Grupy dyskusyjne   »   czujnik obrotu (polozenia) walu

czujnik obrotu (polozenia) walu



1 Data: Listopad 14 2007 14:00:58
Temat: czujnik obrotu (polozenia) walu
Autor: BremTrans 

Czym sie roznia w budowie te czujniki?
Czy ktos probowal wsadzic jakis inny?
Czym to grozi? Czy w najgorszym wypadku nie odpale...
Bo akurat mam czujnik wyciagniety z VW a cos czuje ze w moim Oplu sie
konczy.
Wtyczka jak na moje oko pasuje, nie iwem jak ze srednica samego czujnika.

Jak mozna sprawdzic czujnik po wykreceniu z samochodu?

--
venioo



2 Data: Listopad 19 2007 00:55:23
Temat: Re: czujnik obrotu (polozenia) walu
Autor: Pabl_o 


Użytkownik "BremTrans"  napisał w wiadomości

Czym sie roznia w budowie te czujniki?
Czy ktos probowal wsadzic jakis inny?
Czym to grozi? Czy w najgorszym wypadku nie odpale...
Bo akurat mam czujnik wyciagniety z VW a cos czuje ze w moim Oplu sie
konczy.
Wtyczka jak na moje oko pasuje, nie iwem jak ze srednica samego czujnika.

Jak mozna sprawdzic czujnik po wykreceniu z samochodu?


Jesli odleglosc od zebow bedzie zbyt duza to nie zadziala. Czujniki
polozenia walu sa najczesciej hallotronowe i sa bardziej odporne na
zanieczyszczenia.  Wtyczka moze byc taka sama ale wyprowadzenia moga byc
inne. Jest +,  - i sygnal (w indukcyjnych sa 2przewody).

W najgorszym przypadku tylko nie odpalisz.

Picasso

3 Data: Listopad 19 2007 00:59:24
Temat: Re: czujnik obrotu (polozenia) walu
Autor: Pabl_o 


Użytkownik "BremTrans"  napisał w wiadomości


Jak mozna sprawdzic czujnik po wykreceniu z samochodu?


i jeszcze zapomnialem
Po wykreceniu nie sprawdzisz :)
Jak jest zamontowany to oscyloskopem i porownujesz przebieg z wykresem z np
Autodaty.
Indukcyjne czujniki (najczesciej w ABS) mozesz sprawdzic na zwarcie/przerwe,
prawidlowa wartosc to kohmy (np w okolicach 5).

Picasso

czujnik obrotu (polozenia) walu



Grupy dyskusyjne