Grupy dyskusyjne   »   Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku

Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku



1 Data: Marzec 05 2014 09:17:18
Temat: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Autor: Piotr Klimek 

Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie
konieczna jest zmiana dysz w gaźniku?

Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ470S/SM
http://bikepics.com/members/piko/



2 Data: Marzec 05 2014 11:35:30
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w g aźniku
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-03-05 10:17, Piotr Klimek pisze:

Hej,
Musiałem w mojej DR-Z zrobić remont silnika, wymieniony został wał
korbowy, tłok i cylinder. Z racji małych różnic w cenach zamiast 400ccm
zdecydowałem się na zestaw firmy Works, który daje 470ccm. Czy po takiej zmianie
konieczna jest zmiana dysz w gaźniku?

raczej tak


Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

3 Data: Marzec 06 2014 09:13:55
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Wed, 05 Mar 2014 11:35:30 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje:


Wiem, że na standardowym gaźniku, wydechu i wałkach rozrządu nie wykorzystam w
pełni potencjału większej pojemnosci. Chodzi mi tylko o kwestie bezpieczeństwa,
czy w jakiś sposób nie zaszkodzę silnikowi zostawiając standardowe dysze?


bedzie, w skrajnych przypadkach, pracowal na zbyt ubogiej mieszance co
zwiekszy temperature spalania i moze prowadzic do uszkodzenia silnika.

Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
samego rozmiaru co słabsza wersja.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

4 Data: Marzec 06 2014 10:31:01
Temat: Re: Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku
Autor: Grzegorz Rogala 

W dniu 06-03-2014 10:13, Piotr Klimek pisze:

Dzięki, pomyślę zatem nad tym - chociaż zastanawia mnie fakt, że o 10KM
mocniejsza wersja E (inne wałki, gaźnik i większa kompresja) ma dysze tego
samego rozmiaru co słabsza wersja.

Ale gaznik w E jest inny niz w S.


--
pozdr
Rogal
990 Adv.R
http://www.rogal.riders.pl

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints:  -- -

Zwiększenie pojemności bez zmian w gaźniku



Grupy dyskusyjne