Jak jest z trwało¶ci± zawieszenia pneumatycznego w C4GP? Bo tam raczej nie
jest hydro? Czy się w czym¶ przydaje możliwo¶ć obniżania podłogi bagażnika do
załadunku? Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównuje
normalnemu hydro citroena?
Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym, jeżeli tak to
gdzie ma swoje miejsce?
Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"
--
IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
szary Modus z D4F
zielona Xantia kombi, 2.0HDi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
2 |
Data: Czerwiec 04 2012 18:54:54 |
Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso |
Autor: Franc |
I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewaj± ogrzewanie postojowe lub jego
prost± wersję bez sterowania - po czym można je poznać /znaleĽć?
Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"
--
IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
szary Modus z D4F
zielona Xantia kombi, 2.0HDi
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
3 |
Data: Czerwiec 04 2012 21:14:40 | Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Dnia 04-06-2012 o 20:54:54 Franc napisał(a):
I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewaj± ogrzewanie postojowe lub jego
prost± wersję bez sterowania - po czym można je poznać /znaleĽć?
Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na "klimat zimny" (min. Polska) nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy - trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej się nagrzewa kabina).
TG
4 |
Data: Czerwiec 05 2012 08:34:46 | Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | Autor: Myjk |
Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk
Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na "klimat zimny" (min. Polska)
nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy
- trochÄ™ pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej siÄ™
nagrzewa kabina).
Straszna bida bez webasto. Mnie żal siÄ™ pozbywać Mazdy z tego powodu,
tymbardziej, że mam postojowe z pilotem. :( Kolejne auto obowiÄ…zkowo bÄ™dzie
musiało mieć ten fjuczer. :P W sumie do każdego da siÄ™ zamontować, ale
koszty jednak spore jak fabrycznie nie dajÄ… pieca.
--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl
5 |
Data: Czerwiec 05 2012 19:07:43 | Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | Autor: Marek Dyjor |
Myjk wrote:
Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk
Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na "klimat zimny" (min.
Polska) nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna)
w nagrzewnicy - trochÄ™ pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku
(szybciej siÄ™ nagrzewa kabina).
Straszna bida bez webasto. Mnie żal siÄ™ pozbywać Mazdy z tego powodu,
tymbardziej, że mam postojowe z pilotem. :( Kolejne auto obowiÄ…zkowo
bÄ™dzie musiało mieć ten fjuczer. :P W sumie do każdego da siÄ™
zamontować, ale koszty jednak spore jak fabrycznie nie dają pieca.
poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy podpina sie pdo domem do prądu.
6 |
Data: Czerwiec 05 2012 20:13:20 | Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | Autor: Myjk |
Tue, 5 Jun 2012 19:07:43 +0200, Marek Dyjor
poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy
podpina sie pdo domem do prÄ…du.
NiewÄ…tpliwie jest to jakaĹ› alternatywa, jest też dodatkowy kabinowy
ogrzewacz (nie mogÄ™ jednak znaleĽÄ‡ jakie to ma rozmiary i gdzie siÄ™
montuje). Z tego o widzÄ™ komplet to jakieĹ› 1500 zł wraz z programatorem.
Z wad, nie użyje siÄ™ tego w zasadzie nigdzie poza garażem, albo pod własnym
domem z podwórkiem.
--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*
7 |
Data: Czerwiec 04 2012 21:11:21 | Temat: Re: Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Dnia 04-06-2012 o 19:15:42 Franc napisał(a):
Jak jest z trwało¶ci± zawieszenia pneumatycznego w C4GP?
Trzy, cztery lata (¶rednio) i poduchy do wymiany (jakie¶ 550 PLN za sztukę w ASO)
Bo tam raczej nie jest hydro?
Nie jest to hydro - to zwieszenie pneumatyczne
Czy się w czym¶ przydaje możliwo¶ć obniżania podłogi bagażnika do załadunku?
do załoadunku to ¶rednio, ale jak już załadajesz to d.pa nie siedzi, masz stały prze¶wit
Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównuje
normalnemu hydro citroena?
Nie dorównuje, ale przewyższa zwykłe
Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym,
Tylko w wersji exclusive
jeżeli tak to gdzie ma swoje miejsce?
W schowku podłogowym za fotelem pasażera
TG
| | | | | |