challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu
1 | Data: Luty 23 2008 17:19:30 |
Temat: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | |
Autor: zinek | http://www.dodge.com/en/2008/challenger/ 2 |
Data: Luty 23 2008 17:32:48 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: R. | zinek napisał(a): http://www.dodge.com/en/2008/challenger/kolejny po mustangu i camaro świetny amerykański samochod - czapki z głów... -- ____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>> http://rmazurek.com <<<< | . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com FORUM S60>> http://tnij.com/N6600 |_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB 3 |
Data: Luty 23 2008 17:37:50 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: staszek | kolejny po mustangu i camaro świetny amerykański samochod - czapki z nowy mustang nie jest swietny 4 |
Data: Luty 23 2008 18:01:00 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: White Power | staszek napisał(a): > kolejny po mustangu i camaro świetny amerykański samochod - czapki z Bluźnsz! -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 5 |
Data: Luty 23 2008 17:53:17 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Boombastic |
zinek napisał(a): ROTFL - Mustang świetny samochód!!! 6 |
Data: Luty 23 2008 18:15:43 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: lux |
ROTFL - Mustang świetny samochód!!!=== wiadomo, Corsa GSi lepsza :P -- lux 7 |
Data: Luty 23 2008 18:58:03 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "lux" napisał w wiadomości
Tak. MK 8 |
Data: Luty 23 2008 19:04:40 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: lux |
Użytkownik "lux" napisał w wiadomości==== albo Panda Sporting! -- lux 9 |
Data: Luty 23 2008 19:28:33 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "lux" napisał w wiadomości
Panda mniej. Na tor zawsze bym wybrał jendak jakieś GTi, niż miekki, bujający się na zkrętach amerykański pseudosportowy śmietnik oparty na technologii lat 60-tych. MK 10 |
Data: Luty 23 2008 20:04:41 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): Panda mniej. Na tor zawsze bym wybrał jendak jakieś GTi, niż miekki, Garsc informacji specjalnie dla ciebie motoryzacyjny prymitywie: http://www.allpar.com/cars/dodge/challenger.html "The unibody 2008 Dodge Challenger SRT8 has a multilink short and long arm (SLA) front suspension. The front suspension cradle combines hydroformed steel tube side rails with a stamped box section lateral member for stiffness. The multilink SLA suspension allowed engineers to tune bushings to reduce vibration and noise, while maintaining performance. The 2008 Dodge Challenger SRT8 sports a five-link Independent Rear Suspension (IRS) to allow independent tuning of the ride and handling characteristics. Multiple links maintain independent control of camber and toe. Lower unsprung mass improves the ride while the decoupling of left and right wheels over road imperfections maintains better tire contact and ride comfort. Stabilizer bar attachments to the knuckles provide maximum response to vehicle lean. For 2008, SRT-exclusive fully-forged 20-inch Alcoa aluminum wheels with 4-season Goodyear Eagle RS-A tires are standard; three-season Goodyear F1 Supercar tires are optional. " -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 11 |
Data: Luty 23 2008 21:50:06 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi S lub RS, 911, a nawet Golfa GTi. To musi być kał. MK 12 |
Data: Luty 23 2008 21:57:07 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Piotrek | Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, wiesz co nie chce sie tu opowiadac za tym co jest lepsze a co gorsze(chociaz wiele zlego slychac o samochodach z USA:) ale od kiedy to cena jest wyznacznikiem jakosci?:) niewiem w jakim swiecie zyjesz ale nigdy nie mozna brac za pewnik tego ze to drozsze bedzie lepsze niz to tansze. wiec taki argument mozna latwo obalic, powinno sie patrzec na jakosc tego challengera i porownac je do samochodow ktore wymieniasz, to by mialo sens. ale porownywanie cen jest bez sensu -- pzdr piotrek 13 |
Data: Luty 23 2008 22:10:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi S lub RS, 911, a nawet Golfa GTi. To musi być kał. Za tą cene nie da się zrobić porządnego auta sportowego. Aby zrobić samochód z silnikiem V8 w tej cenie, trzeba oszczędzać w wielu miejscach. Dawno by BMW zrobiło M3 za takie pieniądze, Mercedes klase C AMG, albo Subaru swoją Imprezę WRX STi. Nawet ta Impreza - mało luksusowy kompakt z zupełnie przeciętnym wnętrzem - kosztuje dużo więcej. Widząc wcześniejsze pseudosportowe syfy z USA w podobnej cenie, można śmiało mniemać, że ten lepszy nie będzie. MK 14 |
Data: Luty 24 2008 00:48:26 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Kris |
Za tą cene nie da się zrobić porządnego auta sportowego. Aby zrobić zauwaz inne realia rynkowe tam europejskie auta audi S4 czy bmw M5 dostaniesz o niebo mniejszych cenach w zasadzie w USA wszytsko jest tansze w kazdej materi sprzetowej i to niekoniecznie ich produckji.. a prawa konsumentow sa takie ze praktycznie w okresie gwarancyjnym wiele sprzetow mozesz sobie wymieniac na okraglo co do forda mustanga to z pewnoscia wolabym jego niz jakas oklepana impreze amerykanskie auta maja prawdziwe silniki, a nie jeskies silniczki wydmuszki do max 2.5l niekiedy doladowane... 15 |
Data: Luty 24 2008 00:53:47 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
Ale to nie te same aut, co u nas. Jest o tym na różnych forach amrykańskich i tu na grupie też o tym było. w zasadzie w USA wszytsko jest tansze w kazdej materi sprzetowej Po co mi duży silnik? A prowadzenie się Imprezy i Mustanga? MK 16 |
Data: Luty 24 2008 13:03:11 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości a po co mi prowadzenie się imprezy? Nie szaleję po torze i tym bardziej po ulicy. pozdrawiam mario 17 |
Data: Luty 24 2008 13:38:54 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
Po co Ci samochód sportowy? MK 18 |
Data: Luty 24 2008 14:58:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "Mario" napisał w wiadomościJa nie chcę jakiegokolwiek sportowego samochodu. Ja chcę challengera, mustanga i camaro (choc to ostatnie mam). Bo mi sie podoba, ma zajebisty klimat i dźwięk silnika. Nie zrozumiesz tego nigdy. pozdrawiam mario 19 |
Data: Luty 24 2008 15:17:40 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Kris |
Ja nie chcę jakiegokolwiek sportowego samochodu. to samo mu tlumacze widze ze koles jest niekumaty posluchaj sobie jak taki silniczek pracuje wkrec go na oborty a zapomnisz o imprezce 20 |
Data: Luty 24 2008 17:36:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
Doznania akustyczne? Do tego wystarczy MP3 :-) Tu rozmawiamy o samochodach :-) MK 21 |
Data: Luty 25 2008 08:53:04 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | Sanctum Officium napisał(a): Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości rotfl :-)) a zamiast imprezy wytarczy xbox+need for speed? :-)) pozdrawiam mario 22 |
Data: Luty 24 2008 17:15:11 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Hektor | Użytkownik "Mario" napisał Ja nie chcę jakiegokolwiek sportowego samochodu. Ja rozumiem, ze komus moze sie podobac zewnetrzna stylistyka czy dzwiek, ale - bez urazy - klimat to one maja rodem z bulgarskiej maszyny rolniczej. Festiwal tandety i montazu wnetrza na megakacu. ZK 23 |
Data: Luty 24 2008 17:39:52 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Boombastic | co do forda mustanga to z pewnoscia wolabym jego niz jakas oklepana impreze ROTFL!!! Ten Mustang to ma tylko jedną zaletę - dźwięk silnika. Pod kazdym innym wzgledem taka Impreza kreci kółka wokół tego Mustanga. 24 |
Data: Luty 24 2008 10:49:32 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 23 Feb 2008 22:10:39 +0100, Sanctum Officium Nawet ta Impreza - mało luksusowy kompakt z zupełnie Robaszku. Za $40k w USA kupisz blisko dwa WRX-y, albo STI i jeszcze parę tysi zostanie Ci na waciki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 25 |
Data: Luty 23 2008 22:02:01 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze: Tylko wszystkie modele, które wymieniłeś nie są drogie dlatego, że takie wspaniałe tylko dlatego, że firma sobie za markę liczy. Jak by tak nie zdzierali to pewnie spokojnie w tych kosztach mogliby wyprodukować auto. To jedna sprawa, a druga jest taka, że wszystko w Stanach jest dużo tańsze. -- Pozdrawiam, Mumin 26 |
Data: Luty 23 2008 22:15:09 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mumin" napisał w wiadomości Sanctum Officium pisze: Taaa, wszyscy zdzierają. Subaru, Mitsubishi, Toyota, Nissan, a nawet amerykańskie marki eksportowe jak Opel i europejski Ford. Zbyt dużo taniego gówna, nie tylko motoryzacyjnego, widziałem, żeby uwierzyć w jakość za niewielką cenę. Idź do Biedronki :-) To jedna sprawa, a druga jest taka, że wszystko w Stanach jest dużo tańsze. Sportowe auta są jednak dużo droższe niż ten śmietnik. MK 27 |
Data: Luty 23 2008 22:31:47 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze: 28 |
Data: Luty 24 2008 17:41:44 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Boombastic |
Sanctum Officium pisze: Ja siedziałem i jechałem Mustangiem V8. Syf, syf, syf. Wnętrze tandeta na maxa, zawieszenie z karety. 29 |
Data: Luty 25 2008 08:54:30 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | Boombastic napisał(a):
jasne a zajebiste bo wszak europejskie :-) np. reno to tez ma hiper mega super rewelacyjne plastiki w srodku, tak? pozdrawiam mario 30 |
Data: Luty 25 2008 14:22:18 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | mario napisał(a): jasne a zajebiste bo wszak europejskie :-) np. reno to tez ma hiper mega I mega zajebiste, "nowoczesne" zawieszenie na belce np. w Ladze 2. O Audi A6 FWD i innych Skodach nie trzeba wspominac ;) W Corolli tez japiszony zaczely montowac belke (wczesniej wielowahacz), no coz - przeciez to musi kosztowac! ;) Pozdrawiam Pawel -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 31 |
Data: Luty 25 2008 19:26:54 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości mario napisał(a): A jankesy do swoich śmietników pakują sztywne mosty. MK 32 |
Data: Luty 25 2008 20:46:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): A jankesy do swoich śmietników pakują sztywne mosty. Ta? A w jakich?? Moze w omawianym Challengerze? Widze ze angielskim jestes na bakier tak samo jak z motoryzacja... -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 33 |
Data: Luty 25 2008 22:00:54 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): Na przykład w Mustangu. MK 34 |
Data: Luty 25 2008 22:29:53 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... > Ta? A w jakich?? Moze w omawianym Challengerze? Widze ze angielskim jestes "A u was biją Murzynów!" ;) Btw, postawiłeś już Polaczka przed sądem? ;] -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 35 |
Data: Luty 25 2008 22:36:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article says... Nie jest już ministrem ;-) MK 36 |
Data: Luty 25 2008 22:39:21 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... > Btw, postawiłeś już Polaczka przed sądem? ;] No to tym lepiej, immunitet już nie obowiązuje, do dzieła ... -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 37 |
Data: Luty 25 2008 22:45:26 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article says... Jaki to ma teraz sens, gdy nie jest już ministrem? MK 38 |
Data: Luty 25 2008 22:46:32 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... > No to tym lepiej, immunitet już nie obowiązuje, do dzieła ... Jak niemal rok temu, ciągle jesteś kibord łorior ;) No, ale szczerze mówiąc nie spodziewałem się po Tobie niczego innego :) -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 39 |
Data: Luty 25 2008 21:31:17 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): > Ta? A w jakich?? Moze w omawianym Challengerze? Widze ze angielskim jestes Na przyklad Corvette, co jeszcze? Chyba ze w USA produkuje sie tylko Mustanga i Corvette? A co z Challengerem do ktorego tak pijesz? Jakie ma zawieszenie? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 40 |
Data: Luty 25 2008 22:44:29 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): Corvette C5 i C6 mają chyba niezleżne. Nie wiem, jakie miały wcześniejsze. MK 41 |
Data: Luty 25 2008 21:54:55 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): > Na przyklad Corvette, co jeszcze? Chyba ze w USA produkuje sie tylko Powtorze pytaine- a Challenger? Inne samochody z USA? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 42 |
Data: Luty 25 2008 23:01:18 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): No Challeneger ma niezależne (stare Challengery chyba nie miały). Maluch i Wartburg też miały niezlależne ;-) Nie rozumiesz, że od 40 lat nie stosuje się zależnych zawieszeń w samochodach osobowych, przynajmniej tak jest w samochodach europejskich. Chcesz mi zaimponowac tym, że Amerykanie z 40-letnim opóźnieniem zaczynają powszechie stosować niezlaeżne zawieszenia? ;-) Zerknij jeszcze na ich silniki - wałek rozrządu w kadłubie jest jeszcze często spotykany. MK 43 |
Data: Luty 25 2008 23:06:03 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... No Challeneger ma niezależne (stare Challengery chyba nie miały). Maluch iI tym oto sposobem nasz znawca zniknął z europejskich ulic nieco ponad milion Polonezów, kilkaset tysięcy Fiatów 131/132 oraz dość sporą ilość innych aut. Chcesz mi zaimponowac tym, że Amerykanie zStosują powszechnie już od dawna. Za dużo filmów oglądasz. W Mustangu walnęli most bo chcieli (w dość nietrafiony, przyznajmy, sposób) nawiązać do pierwszej wersji tego modelu. Zerknij jeszcze na ich silniki - wałek rozrządu w kadłubie jest jeszcze"If it ain't broken, don't fix it". -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 44 |
Data: Luty 26 2008 22:50:54 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article says... Konstrukcja podwozia i silnika z lat wczesnych lat 60-tych. , kilkaset tysięcy Fiatów 131/132 Ile? oraz dość sporą ilość Jakie auta osobowe jeżdżące w Polsce mają sztywny most z tyłu? Polonez (konstrukcja oparta na fiacie 1300/1500 z 1961 roku) i co jeszcze? Chcesz mi zaimponowac tym, że Amerykanie zStosują powszechnie już od dawna. Za dużo filmów oglądasz. W Mustangu I jeszcze w całym szeregu terenówek i pick-up-ów.
Mnie sie rozrząd w polonezie nie psuł, ale jakoś wolę swoje obecne 16v :-) Jedna rzecz, której wielu tu nie może zrozumieć: amerykańskie samochody to lokalny folklor jak angielski Reliant Robin: http://totalcar.index.hu/images/tortenelem/reliant/robin1.jpg Oczywiście do sportu też się to nadaje: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Racing-reliant-robins_mendips-raceway_2005-05-30.jpg Ale nikt za granicą tego nie kupi, tak samo jak amerykańskich dziwactw nikt za granica nie kupi. To tylko element tamtejszej tradycji, a nie współczesny samochód. MK 45 |
Data: Luty 27 2008 06:44:24 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... >> Wartburg też miały niezlależne ;-) Nie rozumiesz, że od 40 lat nieCo nie zmienia faktu że to jak najbardziej jest europejski samochód a wyszedł z produkcji dopiero 6 lat temu. >, kilkaset tysięcy Fiatów 131/132No faktycznie, samych Fiatów 131 było ponad 1,5 miliona, do tego jeszcze duża ilość 132 i Argenty. Uprzedzając głupią uwagę o nowoczesności konstrukcji - auta te w żaden sposób nie odstawały od konkurencji a np. silniki miały dość zaawansowane (legendarne fiatowskie DOHC). > oraz dość sporą ilośćVolvo 740 oraz jego poprzednicy (240) i następcy (940). Nb. też sporo ich jeździ, panie znawco ... > Stosują powszechnie już od dawna. Za dużo filmów oglądasz. W MustanguNo to czekam co lepszego zaproponujesz do aut tego typu. Zwłaszcza do pickupów. >> Zerknij jeszcze na ich silniki - wałek rozrządu w kadłubie jest jeszczeNie zrozumiałeś. Jeżeli stosowane rozwiązania pozwalają na naprawienie auta przez przeciętnego idiotę, są bezawaryjne i sprawdzone, do tego ciągle się dobrze sprzedają - po co je zmieniać? [...] Ale nikt za granicą tego nie kupi, tak samo jak amerykańskich dziwactw niktTe amerykańskie dziwactwa jakoś sprzedają się poza USA, i to całkiem nieźle. Mało 300C jeździ po Polsce? Albo PT Cruiserów? -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 46 |
Data: Luty 27 2008 22:15:30 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article says... Konstrukcja z 1974 było ponad 1,5 miliona, do tego jeszcze Z 1972 i Argenty Z 1981 Trzy bardzo "współczesne" samochody... Sprzed około 30 lat. . Uprzedzając głupią uwagę o nowoczesności Te trzy fiaty to były ostatnie w Europie zachodniej samochody ze sztywnym mostem. A w USA tą archaiczną konstrukcje stosuje sie do dziś w samochodach osobowych. No ale amerykańce nie są same. Jeszcze w Rosji produkują Ładę, z równie "nowoczesnymi" rozwiązaniami z lat 60-tych. > oraz dość sporą ilośćVolvo 740 oraz jego poprzednicy (240) i następcy (940). Nb. też sporo Po to, żeby nie tracić rynku tak, jak traci teraz GM, Ford i Chrysler. Po to, żeby za 10 lat w USA ostało sie coś poza Toyotą ;-) To oczywiście problem jankesów, tylko odpowidam Ci na pytanie.
Sprzedaja się w symbolicznych ilościach i to tylko nieliczne modele. Większość w ogóle nie ma zbytu zagranicą. Na eksport mają ople itp., które w żadnym stopniu nie przypominają wynalazków na ich lokalny rynek. Zresztą te wszystkie ople i europejskie fordy to tylko mniej lub bardziej udane kopie golfów, passatów i różnych aut japońskich. MK 47 |
Data: Luty 27 2008 22:37:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Alex81 | In article says... >> >, kilkaset tysięcy Fiatów 131/132Sam mówiłeś o 40 latach... Teraz małe ćwiczenie, 2008-40=? Ile? > było ponad 1,5 miliona, do tego jeszczeJ.w. Te trzy fiaty to były ostatnie w Europie zachodniej samochody ze sztywnymTak mistrzu, właśnie zniknąłeś wymienione przeze mnie modele Volvo. Czytanie ze zrozumieniem wysiada? A w USA tą archaiczną konstrukcje stosuje sie do dziś w samochodachNo patrz, to wymień mi te wszystkie współczesne amerykańce które mają z tyłu sztywny most. Uprzedzę - jak wymienisz jakieś pickupy to po raz kolejny wyjdziesz na, hmm, przynajmniej "niezbyt rozgarniętego". No ale amerykańce nie są same. Jeszcze w Rosji produkują Ładę, zSpróbuj ogarnąć umysłem fakt że akurat Łada 2107 to samochód który naprawdę idealnie wpisuje się w realia drogowo-ekonomiczne Rosji. Pomijając fakt że postarzyłeś ją o conajmniej 10 lat, ale już zauważyłem że masz pewien problem z matematyką. >> Jakie auta osobowe jeżdżące w Polsce mają sztywny most z tyłu? PolonezW nawiązaniu do Twoich wcześniejszych stwierdzeń - czy Ty w ogóle umiesz czytać? >> > Stosują powszechnie już od dawna. Za dużo filmów oglądasz. W MustanguJak widzę na merytoryczne pytania nie łaska odpowiedzieć, brak wiedzy czy wstyd przed ośmieszeniem? Po to, żeby nie tracić rynku tak, jak traci teraz GM, Ford i Chrysler. PoNie spieszyłbym się tak bardzo z wieszczeniem końca tych marek. > Te amerykańskie dziwactwa jakoś sprzedają się poza USA, i to całkiemTaaa... Większość w ogóle nie ma zbytu zagranicą. Na eksport mają ople itp., które wBy tylko wspomnieć o takiej Omedze którą sprzedawali na całym niemal świecie pod wieloma różnymi markami, nie? ;) Zresztą teOjoj. No to czekam na przykład na opinię na jakimże to aucie Ford wzorował zawieszenie pierwszego Focusa. Żebyś się znowu nie ośmieszył - pozwolę sobie zauważyć że pod względem właściwości jezdnych wyprzedzał konkurencję w sumie przez cały okres produkcji. -- GG #1667593 "My Partner. My Wife. My Life". My God. (c) Al Bundy 48 |
Data: Luty 28 2008 22:49:42 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Alex81" napisał w wiadomości In article says... O serii Vovlo 700: "They were specifically styled to appeal to the American buyer and enabled the company to expand its market in the United States." http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_740 To sporo wyjaśnia . Zresztą te volvo to też już konstrukcje wiekowe. Jeszcze nie 40-letnie, ale już bardzo stare. A w USA tą archaiczną konstrukcje stosuje sie do dziś w samochodachNo patrz, to wymień mi te wszystkie współczesne amerykańce które mają z Fiat 124 to konstrukcja z 1966. 2008 - 1966 = 42 >> Jakie auta osobowe jeżdżące w Polsce mają sztywny most z tyłu? PolonezW nawiązaniu do Twoich wcześniejszych stwierdzeń - czy Ty w ogóle umiesz Mowa o samochodach osobowych, a zwłaszcza o sportowych. Amerykanie do sportowych dają sztywny most - prywmitywne, archaiczne rozwiązanie z początków motoryzacji. Po to, żeby nie tracić rynku tak, jak traci teraz GM, Ford i Chrysler. PoNie spieszyłbym się tak bardzo z wieszczeniem końca tych marek. No ile? Tyle ile passatów, aurisów, golfów? Nie kpij, nawet 1/1000 tego, co popularne golfy, passaty i corolle, nie ma na drogach. Większość w ogóle nie ma zbytu zagranicą. Na eksport mają ople itp., które wBy tylko wspomnieć o takiej Omedze którą sprzedawali na całym niemal I już jej nie sprzedają. Była jednym z nieliczych wyjątków.
Tylne zawieszenie to jedyna rzecz jaką miał lepszą od konkurencji. Popatrz na ceny używanych focusów, żeby zobaczyć, jak mocno traci na wartości. Porównaj ceny do Golfa i Corolli. MK 49 |
Data: Luty 25 2008 22:06:41 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): No Challeneger ma niezależne (stare Challengery chyba nie miały). Maluch i ROTFL - mistrzu, a belka o ktorej pisalem w Audi, VW, Skodzie, Toyocie itp to niby co?? 100% niezalezne? -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 50 |
Data: Luty 26 2008 22:51:58 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): To nie sztywny most napędowy, bo te odeszły do przeszłości kilka dziesięcioleci temu. MK 51 |
Data: Luty 26 2008 23:24:08 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a):
Znowu kłamiesz - mozesz kupic nowiutkiego (miedzy innymi) Nissana Navare ze sztywnym mostem.No i co - glupio ci? NOWY samochod i to nie z USA ze sztywnym mostem? Dla twojej wiadomosci, wiekszosc cywilizowanych aut produkowanych w USA w latach 90+ mialo nowoczesniejsze zawieszenie niz pospolite, europejskie produkcje. Nawet tani jak barszcz Neon. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 52 |
Data: Luty 27 2008 08:15:46 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Jurand | "DoQ " wrote in message Sanctum Officium napisał(a): Ale miały tandetne plastiki i koniec kropka, USA be, bo tam biją murzynów. Jurand. 53 |
Data: Luty 27 2008 10:30:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Jurand napisał(a): > Znowu kłamiesz - mozesz kupic nowiutkiego (miedzy innymi) Nissana Navare W zasadzie nie wiem po co dyskutuje z tym trollem. Pozdrawiam Pawel -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 54 |
Data: Luty 27 2008 22:18:04 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium |
Sanctum Officium napisał(a): Coś mało uważnie zytasz. Cały czas piszę o autach osobowych. Mercedes klasy G ma z przodu i z tyłu sztywny most. Dla twojej wiadomosci, wiekszosc cywilizowanych aut produkowanych w ROTFL Twierdzisz, że to gówno amerykańskie było lepsze od Mercedesa, BMW, Audi, Lexusa? Skąd ty tą opinię wysnułeś? MK 55 |
Data: Luty 27 2008 21:30:54 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): Coś mało uważnie zytasz. Cały czas piszę o autach osobowych. Mercedes klasy Ja czytam bardzo uwaznie, tylko tobie koncza sie pomysly na trollowanie. Moze jeszcze odpowiesz jak sie ma wielowahacz do belki w typowych, wspolczesnych autach z Europy i Japonii? > Dla twojej wiadomosci, wiekszosc cywilizowanych aut produkowanych w O fajnie, porownujesz "amerykanskie cinquecento" do europejskiej wyzszej polki - widze ze jednak doceniasz technologie zza oceanu. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 56 |
Data: Luty 28 2008 22:51:22 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): Amerykańska wyżasza półka w ogóle nie istnieje. Nie ma na tym rynku aut amrykańskich. MK 57 |
Data: Luty 26 2008 23:08:06 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | Sanctum Officium napisał(a): Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomościchyba nie wiem, to jedyne co potrafisz powiedzieć o amerykanskiej motoryzacji, jednoczesnie wydaje ci sie ze wiesz bardzo duzo. Tak, C5 i C6 oraz poprzednia C4 mają niezależne zawieszenie. pozdrawiam mario 58 |
Data: Luty 25 2008 15:08:53 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Neno |
Idź do Biedronki :-)A pewnie. Kupie tam to samo mleko o 0,3zł taniej , te same frytki w opakowaniu 5kg o 9zł taniej . Różnią się opakowaniem ... Nie wiezysz - sprawdź . -- Neno Suzuki Vitara 1,6 V8 :) Chrysler 300C 5,7 V8 AWD 59 |
Data: Luty 23 2008 21:06:29 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi O widzisz. Czyli wychodzi na to, ze wychwalana przez ciebie Alfa Romeo jest nielada smietnikiem. Oferuje (podobno wg. ciebie) dobry silnik, pieknie wykonczone wnetrze, zawieszenie, "dusze" itp. itd za rownowartosc polgolasa koncernu VAG i to segmentu nizej. Pozdrawiam Pawel -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 60 |
Data: Luty 23 2008 22:18:03 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Sanctum Officium napisał(a): Nic nie pisałem o AR. Nie zmyślaj. Zresztą AR też nie jest tak tania jak Challenger, Mustang czy inny pseudosportowy badziew. MK 61 |
Data: Luty 23 2008 22:32:14 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: KZ | Sanctum Officium wrote: Użytkownik "DoQ " napisał w wiadomości Nic nie pisałem o AR. Nie zmyślaj. Zresztą AR też nie jest tak tania Widzisz - nie rozumiesz o czym piszesz. Ja też nie rozumiałem o co chodzi w amerykańskich samochodach, dopóki znajoma w US nie przewiozła mnie 40-letnim Mustangiem z 3 biegową skrzynią który miał lepsze przyspieszenie niż większość współczesnych europejskich kompaktów i samochodów klasy średniej, piękny dźwięk silnika od którego było czuć ciepło jak się stało 3 metry od samochodu... Challenger nie ma i nigdy nie miał konkurować z modelami które powypisywałeś a te porównania są w ogóle idiotyczne... Dla ludzi którzy go kupią, żaden inny samochód nie jest dla niego konkurencją - nawet Ferrari czy Lamborghini... Pewnie na próżno się produkuję bo i tak nie zrozumiesz ale co mi tam - rozweseliłeś mnie trochę na wieczór... KZ 62 |
Data: Luty 23 2008 22:38:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "KZ" napisał w wiadomości Sanctum Officium wrote: Taaa, a inni kupują 50-letnie Mini w idealnym stanie w cenie nowego Mini. I co? Dla nich to samochód marzeń. Ale nie porównują go z nowym Mini, twierdząc, że jest lepsze. Te amerykańskie mustangi, camaro itp. to nie są, w naszym rozumieniu, auta sportowe. MK 63 |
Data: Luty 24 2008 13:04:13 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "KZ" napisał w wiadomości w Twoim, Twoim rozumieniu, pisz za siebie. pozdrawiam mario 64 |
Data: Luty 24 2008 13:39:52 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
W *naszym*. Poza USA nikt ich nie kupuje. MK 65 |
Data: Luty 24 2008 14:59:37 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "Mario" napisał w wiadomościhm.. ciekawe. To Ddlaczego mnóstwo ludzi je sprowadza? pozdrawiam mario 66 |
Data: Luty 24 2008 15:04:05 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
Widać nie mnóstwo, bo coś salonów typowo amerykańskich marek nie ma. Chyba popyt znikomy. A na uliach też nie widać aut. MK 67 |
Data: Luty 24 2008 16:12:43 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Widać nie mnóstwo, bo coś salonów typowo amerykańskich marek nie ma. Chyba popyt znikomy. A na uliach też nie widać aut.Ja salon Dodgea mam rzut beretem ode mnie... B.Z. 68 |
Data: Luty 24 2008 16:52:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Czabu |
Widać nie mnóstwo, bo coś salonów typowo amerykańskich marek nie ma. Chyba popyt znikomy. A na uliach też nie widać aut. Bo doliczając wszystkie złodziejskie opłaty zwane podatkami ich cena przestaje być atrakcyjna. Do tego dochodzi powszechna opinia, że części mało, trudno dostępne i drogie, że silniki wielkie i paliwożerne (co w sumie jest często prawdą), słabe sieci serwisowe. No i przede wszystkim koszty paliwa i ubezpieczenia potrafią ludzi szybko ostudzić. Zresztą po co ja Ci to tłumaczę? I tak nie zrozumiesz. Po co Ty tu pisujesz? Na motoryzacji się nie znasz, z Twoich wypowiedzi wynika, że nawet jej nie lubisz, Twoim szczytem marzeń jest fabrycznie nowy Opel Astra 1,4... Pozdrawiam Czabu 69 |
Data: Luty 24 2008 17:40:29 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Czabu" napisał w wiadomości
Nie wiem skąd wydumałeś sobie, że ludziom się amerykańskie samochody podobają. A niekupują ich, bo nie ma części. Zresztą po co ja Ci to tłumaczę? I tak nie zrozumiesz. Bo podzielam zdanie 90% mieszkańców ziemi? Bo nie podoba mi się amerykańska tandeta? MK 70 |
Data: Luty 24 2008 18:25:51 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Czabu |
Nie wiem skąd wydumałeś sobie, że ludziom się amerykańskie samochody podobają. A niekupują ich, bo nie ma części. ROTFL Jednym zdaniem pięknie podsumowałeś zakres swojej wiedzy. Chociaż to trochę dziwne, bo śledząc grupę chyba czytałeś wypowiedzi grupowiczów na temat eksploatacji amerykańskich samochodów i powinieneś mieć jednak wiedzę trochę zbliżoną do rzeczywistości. Zresztą po co ja Ci to tłumaczę? I tak nie zrozumiesz. Nie. O tym świadczą Twoje wypowiedzi na tej grupie odkąd się pojawiłeś. To co Ci się podoba to Twoja sprawa i w to nie wnikam. Pozdrawiam Czabu 71 |
Data: Luty 24 2008 19:38:25 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Czabu" napisał w wiadomości
Nie, Twoje zdanie. Ty twierdzisz, że ludzie nie kupuja amerykańskich smaochodów, bo myślą, że nie ma części. Moje zdanie jest zupełnie inne: ludzie nie kupują amerykańskich auto, bo im się te auta nie podobają. Zresztą po co ja Ci to tłumaczę? I tak nie zrozumiesz. Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? MK 72 |
Data: Luty 24 2008 19:55:10 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? Patrząc po serwisie specjalizującym się a autach USA, koło którego przejeżdżam raz czy dwa w tygodniu to jest ich trochę. Na drogach jak będziesz ich szukał to spokojnie je znajdziesz (to jest tak, że jak nie miałem samochodu XXX to właściwie ich nie widywałem, jak kupiłem to co krok na nie trafiam). B.Z. MK 73 |
Data: Luty 24 2008 20:03:59 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "|-- =Bartek=-- |" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w wiadomości Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? Tak, jeden na 10 000 aut to samochód amerykański? MK 74 |
Data: Luty 24 2008 20:13:16 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Jeżeli tak patrzysz to jeden na 30 000 aut to Nissan Navara*...Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? B.Z. *nie poparte badaniami 75 |
Data: Luty 24 2008 20:42:02 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "|-- =Bartek=-- |" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w wiadomości Jeżeli tak patrzysz to jeden na 30 000 aut to Nissan Navara*...Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? Mówimy o całem zbiorze aut - o autach typowo amerykańskich (tych sprzedawanych na amerykańskim rynku). MK 76 |
Data: Luty 24 2008 22:42:10 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze: Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? Głupoty wypisujesz. Nawet w tak małym mieście jak moje (Biała Podlaska) spotyka się dość często amerykańskie samochody. A że jest ich mniej niż europejskich to chyba zrozumiałe, w końcu mają do nas dość daleko. -- Pozdrawiam, Mumin 77 |
Data: Luty 24 2008 22:51:39 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mumin" napisał w wiadomości Sanctum Officium pisze: Europejskie fordy i ople? ;-) Mowa o rasowych amerykanach. Gdzie te mustangi, camaro itp? A że jest ich mniej niż europejskich to chyba zrozumiałe, w końcu mają do nas dość daleko. Bliżej niż Japończycy, a japoński to co 3 samochód na ulicy. MK 78 |
Data: Luty 24 2008 22:54:37 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: R. | Sanctum Officium napisał(a):
o co drugi albo i czesciej to jezdzi golf III tedeji super power wypasiony oklepany, skladany z pieciu i kazdy sie nim podnieca - bez urazy do normlanych użytkowników tych aut -- ____ Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613 >>>> http://rmazurek.com <<<< | . ) rmazurek(na)rmazurek(krop)com FORUM S60>> http://tnij.com/N6600 |_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB 79 |
Data: Luty 24 2008 23:07:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze:
Nie, Dodge, Chryslery, Jeepy. Bliżej niż Japończycy, a japoński to co 3 samochód na ulicy. Tylko prawie każdy japoński producent ma fabrykę w Europie. -- Pozdrawiam, Mumin 80 |
Data: Luty 24 2008 23:49:23 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mumin" napisał w wiadomości Sanctum Officium pisze: Cały czas byłą mowa o rasowych amerykanach. Bliżej niż Japończycy, a japoński to co 3 samochód na ulicy. Ford i GM nie mają? MK 81 |
Data: Luty 24 2008 23:55:12 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze:
A co, to nie są typowo amerykańskie auta?
Ale produkują tu modele europejskie, przeznaczone na ten rynek. -- Pozdrawiam, Mumin 82 |
Data: Luty 25 2008 00:04:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mumin" napisał w wiadomości Sanctum Officium pisze: No nie takie jak Ford serii F, czy te różne "sportowe" Camaro, Mustang itp.
Bo tych amerykańskich nikt nie chce kupować. MK 83 |
Data: Luty 25 2008 10:02:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Elwis | Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, Skoro te Fiesty, Astry i inne cuda techniki europejskiej są takie boskie i tak doskonale się prowadzą to dlaczego ci głupi Jankesi nimi nie jeżdżą?? Paliwa by zaoszczędzili i bujali sie dopracowana w szczegółach Pandą... :-) -- Pozdrawia Elwis E34 525tds touring cosmosschwarz shadowline "Big Black Beauty" 84 |
Data: Luty 25 2008 10:28:15 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | Elwis napisał(a): Ale jakoś tak się składa, że nie tylko mi. Pokaż mi na polskich, niemieckich, hiszpańskich czy innych drogach jakieś pontiac'i, mercury, buicki, lincolny, oldsmobile (wiem, już marka historyczna) czy inne. Co to w ogóle jest? Tego większość kierowców spoza USA i Kanady na oczy nie widziała. Do czego Ty chcesz nas przekonać? Że jest to, czego nie ma? Że ludzie kupują auta typowo amerykańskich marek? A gdzie są niby te auta? Czemu ich na drogach nie widać? z zajebistym plastikiem i super wnętrzem :-) pozdrawiam mario 85 |
Data: Luty 24 2008 20:25:24 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Jurand | "Czabu" wrote in message
Nie rozumiem, po co rozmawiacie z tym trollem... ;/ Jurand. 86 |
Data: Luty 24 2008 15:09:27 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Piotrek | W *naszym*. Poza USA nikt ich nie kupuje.hm.. ciekawe. To Ddlaczego mnóstwo ludzi je sprowadza? bo sa tanie:) nie mowie ze wszystkie sa tansze, ale sporo osob mi znanych zachwyca sie tym jak tanio mozna kupic w USA samochod i to nie koniecznie ich produkcji ale nawet modele europejskie sa tansze. natomiast sami amerykanie ktorzy odwiedzaja firme gdzie pracuje i firme znajomych czesto sie dziwia ze ktos chce kupowac i sprowadzac od nich amerykanskie samochody:) mowia po co kupujecie u nas skoru zyjecie w europie i macie takie dobre samochody tutaj na miejscu, po co wam amerykanskie, ja sam wole kupic europejski w stanach bo lepszy:) i znowu nie mozna tego traktowac jak wyznacznik i wszystkie amerykanskie wrzucac do jednego worka, ale czesciowo jest to zgodne z prawda:) -- pzdr piotrek 87 |
Data: Luty 24 2008 17:45:41 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości W *naszym*. Poza USA nikt ich nie kupuje.hm.. ciekawe. To Ddlaczego mnóstwo ludzi je sprowadza? Sprzedaż amerykańskich samochodów w USA ciągle spada na rzecz japońskich i europejskich. Wątpię, czy poza Polską ktokolwiek jeszcze się zachwyca tą amerykańską tandetą ;-) Na amerykańskich forach amerykańskie samochody są raczej pośmiewiskiem. Sam byłem zdziwiony jak fatalne opinie o amerykańskich samochodach mają sami Amerykanie. Z dyskusji na ich forach wyciągnąłem wniosek, że amerykańskie samochody kupują już tylko ludzie po 70-tce. Oczywiście fora to fora, może "w realu" jest inaczej, ale nie sądzę, żeby diametralnie inaczej. MK 88 |
Data: Luty 24 2008 20:24:37 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Jurand | "DoQ " wrote in message Sanctum Officium napisał(a): Hmm chyba Cię poniosło ;) Sprawdzałeś ceny 159-ki? ;) Jurand. 89 |
Data: Luty 24 2008 20:37:00 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Jurand napisał(a): > rownowartosc polgolasa koncernu VAG i to segmentu nizej. NOWA Alfa faktycznie chyba zawsze sporo kosztowala. Za to jej blyskawiczny spadek wartosci... W cenie mizernej golfiny, mozna kupic dobrze wyposazona, uzywana i mlodsza 147 :) Z reszta co ja Ci bede mowil ;> Pozdrawiam Pawel -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 90 |
Data: Luty 23 2008 22:44:46 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi S lub RS, 911, a nawet Golfa GTi. To musi być kał.Porsche Boxter od około 45k$ http://www.porsche.com/usa/ Golf GTi od około 25k$ http://www.vw.com/gti/buy/en/us/ Audi od (A3) około 35k$ do (Q7) około 45k$ http://www.audiusa.com/audi/us/en2/new_cars.html - niestety cena R nie jest podana na stronie. A8 od około 70k$ Challanger od 40k$... B.Z. 91 |
Data: Luty 23 2008 22:55:02 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "|-- =Bartek=-- |" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w wiadomości Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi S lub RS, 911, a nawet Golfa GTi. To musi być kał.Porsche Boxter od około 45k$ http://www.porsche.com/usa/ Tylko że to nie są te same samochody, które kupisz u nas w salonie. Było o tym na grupie. Na amerykański rynek idą inne auta - dużo gorsze. MK 92 |
Data: Luty 23 2008 23:00:47 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Patrząc po kilku Jeepach, które ostatnio (w ciągu pół roku) rejestrowałem to mam odmienną opinię (sprowadzone ze stanów - oczywiście dostosowane do naszych przepisów).Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi S lub RS, 911, a nawet Golfa GTi. To musi być kał.Porsche Boxter od około 45k$ http://www.porsche.com/usa/ B.Z. 93 |
Data: Luty 24 2008 10:46:34 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 23 Feb 2008 21:50:06 +0100, Sanctum Officium Spójrz na cenę tego śmietnika. Za te pieniądze nie da się zrobić BMW M, Audi Za pieniądze, za które GM sprzedaje Corvette, nie da się zrobić Ferrari. Z06 na ringu wykręciła 7:42.9, F599GTB 7:47, F430 F1 7:55. Jakieś pytania? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 94 |
Data: Luty 24 2008 12:39:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości On Sat, 23 Feb 2008 21:50:06 +0100, Sanctum Officium Corvette to rzeczywiście jedyny sportowy samochód z USA. MK 95 |
Data: Luty 24 2008 13:14:09 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 24 Feb 2008 12:39:56 +0100, Sanctum Officium Corvette to rzeczywiście jedyny sportowy samochód z USA. Nie, nie jest jedyny. Ani jedyny w ogóle, ani jedyny produkowany przez dużego producenta. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 96 |
Data: Luty 24 2008 13:01:46 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomościa to moja wina że szwabskie auta są drogie? pozdrawiam mario 97 |
Data: Luty 24 2008 13:40:40 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
Japońskie też? MK 98 |
Data: Luty 24 2008 15:00:30 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "Mario" napisał w wiadomościAudi, 911 i BMW sa japońkie? Pytam poważnie bo się nie znam na skośnych. pozdrawiam mario 99 |
Data: Luty 24 2008 15:05:13 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości
Chodziło o to, że sportowe auta japońskie też są droższe niż amerykańskie. MK 100 |
Data: Luty 24 2008 16:14:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: |--=Bartek=--| | Tak drogie, że kolega kupił amerykańską wersję Eclipse - tańsza i lepiej wyposażona no i z silnikiem ot takiej pojemności jak mu chodziło.Audi, 911 i BMW sa japońkie?a to moja wina że szwabskie auta są drogie? B.Z. 101 |
Data: Luty 24 2008 18:00:47 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: . | Tak drogie, że kolega kupił amerykańską wersję Eclipse - tańsza i lepiej eclipse nie jest samochodem japonskim. 102 |
Data: Luty 24 2008 20:27:04 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Jurand | "Sanctum Officium" wrote in message >> Kurwa, chłopie, zdecyduj się w końcu o co Ci w życiu chodzi, bo co chwila zmieniasz zdanie. Jurand. 103 |
Data: Luty 23 2008 22:30:09 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: lux | Panda mniej. Na tor zawsze bym wybrał jendak jakieś GTi, niż miekki,==== tak, wszyscy jeździmy w końcu po torach. Wiadomo Corsa też lepiej się prezentuje w Vegas itp. Ponadto jest niesamowaicie stylowa i szpanerska :P Sądze, że przecietny amerykanin o niej marzy.... -- lux 104 |
Data: Luty 23 2008 22:41:56 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "lux" napisał w wiadomości Panda mniej. Na tor zawsze bym wybrał jendak jakieś GTi, niż miekki,==== Co mnie obchodzi przeciętny Amerykanin? Niech sobie mieszka w domu z papierowymi ścianami, kupuje smaochód, który jest tak gówniany, że się rozleci za 3 lata, zresztą tak samo jak jego dom. Jego sprawa. On po prostu lubi tandetę. Poza nim nikt na świecie takich rzeczy nie kupuje. MK 105 |
Data: Luty 23 2008 22:46:21 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mumin | Sanctum Officium pisze: Co mnie obchodzi przeciętny Amerykanin? Niech sobie mieszka w domu z papierowymi ścianami, kupuje smaochód, który jest tak gówniany, że się rozleci za 3 lata, zresztą tak samo jak jego dom. Jego sprawa. On po prostu lubi tandetę. Poza nim nikt na świecie takich rzeczy nie kupuje. Jak tak cierpisz z powodu Ameryki i Amerykanów to może idź z jakąś pikietą pod ambasadę, co? -- Pozdrawiam, Mumin 106 |
Data: Luty 24 2008 13:05:41 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario | kupuje smaochód, który jest tak gówniany, że się rozleci za 3 lata, do tej pory myślałem że masz trochę pojęcia o motoryzacji amerykańskiej ale jak widzę po powyższym zdaniu, miałem tylko takie wrażenie. pozdrawiam mario 107 |
Data: Luty 24 2008 13:00:48 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
Użytkownik "lux" napisał w wiadomości:-)))))))))) właśnie oplułem monitor, uprzedzaj zanim coś takiego napiszesz.. :-) pozdrawiam mario 108 |
Data: Luty 24 2008 13:35:28 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Nadszyszkownik Mario donosi co następuje: Użytkownik "Sanctum Officium" napisał w wiadomości Ale się dajecie podpuszczać trollowi. Nie macie KF'a pod ręką? On jest najlepszy na niereformowalnych. -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 109 |
Data: Luty 24 2008 13:00:00 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Mario |
zinek napisał(a): eetam.. tutejsi znawcy zaraz Ci powiedzą że nie skręca, tandeta i wogóle. i że chińskie 1.6 jest zawsze lepsze bo mniej pali. ;-) pozdrawiam mario 110 |
Data: Luty 25 2008 08:58:40 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | Mario napisał(a): Użytkownik "R." napisał w wiadomościi dlugo nie trzeba bylo czekac, na szczescie tylko jeden troll sie odezwal. pozdrawiam mario 111 |
Data: Luty 23 2008 18:59:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "zinek" napisał w wiadomości http://www.dodge.com/en/2008/challenger/ Kolejny "miszcz" prostej rodem z USA. MK 112 |
Data: Luty 23 2008 19:07:45 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: lux |
Kolejny "miszcz" prostej rodem z USA.===== w sam raz na Route 66 :) -- lux 113 |
Data: Luty 23 2008 19:29:25 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "lux" napisał w wiadomości
I tylko tam. MK 114 |
Data: Luty 23 2008 20:52:52 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Piter | I tylko tam. tak samo jak dostawczy sprawdza się tylko przy transporcie ładunków, kurcze trochę dużo ich jednak jeździ 115 |
Data: Luty 23 2008 19:58:29 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: DoQ | Sanctum Officium napisał(a): Użytkownik "zinek" napisał w wiadomości ...powiedzial rodak z Polski, gdzie miszczowie maja problemy z opanowaniem 1/4 mocy tego Dodge. Pozdrawiam Pawel -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 116 |
Data: Luty 23 2008 18:58:00 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Kris |
http://www.dodge.com/en/2008/challenger/ niejeden swojego v4 oddalby na zlom po wysluchaniu gangu tego silnika... 117 |
Data: Luty 24 2008 11:19:17 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Pete |
slina do kolan - za jedyne 38.000 $ - z hemi 6.1 - 425 konikow. Challenger jak Challenger... wiadomo, ma nawiązywać do stylu retro i dawnych dobrych lat w historii USA, gdzie nie było korków a benzyna kosztowała grosze. Z założenia ma być 'flashy' (czytaj: kiczowaty). No ale to taki klimat - jedni to kochają, a innym zbiera się na wymioty. Mi się na przykład bardziej interesujący wydaje nowy Pontiac G8 (produkowany w Australii na bazie Holden Commodore). Jak na razie wszystkie pismaki pochlebnie się o nim wypowiadają praktycznie we wszystkich kategoriach... 6-litrowy V8, RWD, manualna skrzynia, całkiem niezłe (jak na Amerykańca) wnętrze... już od $30k (z upustami typowymi dla lokalnych marek pewnie będzie jeszcze mniej). Z zewnątrz też niczego sobie, choć to oczywiście kwestia gustu... http://www.caranddriver.com/reviews/hot_lists/car_shopping/family_four_doors/2008_pontiac_g8_gt_road_test Pozdr. Pete 118 |
Data: Luty 24 2008 18:12:46 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Kris |
http://www.caranddriver.com/reviews/hot_lists/car_shopping/family_four_doors/2008_pontiac_g8_gt_road_test jakies dane techniczne? spalanie, gwarancja, serwis? 119 |
Data: Luty 24 2008 12:42:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Pete |
jakies dane techniczne? spalanie, gwarancja, serwis? Spalanie? Kto kupuje 6-litrowe V8 martwiąc się o spalanie? :) FYI... w testach C&D wyszło im średnio 16 mpg (14,7 l/100km). Tu masz trochę danych: http://media.gm.com/us/gm/en/news/events/autoshows/07chicago/brands/pontiac/index.html Co do gwarancji, to napewno będzie taka jak dla całej reszty Pontiaków w USA w 2008: 3 lata/36 tys. mil na wszystko i 5 lat/100 tys. mil na napęd. Pozdr. Pete 120 |
Data: Luty 24 2008 19:20:17 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: . | Spalanie? Kto kupuje 6-litrowe V8 martwiąc się o spalanie? biedny polaczek ktory chce sie pokazac przed sasiadami ze wsi 121 |
Data: Luty 24 2008 13:51:36 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Pete |
biedny polaczek ktory chce sie pokazac przed sasiadami ze wsi I tak by go zaraz zagazował. :) Pete 122 |
Data: Luty 24 2008 19:54:31 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: Sanctum Officium | Użytkownik "." napisał w wiadomości Spalanie? Kto kupuje 6-litrowe V8 martwiąc się o spalanie? :-) MK 123 |
Data: Luty 25 2008 09:01:24 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: mario | zinek napisał(a): http://www.dodge.com/en/2008/challenger/no.. a teraz czekamy na rok 09 na nowe Camaro. :-) Juz zbieram kase pozdrawiam mario 124 |
Data: Luty 25 2008 16:03:25 | Temat: Re: challenger powraca - kultowy muscle w nowym wcieleniu | Autor: J.F. | On Mon, 25 Feb 2008 09:01:24 +0100, mario wrote: zinek napisał(a): |