Grupy dyskusyjne   »   Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu

Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu



1 Data: Wrzesien 28 2008 00:09:34
Temat: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: Bialy 

Witam,

niestety nadszedl czas na wymiane hamulcow z tylu, w zwiazku z czym troche
przesadowalem rynek, ale bede wdzieczny za opinie na temat kilku firm.
Mianowicie mam zamiar kupic klocki hamulcowe firmy ATE lub SBS, szczeki SBS
lub Delphi i tarcze ATE / Delphi. O firmie ATE slyszalem duzo pozytywnych
opinii i rowniez ich cena wydaje sie odwzorowywac jakosc :) Delphi to tez
chyba w miare uznana marka, jednak co mozna sadzic o SBS? Lepiej nie
ryzykowac i isc w w miare juz sprawdzone Delphi?
Nie chce sie jakos szczegolnie wykoszytowywac, wiec na samym ATE 'remontu'
robic tez nie chce :)

I jeszcze jedno - co to za firma HART? Na Allegro tego sporo, ceny maja
cholernie niskie, ale jak jest z jakoscia - zupelne dno? :) Np. tarcze ATE
na tyl do mojego samochodu kosztuja 260 zl, natomiast HART to tylko 100 zl,
a wiec roznica ogromna!

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403
-) Sprzedam CBF 500 -> http://infobot.pl/r/N9S



2 Data: Wrzesien 28 2008 09:37:08
Temat: Re: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: Daro 

niestety nadszedl czas na wymiane hamulcow z tylu, w zwiazku z czym troche
przesadowalem rynek, ale bede wdzieczny za opinie na temat kilku firm.
Mianowicie mam zamiar kupic klocki hamulcowe firmy ATE lub SBS, szczeki SBS

Ja przeszedłem tarcze EBC, Brembo a zakończyłem na ATE. Pierwsze 2 marki wytrzymały u mnie miesiąc. 700 zł wyrzuciłem na złom. ATE dają radę, ceny tych trzech producentów na podobnym poziomie. Na temat klocków nic nie powiem, miałem EBC red, green (dosyć mocno pylą), teraz jeżdżę na fabrycznych i nie widzę różnicy.
--
D.

3 Data: Wrzesien 28 2008 10:30:08
Temat: Re: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: Pete 

Daro wrote:

Na temat
klocków nic nie powiem, miałem EBC red, green (dosyć mocno pylą),

Hmm... moje doswiadczenia byly inne.  EBC Green pyliły duuużo mniej niz
fabryczne ATE.  Ostatnio uzywam klockow Akebono Euro - te praktycznie
wcale nie pylą, a hamują tak samo skutecznie jak fabryczne,
przynajmniej w moim odczuciu.

Pozdr.

--
Pete

4 Data: Wrzesien 28 2008 11:41:04
Temat: Re: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: |--=Bartek=--| 

I jeszcze jedno - co to za firma HART? Na Allegro tego sporo, ceny maja
cholernie niskie, ale jak jest z jakoscia - zupelne dno? :) Np. tarcze
ATE  na tyl do mojego samochodu kosztuja 260 zl, natomiast HART to tylko
100 zl,  a wiec roznica ogromna!

Dawniej sporo kupowałem w hurtowni Hart ;-). Mam aktualnie klocki i tarcze Hart. Od zmiany już 10k km na liczniku więcej i klocki mają 3/4 grubości. W wcześniejszym autku klocki były do wymiany po 15k km (teren z górkami).

Jeżeli chodzi o sam produkt: zrobiony w Chinach jak 90% produkcji, na zasadzie do 16-tej robimy renomowaną firmę X, po 16-tej robimy dla np. Harta. Cena jest mniejsza ponieważ hurtownia nie musi wydawać takiej kasy na reklamę oraz nie ma po drodze dodatkowych pośredników.

By nie było tak różowo: ta sama partia i jedne klocki będą piszczały, a drugie nie.

B.Z.

5 Data: Wrzesien 28 2008 20:50:41
Temat: Re: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: Demos 


CZesc

w
Bialy napisał(a):

Witam,

niestety nadszedl czas na wymiane hamulcow z tylu, w zwiazku z
czym troche przesadowalem rynek, ale bede wdzieczny za opinie na
temat kilku firm. Mianowicie mam zamiar kupic klocki hamulcowe
firmy ATE lub SBS, szczeki SBS lub Delphi i tarcze ATE / Delphi. O
firmie ATE slyszalem duzo pozytywnych opinii i rowniez ich cena
wydaje sie odwzorowywac jakosc :) Delphi to tez chyba w miare
uznana marka, jednak co mozna sadzic o SBS? Lepiej nie ryzykowac i
isc w w miare juz sprawdzone Delphi? Nie chce sie jakos
szczegolnie wykoszytowywac, wiec na samym ATE 'remontu' robic tez
nie chce :)

I jeszcze jedno - co to za firma HART? Na Allegro tego sporo, ceny
maja cholernie niskie, ale jak jest z jakoscia - zupelne dno? :)
Np. tarcze ATE na tyl do mojego samochodu kosztuja 260 zl,
natomiast HART to tylko 100 zl, a wiec roznica ogromna!


Tarcze ATE i klocki Ferrodo Premium w moim bylym aucie ten duet
przejechal 85 tys km i klocki byly w 3/4 zuzyte.
Byla to os przednia a auto to Passat VR6 Variant.
Na osi tylnej mialem tez ATE tarcze i klocki ATE i po 120 tys
przestalem sprawdzac nawet bo klocki byly w polowie a tarcze jak nowe.
Wszystko kupowalem nie na Allegro tylko w http://www.sklepmoto.pl/.



--
PZDR Demos
Wkrotce cos...
E34 525i Kombi
Bojkotujmy chinskie badziewie

6 Data: Wrzesien 28 2008 23:56:47
Temat: Re: Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu
Autor: Bialy 

 Demos wrote:

| Tarcze ATE i klocki Ferrodo Premium w moim bylym aucie ten duet
| przejechal 85 tys km i klocki byly w 3/4 zuzyte.
| Byla to os przednia a auto to Passat VR6 Variant.
| Na osi tylnej mialem tez ATE tarcze i klocki ATE i po 120 tys
| przestalem sprawdzac nawet bo klocki byly w polowie a tarcze jak nowe.
| Wszystko kupowalem nie na Allegro tylko w http://www.sklepmoto.pl/.

Przeczytalem wszystkie odpowiedzi i dziekuje bardzo za opinie :)
Musze jeszcze rozwazyc firme Delphi :)

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403
-) Sprzedam CBF 500 -> http://infobot.pl/r/N9S

Wymiana tarcz, klockow i szczek z tylu



Grupy dyskusyjne