Grupy dyskusyjne   »   Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START



1 Data: Grudzien 19 2010 16:33:40
Temat: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

Czeć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

http://www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
http://www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piÄ…tek Ĺ›ciÄ…gnÄ…łem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem wiÄ™c pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg



2 Data: Grudzien 19 2010 17:51:32
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Johnny 

Użytkownik "[]v[]artec" niczym Hermes niesie Ĺ›wiatu wiadomoć:

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)


Podejrzewam, że doniosłoć owego wydarzenia wyniesie CiÄ™ na wyżyny popularnoĹ›ci. Oto proszÄ™ PaĹ„stwa jesteĹ›my narodzinami nowej gwiazdy youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Zdroofka Johnny

P.s. NastÄ™pne w kolejce: pierdniÄ™cie teĹ›ciowej, poskrobanie siÄ™ w zadku tudzież kÄ…piel Wacusia...




www.johnny.art.pl  kwaĹ›ne piwo, kaszana i podejrzanej Ĺ›wieżosci konina

3 Data: Grudzien 19 2010 18:24:17
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Ivam 

Użytkownik "Johnny"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Cytujac (juz) klasyka: "Who the fuck is Justin Bieber?"

--
pzdr:
Ivam

4 Data: Grudzien 19 2010 20:51:14
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

W dniu 2010-12-19 17:51, Johnny pisze:

Użytkownik "[]v[]artec" niczym Hermes niesie Ĺ›wiatu wiadomoć:
Podejrzewam, że doniosłoć owego wydarzenia wyniesie CiÄ™ na wyżyny
popularności. Oto proszę Państwa jesteśmy narodzinami nowej gwiazdy
youtuba, nowego Justina Bibera. Szacun!!!

Justina Bibera nie mam zamiaru przeĹ›cigać, ale jak pobijÄ™ VIFON'a to już bÄ™dÄ™ z siebie dumny.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

5 Data: Grudzien 19 2010 21:28:51
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: nalesnik 

[]v[]artec wrote:

jak pobijÄ™ VIFON'a to już bÄ™dÄ™ z siebie dumny.

Masz ambicje, dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk  <-- to przebij! ;)

--
pozdr
nalesnik

6 Data: Grudzien 20 2010 20:21:51
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

W dniu 2010-12-19 21:28, nalesnik pisze:

[]v[]artec wrote:
jak pobijÄ™ VIFON'a to już bÄ™dÄ™ z siebie dumny.

Masz ambicje, dobrze.
http://www.youtube.com/watch?v=hGPs1h4V_gk <-- to przebij! ;)


Hehe, dobry jest, cóż za euforia :D

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

7 Data: Grudzien 19 2010 09:25:41
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: AZ 

On 19 Gru, 16:33, "[]v[]artec"  wrote:


Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w pi±tek ¶ci±gn±łem z
niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

-2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Grudzien 19 2010 20:04:57
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: R2 


"AZ"  wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z przepalanek po tym jak kto¶ mi napisał, że to szkodzi...wyci±gn±łem aku itd.

Artur
Hornet 600

9 Data: Grudzien 19 2010 20:50:17
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

W dniu 2010-12-19 20:04, R2 pisze:


"AZ"  wrote -2 i Honda już ma problemy, gdzie
moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z
przepalanek po tym jak kto¶ mi napisał, że to szkodzi...wyci±gn±łem aku

No bo to s± te stare, nowe szkoły, każdy robi jak uważa - jakbym trzymał moto w ciepłym to nie ruszałbym cał± zimę.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

10 Data: Grudzien 20 2010 08:04:55
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Sun, 19 Dec 2010 20:04:57 +0100) ktos podajacy sie za R2
wyklawiaturowal co nastepuje:

Mój Hornet pali za pierwszym razem przy -40 , ale zrezygnowałem z

Moje Suzuki pali nawet bez przekrecania kluczyka (wystarczy, ze pomysle o
zaplonie) przy -72.

Kto da wiecej? :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

11 Data: Grudzien 19 2010 21:27:54
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Marcin N 


Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomo¶ci grup

On 19 Gru, 16:33, "[]v[]artec"  wrote:

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w pi±tek ¶ci±gn±łem z
niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym
filtrem więc pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

-2 i Honda już ma problemy, gdzie moje KHI przy -20 pali tak jak w
lecie przy +30 :-)

ZdradĽ swój sekret. Mój fazer 600 potrafi czasem zaskoczyć dopiero za 2-3 razem nawet latem.

12 Data: Grudzien 19 2010 12:51:22
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: AZ 

On 19 Gru, 21:27, "Marcin N"  wrote:


Zdrad sw j sekret. M j fazer 600 potrafi czasem zaskoczy dopiero za 2-3
razem nawet latem.

Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste
wyregulowane i zsynchronizowane gaĽniki, ¶wiece irydowe i bangla. Nie
miałem jeszcze nigdy przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

--
Artur
ZZR 1200

13 Data: Grudzien 20 2010 15:19:42
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

***"AZ"
Sekret tkwi w trzech literkach K, H, I ;-) Dobry aku, czyste wyregulowane i
zsynchronizowane gaĽniki, ¶wiece irydowe i bangla. Nie miałem jeszcze nigdy
przypadku, że po odpaleniu gasł czy się ksztusił.

Tyle preclowej teorii a praktyka jest taka:

"Ty masz klucz dyno 100-500 Nm bo musze gazniki poluzowac?"
albo
"Ty gdzie w niedziele kupie plaskownik bo musze lampy wyregulowac?"
albo
"o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

no i ostatnie:

"przy opalaniu cos mi pocieklo -  to bena do oliwy poleciala..."
i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...

ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

14 Data: Grudzien 20 2010 07:35:05
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

"przy opalaniu cos mi pocieklo -  to bena do oliwy poleciala..."
i 4 litry motula za 200 pln poszlo w kosmos...


ach te KHI - gdyby nie ono musialbym sie przylaczyc do wontka o scigaczu...

oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy, przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki :-D
odkreci korek wlewu oleju posuszy ze dwa dni suszarka do wlosow, to wacha odparuje :-D

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

15 Data: Grudzien 21 2010 12:42:58
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

***"Michał V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,

Smiec - czyli nakretka M12???

*** przedmuchal i jest git, ale oleum do wymiany, dobrzerz, ze na
rozrzedzonym oleum nie zatarl panewki

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
:)

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

16 Data: Grudzien 21 2010 11:45:36
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: AZ 

On 2010-12-21, Tytus z fabryki  wrote:


***"MichaÂł V-R" oj sie czepiasz, smiec mu sie dostal pod zaworek iglicowy,

Smiec - czyli nakretka M12???

Tak, ta od sprzegla.

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze
:)

Spoko, jeszcze bedziesz mierzyl mi czasy ~2:00 z widowni.

--
Artur
ZZR 1200

17 Data: Grudzien 22 2010 13:50:48
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-21 16:12, Tytus z fabryki pisze:

No to sie okaze jak z tymi panewkami jest w maju - na pierwszym Nowodworze

Lub wczesniej, na odcinkach dojazdowych... do posesji hihihi


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

18 Data: Grudzien 20 2010 07:47:45
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-20 18:49, Tytus z fabryki pisze:

"o kurna - to na tym walku jest jeszcze pompa oliwy - a ja go nie
przykrecalem bo myslalem ze zbedny jest..."

ooo, a tego nie slyszalem

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

19 Data: Grudzien 21 2010 12:40:31
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

*** "Michał V-R"
ooo, a tego nie slyszalem

To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga
codzienna"...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

20 Data: Grudzien 20 2010 18:22:02
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-21 16:10, Tytus z fabryki pisze:

Siemka

*** "Michał V-R"
ooo, a tego nie slyszalem

To swiadczy tylko o tym ze jestesmy swiadkami tylko ulamka tego co kolega AZ
nazywa oficjalnie "nic nie robieniem przy KHI" a poza preclem "obsluga
codzienna"...
A wiesz jaki klucz on kazal mi z roboty wziac???
Ledwo mnie do dzipa siem zmiescil...

jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

21 Data: Grudzien 21 2010 22:29:27
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus 

Siemka
"Michał V-R"
jaki? domyslam sie ze dynamo, powyzej 130 niutkow

100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

--
         Tytus
żółta motorynka
  i malagutek

22 Data: Grudzien 22 2010 13:35:59
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-22 01:59, Tytus pisze:

100-400 Nm, mowil ze bedzie swiatla regulowal...

a ja myslalem do swiatel to plaskownik


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

23 Data: Grudzien 22 2010 13:39:24
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

*** "Michał V-R"
a ja myslalem do swiatel to plaskownik

ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

24 Data: Grudzien 22 2010 13:55:39
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-22 17:09, Tytus z fabryki pisze:

ja nie wiem - byc moze plaskownik do przedluzenia metrowego klucza

Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

25 Data: Grudzien 22 2010 14:21:03
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Tytus z fabryki 

Siemka

*** "Michał V-R"
Albo bedzie po lampe podkladal, zeby ustawic poziom :-)

No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

--
  Pozdrawiam
Tytus z fabryki

26 Data: Grudzien 22 2010 15:20:29
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Michał V-R 

W dniu 2010-12-22 17:51, Tytus z fabryki pisze:

No cos Ty...pod lampy to on waserwage podklada...

aaa, racja, to co on moze jeszcze zrobic z tym plaskownikiem?
wiem, uklepie nowa tuleje pod kosz sprzegla

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

27 Data: Grudzien 19 2010 21:04:10
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: ErgoSum 

...jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk


Erg



Użytkownik "[]v[]artec"  napisał w wiadomo¶ci

Cze¶ć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
Hornecika. Filmiki z dzisiejszego przepalania :)

http://www.youtube.com/watch?v=a5i9yVtJVi8
http://www.youtube.com/watch?v=4Ni1E2Do7Yk


28 Data: Grudzien 19 2010 21:07:49
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

W dniu 2010-12-19 21:04, ErgoSum pisze:

..jak widac twoja ekscytacja Bialoruska jest na rownie wysokim poziomie
http://www.youtube.com/user/MartecYo#p/a/u/2/2qTneIwPbJk

No raczej - jestem fanem motoryzacji w bardzo szerokim zakresie.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

29 Data: Grudzien 20 2010 08:21:06
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

[]v[]artec napisał(a):

Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piÄ…tek Ĺ›ciÄ…gnÄ…łem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem wiÄ™c pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

30 Data: Grudzien 20 2010 09:15:59
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Marcin N 


Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

[]v[]artec napisał(a):
Start przy -2 stopniach. Silnik oszroniony bo w piÄ…tek Ĺ›ciÄ…gnÄ…łem z niego pokrowiec :) No i nie zagadał od razu bo to pierwszy start z nowym filtrem wiÄ™c pewnie za dużo mu powietrza poleciało, nienauczony jeszcze...

Mala uwaga na przyszlosc: zaraz jak tylko zagada to go pokrec konkretnie, szybciej sie wtedy zagrzeje.

Konkretnie pokrÄ™cić zimny silnik z gÄ™stym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

31 Data: Grudzien 20 2010 09:36:19
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Marcin N napisał(a):

Konkretnie pokrÄ™cić zimny silnik z gÄ™stym olejem, który dopiero co został wybudzony z zimowego snu?
Czy aby na pewno to trafna rada?

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same zalety.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

32 Data: Grudzien 20 2010 11:42:20
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor:

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

33 Data: Grudzien 20 2010 11:58:04
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: J_K_K 

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci

Tak trafna. Krecisz prawie do odciecia i juz po kilku minutach motocykl
jest cieply i mozna go zgasic. I akumulator sie szybciej laduje. Same
zalety.

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

;)

Czy to jakie¶ lobby mechaników,
którzy nie maj± silników do remontu przez zimę ;-) ?

Pzdr

JKK

34 Data: Grudzien 20 2010 12:01:22
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

 napisał(a):

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic, zeby blaszki rozruszac.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

35 Data: Grudzien 20 2010 11:06:46
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: AZ 

On 2010-12-20, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:


No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A
jak na centralce jest, to w trakcie przejechac pare razy po wszystkich
biegach, zeby olej w skrzyni tez sie nagrzal i lancuch poruszal i
sprzeglo sie porozklejalo. Dobrze jest tez pare razy klaksonem zatrabic,
zeby blaszki rozruszac.

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

--
Artur
ZZR 1200

36 Data: Grudzien 20 2010 12:26:38
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: KJ Siła Słów 

W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

KJ

37 Data: Grudzien 20 2010 12:55:51
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: donia 

W dniu 2010-12-20 12:26, KJ Siła Słów pisze:

W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

umarłem :D,

polecam też lekko przewietrzyć ciepłym pierdem zmarznięt± kanapę


--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
      =Wrocław=

38 Data: Grudzien 20 2010 14:45:23
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Marcin N 


Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał w wiadomo¶ci grup

W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, co¶ jest nie tak. Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów. Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

39 Data: Grudzien 20 2010 14:48:43
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: KJ Siła Słów 

W dniu 2010-12-20 14:45, Marcin N pisze:

 Dzi¶ poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkę ci¶nienia oleju, to silnik
zacz±ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem co¶ w złej kolejno¶ci?

Do rozgrzania kontrolek nalezy uzywac wylacznie pradu ze nowych, wczesniej nieuzywanych elektronow.

KJ

40 Data: Grudzien 20 2010 14:02:41
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 14:45:23 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

Użytkownik "KJ Siła Słów"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2010-12-20 12:06, AZ pisze:

A ja sie pytam co z zawieszeniem i lozyskiem glowki ramy?

Konserwujesz borsuczym sadlem, w FAQ se doczytaj.

Ja tylko chcialem przypomniec ze jak sie rozgrzewa moto to warto tez
rozgrzac zarowki wszystkich swiatel, kontrolki oleju tez.

Cholerka, coĹ› jest nie tak. DziĹ› poleciałem do garażu zastosować sie do
wszach porad i gdy rozgrzewałem kontrolkÄ™ ciĹ›nienia oleju, to silnik
zaczÄ…ł dziwnie charczeć i już nie chciał utrzymać optymalnych obrotów.
Może zrobiłem coĹ› w złej kolejnoĹ›ci?

pewnie podgrzewałeĹ› na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

41 Data: Grudzien 20 2010 15:35:26
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: donia 

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:


pewnie podgrzewałeĹ› na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka
      =Wrocław=

42 Data: Grudzien 20 2010 15:38:41
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Marcin N 


Użytkownik "donia"  napisał w wiadomoĹ›ci grup

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeĹ› na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

Nie wywołuj wilka z lasu, bo chłopakom ich nocne koszmary powyłażÄ… z kill-file'ów.

43 Data: Grudzien 20 2010 14:40:50
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 15:35:26 +0100 osobnik zwany donia
wystukał:

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

pewnie podgrzewałeĹ› na starym oleju i do tego mineralnym. Trzeba było
zalać nufkie full syntetic toby było git.


ale przed zimÄ…, czy po?

przed każdym paleniem :)



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

44 Data: Grudzien 20 2010 18:07:19
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Roman Niewiarowski 

W dniu 2010-12-20 15:02, masti pisze:

Trzeba było zalać nufkie full syntetic toby było git.

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf, silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

pozdr
newrom sikacz user nr 54323
--
Estrella - do sprzedania
DRZ 400S - kupie     -- -- -- -- Cos Jesus he knows me
RD07 - dożywocie.    -- -- -- -- And he knows I'm right

45 Data: Grudzien 20 2010 07:41:07
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: MichaĹ‚ V-R 

W dniu 2010-12-20 21:37, Roman Niewiarowski pisze:

Tylko pod warunkiem ze motocykl ma przebieg nie wiekszy niz 5 tys km i
jest u nas od nowosci! W przeciwnym wypadku syntetyk moze wyplukac syf,
silnik sie rozszczelni i korba wyjdzie przez karter!

no i o to chodzi, bo sobie korby wymieni na nowe bez robierania silnika, a wiesz jak moto bangla z nowymi korbami

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

46 Data: Grudzien 20 2010 12:03:46
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor:


No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
jestem.
[...]

To widać, o blaszkach w klaksonie mało kto pamięta, a potem
w sytuacji podbramkowej zdziwienie.

Pozdrawiam,
zarafiq

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

47 Data: Grudzien 20 2010 19:12:53
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: Piotr Kompa 

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

 napisał(a):
Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

48 Data: Grudzien 21 2010 08:43:17
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: NESSO 

Bardzo trudno utrzymywać obroty tuż przy granicy odcięcia. Udaje się
to tylko najlepszym wymiataczom. Lepiej niech zrobi to komputer,
kręcisz do odcięcia, a komputer pilnuje żeby obroty oscylowały
w granicach optymalnych.

No masz racje, patrzylem na to ze swojej perspektywy, a ja to wymiatacz
jestem. Tak wiec maneta do spodu i tak potrzymac przez minute/dwie. A

Aaa. Ja się zastanawiałem do czego jest czerwone pole na obrotomierzu, a
teraz już wiem - do rozgrzewania silnika zaraz po odpaleniu ;)



Odpowiadam :
Czerwone pole tak -  tak  to wskaznik rozgrzewania ,  ale tylko w zimie
 i przy temp.   > -5oC,
 latem pole na prawym skraju pełni funkcje wyłacznika zapłonu

( swoja drog± pytanie na serio czy mozna w ten sposob zgasic motor ?
czyli matetka na full i doprowadzajac do odciecia zapłnu poczekać aż zgasnie
nie odpuszczajac ?
chyba nie bo bedzie sie zmniejszala po odcieciu prędkosc obrotowa i odciecie
bedzie przestawało
działac więc silnik znowy sie wkręci do poziomu odciecia i tak cyklicznie
ale pewnosci nie mam ? )

49 Data: Grudzien 23 2010 00:36:34
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: marider 

W dniu 2010-12-19 16:33, []v[]artec pisze:

Czeć

Jako, że nie mam ciepłego garażu przepalam co dwa tygodnie swojego
Hornecika.

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

50 Data: Grudzien 29 2010 13:36:48
Temat: Re: Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START
Autor: []v[]artec 

W dniu 2010-12-23 00:36, marider pisze:

Wyjasnij - w jakim celu? Jesli jest prawidlowo przygotowany do zimowania
to po co w ogole go tykac poza wyjeciem aku i przykryciem pokrowcem az
do wiosny czy przetoczeniem raz na jakis czas jesli nie masz
podnosnikow? Serio pytam. I nie mow ze na scigaczu o tym pisali...

Pzdr
PS: te Mivv'y to wylecialyby u mnie z tego Horneta na 1 miejscu ;)))

Oleju do cylindrów nie zalewam, robiłem to kiedyĹ› - w zimie potem nic nie robiłem. Teraz przepalam, jakoĹ› tak wolÄ™, żeby silnik popracował i przesmarował wszystko w Ĺ›rodku sam, pozbył siÄ™ wilgoci itd. OczywiĹ›cie akumulator wymontowany, przynoszÄ™ z ciepłego na czas odpalania, wszystko z zewnÄ…trz zabezpieczone antykorozyjnie i przykryte pokrowcem. No i przetaczam przy odpalaniu. TakÄ… szkołÄ™ teraz wyznajÄ™.

A co do MIVVów to oczywiĹ›cie kwestia gustu. Wg mnie to jedyne akcesoryjne wydechy, które tutaj pasujÄ…. Ani owale, ani okrÄ…głe puszki to nieporozumienie przy takim zadziornym i optycznie lekkim tyłku. ZgodzÄ™ siÄ™ jeszcze na triovale z Yoshimury. SÄ… ok. Poniżej kilka fotek.

:: Oval REMUS:

http://img412.imageshack.us/img412/9329/122033606zhonda919rears.jpg

:: MIVVy z db killerami:

http://img560.imageshack.us/img560/7713/cb919r007lores.jpg

do porównania z LeoVince Oval

http://img89.imageshack.us/img89/875/p1010106r.jpg

:: Oval LeoVince jeszcze raz:

http://img340.imageshack.us/img340/8263/1355573271.jpg

:: Trioval Yoshimura:

http://img339.imageshack.us/img339/7927/dsc01087a.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/6559/dsc01073a.jpg

:: OkrÄ…gły:

http://img808.imageshack.us/img808/1552/919clj8.jpg

:: Wydech poprowadzony dołem z kolektorem od 900RR:

http://img264.imageshack.us/img264/6012/912af8d.jpg

Fabryczne wydechy sÄ… bardzo ładne. Na zmianÄ™ wydechów zdecydowałem tylko ze wzglÄ™du na doznania dĽwiÄ™kowe. Mogłem je wybebeszyć, ale dĽwiÄ™k takowych mnie nie zachwyca. JeĹ›li ktoĹ› by siÄ™ pytał o fajne felgi na niektórych zdjÄ™ciach to sÄ… to felgi od CBR F3 (przód) i od 900RR (tył).

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !
..:: http://img440.imageshack.us/img440/9121/kneedown.jpg
..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg

Zimowe przepalanki czyli Hornet 900 COLD START



Grupy dyskusyjne