[cc700] ciezki start rano
1 | Data: Wrzesien 05 2007 00:00:07 |
Temat: [cc700] ciezki start rano | |
Autor: Stoout | Witam 2 |
Data: Wrzesien 05 2007 05:00:42 | Temat: Re: [cc700] ciezki start rano | Autor: Jacek | Zmniejsz odstep elektrod na swiecach. Jak masz 0,9 to do 0,7 jak masz 0,8 to 3 |
Data: Wrzesien 04 2007 23:17:22 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: | On Sep 5, 12:00 am, "Stoout" wrote: Witam Wymień swiece i przewody :) Jak będzie dalej tak samo może to znaczyć tylko jedno że na tym cylindrze na którym nie pali już jest kiepska kompresja i zarzuca świecę - jak trochę pochodzi na 1 garnku i złapie ciut temperatury to zaczyna przepalać i wtedy już chodzi :) Pozdro !! 4 |
Data: Wrzesien 25 2007 23:32:30 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Stoout | Użytkownik napisał w wiadomości 5 |
Data: Wrzesien 05 2007 11:07:45 | Temat: Re: [cc700] ciezki start rano | Autor: Pawel | Ja także miałem taki problem. Wymieniłem Ĺwiece, kable a nawet cewkÄ zapłonowa i nic. Okazało siÄ, że uszczelka była zgnita i dostawała siÄ wilgoÄ do jednego gara. Po wymianie uszczelki problem całkowicie zniknÄ
ł. Dodam że mam CC'700 z 93 + LPG 6 |
Data: Wrzesien 05 2007 04:54:14 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: | On Sep 5, 11:07 am, Pawel wrote: Ja także miałem taki problem. Wymieniłem świece, kable a nawet cewkę Zgadza się - możet być uszczelka pod głowicą na 1 saganku padnięta. Pozdro !! 7 |
Data: Wrzesien 05 2007 20:15:02 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: m | Najpierw wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym - serduszko - całe 3 zł Ja także miałem taki problem. Wymieniłem świece, kable a nawet cewkę Zgadza się - możet być uszczelka pod głowicą na 1 saganku padnięta. Pozdro !! 8 |
Data: Wrzesien 05 2007 22:43:23 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Stoout | Użytkownik "m" napisał w wiadomości Najpierw wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym - serduszko - całe 3 zł płynu ubywa :( Stoout 9 |
Data: Wrzesien 05 2007 23:42:37 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Peter von Beerpuszken | > Najpierw wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym - serduszko - całe 3 zł Mialem dokladnie to samo, padnieta uszczelka pod glowica. Peter von Beerpuszken 10 |
Data: Wrzesien 06 2007 19:23:31 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Stoout | Użytkownik "Peter von Beerpuszken" napisał w > Najpierw wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym - serduszko - całe 3 zł Mialem dokladnie to samo, padnieta uszczelka pod glowica. czy wymiana uszczelki pod głowicą jest kłopotliwa? dysponuje garażem, zestawem narzędzi i dwiema sprytnymi głowami do pomocy. czy trzeba wyciagac silnik? -- Stoout CC 700 '97 Uniden 520 + Hustler 11 |
Data: Wrzesien 06 2007 21:11:56 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik Stoout napisał: Użytkownik "Peter von Beerpuszken" napisał w Niestety CC700 jest trochę upierdliwe w naprawach. Do tego najlepiej wyciągnąć go na stół. Walczyłem kiedyś z Bisem (ten sam silnik) próbując go uszczelnić ;) pomimo wymiany wszystkich uszczelek jak znaczył teren tak dalej znaczył :) Reasumując ja bym go wyjął żeby dobrze go obejrzeć, fachowiec co robił to x razy napewno nie będzie go wyciągał :) Pozdro !! 12 |
Data: Wrzesien 06 2007 23:21:20 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Peter von Beerpuszken | On 6 Wrz, 19:23, "Stoout" wrote: czy wymiana uszczelki pod głowicą jest kłopotliwa? Mozna i bez wyciagania, z kanalu da sie bez wiekszych problemow glowice zdemontowac, ale bez klucza dynamometrycznego raczej bym do tego nie podchodzil. Poza tym prawdopodobnie bedziesz i tak musial planowac glowice, wiec wizyta w warsztacie bedzie nieunikniona. Peter von Beerpuszken 13 |
Data: Wrzesien 07 2007 11:24:23 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: xymax |
czy wymiana uszczelki pod głowicą jest kłopotliwa? Mozna i bez wyciagania, z kanalu da sie bez wiekszych problemow glowice zdemontowac, ale bez klucza dynamometrycznego raczej bym do tego nie podchodzil. Poza tym prawdopodobnie bedziesz i tak musial planowac glowice, wiec wizyta w warsztacie bedzie nieunikniona. Nie straszcie warsztatem. Napisał dwie sprytne głowy. Tak naprawdę bez kanału wymienisz uszczelkę. Podnosisz na lewarku podstawiasz coś pod próg, tak żeby nie spadł. Odkręcasz koło, spuszczasz olej i płyn chłodniczy. Odkręcasz portki, pokrywę zaworów i klawiaturę. I teraz Twoim oczom ukarzą się nakrętki od głowicy. Odkręcasz je i wyciągasz głowicę w stronę błotnika. Ważne: Sprawdź dokładnie szczelność głowicy i zrób planowanie. Ja po wymianie głowicy miałem ten sam objaw mimo iż było robione sprawdzenie szczelności ale po dokładniejszym przyjrzeniu się głowicy okazało się że była pęknięta pomiędzy komorami zaworów. -- MS 14 |
Data: Wrzesien 07 2007 21:51:20 | Temat: Re: ciezki start rano | Autor: Stoout | Użytkownik "xymax" napisał w wiadomości Mozna i bez wyciagania, z kanalu da sie bez wiekszych problemowOdkręcasz koło, spuszczasz olej i płyn chłodniczy. Odkręcasz portki, pokrywę zaworówi klawiaturę. I teraz Twoim oczom ukarzą się nakrętki od głowicy. Odkręcaszje i wyciągasz głowicę w stronę błotnika. dzieki wielkie za informacje. Teraz wiem do czego sie przygotowac -- Stoout CC 700 '97 Uniden 520 + Hustler |