Witam
Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.
2 |
Data: Maj 14 2013 12:24:43 |
Temat: Re: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM |
Autor: Lewis |
W dniu 2013-05-14 11:17, hisjusz pisze:
Witam
Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w
przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka
przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy
ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że
samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.
Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak szybciej niż by użytkownik tego chciał.
--
Pozdrawiam
Lewis
3 |
Data: Maj 15 2013 08:44:40 | Temat: Re: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM | Autor: wchpikus |
Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
szybciej niż by użytkownik tego chciał.
zgadzam sie, szczegolnie 2.0 i 2.5...
no chyba ze nowy wypust, bez pompek-wtrysyczkow...:)
| |