Adam Szewczak napisał(a):
Hej.
Czy macie moze kogos, oczywiscie najlepiej z Wawy kto siedzi w silnikach typu boxer ale sterowanych juz komputerem.
Moze ktos od Porsche ?
Tylko chodzi mi o kogos kto robi siliki z kompami ale takie sprzed 20 lat :) bo teraz sie do warsztatu podjedzie i jak niema gniazda do podlaczenia VAGa to dupa blada.
Potrzebuje kogos kto sie dobrze zna na elektronice, potrafi sie miernikiem bawic i ma checi.
Mam juz od roku problem ze swoim 2,1 i mnie slag juz trafiac zaczyna.
Problem - po dogrzaniu zalewa sie benzyna
Nie taka dupa blada. Na 100% musi byc tryb serwisowy komputera, ktory poprzez mruganie lampki silnika wyluszczy co go boli.
Jkabys dal dokladniejsze dane celem zidentyfikowania pojazdu/rocznika/silnika to oz wiecej bym pomogl.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
3 |
Data: Maj 08 2007 09:33:36 |
Temat: Re: Elektronika w bokserze :/ |
Autor: Adam Szewczak |
Adam Szewczak napisał(a):
Hej.
Czy macie moze kogos, oczywiscie najlepiej z Wawy kto siedzi w silnikach
typu boxer ale sterowanych juz komputerem.
Moze ktos od Porsche ?
Tylko chodzi mi o kogos kto robi siliki z kompami ale takie sprzed 20 lat
:) bo teraz sie do warsztatu podjedzie i jak niema gniazda do podlaczenia
VAGa to dupa blada.
Potrzebuje kogos kto sie dobrze zna na elektronice, potrafi sie
miernikiem bawic i ma checi.
Mam juz od roku problem ze swoim 2,1 i mnie slag juz trafiac zaczyna.
Problem - po dogrzaniu zalewa sie benzyna
Nie taka dupa blada. Na 100% musi byc tryb serwisowy komputera, ktory
poprzez mruganie lampki silnika wyluszczy co go boli.
Jkabys dal dokladniejsze dane celem zidentyfikowania
pojazdu/rocznika/silnika to oz wiecej bym pomogl.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
Hmm a jakiej lampki ? ;)
VW T3 1987 silnik 2.1 MV
Po dogrzaniu czyli 20-30 km jazdy na benzynie zostaje zalany, kopci na
czarno.
PZDr
Adam
|