Luke pisze:
Silniki 1500 sa na pojedyńczym ...chyba ze ktoś coś kombinował z głowicami i obcinaniem kolektora.
dzieki, silnik byl robiony w Poz u Zbyszka Drabika (zawsze moge jego zapytac, ale czy pamiatac bedzie?), dlatego watpie, zeby byl rzezbiony w tak zaawansowany sposob, pozostaje mi jeszcze jak mowi PawelW sprawdzic jak wyglada chlodnica oleju.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Golik
fasola - żółty 1303 "przejściówka" '73 - '76
fasolek (malpiak) poczta. fm -gg: 1740489 -skype: fasola_77
5 |
Data: Wrzesien 10 2007 12:41:07 |
Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! |
Autor: Plewka |
jeśli u drabika to wiadomo od razu że to 1600 :) jak ktoś nawet przywozi do
Drabika silnik 1,3 to i tak odbiera 1,6 bo "to najlepszy silnik" z moim było
trochę inaczej bo przyjechał 1,2 i wyjechał też 1,2 ;)
--
Pozdrowienia
Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
VW 1302 i VW 1300
6 |
Data: Wrzesien 10 2007 12:43:10 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: fasola |
Plewka pisze:
jeśli u drabika to wiadomo od razu że to 1600 :)
no wlasnie to chyba najlepsza metoda jechac tam pokazac silnik i zapytac czy pamieta :) ale o takim zwyczaju Zbyszka D. nie wiedzialem :)
--
Pozdrawiam
Krzysztof Golik
fasola - żółty 1303 "przejściówka" '73 - '76
fasolek (malpiak) poczta. fm -gg: 1740489 -skype: fasola_77
7 |
Data: Wrzesien 10 2007 11:09:49 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: |
Plewka pisze:
> jeśli u drabika to wiadomo od razu że to 1600 :)
tak sobie teraz uswiadomilem , pare lat temu kupilem od gostka z poznania
ogoora , w papierach bylo 1,3 ale gostek sie zarzekal ze napewno 1,6 bo robiony
byl u drabika ............fakt silniczek chodzi do tej pory w mojej
doce......wiec cos w tym jest
pozdro
tatus
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
8 |
Data: Wrzesien 10 2007 13:24:31 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: Plewka |
Drabik to nawet do swojego dziada zrobił 1,6 "bo to najlepszy silnik:
--
Pozdrowienia
Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
VW 1302 i VW 1300
9 |
Data: Wrzesien 10 2007 14:11:15 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: fasola |
Plewka pisze:
Drabik to nawet do swojego dziada zrobił 1,6 "bo to najlepszy silnik:
a to cie zaskocze :) wlasciciel mowi, ze Drabik uznal, ze to 1300, ale znajomi jego mowia, ze inny (stad dywagacje cale na ten temat), mysle, ze majac silnik na stole Drabik wiedzial co robi.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Golik
fasola - żółty 1303 "przejściówka" '73 - '76
fasolek (malpiak) poczta. fm -gg: 1740489 -skype: fasola_77
10 |
Data: Wrzesien 10 2007 14:29:20 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: Piotr Jocek |
Użytkownik "fasola" napisał w wiadomości
Plewka pisze:
> Drabik to nawet do swojego dziada zrobił 1,6 "bo to najlepszy silnik:
a to cie zaskocze :) wlasciciel mowi, ze Drabik uznal, ze to 1300, ale
znajomi jego mowia, ze inny (stad dywagacje cale na ten temat), mysle,
ze majac silnik na stole Drabik wiedzial co robi.
ja ntomiast slyszale mze 1500 jest najelpszym silnikiem - najbardzije
zywotnym itd.
:)
ale gdzie dwoch Polakow tam 3 rozne zdania ;)
pozdro
k
11 |
Data: Wrzesien 10 2007 14:35:16 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: fasola |
Piotr Jocek pisze:
ja ntomiast slyszale mze 1500 jest najelpszym silnikiem - najbardzije
zywotnym itd.
to samo slyszalem o tych starszych 1200 :D
--
Pozdrawiam
Krzysztof Golik
fasola - żółty 1303 "przejściówka" '73 - '76
fasolek (malpiak) poczta. fm -gg: 1740489 -skype: fasola_77
12 |
Data: Wrzesien 10 2007 14:50:34 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: Plewka |
każdy silnik jest super do momentu jak nie zaczyna się psuć :)
--
Pozdrowienia
Plewka
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
VW 1302 i VW 1300
13 |
Data: Wrzesien 10 2007 16:33:56 | Temat: RE: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: Krzysztof Szweda |
Drabik to nawet do swojego dziada zrobił 1,6 "bo to najlepszy silnik:
ten silnik to ciekawostka bo zewnetrznie zrobil go na 1.2. KOlektor od 1200
z pionowymi wlotami do glowic nie zwiastuje pojemnosci 1.6 a jednak...
wieksze cylindry i wal zalatwily sprawe. Nie pamietam tylko czy robil cos z
zaworami.
pozdrawiam
type4 albin
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy
14 |
Data: Wrzesien 10 2007 11:33:41 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: PawelW |
fasola pisze:
Witam,
czy silnik 1500 ma jakas zenetrzna ceche, ktora pozwoli go odroznic od 1300 lub 1600? co do numeru mam watpliwosci chociaz ma L.
Witam.
W moim bulikowym 1500 jest mała chłodnica schowana całkowicie w obudowie wiatraka. W modelach 1300 AB i 1600 chłodnica jest duża i wystaje z tyłu z obudowy.
Tyle zauważyłem różnic zewnętrznych ale nie wiem czy moje 1500 jest 100% oryginalne.
--
PawelW, Kraków
Bulik 1965, Trike
15 |
Data: Wrzesien 10 2007 21:30:08 | Temat: Re: cechy zewnetrzne silnika 1500 ?! | Autor: bestya |
PawelW wrote:
fasola pisze:
Witam,
czy silnik 1500 ma jakas zenetrzna ceche, ktora pozwoli go odroznic od 1300 lub 1600? co do numeru mam watpliwosci chociaz ma L.
Witam.
W moim bulikowym 1500 jest mała chłodnica schowana całkowicie w obudowie wiatraka. W modelach 1300 AB i 1600 chłodnica jest duża i wystaje z tyłu z obudowy.
Tyle zauważyłem różnic zewnętrznych ale nie wiem czy moje 1500 jest 100% oryginalne.
-- PawelW, Kraków
Bulik 1965, Trike
w 1.6 masz gaznik 34PICT3, w reszcie mniejsze 31 dal 1.3 i 30 dla 1.2, choc sa magiki co klada 31 do 1.2
B.
| | | | | | | | | | |