Witam,
za samochodem bia³y dym, ale tylko przy duzych predkosciach, przy
mocno rozgrzanym silniku czy to uszczelka pod glowica? gdy sie jedzie
normalnie koloru spalin brak - jak sie chwile da popalic silnikowi -
kopci :/
Pozdrawiam,
Piotr
2 |
Data: Wrzesien 28 2008 12:46:46 |
Temat: Re: bia³y dym tylko przy duzych predkosciach, przy mocno rozgrzanym silniku - uszczelka pod glowica? |
Autor: Icek |
za samochodem bia³y dym, ale tylko przy duzych predkosciach, przy
mocno rozgrzanym silniku czy to uszczelka pod glowica? gdy sie jedzie
normalnie koloru spalin brak - jak sie chwile da popalic silnikowi -
kopci :/
przykladasz w takim przypadku kartke papieru do rury wydechowej. Jak po 30
sekundach kartka jest mokra (mowa o rozgrzanym silniku) to znaczy, ze
uszczelka
Do tego jak tak kopci to ubytek plynu chlodniczego powinien byc zauwazalny
Icek
--
www.StareGry.pl - Najwiekszy polski serwis o tematy ce starych gier
3 |
Data: Wrzesien 29 2008 10:52:03 | Temat: Re: bia³y dym tylko przy duzych predkosciach, przy mocno rozgrzanym silniku - uszczelka pod glowica? | Autor: Wojtekk |
U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci
za samochodem bia³y dym, ale tylko przy duzych predkosciach, przy
mocno rozgrzanym silniku czy to uszczelka pod glowica? gdy sie jedzie
normalnie koloru spalin brak - jak sie chwile da popalic silnikowi -
kopci :/
Je¿eli ten dym przypomina parê wodn± to stawiam na uszczelkê. W takim przypadku powinno te¿ ubywaæ p³ynu ch³odniczego.
Je¿eli p³ynu nie ubywa, a dym ma lekko niebieskawy odcieñ, to znaczy, ¿e spalany jest olej. W tym przypadku mog± te¿ byæ inne przyczyny ni¿ uszczelka: np. pêkniêty pier¶cieñ lub uszkodzony uszczelniacz zaworów.
Pozdrawiam
Wojtek
| |