Kamila00 wrote:
Przez co motocykl powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy.
Moc to on będzie miał taką samą. Moment na kole większy.
moc = moment * prędkość obrotowa (i to jeszcze podzielone przez 9549.3,
żeby uzyskać moc w kW z momentu w Nm i prędkóści w rpm, lub przez 7121,
żeby uzyskać moc w koniach mechanicznych).
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
3 |
Data: Luty 10 2014 12:27:47 |
Temat: Re: YamahaTZRmoc |
Autor: Piotr Klimek |
Dnia (Sat, 8 Feb 2014 11:10:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Kamila00
wyklawiaturowal co nastepuje:
Witam. Jestem w trakcie kupna Yamahy TZR. Jednak mam wątpliwości ponieważ
w motocyklu została założona większa zębatka na tył. Przez co motocykl
powinien mieć większą moc a Vmax mniejszy. Jednak ta Yamaha strasznie muli
przy jeździe nie ma tego kopa. Czy to jednak problem w większej zębatce
czy to może być coś innego.?
DT125, która ma ten sam silnik występowało kilka wersji o różnej mocy.
Różnice były w module zapłonowym i wydechu. Być może trafiłeś na zdławioną
wersje.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
|