Grupy dyskusyjne   »   cross z możliwością rejestracji

cross z możliwością rejestracji



1 Data: Grudzien 18 2008 11:55:27
Temat: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 

to musiało nastąpić. Po latach jeżdzenia rowerem zjazdowym, w dół różnych gor i górek, po lasach i polach sprzedałem rower i kupiłem GS500. Zrobiłem kat. A  i przelatałem cały sezon.
Wczoraj po długich jesiennych przemyśleniach, stwierdziłem że ja tak nie mogę... 300km po asfaltach to nie to. Ciągnie mnie dalej w teren i to co raz bardziej. Nie wiem czy GSem nie przelatam jeszcze przyszłego sezonu, tak by dozbierać kasę na jakiś 426 4T (2t odpadają)
Problem w tym, że nie chce ciężkiego enduro do wypraw... nawet nie kręci mnie jazda gdziueś daleko.Dookoła mam pełno fajnych terenów i chcę mnieć motocykl crossowy.

I tu pojawia się pytanie. Czy taka maszyna może być zarejestrowana??

nie zamierzam na kostce jezdzić po asfaltach, ale z 1km od garażu po ulicy trzeba by dojechać, czasem kawałek dalej. Reszte załatwiają polne drogi :]
Jak to się ma do pojemności baku takiego crossa? nie zamierzam wozic kanistra w plecaku :)



2 Data: Grudzien 18 2008 12:25:47
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 11:55:27 +0100, "metalbeast"  said:

Problem w tym, że nie chce ciężkiego enduro do wypraw...

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.


Jak to się ma do pojemności baku takiego crossa?

Zazwyczaj 7-9 l. Czyli 100-150 km.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

3 Data: Grudzien 18 2008 12:33:08
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


Problem w tym, że nie chce ciężkiego enduro do wypraw...

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogę przkład ??  Nawet nie zamierzam latać gdzieś daleko, ale dojechać trzeba. A tor też mam blisko.


Jak to się ma do pojemności baku takiego crossa?

Zazwyczaj 7-9 l. Czyli 100-150 km.

no to całkiem dobrze. W terenie to już coś. Nie wiem dlaczego, ale po przejechaniu tych 300km po asfalcie, dalej jestem nienajeżdżony, a w terenie bawie sie jak dziecko :]

4 Data: Grudzien 18 2008 12:57:50
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogę przkład ??

KTM EXC, Husqa TE, Yamaha WR, Honda CRF. Serwis podobnie jak w krosie. Często enduro od krossa różnia się głównie wiązką elektryczną, lampami, licznikiem itp; wewnętrznie: inna skrzynia i inne presety zawieszeń. Pewnie jeszcze parę drobaizgów, ale w dobie unfikacji produkcji większość części jest wspólna.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

5 Data: Grudzien 18 2008 13:05:52
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisał(a):

On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogę przkład ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t? Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie? Chyb ze mowimy o crossie 2t 500ccm? Huske pomine milczeniem. WRke tez. Najlepiej to w ogole sie zamkne w sobie :)


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

6 Data: Grudzien 18 2008 13:14:35
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 13:05:52 +0100, Kamil Nowak 'Amil'  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogę przkład ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t?

Nie, o podobnej pojemności do SX450.


Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie?

Obudź się - 4T od wielu lat goszczą na torach krossowych.


Huske pomine milczeniem.

Prównaj sobie czym się różnią TC 250/450 od TE.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

7 Data: Grudzien 18 2008 13:27:49
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisał w wiadomości

de Fresz napisał(a):
On 2008-12-18 12:33:08 +0100, "metalbeast"  said:

To kup lekkie, wyczynowe. Bedzie cięższe od crossa tej samej pojemnosci o circa 4-7 kg.

mogę przkład ??

KTM EXC,

yy... o podobnej pojemnosci co cross 2-t? Tzn ktore EXC 125-250 4t konkretnie? Chyb ze mowimy o crossie 2t 500ccm? Huske pomine milczeniem. WRke tez. Najlepiej to w ogole sie zamkne w sobie :)

mowimy wyłącznie o 4t. Przejrzałem oferty. Do 8kzł to już coś można wybrać. Problem tylko w tym, że to co można zarejestrować to już nie cross. O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to już inne zawieszenia czy skrzynia mniej. Nie chce popylać z max predkosciami. Bardziej wole cieszyć się oraniem gleby. Tylko z tego co widzę to takie moto jest mało uniwersalne.
A jak sobie radzą inni z crossami? przyczepka odpada. mam auto itd, ale to już dla mnie kombinacje troche. Dla tego optymalnie to cross z rejestracją ;] jest cos takiego?
ps. husquarna kojarzy mi się z piłami ... odpada.

8 Data: Grudzien 18 2008 13:49:12
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 13:27:49 +0100, "metalbeast"  said:

Problem tylko w tym, że to co można zarejestrować to już nie cross. O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to już inne zawieszenia czy skrzynia mniej.

Tey, ale weź się zdecyduj - chcesz polatać amatorsko po torze, lesie i czasem się gdzieś przejechać, czy też zostać zawodnikiem MP Cross?


A jak sobie radzą inni z crossami?

Znam takich, którzy mieszkając na obrzeżasz miasta albo poza, latają krosówkami bez rejestracji, unikając asfaltu i sporadycznie bardzo bocznymi drogami. Można wykupić OC na nr ramy, w razie spotkania z policmajstrami zawsze to jakiś plus, a kosztuje grosze.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

9 Data: Grudzien 18 2008 14:11:50
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

Tey, ale weź się zdecyduj - chcesz polatać amatorsko po torze, lesie i
czasem się gdzieś przejechać, czy też zostać zawodnikiem MP Cross?

nie nie nie pytaj o to.........
Kolega już zdecydował ( chce crossa ), kolega wie najlepiej co będzie
najlepsze ( enduro jest do bani a jedynie crosufka podoła ), kolega chciał
jedynie oznajmić/pochwalić sie że latał w DH potem ogarnął GS500 i teraz
czas na starty obok Teddego więc moja rada jest taka:
Modele gla kolegi:
YZ 450f, CRF 450 oba najlepiej bo tuningu na 490 bo piecyk 450 może nie dać
rady,  SX 525 ewentualnie Berga TC 550..........
Bo jak by jednak okazało się że ciagle mało to jeszcze jest KX i CR 500 w
obwodzie ale ponoć nie lubi dwuciacha:(


Pozdrawiam
Rafał
450exc

10 Data: Grudzien 18 2008 14:36:58
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


Użytkownik "Rafał Tomaszewski"  napisał w wiadomości


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości
Tey, ale weź się zdecyduj - chcesz polatać amatorsko po torze, lesie i czasem się gdzieś przejechać, czy też zostać zawodnikiem MP Cross?

nie nie nie pytaj o to.........
Kolega już zdecydował ( chce crossa ), kolega wie najlepiej co będzie najlepsze ( enduro jest do bani a jedynie crosufka podoła ), kolega chciał jedynie oznajmić/pochwalić sie że latał w DH potem ogarnął GS500 i teraz czas na starty obok Teddego więc moja rada jest taka:
Modele gla kolegi:
YZ 450f, CRF 450 oba najlepiej bo tuningu na 490 bo piecyk 450 może nie dać rady,  SX 525 ewentualnie Berga TC 550..........
Bo jak by jednak okazało się że ciagle mało to jeszcze jest KX i CR 500 w obwodzie ale ponoć nie lubi dwuciacha:(

tak tak... jasne.
Jak widać niektorzy potrafią pomoc (de Fresz) a inni potrolować.

11 Data: Grudzien 18 2008 16:39:35
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "metalbeast"  napisał w wiadomości

tak tak... jasne.
Jak widać niektorzy potrafią pomoc (de Fresz) a inni potrolować.

ja z zasady tylko pomagam ale pomóc też trzeba sobie dać:)

pozdrawiam
rafał
450exc

12 Data: Grudzien 21 2008 11:54:47
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 



Pozdrawiam
Rafał
450exc

co raz badziej myślę o tym, żeby jednak przemęczyć sezon i nazbierać na KTM exc. Obatałem ten motur w komisie i ma wszystko czego mi trzeba, a do tego mogłbym na nim przejechać odcinki asfaltowe bezstresowo.
Jak się spisuje Twoja maszyna?? widzialem też wersje 525, ale jak rozumiem oba to 4t ?

13 Data: Grudzien 21 2008 14:12:24
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Marek B 

metalbeast pisze:

Jak się spisuje Twoja maszyna?? widzialem też wersje 525, ale jak rozumiem oba to 4t ?

Tak większy zawsze lepszy! Bierz większy!
Są jeszcze 990 jeszcze większy. Bierz jeszcze większy!

coś mi się wydaje że masz syndrom amerykańca czyli większy=lepszy

Jeżeli chodzi o wyścigi i tor to jak będziesz wyciskał 100% możliwości z 250ccm to chylę czoło. Swoją drogą to exc na tor to też nie jest najlepszym wyborem, bo do tego sx jest stworzony. Jednak kilkanaście kilogramów różnicy po dziesiątym kółku może zamienić się w kilkadziesiąt i więcej.

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

15 Data: Grudzien 18 2008 14:36:11
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


Tey, ale weź się zdecyduj - chcesz polatać amatorsko po torze, lesie i
czasem się gdzieś przejechać, czy też zostać zawodnikiem MP Cross?

w sumie chyba postawiłem na opcję amatorskiego latania po torze i okolicznych łąkach ;]
najlepsza bedzie opcja dokupić crossa jako drugie moto do takich szaleństw i po sprawie z rejestracją..

A jak sobie radzą inni z crossami?

Znam takich, którzy mieszkając na obrzeżasz miasta albo poza, latają krosówkami bez rejestracji, unikając asfaltu i sporadycznie bardzo bocznymi drogami. Można wykupić OC na nr ramy, w razie spotkania z policmajstrami zawsze to jakiś plus, a kosztuje grosze.

a widzisz. O to właśnie mi chodziło. I w tym wypadku 250ccm załatwi sprawę, gdyż dojazd do toru to jakiś 1km po obrzeżach miasta, pozniej już tylko miedzy polami na tor.
Nie wiedziałem że oc na taką maszynę można, ale to bardzo dobry pomysł.

16 Data: Grudzien 18 2008 15:49:31
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 14:36:11 +0100, "metalbeast"  said:

Tey, ale weź się zdecyduj - chcesz polatać amatorsko po torze, lesie i
czasem się gdzieś przejechać, czy też zostać zawodnikiem MP Cross?

w sumie chyba postawiłem na opcję amatorskiego latania po torze i okolicznych łąkach ;]

Podobnie jak Rafał, nie sądzę, abyś przez najbliższe parę sezonów zauważył drastyczną różnice w jeździe pomiędzy w miarę współczesnym endurakiem a crossem.


najlepsza bedzie opcja dokupić crossa jako drugie moto do takich szaleństw i po sprawie z rejestracją..

Zaletą enduro jest to, że można (najczęściej) na legalu polatać asfaltem, zaletą krossa jest to, że najczęściej przy porównywalnych rocznikach jest wyraźnie tańszy. Ale przy 8k zł ciężko będzie znaleźć niezakatowaną sztukę.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

17 Data: Grudzien 18 2008 16:45:17
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Marek B 

de Fresz pisze:

Podobnie jak Rafał, nie sądzę, abyś przez najbliższe parę sezonów zauważył drastyczną różnice w jeździe pomiędzy w miarę współczesnym endurakiem a crossem.

Myślę że różnicy to może on sam nie zauważy ale jego ręce i barki z pewnością.

Znajomy się tak załatwił na yz250f kupił do ujeżdżania po lasach a tam korzenie, kamienie i inne rzeczy wystające ze ścieżki.
Krosówka na tor wyśmienita, nieco równiejszy teren jest na torze.

więc jak chcesz sporadycznie do lasu to lepszy będzie krosowy a jak sporadycznie na tor to endurak.

koniec wywodów


--
pozdrawiam
Marek
crf250x

18 Data: Grudzien 18 2008 19:50:30
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 



Myślę że różnicy to może on sam nie zauważy ale jego ręce i barki z
pewnością.

Znajomy się tak załatwił na yz250f kupił do ujeżdżania po lasach a tam
korzenie, kamienie i inne rzeczy wystające ze ścieżki.
Krosówka na tor wyśmienita, nieco równiejszy teren jest na torze.

więc jak chcesz sporadycznie do lasu to lepszy będzie krosowy a jak
sporadycznie na tor to endurak.

koniec wywodów
**

no i już coś mi się widzi po tych całych wywodach. Obstawiał bym crossa bo można dostać go taniej niż enduraka z papierami, do jazdy po drogach zostawiam sobie GSa i będzie git. crossa za 600zł kupie. nie wiem jeszcze czy 2t czy 4t ,wolalbym 4t ale zobaczymy. teraz mam troche czasu na nazbieranie kasy. Kto wie, może nazbieram wiecej i kupie cos bardziej sensownego. Narazie mam 4kzł i wole spokojnie zbierac. Nie pali mi się, ale opcja crossa jest bardzo realna.  Choć kto wie czy po kilku sezonach tego nei połÄ…cze i nie kupie porzadnego enduro .np ktm exc, ale to juz wydatek.

19 Data: Grudzien 18 2008 22:26:54
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: de Fresz 

On 2008-12-18 16:45:17 +0100, Marek B  said:

Myślę że różnicy to może on sam nie zauwaÅ ¼y ale jego ręce i barki z pewnością.

Znajomy się tak załatwił na yz250f kupił do ujeż dżania po lasach a tam korzenie, kamienie i inne rzeczy wystające ze ścieżki.

Ale wiesz że jedne i drugie mają takie fikuśne pokrętełka, którymi można sobie conieco popsuć/naprawić zawiasy wedle gustu? ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

20 Data: Grudzien 19 2008 00:02:04
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Marek B 

6

de Fresz pisze:

Ale wiesz że jedne i drugie mają takie fikuśne pokrętełka, którymi można sobie conieco popsuć/naprawić zawiasy wedle gustu? ;-)


jasne że wiem ale oleju nie wymieniasz za każdym razem prawda? ;-)

a z tych fikuśnych pokręteł korzystam namiętnie, bo nie lubię w piachu zostawać w tyle ;-p

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

21 Data: Grudzien 19 2008 22:00:38
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: N1 

de Fresz pisze:

Ale przy 8k zł ciężko będzie znaleźć niezakatowaną sztukę.

Mozna :-)

22 Data: Grudzien 20 2008 10:44:29
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: WIADRO 


Użytkownik "de Fresz" <
napisał w wiadomości


Znam takich, którzy mieszkając na obrzeżasz miasta albo poza, latają
krosówkami bez rejestracji, unikając asfaltu i sporadycznie bardzo
bocznymi drogami. Można wykupić OC na nr ramy, w razie spotkania z
policmajstrami zawsze to jakiś plus, a kosztuje grosze.

tylko czy jakiekolwiek OC jest ważne bez przeglądu technicznego, homologacji
itp.?
bo przy płaceniu nie pytają o to ale przy wypłacie przypomną sobie..?


--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus

23 Data: Grudzien 18 2008 13:57:05
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "metalbeast"  napisał w wiadomości

mowimy wyłącznie o 4t. Przejrzałem oferty. Do 8kzł to już coś można
wybrać. Problem tylko w tym, że to co można zarejestrować to już nie
cross.

bywają i fullcrossy zarejestrowane jakimś patentem trzeba tylko mieć farta i
na takie coś trafić tylko POCO?????????

O ile lampa prednia i tylna jak w WR450f  ujdzie, to już inne zawieszenia
czy skrzynia mniej. Nie chce popylać z max predkosciami. Bardziej wole
cieszyć się oraniem gleby. Tylko z tego co widzę to takie moto jest mało
uniwersalne.

No gorszej bzury nie słyszałem, ale wybacze bo po tym co piszesz widać że
nie siedziałeś nigdy na crossówce ani na enduraku ( a praktycznie jedno i
drugie to to samo poza różnicami które dla Ciebie nie mają znaczenia jeszcze
długo )


A jak sobie radzą inni z crossami? przyczepka odpada. mam auto itd, ale to
już dla mnie kombinacje troche. Dla tego optymalnie to cross z rejestracją
;] jest cos takiego?
mam konkretne pytanie czy ty potrzebujesz motocykla wyłącznie na tor i masz
problem z transportem tam go bo inaczej tego nie moge zrozumieć

Pozdrawiam
rafał
450exc

ps. kup najlepszą crosówke i czy na torze czy w terenie objade Cię moim
chperem EXC tak że bede jeździc do okoła Ciebie.

24 Data: Grudzien 18 2008 14:40:21
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 



bywają i fullcrossy zarejestrowane jakimś patentem trzeba tylko mieć farta i na takie coś trafić tylko POCO?????????


po to by legalnie dojechać kawałek przez miasto.

No gorszej bzury nie słyszałem, ale wybacze bo po tym co piszesz widać że nie siedziałeś nigdy na crossówce ani na enduraku ( a praktycznie jedno i drugie to to samo poza różnicami które dla Ciebie nie mają znaczenia jeszcze długo )

na crossowce 2 sezony przelatałem. na enduraku nic.


mam konkretne pytanie czy ty potrzebujesz motocykla wyłącznie na tor i masz problem z transportem tam go bo inaczej tego nie moge zrozumieć

dokładnie tak. Choć nie tylko na tor, ale w głównej mierze. Pewnie to bedzie 90% latania tym crossem. Oczywiście amatorsko, dla własniej radochy.

ps. kup najlepszą crosówke i czy na torze czy w terenie objade Cię moim chperem EXC tak że bede jeździc do okoła Ciebie.

nie wątpie. Ale daj mi troche czasu :]

25 Data: Grudzien 18 2008 16:36:40
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "metalbeast"  napisał w wiadomości

po to by legalnie dojechać kawałek przez miasto.

czy legalnie jest jechac z papierami na motorze bez świateł? ta legalność
jest iluzoryczna. To już wole jechac swoją 450exc gdzie mam światła ale nie
mam kwitów, bo jak jade normalnie to mnie nikt nie zatrzyma a Ciebie na
crossie zatrzymaja tak z zasady a jak zobaczą że masz na to kwit to czpliwy
się czepi i wyjdzie kicha.


na crossowce 2 sezony przelatałem. na enduraku nic.

tzn. że 2 lata latałeś po torze czy jak mam to rozumieć?


dokładnie tak. Choć nie tylko na tor, ale w głównej mierze. Pewnie to
bedzie 90% latania tym crossem. Oczywiście amatorsko, dla własniej
radochy.

czyli teraz rozumie dlaczego crossówka, bo wcześniej wydawało mi się że
piszesz że chcesz do lasu ( w teren ).


nie wątpie. Ale daj mi troche czasu :]

jak to trochę czasu to przez dwa lata coś robił na tej crossówce, po bułki
do sklepu jeździłęś?:)

Pozdrawiam
Rafał

26 Data: Grudzien 18 2008 19:45:03
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


czy legalnie jest jechac z papierami na motorze bez świateł? ta legalność
jest iluzoryczna. To już wole jechac swoją 450exc gdzie mam światła ale nie mam kwitów, bo jak jade normalnie to mnie nikt nie zatrzyma a Ciebie na crossie zatrzymaja tak z zasady a jak zobaczą że masz na to kwit to czpliwy się czepi i wyjdzie kicha.

no tu masz akurat rację.



na crossowce 2 sezony przelatałem. na enduraku nic.

tzn. że 2 lata latałeś po torze czy jak mam to rozumieć?

tak, na klubowej 125-tce. w żadnych zawodach. tylko szkolenia. pozniej jak przyszło kupic własny sprzet musiałem zrezygnowac... miałem wtedy 15 lat :( i kasy brak.


czyli teraz rozumie dlaczego crossówka, bo wcześniej wydawało mi się że piszesz że chcesz do lasu ( w teren ).

okolica jest specyficzna. jest tor, jest nieuzywany poligon, są chaszcze/lasy po ktorych ludzie atakują legalnie na crossach bo to wszystko tereny toru/powojskowe. zadne prawdziwe lasy.

nie wątpie. Ale daj mi troche czasu :]

jak to trochę czasu to przez dwa lata coś robił na tej crossówce, po bułki do sklepu jeździłęś?:)

to było ponad 11 lat temu :))

27 Data: Grudzien 18 2008 13:28:10
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 
28 Data: Grudzien 18 2008 14:08:15
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

metalbeast napisał(a):

http://moto.allegro.pl/item499373949_yamaha_yzf_426.html
cos takiego by mi leżało ;]

To kup!
I czekamy na posty gdzie tanio silnik do tego i gdzie dobrze i szybko zrobia rehabilitacje kolana!


--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

29 Data: Grudzien 18 2008 14:29:18
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Kefir 

Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'"  wrote in message

metalbeast napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item499373949_yamaha_yzf_426.html
cos takiego by mi leżało ;]

To kup!
I czekamy na posty gdzie tanio silnik do tego i gdzie dobrze i szybko zrobia rehabilitacje kolana!

Czepliwy jestes Amil, przeciez dobrze chlop napisal: bedzie mu lezalo ;)
Ałtorze watku, jesli poszukujesz czegos jako poczatkujacy (w bloto) a sprzet z drugiej reki (i z ograniczonym budzetem) reki to nie bierz wykreconej maszyny z ostrymi rezimami serwisowymi. Chyba ze kupisz z pewnych rak lub z polecenia warsztatu/mechanika ktoremu bezgranicznie ufasz.
Skoro zapytales: na Twoim miejscu rozpatrywalbym dbanego DRZ400 S (nie E). Niestety, ceny zaczynaja sie ok 10 kPLN.
Jesli kupisz taniej, zwlaszcza ekstremalnego sprzeta, a nie jestes "w czepku urodziny" to wkrotce staniesz przed dylematem: czy dolozyc kilka razy wiecej niz Ci sie kiedykolwiek snilo by sprzet doprowadzic do przyzwoitego stanu, czy tez oddac go za 1/3 zaplaconej ceny czy moze wreszcie dokonac kowalskiej "naprawy" i sprzedac udajac idiote. Twoj wybor.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

30 Data: Grudzien 18 2008 14:44:20
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 


Czepliwy jestes Amil, przeciez dobrze chlop napisal: bedzie mu lezalo ;)
Ałtorze watku, jesli poszukujesz czegos jako poczatkujacy (w bloto) a sprzet z drugiej reki (i z ograniczonym budzetem) reki to nie bierz wykreconej maszyny z ostrymi rezimami serwisowymi. Chyba ze kupisz z pewnych rak lub z polecenia warsztatu/mechanika ktoremu bezgranicznie ufasz.
Skoro zapytales: na Twoim miejscu rozpatrywalbym dbanego DRZ400 S (nie E). Niestety, ceny zaczynaja sie ok 10 kPLN.
Jesli kupisz taniej, zwlaszcza ekstremalnego sprzeta, a nie jestes "w czepku urodziny" to wkrotce staniesz przed dylematem: czy dolozyc kilka razy wiecej niz Ci sie kiedykolwiek snilo by sprzet doprowadzic do przyzwoitego stanu, czy tez oddac go za 1/3 zaplaconej ceny czy moze wreszcie dokonac kowalskiej "naprawy" i sprzedac udajac idiote. Twoj wybor.

mowisz ze yz 426 to ekstremalnie podkręcony sprzęt? wydaje mi sie, ze jego 50km ma sie lepiej do 50km z 250cmm. nie znam się -pytam.
powiedzmy że jako drugie moto to taki cross do 6kzł by był ok. fajnie jak bym mogł kupic jakeigos 4t nie ukrywam.

31 Data: Grudzien 18 2008 16:44:50
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "metalbeast"  napisał w wiadomości

mowisz ze yz 426 to ekstremalnie podkręcony sprzęt? wydaje mi sie, ze jego
50km ma sie lepiej do 50km z 250cmm. nie znam się -pytam.

po pierwsze dlaczego chcesz sprzęta z klasy 450 4T? czyli dlaczego musi być
50KM

powiedzmy że jako drugie moto to taki cross do 6kzł by był ok. fajnie jak
bym mogł kupic jakeigos 4t nie ukrywam.
 4T do 6tyś to jako motocykl do nauki amatorskiej się nadaje ale mechaniki a
nie jazdy:(

miałem ostatnio okazje kupić yz426 od kolegi była w stanie idealnym za 6tyś
ale zaprowadził ją na przegląd do Yamahy w Radomiu żeby mi sprzedac w 100%
sprawny motocykl ( taki dobry kolega ) i tak nakombinowali że zawineli
sprzęta w rozliczeniu ( kupował u nich wr450f) bo stwierdzili ze jest
popsuta po czym sprzedali za dwa dni za kupe szmalu jako rodzynek...........
ehh do dziś nie moge sobie wydarować:)

Pozdrawiam
Rafał
450exc

32 Data: Grudzien 18 2008 12:17:14
Temat: Re: cross z możliwością rejestracji
Autor: metalbeast 

miało być

dozbierać kasę na jakaś yamacha yfz 426 4T (2t odpadają)

cross z możliwością rejestracji



Grupy dyskusyjne