Grupy dyskusyjne   »   Wydech = nierdzewka, carbon, tytan

Wydech = nierdzewka, carbon, tytan



1 Data: Sierpien 08 2009 20:03:47
Temat: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: CUT_INZ 

Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?


--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY



2 Data: Sierpien 08 2009 21:50:55
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: de Fresz 

On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ  said:

Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?

1. Wagą
2. Stopniem lansu

Kolejność zależna od osobistych preferencji.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

3 Data: Sierpien 08 2009 23:58:41
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: Leszek Karlik 

On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz  wrote:

[...]

Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z  nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym  jeszcze?

1. Wagą
2. Stopniem lansu

Kolejność zależna od osobistych preferencji.

1. Wagą
2. Ceną
2a. Stopniem lansu :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik

4 Data: Sierpien 09 2009 00:00:29
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: CUT_INZ 

Leszek Karlik pisze:


1. Wagą
2. Ceną
2a. Stopniem lansu :-)

Leslie

To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

5 Data: Sierpien 09 2009 00:26:59
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: de Fresz 

On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ  said:

2. Ceną

Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-)


To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)

To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być (niewiele) lżejszy.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

6 Data: Sierpien 10 2009 10:39:42
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisał(a):

1. Wagą
2. Stopniem lansu

Kolejność zależna od osobistych preferencji.

A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i normalnie szlo reke trzymac na wydechu.


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

7 Data: Sierpien 10 2009 10:44:51
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: Magic 

CUT_INZ pisze:

Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?


Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to idzie na śmietnik.
Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada - w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem wykorzystać do spawania.
Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

8 Data: Sierpien 11 2009 18:07:38
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: marider 

Magic pisze:

CUT_INZ pisze:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?

Dzwiekiem! :)

Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.

Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :) Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana powloki.

Pzdr
PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk

9 Data: Sierpien 11 2009 19:00:09
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Autor: Kuczu 

marider pisze:

Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza.

Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Wydech = nierdzewka, carbon, tytan



Grupy dyskusyjne