Witam wszystkich, co sie znaja...
pojazd nazywajacy sie Tico zagazowany, zaczal ostatnio miec dosyc
wysokie obroty i wiecej spalac
wczesniej silnik uspokajal sie, a teraz po odpaleniu wchodzi na
wysokie obroty i zaczal wiecej palic
drugi objaw, to przy rozpedzeniu powyzej 100 km/h zdarza sie, iz auto
traci moc i trzeba dokonac redukcji
co moze byc przyczyna i jak to mozna skorygowac?
dzieki z gory za uzyteczna pomoc
2 |
Data: Luty 01 2011 06:23:20 |
Temat: Re: Wysokie obroty |
Autor: Mateusz |
Na moje oko to mógłbyś pokombinować z regulacją gaźnika. Znajomy miał
kiedyś podobny problem i z tego co pamiętam to są tam dwie śrubki,
jedna odpowiada za obroty na ssaniu a druga podczas normalnej pracy.
Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam
która za ssanie odpowiadała.
3 |
Data: Luty 01 2011 06:24:32 | Temat: Re: Wysokie obroty | Autor: VoyteG |
On 1 Lut, 15:23, Mateusz wrote:
Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam
która za ssanie odpowiadała.
Dzieki za sugestie. czyli ewidentnie gaznik?
4 |
Data: Luty 01 2011 18:57:55 | Temat: Re: Wysokie obroty | Autor: Michał Gut |
albo kreciles przy insalacji lpg
| | |