Xantia
1 | Data: Styczen 10 2007 08:15:56 |
Temat: Xantia | |
Autor: Bart | Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak uniego 2 |
Data: Styczen 10 2007 09:21:01 | Temat: Re: Xantia | Autor: pejurek | Człowiek podpisany jako "Bart" napisał: Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak z tego co mi wiadomo, to nieprawda Ciekawi mnie tez jego spalanie (dla silnika 1,6 lub 1,8) 1,6 benzyna to trochę za mało na to auto -- pozdrawiam 3 |
Data: Styczen 10 2007 09:35:48 | Temat: Re: Xantia | Autor: Damian |
Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak uniego z awaryjnoscia, podobno czesto sa problemy z zawieszeniem czy to prawda? Ciekawi mnie tez jego spalanie (dla silnika 1,6 lub 1,8) Kurcze, no wyluzujcie... dlaczego tak waznym problemem jest spalanie? Kupuje czlowiek silnik 2.0 albo 1.8 i pyta sie o spalanie.. a przed chwila sprzedal auto z podobnym silnikiem... Przeciez do diabla nie ma duzej rozbieznosci, ze jeden pali 5/100, a drugi pali 10/100. Jakie moga byc rozbieznosci miedzy tymi samymi pojemnosciami podobnych klas aut? Pol litra? Maks litr? I jesli komus naprawde podoba sie xantia, to czy naprawde zmieni to fakt ze pali pol litra wiecej niz jakies mondeo czy avensis (przyklad)? Spalanie zalezy od stylu jazdy, moze byc x, a moze byc x*1.5 albo i wiecej... Chodzi o rzad wielkosci, a rzad wielkosci mozna sobie wyobrazic, lub wyszukac na googlach, bo naprawde sporo juz bylo o tym mowione. Co inneog pytac o zuzycie np. 3.0, 4.0, wzwyz - silniki malo popularne i moga tu byc pytania. Ale w przypadku popularnych aut i popularnych silnikow, to wg mnie takie pytanie ma nikly sens w kontekscie tego co juz zostalo powiedziane na grupie. no przepraszam, ale nie moge z tego, jak ludzie ciagle sie pytaja o zuzycie paliwa... zuzyje tyle ile sie wleje i jak szybko sie jedzie. Zuzycie wazne - kup wacpan diesla lub przerob na gaz, bedzie taniej. A czy na gazie bedzie palil 9, czy 10, to naprawde, roznica nie za duza... wg mnie oczywiscie. Przepraszam za to narzekanie, ale juz nie moge. 4 |
Data: Styczen 10 2007 12:21:15 | Temat: Re: Xantia | Autor: J.F. | On Wed, 10 Jan 2007 09:35:48 +0100, Damian wrote: Kupuje czlowiek silnik 2.0 albo 1.8 i pyta sie o spalanie.. a przed Nubira 2.0 w trasie - 13 do 20. POdobno mozna bylo zejsc do 10, ale nigdy mi nie starczylo cierpliwosci. Fakt ze wolno to nie nie bylo i 20 pali przy 200 na liczniku. Ale 13 po kraju to nie jest pol litra wiecej .. A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie. Benzyna, 1.6, 110KM ... Zuzycie wazne - kup wacpan diesla lub przerob na gaz, bedzie taniej. No i kto wie czy efektem odpowiedzi nie bedzie wlasnie to .. J. 5 |
Data: Styczen 10 2007 12:29:00 | Temat: Re: Xantia | Autor: eXt | J.F. wrote: Nubira 2.0 w trasie - 13 do 20.Ani chybi była jakaś popsuta albo paliwo lewe. Sprawna Nutria 13 litrów może po mieście weźmie jak ją będziesz cisnął. Mnie, nawet w mieście, jeszcze się takie spalanie nie zdarzyło. A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie.A starszy golf 1.6 kolegi pali 9. A to już jest 3 litry różnicy. Tym bardziej, że Citroen miał niezłe diesle.Zuzycie wazne - kup wacpan diesla lub przerob na gaz, bedzie taniej. pzdr -- eXt 6 |
Data: Styczen 10 2007 13:20:17 | Temat: Re: Xantia | Autor: Blyskacz | z powyzszego wynika, ze albo wlasciciel sciemnia, co sie czesto zdarza, albo policzyc nie potrafi... co tez sie zdarza...A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie.A starszy golf 1.6 kolegi pali 9. A to już jest 3 litry różnicy. dajcie spokoj z takimi bajkami, 6l/100km po miescie to wynik malo osiagalny dla wiekszosci diesli w malych samochodach a co dopiero dla 16 zaworowego benzyniaka o mocy 110KM w megance... pozdrawiam Blyskacz -- Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-) 7 |
Data: Styczen 10 2007 15:46:42 | Temat: Re: Xantia | Autor: J.F. | On Wed, 10 Jan 2007 13:20:17 +0100, Blyskacz wrote: A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie. dajcie spokoj z takimi bajkami, 6l/100km po miescie to wynik malo Nie mowie nie, chetnie bym sprawdzil ile w tym prawdy. Ale z drugiej strony .. ciagly postep w silnikach + lekka noga + szczesliwa trasa [50km/h] + gorace lato .. moze i mozliwe ? J. 8 |
Data: Styczen 10 2007 23:57:58 | Temat: Re: Xantia | Autor: Marek Wegner | Czesc! dajcie spokoj z takimi bajkami, 6l/100km po miescie to wynik malo Momento! Moj dawny golf 1,9TDi, 90KM, pil w miescie (Gdynia - Gdansk) okolo 5,9l ON wlasnie, w zimie troszke kole 6,1l ON, natomiast przy jezdzie 30%miasto i reszta na obwodnicy jego apetyt malal do 5,7l ON w lato i w zasadzie niezauwazlanie wiecej w zimie, no moze do 6l ON? Przyznam jednak, ze jazda z Gdyni do Gdanska glowna arteria to miejscami taka malo miejska, choc korki sie tez zdarzaly, ale nigdy w miescie nie spalil mi wiecej niz 6,3l ON/100km. -- Pozdr. Marek W. 9 |
Data: Styczen 10 2007 15:22:55 | Temat: Re: Xantia | Autor: J.F. | On Wed, 10 Jan 2007 12:29:00 +0100, eXt wrote: J.F. wrote: Mam podobne odczucia, ale piec sztuk popsute ? albo paliwo lewe. Niemieckie :-) Sprawna Nutria 13 litrów może po mieście weźmie jak ją będziesz cisnął. 13 w miescie w to mnie w zasadzie nie dziwi. Mnie, nawet w mieście, jeszcze się takie spalanie nie zdarzyło. 2.0 ? Dawaj ja na autostrade, zobaczymy ile potrafi przepalic :-) Mowa o modelu pierwszym, II miala cos zmienionego w silniku. A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie.A starszy golf 1.6 kolegi pali 9. A to już jest 3 litry różnicy. Tylko tak do konca nie jestem pewien czy moge wierzyc w to 6. A dawaj tego golfa, zobaczymy czy nie siegnie 13 :-) J. 10 |
Data: Styczen 10 2007 20:59:33 | Temat: Re: Xantia | Autor: eXt | J.F. wrote: Mam podobne odczucia, ale piec sztuk popsute ?Był kiedyś taki serial - z archiwum X... sprawy niewyjaśnione itp. To się zgadza - Niemcy są na lewo od nas jak spojrzeć na mapę.albo paliwo lewe.Niemieckie :-) 2.0 ? Dawaj ja na autostrade, zobaczymy ile potrafi przepalic :-)Ciekawe ile na autostradzie spalila by wspomniana meganka. Mowa o modelu pierwszym, II miala cos zmienionego w silniku.Ja też mówię o jedynce. A zmiany w dwójce jakieś minimalne były. Tylko tak do konca nie jestem pewien czy moge wierzyc w to 6.Jak i ja w owe 9 A dawaj tego golfa, zobaczymy czy nie siegnie 13 :-)Wszystko jest do osiągnięcia :P pzdr -- eXt 11 |
Data: Styczen 10 2007 22:29:11 | Temat: Re: Xantia | Autor: Henry(k) | Użytkownik "eXt" napisał w wiadomości J.F. wrote: Miasto latem 7,5, zima 9. Cykl mieszany trochę ponad 7. Trasa po Polsce 1400km wyszło 6.0/100 (w 3 osoby + bagaż) raczej normalnej jazdy Autostrada 160km/h komp pokazywał przy równym tempie 13l/100 przy 140 było koło 9/100 Raz udało mi się zejść do 5.6l/100 trasa Wałbrzych-Wrocław ale jechałem po wczorajszej imprezie czyt. okropnie grzecznie. Ale to Meganka 8V 1.6 90KM z '96 Pozdrofka -- Henry(k) 12 |
Data: Styczen 10 2007 20:59:33 | Temat: Re: Xantia | Autor: eXt | J.F. wrote: Mam podobne odczucia, ale piec sztuk popsute ?Był kiedyś taki serial - z archiwum X... sprawy niewyjaśnione itp. To się zgadza - Niemcy są na lewo od nas jak spojrzeć na mapę.albo paliwo lewe.Niemieckie :-) 2.0 ? Dawaj ja na autostrade, zobaczymy ile potrafi przepalic :-)Ciekawe ile na autostradzie spalila by wspomniana meganka. Mowa o modelu pierwszym, II miala cos zmienionego w silniku.Ja też mówię o jedynce. A zmiany w dwójce jakieś minimalne były. Tylko tak do konca nie jestem pewien czy moge wierzyc w to 6.Jak i ja w owe 9 A dawaj tego golfa, zobaczymy czy nie siegnie 13 :-)Wszystko jest do osiągnięcia :P pzdr -- eXt 13 |
Data: Styczen 10 2007 22:29:11 | Temat: Re: Xantia | Autor: Henry(k) | Użytkownik "eXt" napisał w wiadomości J.F. wrote: Miasto latem 7,5, zima 9. Cykl mieszany trochę ponad 7. Trasa po Polsce 1400km wyszło 6.0/100 (w 3 osoby + bagaż) raczej normalnej jazdy Autostrada 160km/h komp pokazywał przy równym tempie 13l/100 przy 140 było koło 9/100 Raz udało mi się zejść do 5.6l/100 trasa Wałbrzych-Wrocław ale jechałem po wczorajszej imprezie czyt. okropnie grzecznie. Ale to Meganka 8V 1.6 90KM z '96 Pozdrofka -- Henry(k) 14 |
Data: Styczen 10 2007 17:19:53 | Temat: Re: Xantia | Autor: Hektor | Uzytkownik "J.F." napisal A z drugiej strony kumpel mi mowi ze nowa meganka pali 6 po miescie. Kumpel pewnikiem jest milosnikiem jakiegos zielicha wspomaganego chemia. Takie spalanie to ona uzyska jak bedzie leciala z mostu do rzeki. 6 litrów po miescie to nie wiem czy wydoli 1.5 dci a to jest jeden z oszczedniejszych diesli. Zbigniew Kordan 15 |
Data: Styczen 10 2007 21:16:59 | Temat: Re: Xantia | Autor: lux | ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. 16 |
Data: Styczen 10 2007 23:13:30 | Temat: Re: Xantia | Autor: Hektor | Użytkownik "lux" napisał ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. Drobne przypomnienie: miasto ! 17 |
Data: Styczen 11 2007 11:24:56 | Temat: Re: Xantia | Autor: Jurand | "lux" wrote in message ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy A to Twoje miasto to ma chociaż jedno skrzyżowanie? Jurand. 18 |
Data: Styczen 10 2007 21:16:59 | Temat: Re: Xantia | Autor: lux | ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. 19 |
Data: Styczen 10 2007 23:13:30 | Temat: Re: Xantia | Autor: Hektor | Użytkownik "lux" napisał ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. Drobne przypomnienie: miasto ! 20 |
Data: Styczen 11 2007 11:24:56 | Temat: Re: Xantia | Autor: Jurand | "lux" wrote in message ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy A to Twoje miasto to ma chociaż jedno skrzyżowanie? Jurand. 21 |
Data: Styczen 10 2007 21:16:59 | Temat: Re: Xantia | Autor: lux | ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. 22 |
Data: Styczen 10 2007 23:13:30 | Temat: Re: Xantia | Autor: Hektor | Użytkownik "lux" napisał ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy 5,7. Drobne przypomnienie: miasto ! 23 |
Data: Styczen 11 2007 11:24:56 | Temat: Re: Xantia | Autor: Jurand | "lux" wrote in message ja mam zwykla megane 1.4 i to stara. Srednie spalanie mam 6,3 a z trasy A to Twoje miasto to ma chociaż jedno skrzyżowanie? Jurand. 24 |
Data: Styczen 11 2007 11:23:46 | Temat: Re: Xantia | Autor: Jurand | "J.F." wrote in message On Wed, 10 Jan 2007 09:35:48 +0100, Damian wrote: Wiesz, jak gnales nia cisnac pedal do podlogi, to ciezko, zeby spalila 10. Aczkolwiek zaczynasz juz byc z ta Nubira nudny... Jurand. 25 |
Data: Styczen 11 2007 12:47:32 | Temat: Re: Xantia | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Jurand, Wiesz, jak gnales nia cisnac pedal do podlogi, to ciezko, zebyPrzeciez do diabla nie ma duzej rozbieznosci, ze jeden pali 5/100, aNubira 2.0 w trasie - 13 do 20. Dlaczego? Prawdę pisze. Przy tym samym silniku da się bez problemów uzyskać różnice spalania 2:1 - zależnie od stylu jazdy. -- Best regards, RoMan 26 |
Data: Styczen 10 2007 09:41:02 | Temat: Re: Xantia | Autor: JBART | Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak 93-94 to juz 12 lat, wiec jego awaryjnosc bedzie zalezala od tego, kto tym jezdzil. Jesli jest zaniedbany to doprowadzenie do stanu wlasciwego moze kosztowac sporo, ale nie wiecej niz innych aut tej klasy. Zasadniczy problem natomiast jest taki, ze pytasz na niewlasciwej grupie :) Tutaj chociaz polowa nie ma pojecia jak wyglada Xantia, >80% nigdy nie jechalo tym samochodem, a >90% nie mialo Xantii, to prawie wszyscy wiedza, ze to awaryjne auto, bo na F, poza tym kumpla kumpel mial i mu sie zapsul, mechanik mowil "panie, jak to sie zacznie je... to nie do naprawienia" itd Wejdz wiec na citroen.autko.pl, jest tam forum; na serwerze news.triger.com.pl sa grupy dyskusyjne citroen i citrotech. Tam mozesz sie dowiedziec jak jest naprawde, od ludzi, ktorzy tymi samochodami jezdza, a nie czytali o nich w przyjaciołce, tini, czy innym poradniku domowym. -- Jarek 27 |
Data: Styczen 10 2007 09:51:17 | Temat: Re: Xantia | Autor: Piotr Bochaczyk | Bart wrote: Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak uniegobardzo fajne auto niektórzy twierdzą, że pozostałe Citroeny mają ładniejszy kokpit, ale ja nie mam akurat zdania w tej kwestii awarie zawieszenia... jak naprawiał pan Staszek z warsztatu kowalskiego to pewnie całe zawieszenie jest jedną wielką awarią przy właściwym użytkowaniu (porządny płyn hydrauliczny oraz jego wymiany w odpowiednim momencie) pozostaje tylko problem łożysk wahaczy tylnej belki, gdzie zestaw naprawczy na stronę kosztuje około 300zł i starcza średnio na 100kkm. Są oczywiście zestawy po 100zł, no ale wiesz jak jest... co tanie to drogie a tak wogóle to najlepiej zalogować się na forum Klubu Cytrynki (adres w mojej stopce) lub na grupę dyskusyjną pl.misc.samochody.citroen na serwerze news.triger.com.pl -- /\ Neevor \, /\/' `\ eternal wanderer \ ., /' '\ `-"`'", ., . ,. , . neevor maupa mail kropa ru GG#45172`""'""'"-"'"""'""'"'""- Citroën BX 1.6 TRS '84 LPG + BX 1.9 TZD '93 Kraków Odwiedź forum Citroëna: http://citroen.autko.pl 28 |
Data: Styczen 10 2007 10:12:55 | Temat: Re: Xantia | Autor: Adam Płaszczyca | On Wed, 10 Jan 2007 08:15:56 +0100, "Bart" wrote: Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak uniegoI tak, i nie. Jesli zadbane - to nie ma problemów. Niestety, to rzadkośc i faktycznie zawieszenie HP sprawia kłopoty. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/ ___________/ mail: GG: 3524356 29 |
Data: Styczen 10 2007 12:17:57 | Temat: Re: Xantia | Autor: eXt | Bart wrote: Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94)Celuj lepiej w roczniki >94. Były troche zmodyfikowane - miały gruchę antyopadową (tyl nie siada na postoju) i jeśli się nie mylę inną pompę. Znak charakterystyczny pierwszych Xantii to szewrony na masce a nie na grillu. tylko nie wiem jakNie kupuj Xantii przed sprawdzeniem u mechanika który się zna na tych autach. Polecam też skorzystanie z rad kolegów odsyłających do Klubu Cytrynki. Przeszukaj ich archiwum. prawda? Ciekawi mnie tez jego spalanie (dla silnika 1,6 lub 1,8) pzdr -- eXt 30 |
Data: Styczen 11 2007 08:42:54 | Temat: Re: Xantia | Autor: Bartosz Augustyniak |
Bart wrote: Szewron ma masce to był chyba do 95 albo i 96. A juz wtedy system zawieszenia był zmodyfimkowany (Ja miałem z początku 94, chyba luty i juz miałem 6 kul i nowy typ pompy, i szewrona na masce). Główna różnica w pompie. Łatwiej zdobyć wrazie awarii lub zużycia. System antyopadowy to akurat nie jest układem krytycznym. Po przybrudzeniu zaworku przestaje działać co nie wpływa na dziłanie reszty ukłądu hydraulicznego, tyle że auto stopniowo opada po zgaszeniu, a chyba to lepsze od wielkiego sruuuu w kilka sekund po odpaleniu :) Wiec sztuka w znalezieniu auta kóre opada powoli (albo wcale mimo braku układu antyopadowego) Co do silników to 1.6 moim zdaniem za słaby 1,8 8v już lepiej ale pali raczej dużo. przy ciezkiej nodze mojego brata 11-13 litrów w mieście, w trasie troche lepiej ale nie dużo bo raczej krótka skrzynia biegów. -- Z powazaniem Bartosz Augustyniak, Lódz C5 2.0 HDi 110 KM '03 146 kkm C5 2.0 HDi 110 KM '01 147 kkm Kiedys: Xantia 1,9TD'94 w rodzinie Xantia 1.8i '93 zagazowna 31 |
Data: Styczen 10 2007 20:34:25 | Temat: Re: Xantia | Autor: Franc | Ja mam Xantię (patrz stopka) od lipca zeszłego roku - jest to co prawda 32 |
Data: Styczen 13 2007 15:13:47 | Temat: Re: Xantia | Autor: madcap | Franc wrote: Modlić się tylko tzreba, żeby nie padła pompa hydro, bo kładzie się na ziemii ;-), pada wspomaganie kierownicy i hamulców. No to jest troche ludowa legenda. Wspomaganie kierownicy i hamulcow pada ale po jakims czasie, do warsztatu/parkingu da rade sie doturlac. I w zadnym razie nie kladzie sie na glebie. Ale tu jest ten sam problem: jak jest dobrze serwisowana to działa a jak serwiswał przysłowiowy pan kowal Staś, to nie działa tylko kosztuje. Tak czy siak, ja jeszcze nie mam żadnych problemów tylko leję ON i jeżdżę (a właściwie to żona jeździ). Podobnie jak u mnie (310 kkm). Pozdrawiam -- Arkadiusz Kosecki madcap(at)gower(point)pl 33 |
Data: Styczen 13 2007 15:39:16 | Temat: Re: Xantia | Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk | madcap napisał: Modlić się tylko tzreba, żeby nie padła pompa hydro,No to jest troche ludowa legenda. Wspomaganie kierownicy i hamulcow pada od razu sie nie kladzie, najpierw dostajesz przez dobry jakis czas w oczy kontrolką czerwoną "STOP" :P a na hamulce zawsze jest coś ciśnienia, a nawet jeśli i to wykończy się - to jest ręczny na przód, który o dziwo HAMUJE ;) -- Witold Wladyslaw Wojciech Wilk Et39m:+48605066384 gg3211630 (lepiej @) prr: giant boulder'02 @13kkm - brak czasu :( / tychy-sosnowiec-gliwice pms: vw golf 2 byl, juz sprzedany :) / pms/kc: citroen xantia mkI 2.0 8v 1995 235kkm/27kkm hydrokomfortowa :) 34 |
Data: Styczen 13 2007 22:32:46 | Temat: Re: Xantia | Autor: madcap | Witold Wladyslaw Wojciech Wilk wrote: No to jest troche ludowa legenda. Wspomaganie kierownicy i hamulcow pada ale po jakims czasie, do warsztatu/parkingu da rade sie doturlac. I w zadnym razie nie kladzie sie na glebie. No coz w zasadzie jest tak jak piszesz. Mam akurat swieze doswiadczenia w tej materii - prowadzilem przez ponad 300 km (sic!) holowana Xantie z dziurawa chlodnica. Trwalo to 11 godzin i 4 lub 5 razy trzeba bylo odpalic na chwile (minuta - dwie) silnik w celu napompowania akumulatora cisnienia (mam nadzieje, ze mu to nie zaszkodzilo). Najdziwniejsze jest to, ze kontrolka STOP nie zapalila sie ani razu a hamulce dzialaly jak powinny i nagle, przy ktoryms hamowaniu pedal wpadal w podloge. Na cale szczescie, reczny, jak piszesz, rzeczywiscie dzialal. Problemy ze wspomaganiem i opadaniem auta byly w tym przypadku wtorne, najgorszy byl padajacy akumulator (2 wymiany z holujacym autem), parujace szyby (brak nawiewu) i zewana ok. 30 razy linka holownicza... Tak czy siak, skoro udalo sie taki dystans przejechac (drugi raz juz bym tego nie zrobil, brrr...) to smiem twierdzic, ze Xantia z systemem SC-MAC nie zrobi wiecej problemow przy normalnym holowaniu niz normalne auto, no chyba ze dojdzie do przerwania obiegu plynu HM (chociaz nie dam glowy uciac, ze i wtedy sie nie pojedzie tylko ryzyko uszkodzenia podwozia wieksze), no ale to w zasadzie tak jakby wyciek plynu hamulcowego miec w normalnym aucie. Pozdrawiam -- Arkadiusz Kosecki madcap(at)gower(point)pl 35 |
Data: Styczen 11 2007 10:38:37 | Temat: Re: Xantia | Autor: Greg | Xantia ma najbardziej komfortowe zawieszenie z samochodów jakimi jeździłem, włączając mercedesy i inne takie. Bardzo fajne autko, nie za wielkie, ale pakowne. Kolejna zaleta - błyskawiczne działanie ogrzewania. Dosłownie po minucie leci bardzo ciepłe powietrze. Ciekaw jestem jak oni to zrobili, bo w fordzie, czy toyocie trzeba przejechać pół miasta, zanim się nagrzeje, nie mówiąc już o deu ;) 36 |
Data: Styczen 11 2007 11:56:25 | Temat: Re: Xantia | Autor: Bartosz Augustyniak |
Xantia ma najbardziej komfortowe zawieszenie z samochodów jakimi Ja tam tego nie odczułem że tak szybk ciepło się robiło
Gdzie ty szukałeś za tyle ? Ja półtora roku temu (jesień 2005) zapłąciłem chyba 350 zł za regenerowany A dzisiaj za coś około 300 zł można kupić nowy w ASO Druga droga rzecz to pompa, reszta to nie problem. Musisz też dbać o nią,-- Z powazaniem Bartosz Augustyniak, Lódz C5 2.0 HDi 110 KM '03 146 kkm C5 2.0 HDi 110 KM '01 147 kkm Kiedys: Xantia 1,9TD'94 w rodzinie Xantia 1.8i '93 zagazowna 37 |
Data: Styczen 11 2007 13:31:22 | Temat: Re: Xantia | Autor: JBART | Gdzie ty szukałeś za tyle ? moze co najwyzej nazywac sie "do BXa" - ASO lubi takie przekrety - dlaczego nie wziac wiecej, skoro auto drozsze :) -- Jarek 38 |
Data: Styczen 12 2007 14:53:17 | Temat: Re: Xantia | Autor: Greg | Ja tam tego nie odczułem że tak szybk ciepło się robiło No nie wiem, ale dla mnie to była druga najważniejsza zaleta tego autka - błyskawiczne nagrzewanie. Może miałeś termostat walnięty? Gdzie ty szukałeś za tyle ? A w jakimś serwisie mi powiedzieli. No, ale skoro staniało, to tym lepiej dla tych samochodów. Mimo kosztów, to było jedno z fajniejszych autek jakimi jeździłem. Padliwe trochę było, ale miało coś w sobie za to. -- Pozdrawiam, Greg 39 |
Data: Styczen 11 2007 10:38:37 | Temat: Re: Xantia | Autor: Greg | Xantia ma najbardziej komfortowe zawieszenie z samochodów jakimi jeździłem, włączając mercedesy i inne takie. Bardzo fajne autko, nie za wielkie, ale pakowne. Kolejna zaleta - błyskawiczne działanie ogrzewania. Dosłownie po minucie leci bardzo ciepłe powietrze. Ciekaw jestem jak oni to zrobili, bo w fordzie, czy toyocie trzeba przejechać pół miasta, zanim się nagrzeje, nie mówiąc już o deu ;) 40 |
Data: Styczen 11 2007 11:56:25 | Temat: Re: Xantia | Autor: Bartosz Augustyniak |
Xantia ma najbardziej komfortowe zawieszenie z samochodów jakimi Ja tam tego nie odczułem że tak szybk ciepło się robiło
Gdzie ty szukałeś za tyle ? Ja półtora roku temu (jesień 2005) zapłąciłem chyba 350 zł za regenerowany A dzisiaj za coś około 300 zł można kupić nowy w ASO Druga droga rzecz to pompa, reszta to nie problem. Musisz też dbać o nią,-- Z powazaniem Bartosz Augustyniak, Lódz C5 2.0 HDi 110 KM '03 146 kkm C5 2.0 HDi 110 KM '01 147 kkm Kiedys: Xantia 1,9TD'94 w rodzinie Xantia 1.8i '93 zagazowna 41 |
Data: Styczen 11 2007 13:31:22 | Temat: Re: Xantia | Autor: JBART | Gdzie ty szukałeś za tyle ? moze co najwyzej nazywac sie "do BXa" - ASO lubi takie przekrety - dlaczego nie wziac wiecej, skoro auto drozsze :) -- Jarek 42 |
Data: Styczen 12 2007 14:53:17 | Temat: Re: Xantia | Autor: Greg | Ja tam tego nie odczułem że tak szybk ciepło się robiło No nie wiem, ale dla mnie to była druga najważniejsza zaleta tego autka - błyskawiczne nagrzewanie. Może miałeś termostat walnięty? Gdzie ty szukałeś za tyle ? A w jakimś serwisie mi powiedzieli. No, ale skoro staniało, to tym lepiej dla tych samochodów. Mimo kosztów, to było jedno z fajniejszych autek jakimi jeździłem. Padliwe trochę było, ale miało coś w sobie za to. -- Pozdrawiam, Greg 43 |
Data: Styczen 12 2007 08:58:35 | Temat: Re: Xantia | Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk | Bart napisał: Zastanawiam sie nad kupnem Xantii (rocznik 93-94) tylko nie wiem jak uniego jak w podpisie. kupiłem z przebiegiem 208kkm, przejechalem na dzien dzisiejszy do 237 :) awarie do tej pory: - linki recznego (przytarte juz jak kupilem) - klocki hamulcowe i tarcze przód (zwichrowane troche byly jak kupilem, tarcze do stoczenia) - akumulator - wycieraczki - oleje plyny filtry i to w sumie wszystko z kategorii "awarie" tego wozu :))) ogólnie rzecz biorąc jest to jedno z mniej awaryjnych aut. silniki 1.6, 1.8 to trochę mało. ja mam 2.0 i to jest takie ledwo-ledwo. należy pamiętać o tym, że auto swoje waży więc coś musi to auto pchać. spalanie dla wszystkich silnikow jest podobne. mi na 2.0 8v schodzi okolo 10l/100 gazu... sekwencja. bardzo ale to bardzo komfortowe auto. co wiecej mogę Ci napisać? http://citroen.autko.pl nntp://news.triger.com.pl :) -- Witold Wladyslaw Wojciech Wilk Et39m:+48605066384 gg3211630 (lepiej @) prr: giant boulder'02 @13kkm - brak czasu :( / tychy-sosnowiec-gliwice pms: vw golf 2 byl, juz sprzedany :) / pms/kc: citroen xantia mkI 2.0 8v 1995 235kkm/27kkm hydrokomfortowa :) |