Grupy dyskusyjne »
Volvo 850 2,0 bezyna+LPG
Volvo 850 2,0 bezyna+LPG
1 | Data: Kwiecien 08 2009 14:30:11 |
Temat: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | |
Autor: atman | Na fali pytań o samochód proszę o opinie 2 |
Data: Kwiecien 08 2009 20:11:26 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: Michał | Na fali pytań o samochód proszę o opinie moja opinia;) : interesowałem sie 850, a8 i safranem - padło na safrane :) (i jestem wciąż zadolowlony - (zaraz zaczne szukac następcy :) ) - choć więcej $$ by zostało jak by kupić A8 lub 850 :), bo safrane się psuje ;) ). pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 3 |
Data: Kwiecien 08 2009 23:35:57 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: Adam Szewczak |
Na fali pytań o samochód proszę o opinie Safran sam w sobie fajny, zwlaszcza ta wersja Baccara ;P ale co potwierdzasz obiegowe opinie ? Kiedys moj znajomy mial safrane tego przed face liftingiem, jezdzilo sie tym wysmienicie, ale samochod mial taka przypadlosc ze czesto nie z gruchy nie z pietruchy sie wspomaganie wylaczalo... PZDr Adam 4 |
Data: Kwiecien 09 2009 04:21:55 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: Michał | Safran sam w sobie fajny, zwlaszcza ta wersja Baccara ;P ale cotym wysmienicie, ale samochod mial taka przypadlosc ze czesto nie z gruchy niez pietruchy sie wspomaganie wylaczalo... jest gdzieś pomiedzy mazdą xedos 9 a lancia k w psuciu się. Ale mam wrażenie że psucie się safranów wynika z tego że tam ktoś ostatnio panikował że amortyzator jest za 3.5k czyli coś koło ceny samochodu :) i ludzie przestają to kupować tylko kombinują. zresztą mój mechanik też już mowi sprzedać auto :), bo się psuć zacznie (chyba bardziej w rozumieniu częsci przekroczą jego wartość i to bardzo). zresztą dość solidnie auto uszkodziłem ostatnio ;) a wspomaganie super, nie psuje się wygodne i dobre, jakieś tam aktywne z czymś jeszcze :) na taką przypadłość się poprostu wymienia to co popsute :) - komuter nie zlokalizował usterki ? i nie mówił ? pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 5 |
Data: Kwiecien 08 2009 22:49:15 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: k. | Na fali pytań o samochód proszę o opinie Zapraszam na www.volvoforum.pl - temat dziesiątki razy maglowany. A co do dylematu 850 czy V70 - w zasadzie Twoja decyzja, co Ci się bardziej podoba. Technicznie jest to niemal to samo auto (złośliwcy mówią, że nie ma V70 a jest 870 :)) ) Pytanie dodatkowe - 2.0 10V czy 2.0 20V? A może 2,4 10V lub 2.4 20V? To z wolnossących. Było jeszcze kilka Turbo :) 2.0 20V, 2,4 20V i 2,3 20V plus 2.5 TDI? -- Pozdr, Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl Volvo V70 TDI, '99, 225 kkm; Toyota Corolla, '04, 165 kkm; 6 |
Data: Kwiecien 09 2009 07:40:23 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: atman |
Zapraszam na www.volvoforum.pl - temat dziesiątki razy maglowany. mało o 850-tce A co do dylematu 850 czy V70 - w zasadzie Twoja decyzja, co Ci się bardziej podoba. Technicznie jest to niemal to samo auto (złośliwcy mówią, że nie ma V70 a jest 870 :)) ) o, nie znałem tej opinii Pytanie dodatkowe - 2.0 10V czy 2.0 20V? A może 2,4 10V lub 2.4 20V? To z wolnossących. Było jeszcze kilka Turbo :) 2.0 20V, 2,4 20V i 2,3 20V plus 2.5 TDI? coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7607825 lub http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8173524 nie chcę turbo ani dizla 7 |
Data: Kwiecien 09 2009 10:29:01 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: komos | atman pisze: mało o 850-tce Generalnie to te same samochody, ale V70 wydaje sie bardziej dopracowana: wymiana zarowki z przodu w V70 jest duzo latwiejsza niz w 850. 850 ma genialnie rozwiazany kokpit - jest super funkcjonalny. V70 juz takie nie jest, chociaz to niby to samo. V70 kombi ma bardzo slabe rolety - nie sciagaja sie.. Tak mozna w nieskonczonosc. nie chcę turbo ani dizla A masz jakis racjonalny powod? Diesle byly b. b. dobre w tych samochodach. Benzyna 2,0 będzie ociezala bez Turbo. Z Turbo spalisz 1 l. wiecej benzyny a osiagi bedziesz mial potezne. Takie 2,0 turbo (wloskie T5) ma 211 KM, jakies 7,5 sek do setki i pali 10-11 litrow. Moim zdaniem mozna przebolec ten 1 litr na 100 KM i miec pocisk, ktorym bez problemu wyprzedzisz wiekszosc wspolczesnych samochodow. 8 |
Data: Kwiecien 11 2009 16:18:35 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: Blyskacz | atman wrote: Na fali pytań o samochód proszę o opinieJak zawsze w przypadku uzywki - na stan. Jak kupisz zadbany egzemplarz, to bedziesz sie cieszyl dluga i bezproblemowa eksploatacja - jak kupisz odpicowane padlo, to wydasz majatek na naprawy, dalej bedzie to padlo i zniechecisz sie do marki... Silnik 2,0 wolnossacy to troche nieporozumienie - toczyc sie mozna, ale o przyjemnosci z jazdy trzeba zapomniec :( Tkz. wersje na Wlochy bym sobie odpuscil. Turbo nie jest latwo znalezc w dobrym stanie... mi sie nie udalo, wiec kupilem wolnossacy 2435 20V ... i ten sinik bym Ci polecal, najlepiej wersja bez egr i pompy powietrza dodatkowego ( zawsze to mniej pozycji do zepsucia sie ;-) ) No chyba, ze trafi Ci sie zadbany 2.3 T5 to sie nawet nie zastanawiaj - nie ma lepszego silnika do 850tki. Typowe bolaczki tego modelu znajdziesz na forum, do ktorego adres juz dostales... Z istotnych rzeczy to warto zwrocic uwage na uklad wydechowy - jak ktos nie dbal o zawieszenie silnika, to pojawialy sie pekniecia kolektora. Dalej idac - to uklad z duzym katalizatorem, ktory po czesci pelni role tlumika srodkowego, i jednym tlumikiem - jak jest to w kiepskim stanie to nalezy sie przygotowac na spory wydatek - tanie rozwiazania nie sprawdzaja sie w tym modelu. A może zainteresować się V70 ? a to juz co sie komu bardziej podoba... mechanicznie to praktycznie to samo... pozdrawiam Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 9 |
Data: Kwiecien 14 2009 00:30:01 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: | A może zainteresować się V70 ?Z tego co wiem, to 850 skonczyli robic w 96. Niby V70 z 97 to troche taka przejsciowka, ale.... 850 jest ponad 100 kg lzejsze, za to V70 jest o niebo lepiej wyposażone, ładniejsze w rodku i bardziej awaryjne. Co do silnika 2.0 20V 125 KM, to w 850 sedanie nie jest to wcale taka taczanka. Oczywicie o niebo lepszy będzie klekot 140 KM. Silnik 170-konny to miodzio. Co do T5, to w 850 miala ona 225KM. Ten silnik 239/240KM co byl w V70T5, w 850 wystepowal jako R (FWD ze szpera). Tomek 10 |
Data: Kwiecien 14 2009 15:24:40 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: Blyskacz | wrote: Z tego co wiem, to 850 skonczyli robic w 96.cos kolo polowy '97 - nie pamietam dokladnie. 850 jest ponad 100 kg lzejsze, za to V70 jest o niebo lepieja tak konkretniej ? co takiego jest w V70 czego nie ma w 850 ? pytam z ciekawosci, bo nigdy nie porownywalem jakos blizej wyposazenia... ładniejsze w ?rodku i bardziej awaryjne.ladniejsze owszem... Co do T5, to w 850 miala ona 225KM.To nie jest takie proste - 2.3T mialo 5 wersji od 218KM do 250KM. Inna sprawa, ze na znaczkach na klapach to ja sie nie znam, wiec nie wiem jak to tam obklejali ;-) TenW v70 to bylo jeszcze bardziej zamotane - w sumie to bylo tam chyba z 7 czy 8 wypustow silnika 2.3T od 190KM do 250KM. Tak czy inaczej jesli znadzie jakikolwiek 2.3T w przyzwoitym stanie to bedzie zadowolony. pozdrawiam Blyskacz -- Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-) Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;) Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG 11 |
Data: Kwiecien 14 2009 18:13:01 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: k. | Z tego co wiem, to 850 skonczyli robic w 96.cos kolo polowy '97 - nie pamietam dokladnie. Z doświadczenia własnego (były użytkownik dwóch 850tek i dwóch V70tek I generacji), w obu modelach było dostępne niemalże identyczne wyposażenie (SRS, ABS, TCS, komputer itd.). Różnica mas wynika raczej ze zmian konstrukcyjnych niż bogatszego wyposażenia. ładniejsze w ?rodku i bardziej awaryjne.ladniejsze owszem... Rzecz gustu :) mi bardziej odpowiada wizualnie 850 :) Co do T5, to w 850 miala ona 225KM.To nie jest takie proste - 2.3T mialo 5 wersji od 218KM do 250KM. Dokładnie rzecz ujmując były takie wersje T5 (i pochodne) - najczęściej spotykane: 1) 2.0T - 211 KM (T5) 2) 2,3T - 226 KM (T5) 3) 2,3T - 240 KM (T5R) 4) 2,3T - 250 KM (R) 5) 2,4t - 193 KM (soft turbo, rzadko spotykane w 850) Inna sprawa, ze na znaczkach na klapach to ja sie nie znam, wiec nie wiem Powyżej w nawiasach zaznaczyłem metodologię "oklejacza" :-) TenW v70 to bylo jeszcze bardziej zamotane - w sumie to bylo tam chyba z 7 Tu faktycznie było więcej opcji i wygląda to tak: 1) 2.0T - 180 KM (T5) 2) 2.0T - 225 KM (AWD T5) 3) 2.3T - 240 KM (T5) 4) 2.3T - 250 KM (R) 5) 2.3T - 260 KM (R AWD z ASB) 6) 2.3T - 265 KM (R AWD bez ASB) 7) 2.4t - 193 KM (soft turbo) więcej o silnikach montowanych w 850 i S/V70 znajdziesz tu: http://zzjacek.pl/str/instrukcje/850_SV_70_silniki.jpg Tak czy inaczej jesli znadzie jakikolwiek 2.3T w przyzwoitym stanie to Poza jednym :-) Spalanie. Średnio musi przyjąć ok 14l/100 km (w cyklu miejskim jeszcze więcej - nawet 17-18l/100km i to zalecanego paliwka noPb 98). W tej sytuacji szczerze polecam wolnossącą 2.4 20V 175 KM. -- Pozdr, Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl Volvo V70 TDI, '99, 225 kkm; Volvo V70 T5, '97, 270 kkm; Toyota Corolla, '04, 165 kkm; 14 |
Data: Kwiecien 14 2009 18:24:53 | Temat: Re: Volvo 850 2,0 bezyna+LPG | Autor: k. | wyposażone, ładniejsze w rodku i bardziej awaryjne. Nie było wersji 2.0 20V 125 KM. Były za to: 2.0 10V - 126 KM lub 2.0 20V - 143KM Pierwsze to straszna taczka :) Drugie jakoś sobie już radzi. Oczywicie o niebo lepszy będzie klekot 140 KM. Fajny (używam) ale głośny klekot jest :) Benzynowe 850 ma świetny dźwięk :) Silnik 170-konny to miodzio. Co do T5, to w 850 miala ona 225KM. Ten Szczerze mówiąc, to tylko opcje brałbym pod uwagę. Dla oszczednych - silniki świetnie się gazują. Przy turbo będzie jednak potrzebna instalacja IV gen.Wolne ssaki spokojnie mogą być zasilane II gen. -- Pozdr, Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl Volvo V70 TDI, '99, 225 kkm; Volvo V70 T5, '97, 270 kkm; Toyota Corolla, '04, 165 kkm; |
Volvo 850 2,0 bezyna+LPG
Galerie zdjęć
Newsletter