Grupy dyskusyjne   »   by³o o w³os

by³o o w³os



1 Data: Kwiecien 08 2011 00:16:16
Temat: by³o o w³os
Autor: NESSO 

Wroc³aw w kierunku Ole¶nicy - ju¿ ciemno 20: 30 pusta trasa grubo ponad 100
na budziku i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850 z budowy na
wysoko¶ci nowej obwodnicy dok³adnie w³a¶nie w miejscu gdzie drogowcy
ustawili mijankê , Powiem tyle droga zamknieta nieoddana do u¿ytku nikogo
tam byæ nie powinno!!  a jednak....  hebel na maxa , w³±cznie z ty³em -
moto postawi³o bokiem ( czu³em sie jak na ¿u¿lowym zakrêcie )  i  brak³o
mo¿e z 50 cm by skoñczy³o siê tylko na strachu . Ale niestety wpakowa³em siê
mistrzowi w zderzak , na tyle mocno ze zosta³ mu ¶lad mojej przedniej gumy z
odci¶niêtym bie¿nikiem na lakierowanym zderzaku , Ja  na moturze  usta³em w
pionie bez szlifu czy choæby podpórki .

Teraz najwa¿niejsze co chcia³em przekazaæ opisuj±c te dzisiejsz±  sytuacje :
generalnie sam siê teraz dziwie ze pomimo tak niebezpiecznej , zaskakuj±cej
sytuacji , wszytko zadzia³a³o u mnie automatem  : z³o¿enie , hebel w
momencie , wysprzêglenie silnika , i balans w momencie gdy tylna guma
zerwa³a przyczepno¶æ z asfaltem i zaczê³a wyprzedzaæ przód J  , Po
przeczytaniu ksi±¿ki przez zesz³± jesieni± " Motocyklista doskona³y"  raz na
jaki¶ czas stosuje kontrolowane hamowanie  awaryjne które by³o tam bardzo
zalecane w ramach æwiczeñ , generalnie robiê to raz w tygodniu na ró¿nych
nawierzchniach,  jestem pewny ¿e jeszcze rok temu kiedy lata³em i nie
zastanawia³em siê nad tego typu manewrami znalaz³ bym siê Ja z po³ow± motora
w baga¿niku tej 850 .



Koñcz±c zachêcam aby¶cie równie¿ wyrobili u siebie taki bezwarunkowy odruch
hamowania , naprawdê nie wiesz gdzie i kiedy uratuje ci to dupê



Ju¿ po wszystkim odjechali¶my 300 m dalej na awaryjnych , na stacje shela
aby przy ¶wietle poogl±daæ straty i ew uszkodzenia , go¶æ starszy facet
oko³o 55 lat kala³ sie przeprasza³ nie zauwa¿y³ mnie SIC !! , choæ ju¿ po
chwili twierdzi³ ¿e musia³em jechaæ szybko skoro mnie nie widzia³:) a za mn±
nikt nie jecha³ choæ ¶wiat³a z krzy¿ówk± by³y jakie¶ 500m wcze¶niej i
dopiero po chwili dolecia³y do nas inne auta . Twierdzi³, ¿e jak by dosz³o
do powa¿niejszych strat to by³a by moja wina , bo to ja wpakowa³em siê w
jego ty³ , niewa¿ne ze w³acza³ siê w miejscu gdiz enie ma wjazdu bo drogi
jeszcze nie oddali L , zanim rozjechali¶my sie zrobi³em kó³ko po trasie aby
zobaczyæ czy po spotkaniu z jego zderzakiem nic aby siê nie sta³o z
zawieszeniem , widelcem i motorem ogólnie , ale odpukaæ niczego nie
zauwa¿y³em wiec ta prêdko¶æ zderzenia musia³a byæ na tyle ma³a + ugiêcie
amora i to ¿e oba pojazdy by³y w ruchu podczas kolizji , ¿e szkód w motorze
nie zauwa¿y³em - poza ¶ladem mojej gumy na jego zderzaku.



/nesso/strom 650



2 Data: Kwiecien 08 2011 07:02:17
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

Wroc³aw w kierunku Ole¶nicy - ju¿ ciemno 20: 30 pusta trasa grubo ponad
100  na budziku i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850 z
budowy na  wysoko¶ci nowej obwodnicy dok³adnie w³a¶nie w miejscu gdzie
drogowcy  ustawili mijankê , Powiem tyle droga zamknieta nieoddana do
u¿ytku nikogo  tam byæ nie powinno!!  a jednak....  hebel na maxa ,
w³±cznie z ty³em -  moto postawi³o bokiem ( czu³em sie jak na ¿u¿lowym
zakrêcie )  i  brak³o  mo¿e z 50 cm by skoñczy³o siê tylko na strachu .
Ale niestety wpakowa³em siê  mistrzowi w zderzak , na tyle mocno ze
zosta³ mu ¶lad mojej przedniej gumy z  odci¶niêtym bie¿nikiem na
lakierowanym zderzaku , Ja  na moturze  usta³em w  pionie bez szlifu czy
choæby podpórki . Teraz najwa¿niejsze co chcia³em przekazaæ opisuj±c te
dzisiejsz±  sytuacje :  generalnie sam siê teraz dziwie ze pomimo tak
niebezpiecznej , zaskakuj±cej  sytuacji , wszytko zadzia³a³o u mnie
automatem  : z³o¿enie , hebel w  momencie , wysprzêglenie silnika , i
balans w momencie gdy tylna guma  zerwa³a przyczepno¶æ z asfaltem i
zaczê³a wyprzedzaæ przód J  , Po  przeczytaniu ksi±¿ki przez zesz³±
jesieni± " Motocyklista doskona³y"  raz na  jaki¶ czas stosuje
kontrolowane hamowanie  awaryjne które by³o tam bardzo  zalecane w
ramach æwiczeñ , generalnie robiê to raz w tygodniu na ró¿nych
nawierzchniach,  jestem pewny ¿e jeszcze rok temu kiedy lata³em i nie
zastanawia³em siê nad tego typu manewrami znalaz³ bym siê Ja z po³ow±
motora  w baga¿niku tej 850 .
Koñcz±c zachêcam aby¶cie równie¿ wyrobili u siebie taki bezwarunkowy
odruch  hamowania , naprawdê nie wiesz gdzie i kiedy uratuje ci to dupê
Ju¿ po wszystkim odjechali¶my 300 m dalej na awaryjnych , na stacje shela
aby przy ¶wietle poogl±daæ straty i ew uszkodzenia , go¶æ starszy facet
oko³o 55 lat kala³ sie przeprasza³ nie zauwa¿y³ mnie SIC !! , choæ ju¿ po
chwili twierdzi³ ¿e musia³em jechaæ szybko skoro mnie nie widzia³:) a za
mn±  nikt nie jecha³ choæ ¶wiat³a z krzy¿ówk± by³y jakie¶ 500m wcze¶niej
i  dopiero po chwili dolecia³y do nas inne auta . Twierdzi³, ¿e jak by
dosz³o  do powa¿niejszych strat to by³a by moja wina , bo to ja
wpakowa³em siê w  jego ty³ , niewa¿ne ze w³acza³ siê w miejscu gdiz enie
ma wjazdu bo drogi  jeszcze nie oddali L , zanim rozjechali¶my sie
zrobi³em kó³ko po trasie aby  zobaczyæ czy po spotkaniu z jego
zderzakiem nic aby siê nie sta³o z  zawieszeniem , widelcem i motorem
ogólnie , ale odpukaæ niczego nie  zauwa¿y³em wiec ta prêdko¶æ zderzenia
musia³a byæ na tyle ma³a + ugiêcie  amora i to ¿e oba pojazdy by³y w
ruchu podczas kolizji , ¿e szkód w motorze  nie zauwa¿y³em - poza ¶ladem
mojej gumy na jego zderzaku. /nesso/strom 650

Wnioski:
1. Nie umiesz jeszcze je¼dziæ - jazda motocyklem to my¶lenie, przewidywanie
a na koñcu technika.
2. Nie zapierdala siê 100 w miejscu gdzie jest jaka¶ budowa.
3. Jakby¶ my¶la³, nie musia³by¶ hamowaæ:-)

--
Grzybol

3 Data: Kwiecien 08 2011 08:35:43
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: NESSO 


Wnioski:
1. Nie umiesz jeszcze je¼dziæ - jazda motocyklem to my¶lenie,
przewidywanie a na koñcu technika.

100% racja , dlatego tez pisze ze warto cwiczyc i przygotowac sie na to co
nieprzewidywalne,
myslec w takiej sytuacji automatycznie

2. Nie zapierdala siê 100 w miejscu gdzie jest jaka¶ budowa.

nie przesadzaj jedyna 2 pasmówka nie liczac autostrady tam sie nie da
wolniej :P

3. Jakby¶ my¶la³, nie musia³by¶ hamowaæ:-)

jak bym siedzia³ w domu te¿ bym hamowaæ nie musia³ :)

4 Data: Kwiecien 08 2011 09:33:14
Temat: Re: by�o o w�os
Autor: Qlfon 

W dniu 2011-04-08 08:35, NESSO pisze:

2. Nie zapierdala si� 100 w miejscu gdzie jest jaka� budowa.

nie przesadzaj jedyna 2 pasm�wka nie liczac autostrady tam sie nie da
wolniej :P
Grzybol ma racjÄ™: z tego co piszesz wynika, ¿e wiedzia³eÅ› ¿e tam jest wyjazd z budowy. Nie zak³ada³eÅ›, ¿e stamtÄ…d ktoÅ› wyjedzie ale powinieneÅ› za³o¿yć ¿e w takich okolicach na drodze jest masa syfu naniesionego przez ciÄ™¿arówki który raczej nie pomaga przy hamowaniu. Tym razem Twój Anio³ Stró¿ jeszcze zdÄ…¿y³...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

5 Data: Kwiecien 08 2011 10:41:13
Temat: Re: by�o o w�os
Autor: BudyÅ„ 

U¿ytkownik "Qlfon"  napisa³ w wiadomoÅ›ci

Grzybol ma racjÄ™: z tego co piszesz wynika, ¿e wiedzia³eÅ› ¿e tam jest
wyjazd z budowy. Nie zak³ada³eÅ›, ¿e stamtÄ…d ktoÅ› wyjedzie ale powinieneÅ›
za³o¿yć ¿e w takich okolicach na drodze jest masa syfu naniesionego
przez ciÄ™¿arówki który raczej nie pomaga przy hamowaniu. Tym razem Twój
Anio³ Stró¿ jeszcze zdÄ…¿y³...


znam to miejsce - jest zwÄ™zka ale tam nie ma wyjazdu z budowy - tam nikt nie ma prawa tak wyjechac i normalnie nie wyjedzie bo sznurek aut w obie strony. Tylko pod wieczór ktos móg³ tak wymyÅ›lic :/




b.

6 Data: Kwiecien 08 2011 11:18:16
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

jak bym siedzia³ w domu te¿ bym hamowaæ nie musia³ :)

Nie to ¿e chce siê przypierzyæ, po prostu jazda motocyklem ró¿ni siê
zdecydowanie od jazdy samochodem. Na moturze trzeba my¶leniem wyprzedzaæ
rzeczywisto¶æ przynajmniej o kilka sekund. Czasem o u³amek sekundy, który
decyduje o Twoim ¿yciu. Jest milion detali na które trzeba zwracaæ uwagê w
mie¶cie. Sytuacje, które pozornie nie maj± wp³ywu na Twoje bezpieczeñstwo,
dzij±ce siê na poboczu drogi, czêsto Ciê zabijaj±. Jedziesz, na po chodniku
idzie siniak, jest daleko, kilkaset meterów od Ciebie, 2 metry o dkrawêdzi
jezdni. Pozornie zero zagro¿enia. Jedziesz, patrzysz przed siebie.
Doje¿d¿asz do niego, a on nagle zatacza siê idealnie pod motur na
pierdolniêcie. Samochodem bierzesz go na maskê, w³±czasz wycieraczki i tyle.
¯yjesz. Moturem - nie ¿yjesz. Jest subtelna ró¿nica...

--
Grzybol

7 Data: Kwiecien 08 2011 08:49:02
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

NESSO napisa³(a):

i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850

Kurde myslalem kiedys o takie furze. Fajne to? Pytales ile mu to pali i jak z awaryjnoscia? Jak z cenami czesci? Np tylny zdezak ile kosztuje?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

8 Data: Kwiecien 08 2011 18:33:10
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Monster 

W dniu 2011-04-08 08:49, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

NESSO napisa³(a):
i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850

Kurde myslalem kiedys o takie furze. Fajne to? Pytales ile mu to pali i
jak z awaryjnoscia? Jak z cenami czesci? Np tylny zdezak ile kosztuje?

To akurat wiem,,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyj±æ(np terenówkê)bez wiêkszego uszczerbku:-)

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

9 Data: Kwiecien 08 2011 19:14:22
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Tytus 

Siemka

*** "Monster"
,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyj±æ(np

terenówkê)bez wiêkszego uszczerbku:-)

Hmmm chcesz sprobowac???

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka
  i malagutek

10 Data: Kwiecien 08 2011 21:14:11
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Monster 

W dniu 2011-04-08 19:14, Tytus pisze:

Siemka

*** "Monster"
,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyj±æ(np
terenówkê)bez wiêkszego uszczerbku:-)

Hmmm chcesz sprobowac???

A co mi zale¿y,jak siê nie boisz:-)

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

11 Data: Kwiecien 08 2011 21:52:20
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Tytus 

Siemka
 "Monster"
A co mi zale¿y,jak siê nie boisz:-)

OK wezmne z roboty cos z terenowek...
kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka
  i malagutek

P.S. Kolowe to maja kolka raczej wieksze niz mniejsze

12 Data: Kwiecien 08 2011 22:01:58
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Monster 

W dniu 2011-04-08 21:52, Tytus pisze:

Siemka
"Monster"
A co mi zale¿y,jak siê nie boisz:-)

OK wezmne z roboty cos z terenowek...
kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

Te meble jeszcze dadz± siê odpaliæ?


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

13 Data: Kwiecien 09 2011 07:29:06
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Tytus 

Siemka

*** "Monster"
Te meble jeszcze dadz± siê odpaliæ?

Kurwa do niedawna nie wiedzialem ze i czolgiem mozna uslizgami...
Wiosna przyszla - juz beczka paliwa poszla na odpaly :)

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka
  i malagutek

14 Data: Kwiecien 08 2011 22:03:46
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: KJ Si³a S³ów 

W dniu 2011-04-08 21:52, Tytus pisze:

kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

u mnie w ogrodku som gasiennice jak chuj!

no moze troszki mniejsze

KJ i ogrodek z wlasnym napedem
PS. Abo to som ddzownice, ja tam slabo sie znam

15 Data: Kwiecien 08 2011 22:11:52
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Monster 

W dniu 2011-04-08 22:03, KJ Si³a S³ów pisze:

W dniu 2011-04-08 21:52, Tytus pisze:

kolega zyczy sobie kolowe czy raczej na gasielnicach???

u mnie w ogrodku som gasiennice jak chuj!


Patrz mnie na usta:
gasielnica!!
  tylko co to jest,jaka¶ ga¶nica??


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

16 Data: Kwiecien 12 2011 12:39:09
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Tytus 

Siemka

 *** "Monster"

,zderzak jest tani,a potrafi sporo przyj±æ(np
terenówkê)bez wiêkszego uszczerbku:-)

Hmmm chcesz sprobowac???

A co mi zale¿y,jak siê nie boisz:-)

Volvo akurat nie bylo pod reka - ale jak sobie kolega zyczy to mozemy probe powtorzyc z udzialem rzeczonego autka...
tu efekty:
https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Monster#5594643274409242706
https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Monster#5594643280399312754


--
         Tytus
¿ó³ta motorynka
  i malagutek

17 Data: Kwiecien 12 2011 14:14:22
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Monster 

W dniu 2011-04-12 12:39, Tytus pisze:

Volvo akurat nie bylo pod reka - ale jak sobie kolega zyczy to mozemy
probe powtorzyc z udzialem rzeczonego autka...
tu efekty:
https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Monster#5594643274409242706
https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/Monster#5594643280399312754


mutanty siê nie licz±:-)

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

18 Data: Kwiecien 08 2011 09:13:40
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Budyñ 

U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

Koñcz±c zachêcam aby¶cie równie¿ wyrobili u siebie taki bezwarunkowy odruch
hamowania , naprawdê nie wiesz gdzie i kiedy uratuje ci to dupê


wszystko prawda, ale gdybys mial abs to dupa zmarszczy³a by ci sie znacznie mniej :) Po to technika wymysla takie cuda aby z nich korzystac.





b.

19 Data: Kwiecien 08 2011 09:20:49
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: NESSO 


Koñcz±c zachêcam aby¶cie równie¿ wyrobili u siebie taki bezwarunkowy
odruch
hamowania , naprawdê nie wiesz gdzie i kiedy uratuje ci to dupê


wszystko prawda, ale gdybys mial abs to dupa zmarszczy³a by ci sie
znacznie mniej :) Po to technika wymysla takie cuda aby z nich korzystac.

no i nie wiem , z ABS wyd³uzy³a by sie droga hamowania ,
a uciekac nie by³o gdzie .

- choæ nie neguje,  ABS generalnie lepiej mieæ ni¿ nie ( ja nie mam )

20 Data: Kwiecien 08 2011 09:27:10
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Budyñ 

U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

no i nie wiem , z ABS wyd³uzy³a by sie droga hamowania ,
a uciekac nie by³o gdzie .

naczyta³es sie tutaj róznych tradycjonalistów co absa nie mieli i nie bed± mieæ ale wszystkie wady znaj± najlepiej -z teorii.
Otó¿ jesli nie zablokowa³e¶ przedniego hampla to znaczy ze mog³e¶ hamowac bardziej - a nie hamowa³es w obawie przed u¶lizgiem.
Najlepsze hamowanie wychodzi wtedy gdy cisniesz a abs na klamce ci oddaje takie pojedyncze strza³y - wtedy jestes na granicy mozliwosci opony/nawierzchni.




b.

21 Data: Kwiecien 08 2011 09:34:23
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: NESSO 


no i nie wiem , z ABS wyd³uzy³a by sie droga hamowania ,
a uciekac nie by³o gdzie .

naczyta³es sie tutaj róznych tradycjonalistów co absa nie mieli i nie bed±
mieæ ale wszystkie wady znaj± najlepiej -z teorii.
Otó¿ jesli nie zablokowa³e¶ przedniego hampla to znaczy ze mog³e¶ hamowac
bardziej - a nie hamowa³es w obawie przed u¶lizgiem.
Najlepsze hamowanie wychodzi wtedy gdy cisniesz a abs na klamce ci oddaje
takie pojedyncze strza³y - wtedy jestes na granicy mozliwosci
>opony/nawierzchni.

nie mam do¶wadczenia ( poza ABS samochodowym  ) generalnie w moim przypadku
lepiej by³o trzymac moto w pionie  , ni¿ doprowadziæ do blokady przodu -
uslizgu i wkomponowania sie pod zderzak w pozycji lez±cej - choæ czyta³em ¿e
mo¿na z premedytacj± po³ozyæ moto w przypadku takiego awaryjnego hamowania

Ja  i tak mia³em do¶c emocji jak ty³ zaczo³ wyprzedaæ mi  przód  i smiga³em
bokiem


teraz pytanie laika czy abs w motorze dziala na przód i ty³ ? i osobno
kontroluje przednie  i tylne ko³o w przypadku zerwania przyczepno¶ci ?

22 Data: Kwiecien 08 2011 10:42:23
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Budyñ 

U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

teraz pytanie laika czy abs w motorze dziala na przód i ty³ ? i osobno
kontroluje przednie  i tylne ko³o w przypadku zerwania przyczepno¶ci ?

oczywiscie :)



b.

23 Data: Kwiecien 08 2011 12:02:19
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Marcin N 

U¿ytkownik "Budyñ"  napisa³ w wiadomo¶ci grup U¿ytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisa³ w wiadomo¶ci

no i nie wiem , z ABS wyd³uzy³a by sie droga hamowania ,
a uciekac nie by³o gdzie .

naczyta³es sie tutaj róznych tradycjonalistów co absa nie mieli i nie bed± mieæ ale wszystkie wady znaj± najlepiej -z teorii.
Otó¿ jesli nie zablokowa³e¶ przedniego hampla to znaczy ze mog³e¶ hamowac bardziej - a nie hamowa³es w obawie przed u¶lizgiem.
Najlepsze hamowanie wychodzi wtedy gdy cisniesz a abs na klamce ci oddaje takie pojedyncze strza³y - wtedy jestes na granicy mozliwosci opony/nawierzchni.

=======

Mia³em podobne zdanie w kwestii ABS w samochodzie. Te¿ wydawa³o mi siê, ¿e najskuteczniej jest hamowaæ na granicy zadzia³ania ABS'u. Okazuje siê, ¿e NIE. z ABSem trzeba ostro. Odbija? To docisn±æ, ile masz si³. Wtedy hamuje skuteczniej od ka¿dego cz³owieka.

Dlatego wymy¶lono niedawno "asystenta hamowania", który wspomaga hamowanie, gdy dzia³a ABS. Bo ludzie odruchowo lekko odpuszczali i potem powsta³y teorie, ¿e hamowanie z ABSem to gorsze ni¿ bez.

Ciekawe, czy w motocyklu jest tak samo? Te¿ trzeba cisn±æ na maksa? Gdyby¶ móg³ przetestowaæ - Twój sposób, a potem ile si³ w rêce. Chêtnie pozna³bym wyniki testu.

24 Data: Kwiecien 08 2011 13:14:13
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Qlfon 

W dniu 2011-04-08 12:02, Marcin N pisze:

Ciekawe, czy w motocyklu jest tak samo? Te¿ trzeba cisn±æ na maksa?
Gdyby¶ móg³ przetestowaæ - Twój sposób, a potem ile si³ w rêce. Chêtnie
pozna³bym wyniki testu.
tak na szybko bo gdzies widzia³em art na ten temat:
http://www.youtube.com/watch?v=X6kO6ltk3a0

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

25 Data: Kwiecien 08 2011 09:43:34
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: AZ 

On 2011-04-07, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

Wroc³aw w kierunku Ole¶nicy - ju¿ ciemno 20: 30 pusta trasa grubo ponad 100
na budziku i nagle wyje¿d¿a na zwê¿ce jaki¶ osio³ek volvo850 z budowy na
wysoko¶ci nowej obwodnicy dok³adnie w³a¶nie w miejscu gdzie drogowcy
ustawili mijankê , Powiem tyle droga zamknieta nieoddana do u¿ytku nikogo
tam byæ nie powinno!!  a jednak....  hebel na maxa , w³±cznie z ty³em -
moto postawi³o bokiem ( czu³em sie jak na ¿u¿lowym zakrêcie )  i  brak³o
mo¿e z 50 cm by skoñczy³o siê tylko na strachu . Ale niestety wpakowa³em siê
mistrzowi w zderzak , na tyle mocno ze zosta³ mu ¶lad mojej przedniej gumy z
odci¶niêtym bie¿nikiem na lakierowanym zderzaku , Ja  na moturze  usta³em w
pionie bez szlifu czy choæby podpórki .

Nastepnym razem mysl. Czy jak wsrod pol po horyzont przyjebiesz w
sarne to napiszesz ze nie mialo prawa jej tu byc bo byly same pola a nie
las?

Teraz najwa¿niejsze co chcia³em przekazaæ opisuj±c te dzisiejsz±  sytuacje :
generalnie sam siê teraz dziwie ze pomimo tak niebezpiecznej , zaskakuj±cej
sytuacji , wszytko zadzia³a³o u mnie automatem  : z³o¿enie , hebel w
momencie , wysprzêglenie silnika , i balans w momencie gdy tylna guma
zerwa³a przyczepno¶æ z asfaltem i zaczê³a wyprzedzaæ przód J  , Po
przeczytaniu ksi±¿ki przez zesz³± jesieni± " Motocyklista doskona³y"  raz na
jaki¶ czas stosuje kontrolowane hamowanie  awaryjne które by³o tam bardzo
zalecane w ramach æwiczeñ , generalnie robiê to raz w tygodniu na ró¿nych
nawierzchniach,  jestem pewny ¿e jeszcze rok temu kiedy lata³em i nie
zastanawia³em siê nad tego typu manewrami znalaz³ bym siê Ja z po³ow± motora
w baga¿niku tej 850 .

No chyba nie do konca zadzialalo skoro tyl zaczal Cie wyprzedzac. Tutaj
akurat zadne ksiazki nie pomoga, przepis jest prosty - jezdzic, jezdzic
i jeszcze raz jezdzic.

--
Artur
ZZR 1200

26 Data: Kwiecien 08 2011 13:13:41
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: KJ Si³a S³ów 

W dniu 2011-04-08 00:16, NESSO pisze:


Teraz najwa¿niejsze co chcia³em przekazaæ

A ja chcialem przekazac ze fajnie ze Ci sie udalo, po prostu.

Pierdol uwagi madrych po szkodzie bo po glebie to ja tez wiem co zle zrobilem, a najbardziej to po cudzej :-)

Jedna uwaga: popraw narracje bo ta jest owszem niezla reportersko, ale wspolczynnik lansu ma slaby. To bylo volvo? No to prosze:

http://si³as³ów.pl/index2.php?id=7

KJ

27 Data: Kwiecien 08 2011 11:47:04
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Fri, 08 Apr 2011 13:13:41 +0200) ktos podajacy sie za KJ Si³a S³ów
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jedna uwaga: popraw narracje bo ta jest owszem niezla reportersko, ale
wspolczynnik lansu ma slaby. To bylo volvo? No to prosze:

http://si³as³ów.pl/index2.php?id=7

Jak wrociles do domu, skoro wypiles piwo? Laweta?

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

28 Data: Kwiecien 08 2011 11:49:53
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: AZ 

On 2011-04-08, Piotr Klimek  wrote:

Jedna uwaga: popraw narracje bo ta jest owszem niezla reportersko, ale
wspolczynnik lansu ma slaby. To bylo volvo? No to prosze:

http://si³as³ów.pl/index2.php?id=7

Jak wrociles do domu, skoro wypiles piwo? Laweta?

Po co od razu tak wnikac? ;-) A piwo bylo pewnie bezalkoholowe, nie KJ?

--
Artur
ZZR 1200

29 Data: Kwiecien 08 2011 11:58:22
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Fri, 8 Apr 2011 11:49:53 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jedna uwaga: popraw narracje bo ta jest owszem niezla reportersko, ale
wspolczynnik lansu ma slaby. To bylo volvo? No to prosze:

http://si³as³ów.pl/index2.php?id=7

Jak wrociles do domu, skoro wypiles piwo? Laweta?

Po co od razu tak wnikac? ;-)

Do czegos trzeba sie przypierdolic :)

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

30 Data: Kwiecien 08 2011 13:56:18
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: KJ Si³a S³ów 

W dniu 2011-04-08 13:47, Piotr Klimek pisze:

Jak wrociles do domu

Jak zawsze, mostem swietokrzyskim.

KJ

31 Data: Kwiecien 08 2011 11:59:30
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Fri, 08 Apr 2011 13:56:18 +0200) ktos podajacy sie za KJ Si³a S³ów
wyklawiaturowal co nastepuje:

Jak wrociles do domu

Jak zawsze, mostem swietokrzyskim.

To dobrze, ze mozna tam wjezdzac pojazdami powyzej 3,5T, bo laweciarz
moglby dostac mandat.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

32 Data: Kwiecien 08 2011 17:47:34
Temat: Re: by³o o w³os
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "KJ Si³a S³ów"  napisa³ w wiadomo¶ci


http://si³as³ów.pl/index2.php?id=7
KJ


Czendler powiatowy...

--
Grzybol

by³o o w³os



Grupy dyskusyjne