Użytkownik "BremTrans" napisał w wiadomości
Czym sie roznia w budowie te czujniki?
Czy ktos probowal wsadzic jakis inny?
Czym to grozi? Czy w najgorszym wypadku nie odpale...
Bo akurat mam czujnik wyciagniety z VW a cos czuje ze w moim Oplu sie
konczy.
Wtyczka jak na moje oko pasuje, nie iwem jak ze srednica samego czujnika.
Jak mozna sprawdzic czujnik po wykreceniu z samochodu?
Jesli odleglosc od zebow bedzie zbyt duza to nie zadziala. Czujniki
polozenia walu sa najczesciej hallotronowe i sa bardziej odporne na
zanieczyszczenia. Wtyczka moze byc taka sama ale wyprowadzenia moga byc
inne. Jest +, - i sygnal (w indukcyjnych sa 2przewody).
W najgorszym przypadku tylko nie odpalisz.
Picasso
3 |
Data: Listopad 19 2007 00:59:24 |
Temat: Re: czujnik obrotu (polozenia) walu |
Autor: Pabl_o |
Użytkownik "BremTrans" napisał w wiadomości
Jak mozna sprawdzic czujnik po wykreceniu z samochodu?
i jeszcze zapomnialem
Po wykreceniu nie sprawdzisz :)
Jak jest zamontowany to oscyloskopem i porownujesz przebieg z wykresem z np
Autodaty.
Indukcyjne czujniki (najczesciej w ABS) mozesz sprawdzic na zwarcie/przerwe,
prawidlowa wartosc to kohmy (np w okolicach 5).
Picasso
|