On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ said:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?
1. Wagą
2. Stopniem lansu
Kolejność zależna od osobistych preferencji.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
3 |
Data: Sierpien 08 2009 23:58:41 |
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan |
Autor: Leszek Karlik |
On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz wrote:
[...]
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?
1. Wagą
2. Stopniem lansu
Kolejność zależna od osobistych preferencji.
1. Wagą
2. Ceną
2a. Stopniem lansu :-)
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
4 |
Data: Sierpien 09 2009 00:00:29 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: CUT_INZ |
Leszek Karlik pisze:
1. Wagą
2. Ceną
2a. Stopniem lansu :-)
Leslie
To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)
--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08
NIE JESTEM Z WARSZAWY
5 |
Data: Sierpien 09 2009 00:26:59 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: de Fresz |
On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ said:
2. Ceną
Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-)
To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)
To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być (niewiele) lżejszy.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
6 |
Data: Sierpien 10 2009 10:39:42 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: Kamil Nowak 'Amil' |
de Fresz napisał(a):
1. Wagą
2. Stopniem lansu
Kolejność zależna od osobistych preferencji.
A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i normalnie szlo reke trzymac na wydechu.
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
7 |
Data: Sierpien 10 2009 10:44:51 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: Magic |
CUT_INZ pisze:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?
Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to idzie na śmietnik.
Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada - w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem wykorzystać do spawania.
Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
8 |
Data: Sierpien 11 2009 18:07:38 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: marider |
Magic pisze:
CUT_INZ pisze:
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym jeszcze?
Dzwiekiem! :)
Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.
Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :) Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana powloki.
Pzdr
PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk
9 |
Data: Sierpien 11 2009 19:00:09 | Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan | Autor: Kuczu |
marider pisze:
Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez co jest glosniejsza.
Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
| | | | | | |