od dluższego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie
posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D
noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji
jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil
czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do
niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone
plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim
zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach ,
poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwicie a
jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku
, V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle
pozdrawiam
2 |
Data: Maj 01 2009 17:20:57 |
Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD |
Autor: Kuczu |
ZBYSZEK pisze:
noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta) odnosz ące sie do niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone plastikową chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)
Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki kierowcy
porównanie odnosze do VTX ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle
Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.
-- -
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
3 |
Data: Maj 02 2009 13:28:39 | Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD | Autor: Piotr May |
Kuczu pisze:
Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.
W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt = przytarcie podnożkami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla zrobic terenowke to napewno nie da rady :)
--
piomay
www.piomay.riders.pl
4 |
Data: Maj 03 2009 21:06:36 | Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD | Autor: Kuczu |
Piotr May pisze:
W VRSCA (szczegolnie NR Special)
NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
5 |
Data: Maj 04 2009 07:06:42 | Temat: Re: V-ROD ,NIGHT ROD | Autor: Piotr May |
Kuczu pisze:
Piotr May pisze:
W VRSCA (szczegolnie NR Special)
NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.
Wróć! "W VRSC (szczególnie NR Special)"
--
piomay
www.piomay.riders.pl
| | | |