Grupy dyskusyjne   »   Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)

Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)



1 Data: Wrzesien 04 2008 10:17:00
Temat: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: marider 

Czesc!

troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy i poprawieniu srednich obrotow jeszcze bardziej w gore. Podstawowy tuning elektroniczny mam zrobiony (PC3r, velocity stacks+K&N oraz YEC AIS block off) teraz mysle o dolozeniu do zestawu nowych przelozen na lancuchu 520 + speedohealer i chip podnoszacy moc - co do chipu mam watpliwosci ale co mi tam, najwyzej go zdejme ;) - oraz slide stops. Do tego jeszcze dojdzie pewnie pare rzeczy dla polepszenia wygladu motocykla :)


Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innych "specjali" skracajacych zywotnosc sprzetu ale pomyslalem o zestawie Graves Motorsport lub YEC, tj. sportowe walki rozrzadu + zebatki na rozrzad, specjalna ciensza uszczelka pod glowice i ewentualnie zrobienie glowicy, tj frezowanie gniazd zaworowych i nowe wzmocnione zawory oraz sprezyny. Zabawa troche bedzie kosztowna ale mysle ze warto ;]

Macie namiar na jakiegos obeznanego z tematem specjaliste (podkreslam SPECJALISTE, nie kowala czy podrzednego "mechaniora"), ktory ewentualnie moglby pobawic sie updatem mocy w R1, tj. szlifowaniem, polerowaniem i co tam sie jeszcze robi z ta glowica? Zawodnicy z MMP powinni cos wiedziec, na stockach nie lataja wiec moze podpowiedza u kogo przeprowadzic w/w operacje :)

Dzieki za rzeczowe odpowiedzi (a nie pisanie bzdur i domyslow :P )

Pzdr
PS: Co jeszcze mozna z silnikiem zrobic? ;)
--
marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk



2 Data: Wrzesien 04 2008 11:03:14
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Domino, Otwock. 


marider napisal:

Czesc!

troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy (...)
Macie namiar na jakiegos obeznanego z tematem specjaliste (podkreslam SPECJALISTE, nie kowala czy podrzednego "mechaniora"), ktory ewentualnie moglby pobawic sie updatem mocy w R1, tj. szlifowaniem, polerowaniem i co tam sie jeszcze robi z ta glowica? Zawodnicy z MMP powinni cos wiedziec, na stockach nie lataja wiec moze podpowiedza u kogo przeprowadzic w/w operacje :)


Zapytaj w PolandPosition, jak przerobia glowice i inne pierdoly ktore bedziesz
chcial to maja gdzie to wystroic, maja hamownie i pewnie pomiar AFR.


(...)
PS: Co jeszcze mozna z silnikiem zrobic? ;)

To co opisales to chyba kres mozliwosci. Kolejne etapy to stroker kity,
tulejowanie wieksze wtryski i wyskakuje 200+ na kole :)

--
Pozdrawiam, Dominik.
M900

3 Data: Wrzesien 04 2008 11:53:49
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kocur57 


Użytkownik "marider"  napisał w wiadomości

Czesc!

troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda
sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na
sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy i
poprawieniu srednich obrotow jeszcze bardziej w gore. Podstawowy tuning
elektroniczny mam zrobiony (PC3r, velocity stacks+K&N oraz YEC AIS block
off) teraz mysle o dolozeniu do zestawu nowych przelozen na lancuchu 520 +
speedohealer i chip podnoszacy moc - co do chipu mam watpliwosci ale co mi
tam, najwyzej go zdejme ;) - oraz slide stops. Do tego jeszcze dojdzie
pewnie pare rzeczy dla polepszenia wygladu motocykla :)

Ze sie wtrace ...rozumiem, ze chcesz poprawic krzywa momentu (wiecej go w
srednim zakresie obrotow) i jednoczesnie podniesc moc maksymalna silnika.
To jakby nie idzie w parze jak na moj chlopski rozum. Zwykle podnoszenie
mocy max powoduje gorsze zachowanie silnika w srednim zakresie obrotow i
odwrotnie. Czyli max mocy na tor do zap...nia i troche wiecej z dolu do
jezdzenia cywilnego.


tak BTW to ludzia to sie nudzi i nie maja co z kasa zrobic ;)

ps. a ta R1 to na torze bedzie latac czy ci brakuje ognia na ulicy ??

pozdrawiam

4 Data: Wrzesien 04 2008 14:36:15
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: marider 

Kocur57 pisze:

Ze sie wtrace ...rozumiem, ze chcesz poprawic krzywa momentu (wiecej go w srednim zakresie obrotow) i jednoczesnie podniesc moc maksymalna silnika. To jakby nie idzie w parze jak na moj chlopski rozum. Zwykle podnoszenie mocy max powoduje gorsze zachowanie silnika w srednim zakresie obrotow i odwrotnie. Czyli max mocy na tor do zap...nia i troche wiecej z dolu do jezdzenia cywilnego.

Na razie jeszcze mam tylko taki zamiar i rozpoznaje mozliwosci :) Tzn chce glownie poprawic dol i srednie obroty bo z maxa i tak rzadko kiedy sie korzysta. Wiem ze sama zmiana przelozen z 16/43 na 15/45 da sporo i moto jeszcze bardziej odzyje ale.. co mi szkodzi dorzucic reszte "zabawek" do tego?

tak BTW to ludzia to sie nudzi i nie maja co z kasa zrobic ;)

Nie nudzi ale teraz ceny strasznie pospadaly na akcesoria i dodatki do starszych rocznikow (moja R1 to "juz" '03 ;) ) i mysle coby tu dolozyc zeby jeszcze fajniej sie jezdzilo. Moto sie nie sprzedaje bo wszyscy wola nowsze (czyt. slabsze) egzemplarze to i pomyslalem ze cos jeszcze dorzuce i zostawie ja sobie, a z tymi dodatkami na kilka dobrych lat nie bede musial nic wiecej z motocyklem robic ani narzekac na brak mocy czy odpadac w jezdzie z "mlodzikami". Co do kasy to wbrew pozorom mam co robic bo sa tez inne hobby ;) ale teraz do mnie przemawia niska cena dodatkow (np nowy pelny wydech, tj. sportowe kolektory + mid pipe ok $200 teraz po promocji stoja a tlumik to juz nie problem dopasowac :), slide stops $75, zebatki tuningowe do rozrzadu $45, sprezyny ohlinsa do przedniego zawiasu $120.. )... Wiec mysle ze w 2-3 tys zl bym sie zmiescil ze wszystkimi czesciami. Chyba ze ktos kupi moja R1 tak jak stoi to sie moze pobawie przy nastepnym moto w takie dodatki :) Sprzet i tak jest silniejszy niz nowsze R1 tylko wyglad ma nie ten ;)

ps. a ta R1 to na torze bedzie latac czy ci brakuje ognia na ulicy ??

Na ulicy przewaznie bo to trzech pobliskich torow mam troche daleko..
Brak "ognia" rowniez mnie nie meczy bo malo ktore moto w okolicy potrafi podskoczyc ale nic sie nie stanie jak bedzie tego jeszcze troche wiecej. Mam zachcianke zrobic cos niepowtarzalnego na kilka lat do przodu, no ;)))

BTW nowa CBR1000'08 na tylnym kole ma 148KM podczas gdy moja R1 w stocku ma ich 138 (nie uwierze w zadne gadki ze ktos wsadzil K&N i sportowy wydech, tj. koncowke, i uzyskal 180 czy 200KM ;))) ). Momentami tez roznia sie tylko o kilka Nm. Nowa R1'08 po dobrych dodatkach lacznie z pelnym wydechem wyciska ok 170-180KM max na tylnym kole bez wchodzenia w zabawy z silnikiem.

Swojej R1 na hamownie jeszcze nie wrzucalem (dopiero co zainstalowali tu jedna w Bstoku u znajomego- skusze sie moze kiedy na pomiar w takim stanie jak mi teraz R1 stoi w garazu- cena 150zl). Mysle ze przez zime doloze reszte dodatkow i ponowie pomiar na wiosne.. Popytam chlopakow z DynoTech'u i znajomych zawodnikow co by tu jeszcze mozna ;)

Dzieki i pzdr
PS: Kef- quick-shiftera nie widze sensu montowac na ulice i w deszczu tez jezdze (mniej odkrecam gazu) choc ostatnio coraz rzadziej sie zdarza bo mi szkoda brudzic moto :) A moze wygodny sie robie z wiekiem? ;]
--
marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

5 Data: Wrzesien 04 2008 12:38:17
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: de Fresz 

On 2008-09-04 10:17:00 +0200, marider  said:

troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy i poprawieniu srednich obrotow jeszcze bardziej w gore. Podstawowy tuning elektroniczny mam zrobiony (PC3r, velocity stacks+K&N oraz YEC AIS block off) teraz mysle o dolozeniu do zestawu nowych przelozen na lancuchu 520 + speedohealer i chip podnoszacy moc - co do chipu mam watpliwosci ale co mi tam, najwyzej go zdejme ;) - oraz slide stops. Do tego jeszcze dojdzie pewnie pare rzeczy dla polepszenia wygladu motocykla :)

Ty, ale zapisales sie juz do tych WSBK? ;-)
Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac i jakby pole manewru szersze ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

6 Data: Wrzesien 04 2008 13:09:22
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

de Fresz pisze:

Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac

Ale co poprawiac ?

--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

7 Data: Wrzesien 04 2008 13:18:48
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Mat S 

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości

de Fresz pisze:

Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac

Ale co poprawiac ?


Uderz w Harley, a Kuczu się odezwie ;-)
Nie karm trolla, Kuczu ;-)

MS

8 Data: Wrzesien 04 2008 13:18:04
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: de Fresz 

On 2008-09-04 13:09:22 +0200, Kuczu  said:

Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac

Ale co poprawiac ?

Hamulce, zawias, silnik - kazdemu co tylko mu nie przypasi ;-)
Bo patrzac na ilosc dlubnietych Hadecji, to chyba nie ma takich, co im pasuje taka jak salonu ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

9 Data: Wrzesien 05 2008 07:46:16
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

de Fresz pisze:

Hamulce,

Nie trzeba, dzialaja jak trzeba

zawias

Tu juz dojebales. Ludzie zmieniaja zawiasy na mniej wygodne ale lepiej wygladajace. To nie znaczy ze trzeba poprawiac.

silnik - kazdemu co tylko mu nie przypasi ;-)

Ide o zaklad ze na poczatek to Ty bys byl w szoku jak to dziala. O ile bys sprobowal a nie tworzyl lub powtarzal legendy. Ludzie grzebia bo lubia i sa duze mozliwosc.

Bo patrzac na ilosc dlubnietych Hadecji, to chyba nie ma takich, co im pasuje taka jak salonu ;-)


Ludzie grzebia bo lubia i chca miec motocykl inny niz wszystkie.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

10 Data: Wrzesien 05 2008 12:28:39
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: de Fresz 

On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu  said:

Tey, Kuczu, wez moze sprawdz w jakiej encyklopedii, co to jest emota, ok? Np. taka: ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

11 Data: Wrzesien 05 2008 12:37:26
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

de Fresz pisze:

On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu  said:

Tey, Kuczu, wez moze sprawdz w jakiej encyklopedii, co to jest emota, ok? Np. taka: ;-)


  !
  !
! !!


Taka znam tylko :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

12 Data: Wrzesien 05 2008 12:45:58
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Leszek Karlik 

On Fri, 05 Sep 2008 12:37:26 +0200, Kuczu   wrote:

[...]

 Tey, Kuczu, wez moze sprawdz w jakiej encyklopedii, co to jest emota,  ok? Np. taka: ;-)


  !
  !
! !!


Taka znam tylko :)

Tzw. "Harley wave", tak? :-)

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

13 Data: Wrzesien 05 2008 14:24:26
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Monster 



Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości

 !
 !
! !!


Taka znam tylko :)

Palcy za mało,w tartaku pracujesz??


Monster
BMW R1100S

14 Data: Wrzesien 05 2008 12:49:20
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: de Fresz 

On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu  said:

Ludzie grzebia bo lubia i chca miec motocykl inny niz wszystkie.

Sie mi jeszcze skojazylo - czyli idealnie dla Maridera, nie? Przy katalogi czesci do Hadecji, te Jamahi wygladaja jak ulotka szkoly jezykowej przy Encyklopedii Britanica ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

15 Data: Wrzesien 05 2008 12:52:40
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

de Fresz pisze:

On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu  said:

Ludzie grzebia bo lubia i chca miec motocykl inny niz wszystkie.

Sie mi jeszcze skojazylo - czyli idealnie dla Maridera, nie? Przy katalogi czesci do Hadecji, te Jamahi wygladaja jak ulotka szkoly jezykowej przy Encyklopedii Britanica ;-)



no W&W ma ok 1200 stron. A to kropla w morzu jest :)

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

16 Data: Wrzesien 04 2008 13:52:58
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Elou!
"marider"  wrote in message

Czesc!

troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda
sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na
sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy i
poprawieniu srednich obrotow jeszcze bardziej w gore.

Jezdzisz czasem w deszczu lub gdy jest chlodno? Nie bawilbym sie w dalsze
podkrecanie potwora jesli odpowiedz jest twierdzaca. Dawno nie widziany
BobMax wykrecil swa Buse dokladajacy( tylko) Yoshi tri-oval, PC (takze
quickshifter ale to nie ma nic do rzeczy) i jakos odechcialo mu sie jezdzic
po mokrym. Zgadnij dlaczego.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

17 Data: Wrzesien 04 2008 14:03:46
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: KJ Siła Słów 

Kefir pisze:

BobMax wykrecil swa Buse dokladajacy( tylko) Yoshi tri-oval, PC (takze quickshifter ale to nie ma nic do rzeczy) i jakos odechcialo mu sie jezdzic po mokrym. Zgadnij dlaczego.

Wiesz, mozna sie wzorowac na BM a mozna na Garry Mc Coy.
:-)

KJ

18 Data: Wrzesien 04 2008 14:36:40
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Elou!
"KJ Siła Słów"  wrote in message

Kefir pisze:

BobMax wykrecil swa Buse dokladajacy( tylko) Yoshi tri-oval, PC (takze
quickshifter ale to nie ma nic do rzeczy) i jakos odechcialo mu sie
jezdzic po mokrym. Zgadnij dlaczego.

Wiesz, mozna sie wzorowac na BM

Pojechales ;)

a mozna na Garry Mc Coy.
:-)

Ulicznie? W Polsce? Widze ze insomnia odpuscila ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

19 Data: Wrzesien 04 2008 14:51:53
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: KJ Siła Słów 

Kefir pisze:

Ulicznie? W Polsce? Widze ze insomnia odpuscila ;)

Interpretacja ze chcialem komus pojechac to nadinterpretacja.

To chyba w ktorejs gazecie Pejsera (albo na scigacz.pl) byl artykul o jezdzie jakims muscle-bikem i tam testujacy uwielbial zaciesniac sobie ciasne skrety uslizgiem tylu.

KJ

20 Data: Wrzesien 04 2008 15:22:25
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

marider napisał(a):

Macie namiar na jakiegos obeznanego z tematem specjaliste (podkreslam SPECJALISTE,

Tu jest wszystko:
http://powiekszanie.com.pl/



--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

21 Data: Wrzesien 04 2008 15:40:45
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor:

On Thu, 04 Sep 2008 15:22:25 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
 wrote:

Tu jest wszystko:
http://powiekszanie.com.pl/

Przeciez u Ciebie nie zadzialalo.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

22 Data: Wrzesien 05 2008 16:58:52
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Terror 

Dnia 04-09-2008 o 15:40:45  napisał(a):

On Thu, 04 Sep 2008 15:22:25 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
 wrote:

Tu jest wszystko:
http://powiekszanie.com.pl/

Przeciez u Ciebie nie zadzialalo.

Przestał potrzebować więcej mocy

Swoją szosą ROTFL

--
Trr | B12 | GG: 52182

23 Data: Wrzesien 04 2008 16:24:24
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: marider 

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

marider napisał(a):
Macie namiar na jakiegos obeznanego z tematem specjaliste (podkreslam SPECJALISTE,

Tu jest wszystko:
http://powiekszanie.com.pl/

Cyt.: "Dzieki za rzeczowe odpowiedzi (a nie pisanie bzdur i domyslow :P )  "

Pzdr
--
marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

24 Data: Wrzesien 04 2008 20:00:59
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: WIADRO 

PS: Co ? ;)

turbo

25 Data: Wrzesien 05 2008 10:41:06
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: grzech 

PS: Co ? ;)

turbo
ejtam - biturbo

26 Data: Wrzesien 05 2008 11:51:49
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: BartekGSXF 


Użytkownik "grzech"  napisał w wiadomości

PS: Co ? ;)

turbo
ejtam - biturbo
Nitro, z wymiennymi butlami jak w magazynku rewolwerowym.


--
pozdr

BartekGSXF
EL

27 Data: Wrzesien 05 2008 17:01:45
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Terror 

Dnia 05-09-2008 o 11:51:49 BartekGSXF   napisał(a):

Użytkownik "grzech"  napisał w wiadomości 
PS: Co ? ;)

turbo
ejtam - biturbo
Nitro, z wymiennymi butlami jak w magazynku rewolwerowym.

nowy dres


--
Trr | B12 | GG: 52182

28 Data: Wrzesien 08 2008 10:37:06
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: BartekGSXF 


Użytkownik "Terror"  napisał w wiadomości

Dnia 05-09-2008 o 11:51:49 BartekGSXF  napisał(a):

Użytkownik "grzech"  napisał w wiadomości
PS: Co ? ;)

turbo
ejtam - biturbo
Nitro, z wymiennymi butlami jak w magazynku rewolwerowym.

nowy dres
I japonki z bialymi skarpetkami.

Koniec licytacji, szybciej juz nie bedzie mozna ;)


--
pozdr

BartekGSXF
EL

29 Data: Wrzesien 06 2008 11:54:13
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: MichałCBR 


Użytkownik "grzech"  napisał w wiadomości

PS: Co ? ;)

turbo
ejtam - biturbo

to cos podobno ma biturbo :)
http://videos.streetfire.net/video/76185mph-HAYABUSA-NO-BAR_180173.htm

pozdr
MichalCBR

30 Data: Wrzesien 08 2008 10:42:01
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Mariusz Kruk 

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marider"

Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innych
"specjali" skracajacych zywotnosc sprzetu

To ja tak się podłączę z pytaniem - w jaki sposób kute tłoki (mam
rozumieć, że standardowo są zwykłe odlewy?) mają skracać żywotność
silnika?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Microsoft  Office 2000: Już nie musisz jeśli
[     ] nie chcesz
[ http://epsilon.eu.org/ ]
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

31 Data: Wrzesien 08 2008 10:54:01
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Elou!
"Mariusz Kruk"  wrote in message

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marider"
Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innych
"specjali" skracajacych zywotnosc sprzetu

To ja tak się podłączę z pytaniem - w jaki sposób kute tłoki (mam
rozumieć, że standardowo są zwykłe odlewy?) mają skracać żywotność
silnika?

Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

32 Data: Wrzesien 08 2008 11:32:12
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Mariusz Kruk 

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"

Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innych
"specjali" skracajacych zywotnosc sprzetu
To ja tak si? pod??cz? z pytaniem - w jaki sposób kute t?oki (mam
rozumie?, ?e standardowo s? zwyk?e odlewy?) maj? skraca? ?ywotno??
silnika?
Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.

Powiedzmy, że nie zdziwiłbym się jakoś strasznie gdyby w oryginale były
kute. (chociaż pewnie można kupić inne kute - teoretycznie jakoś tam
lepsze).

PS: Możesz zgwałcić swojego OE żeby prawidłowo deklarował kodowanie?
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Nie  podcinaj  gałęzi,  na  której siedzisz,
|     | chyba, że Cie chcą na niej powiesić.
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

33 Data: Wrzesien 08 2008 12:00:40
Temat: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Elou!
"Mariusz Kruk"  wrote in message


PS: Możesz zgwałcić swojego OE żeby prawidłowo deklarował kodowanie?
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem. Jedno male "ale": w
OS ktorego uzywam m. in. ustawienia przegladarki i czytnika ustalane sa za
pomoca globalnej policy. Po przelogowaniu zatem moze byc wiec znowu "bydle
jak".

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

34 Data: Wrzesien 08 2008 12:08:10
Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Mariusz Kruk 

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"

PS: Mo?esz zgwa?ci? swojego OE ?eby prawid?owo deklarowa? kodowanie?
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem.

No niestety, wygląda na to, że jednak wciąż nie było deklaracji w
nagłówkach.

Jedno male "ale": w
OS ktorego uzywam m. in. ustawienia przegladarki i czytnika ustalane sa za
pomoca globalnej policy. Po przelogowaniu zatem moze byc wiec znowu "bydle
jak".

Uuuu... korporacyjny OE i ustawienia z GPO?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Podwójne  życie  z reguły oznacza połowiczny
|     | sukces.(Wojtek Moszko)
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

35 Data: Wrzesien 08 2008 12:16:26
Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 


"Mariusz Kruk"  wrote in message

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"
PS: Mo?esz zgwa?ci? swojego OE ?eby prawid?owo deklarowa? kodowanie?
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem.

No niestety, wygląda na to, że jednak wciąż nie było deklaracji w
nagłówkach.

Tak sie dzieje jesli najpierw kliknie sie "Reply Group" a pozniej zadeklaruje nowe ustawienia ;)
Teraz powinno byc OK. Jeszcze raz dzieki za linke - pozwolilem sobie na udate siga...


Jedno male "ale": w
OS ktorego uzywam m. in. ustawienia przegladarki i czytnika ustalane sa za
pomoca globalnej policy. Po przelogowaniu zatem moze byc wiec znowu "bydle
jak".

Uuuu... korporacyjny OE i ustawienia z GPO?

Rajt. Uuuu... Kilka razy dziennie ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

36 Data: Wrzesien 08 2008 12:34:32
Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Mariusz Kruk 

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir"

PS: Mo?esz zgwa?ci? swojego OE ?eby prawid?owo deklarowa? kodowanie?
http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime
W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem.
No niestety, wygląda na to, że jednak wciąż nie było deklaracji w
nagłówkach.
Tak sie dzieje jesli najpierw kliknie sie "Reply Group" a pozniej
zadeklaruje nowe ustawienia ;)
Teraz powinno byc OK.

Jest OK.

Jeszcze raz dzieki za linke - pozwolilem sobie na
udate siga...

Kein problem, jak mawiali starożytni Rzymianie.

Jedno male "ale": w
OS ktorego uzywam m. in. ustawienia przegladarki i czytnika ustalane sa za
pomoca globalnej policy. Po przelogowaniu zatem moze byc wiec znowu "bydle
jak".
Uuuu... korporacyjny OE i ustawienia z GPO?
Rajt. Uuuu... Kilka razy dziennie ;)

Na szczęście u nas nie mamy OE. :-)

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This  kind  of  error  happens  when you say
`b     d' `\if...' and forget the matching `\fi'. I've
d' http://epsilon.eu.org/ Yb inserted a `\fi'; this might work.(TeX)
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d'

37 Data: Wrzesien 08 2008 12:54:49
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

Kefir pisze:


Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.

W czym sa standardowo ?

--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

38 Data: Wrzesien 08 2008 13:23:33
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Elou!
"Kuczu"  wrote in message

Kefir pisze:


Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.

W czym sa standardowo ?

A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

39 Data: Wrzesien 08 2008 15:04:54
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kuczu 

Kefir pisze:

Elou!

A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1?

Cos mi kolacze ze RN09 nie miala jeszcze kutych tlokow defaultowo. Dopiero pozniejsze, mocniejsze modele je dostaly.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

40 Data: Wrzesien 08 2008 15:36:18
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Kuczu napisał(a):

Kefir pisze:
Elou!

A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1?

Cos mi kolacze ze RN09 nie miala jeszcze kutych tlokow defaultowo. Dopiero pozniejsze, mocniejsze modele je dostaly.

No to poczekajmy co DeFresz powie w tym temacie. Bedzie to wiazace.

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

41 Data: Wrzesien 08 2008 19:34:20
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: Kefir 

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

Kuczu napisał(a):
Kefir pisze:
Elou!

A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1?

Cos mi kolacze ze RN09 nie miala jeszcze kutych tlokow defaultowo. Dopiero pozniejsze, mocniejsze modele je dostaly.

No to poczekajmy co DeFresz powie w tym temacie. Bedzie to wiazace.

Przeciez najpierw musialby zapytac.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

42 Data: Wrzesien 08 2008 19:50:08
Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
Autor: marider 

Kefir pisze:

Elou!
"Kuczu"  wrote in message
Kefir pisze:

Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.

Az tak sie nie znam i nie chce grzebac w silniku zeby go rozpolawiac i wymieniac wnetrznosci. Jesli sie zdecyduje na dalszy tuning sprzeta, to maja to byc gotowe rzeczy typu "kupic i zalozyc szybko/sprawnie" ale bez napalu i bylejakosci. Dodatki maja byc w dobrym guscie oraz funkcjonalne a nie tylko dla ozdoby, to nie choinka ani "kredens".

W czym sa standardowo ?

A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1?

Nie od 2, jakos od listopada coraz powazniej mysle coby sie pozegnac z moto i wciaz mnie trzyma jakos w siodle. Ciezko sobie ta jazde na 2oo odpuscic ;P

Pzdr

PS: i znowu cos dokupilem do R1, tym razem padlo na aftermarketowe przednie tarcze hamulcowe wiec chyba jednak ja sobie zostawie, kupie drugi silnik na zapas za grosze i sprzedam w komplecie za jakies 20-30 lat jak ceny za "starocia" pojda w gore hehe... A niech sobie stoi, narzekac nie mam na co :)
--
marider
Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)



Grupy dyskusyjne