Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomo¶ci
- jak tam wygl±da współpraca tego 6biegowego automatu z kierowc±, bo widzę
tylko PRND - nawet 23 nie dali? czy da się co¶ manualnie pokombinować?
da się manualnie. drazek w lewo, i jedziesz. chociaz auto jak bys mial
zamiar przeciagnac itp, to i tak zmieni.
skrzynia moim zdaniem dziala rewelacyjnie, jak na automat.
- i ogolnie jakie¶ rady a propos zakupu tego modelu (jestem zdecydowany na
535d, nie 520, nie 530, tylko ten motor mi się podoba)
kupil kolega z 2004 ale sedana.
auto z przebiegiem 180 kkm, od pewnego goscia. ladnie utrzymane, przelozone
zdezaki z Mpakietu,
- fotele typu sport - nie siedzi mi sie na tym dobrze, i pozycji wygodnej
znalesc sobie niepotrafie. tzn potrafie, ale co sie na bawie kneflami;).
- spalanie to okolo 11l, przy jezdzie po miescie i na krodkich trasach, bez
kapienia;)
- występuj± kjakie¶ problemy z kolektorami - podobno jakie¶
klapki/uszczelki... itp. go¶ć od ktorego kupilismy auto wymienil caly
kolektor, dał nam stary, w ktorym jak sie okazalo po wuymianie wystarczylo
wymienic same gumki czy cos takiego.
- diody w przednich lampach zaklucaly nam radio;) niewiem czyn to ten typ
tak ma, ale niektore radia trzeszczaly niemilo...
- niezalezne ogrzewanie- - zima rewelacja!
auto z duza navi, tv, przebieg taki jak wspomnialem, i żadne problemy nie
wystepowaly, po za eksploatacj± - ani z elektronik±, ani jakies szczegolnie
problematyczne inne usterki.
jedno co, to zauwazylismy przy podmianie opon jakies delikatne luzy w
ukladzie kierowniczym. podczas jazdy raczej nic nie puka, może czasem , ale
bardzo delikatnie, dlatego bedziemy to diagnozowac niebawem. jakis tam inny
znajomy kumpla podobno przy przebiegu 205 kkm robil przekladnie kierownicza,
mamy nadzieje że jednak to nie to;)
z tym ze to w 530 a nie 535, moze to ma znaczenie.
sprzedajacy co¶ mowil o problemach z elektrycznym wspomaganiem, o ile
dobrze pamietam, ale w wersji kolegi ten uklad nie wystepuje.
gdybys mial pytania, to pisz, ja sie tam bardzo slabo znam, ale popytam
kolege - on jest w temacie mocno.
--
Pozdrawiam, Bartek
4 |
Data: Maj 02 2010 06:45:55 |
Temat: Re: bmw 535d kombi - pare pytan |
Autor: Przemek V |
Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomo¶ci
Jako że zbieram się do zakupu takowego, a nie jest to najpopularniejsze
auto na drogach, parkingach i komisach, to ciężko o pewne informacje -
nie ma jak obejrzeć wszystkich wersji dostępnych w zakupie, a jechać na
drugi koniec polski, tylko po to by się dowiedzieć jak się fotele
składaj±...
Konkretnie interesuje mnie 535d touring z okolic 2004-2006. Kilka pytań
dla znawców:
- gdzie to pudło ma zapas? ma dojazdówkę kieszonkow± czy co¶ w spraju? Bo
nigdzie nie widzę miejsca gdzie mogło by się zmie¶cić pełnowymiarowe
19"...
Standardem powinny być opony runflaty. Wywalenie runflatów powoduje, że auto
odżywa i nagle jest dosyć wygodne. W sedanie została wnęka na zapas ale
nawet spreju nie dawali w serii. W nowym już nawet wnęki nie ma.
- jak tam wygl±da współpraca tego 6biegowego automatu z kierowc±, bo widzę
tylko PRND - nawet 23 nie dali? czy da się co¶ manualnie pokombinować?
Skrzynia (ZF 6HP26) jest czasami fabrycznie wadliwa: www.thelurch.com i w
używanych egzemplarzach koniecznie trzeba zwrócić uwagę czy ten kopniak w
plecy występuje czy nie. Można z tym żyć - ja się przyzwyczaiłem, auto nie
moje i nie chciało mi się pałować z serwisami. Przy 140 tys km moja skrzynia
już nadaje się do naprawy - nie przeł±cza dobrze i typowe lekarstwo
stosowane przez ASO, czyli wgranie nowego softu nie pomogło.
Już ci napisali
- i ogolnie jakie¶ rady a propos zakupu tego modelu (jestem zdecydowany na
535d, nie 520, nie 530, tylko ten motor mi się podoba)
Mnie po 140 tys km się co jaki¶ czas sypi± systemy Active Steering i Dynamic
Drive oraz pojawiaj± komunikaty o problemach z podwyższonymi emisjami. Dwa
pierwsze leczy wł±cz/wył±cz auta.
|