Grupy dyskusyjne   »   Witam

Witam



1 Data: Pa?dziernik 31 2009 00:08:36
Temat: Witam
Autor: Arkadiusz Nowicki 

Witam grupowiczów.
Mam Felę 1,3 z 2000 roku i przypadlość o której chcę napisać już mnie
doprowadza do szalu, a konkretnie chodzi o silnik nadmuch który piszczy na
drugim biegu i dalszych, smarowałem już kilkakrotnie ale to pomagało na dwa
trzy dnii dalej zaczynało piszczeć, ale zaobserwowałem taką żecz że jak
nacisnę w czasie jazdy pedał hamulca to zaczyna piszczeć głośniej już nawet
kidyś wyłączyłem nawiew aby się przekonać czy to nie hamulce piszczą ale
nie, jestto na sto procent dmuchawa.
Jest jakaś możliwość naprawy tego czy czeka mnie kupno nowej i czy są jakieś
kłopoty z wyciągnięciem teo silniczka.


Pozdrawiam Arkadiusz Nowicki



2 Data: Listopad 02 2009 07:17:44
Temat: Re: Witam
Autor: PeJot 

Arkadiusz Nowicki pisze:

Mam Felę 1,3 z 2000 roku i przypadlość o której chcę napisać już mnie doprowadza do szalu, a konkretnie chodzi o silnik nadmuch który piszczy na drugim biegu i dalszych, smarowałem już kilkakrotnie ale to pomagało na dwa trzy dnii dalej zaczynało piszczeć, ale zaobserwowałem taką żecz że jak nacisnę w czasie jazdy pedał hamulca to zaczyna piszczeć głośniej już nawet kidyś wyłączyłem nawiew aby się przekonać czy to nie hamulce piszczą ale nie, jestto na sto procent dmuchawa.
Jest jakaś możliwość naprawy tego czy czeka mnie kupno nowej i czy są jakieś kłopoty z wyciągnięciem teo silniczka.


Sam silnik da się łatwo wyciągnąć, ale jest on w zasadzie nierozbieralny. Na pewno warto przy okazji wyczyścić i umyć turbiny, wnętrze nawiewu, przedmuchać wnętrze silnika, zalać olej do łożysk, ale na długo to nie pomoże, z resztą piszczeć mogą np. zużyte szczotki na komutatorze.

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

3 Data: Listopad 08 2009 17:25:35
Temat: Re: Witam
Autor: Arkadiusz Nowicki 


Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości

Sam silnik da się łatwo wyciągnąć, ale jest on w zasadzie nierozbieralny.
Na pewno warto przy okazji wyczyścić i umyć turbiny, wnętrze nawiewu,
przedmuchać wnętrze silnika, zalać olej do łożysk, ale na długo to nie
pomoże, z resztą piszczeć mogą np. zużyte szczotki na komutatorze.

Faktycznie są to szczotki na komutatorze a znasz może rozmiar tych szczotek.

Pozdrawiam Arkadiusz Nowicki

Witam



Grupy dyskusyjne