"devilwagen"
cooz to ? zbieznosc oostawiana kola wywazane ... !
galki ukł. kierowniczego ???
Hej.
Skoro geometria była ustwiona (zakładam, że poprawnie), to również
sprawdzone były końcówki drążków i wszystkie sworznie.
Pozostaje jeszcze amortyzator układu kierowniczego i dokładniejsze
sprawdzenie rurowiska (luzy na łożyskach wahaczy?).
Pozdrawiam,
SPB
6 |
Data: Lipiec 23 2007 00:10:17 |
Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h |
Autor: BRODACZ |
Mialem podobny objaw w 1200. Nawet mechanik w warsztacie nie umial
zdiagnozowac przyczyny. Dopiero po jakims czasie gdy wymontowalem zbiornik
z bagaznika, okazalo sie, ze "samolot" byl pekniety na calej dlugosci
wzdluz lewego "skrzydla"...
--
BROD@CZ
7 |
Data: Lipiec 23 2007 05:18:15 | Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h | Autor: devilwagen |
Czyli blacharska przyczyna ??? :( ... zastanawia mnie tylko to ze raz sa te
wibracje a raz ich nie ma ? :( .... od peknietego samolotoo to tak moze ???
pozdrawiam
devilwagen
Uzytkownik "BRODACZ" napisal w wiadomosci
Mialem podobny objaw w 1200. Nawet mechanik w warsztacie nie umial
zdiagnozowac przyczyny. Dopiero po jakims czasie gdy wymontowalem zbiornik
z bagaznika, okazalo sie, ze "samolot" byl pekniety na calej dlugosci
wzdluz lewego "skrzydla"...
--
BROD@CZ
8 |
Data: Lipiec 23 2007 10:49:02 | Temat: Re: Wibracje 80- 110 km/h | Autor: BRODACZ |
devilwagen wrote:
Czyli blacharska przyczyna ??? :( ... zastanawia mnie tylko to ze raz sa
te wibracje a raz ich nie ma ? :( .... od peknietego samolotoo to tak moze
???
Na poczatku tak wlasnie bylo - od czasu do czasu. Zalezalo to od predkosci
wchodzenia w zakret, ostrosci zakretu, rodzaju nawierzchni na prostej
drodze, obciazenia samochodu i td. Pozniej juz zawsze powyzej 85km/h.
Podejrzewam,ze zalezne to bylo od wielkosci pekniecia. Nie twierdze, ze u
Ciebie tez tak wlasnie jest, ale wskazuje jedna z mozliwych pzyczyn.
--
BROD@CZ
| | |