyjne