co jest gorsze dla silnika, czy praca na luzie na zbyt niskich obrotach, że silnik aż gaśnie, czy praca na luzie przy zbyt wysokich obrotach?
2 |
Data: Grudzien 10 2007 16:15:53 |
Temat: Re: co jest gorsze? |
Autor: Stanisław Starek |
Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w
wiadomości
co jest gorsze dla silnika, czy praca na luzie na zbyt niskich obrotach,
że silnik aż gaśnie, czy praca na luzie przy zbyt wysokich obrotach?
gorszy jest wariant pierwszy ze względu film olejowy na elementach silnika.
pzdr
s.
3 |
Data: Grudzien 10 2007 22:17:37 | Temat: Re: co jest gorsze? | Autor: Alti |
Użytkownik "Stanisław Starek" napisał
w wiadomości
Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w
wiadomości
co jest gorsze dla silnika, czy praca na luzie na zbyt niskich obrotach,
że silnik aż gaśnie, czy praca na luzie przy zbyt wysokich obrotach?
gorszy jest wariant pierwszy ze względu film olejowy na elementach
silnika.
I większe szarpanie poduszek silnka i krzynki
Wojtek
4 |
Data: Grudzien 10 2007 22:18:54 | Temat: Re: co jest gorsze? | Autor: Alti |
Użytkownik "Alti" napisał w wiadomości
Użytkownik "Stanisław Starek"
napisał w wiadomości
Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w
wiadomości
co jest gorsze dla silnika, czy praca na luzie na zbyt niskich obrotach,
że silnik aż gaśnie, czy praca na luzie przy zbyt wysokich obrotach?
gorszy jest wariant pierwszy ze względu film olejowy na elementach
silnika.
I większe szarpanie poduszek silnka i krzynki
I niedoładowanie akumulatora.
Wojtek
5 |
Data: Grudzien 12 2007 00:13:04 | Temat: Re: co jest gorsze? | Autor: Filip |
Użytkownik Alti napisał:
co jest gorsze dla silnika, czy praca na luzie na zbyt niskich obrotach, że silnik aż gaśnie, czy praca na luzie przy zbyt wysokich obrotach?
gorszy jest wariant pierwszy ze względu film olejowy na elementach silnika.
I większe szarpanie poduszek silnka i krzynki
I niedoładowanie akumulatora.
Kompletna bzdura. Wszystkie odpowiedzi wyjete z palca.
Ale sie nie dziwie, bo glupie pytanie...
Pytanie powinno byc jasno okreslone, jakich samochodo sie tyczy. Inne samochody sa 20 letnie, inne nowe.
Co do ostatniej odpowiedzi... W nowoczesnych systemach ładowania akumulatora, nawet na wolnych obrotach, alternator bardzo dobrze sobie radzi.
--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++
| | | |