Grupy dyskusyjne   »   dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Najnowszy film z Video.V10.pl wi璚ej »
NFS: Heat - gameplay trailer

dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))



1 Data: Pa?dziernik 08 2010 21:27:17
Temat: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

silnior po remoncie 1600
wczesniej bra olej ale chodzil normalnie (oprocz flary z tylu)

po remoncie odpala od tylu ale na "bucie"
zero wolnych obrotow
gaznior wyczyszczony przedmuchany ustawiony w/g wstepnych parametrow
zawory tip-top sprawdzane 2 razy
zaplon w punkt

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

pozdrawiam
Taptu



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com



2 Data: Pa?dziernik 08 2010 21:28:39
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

od tyku - bez podtekstow ;)


U篡tkownik "Taptu"  napisa w wiadomo軼i

silnior po remoncie 1600
wczesniej bra olej ale chodzil normalnie (oprocz flary z tylu)

po remoncie odpala od tylu ale na "bucie"
zero wolnych obrotow
gaznior wyczyszczony przedmuchany ustawiony w/g wstepnych parametrow
zawory tip-top sprawdzane 2 razy
zaplon w punkt

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

pozdrawiam
Taptu


__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com






__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

3 Data: Pa?dziernik 09 2010 08:00:42
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Seweryn 

"Taptu"

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

Uk豉d rozrz康u przestawiony (?).

Pozdrawiam,
SPB

4 Data: Pa?dziernik 09 2010 10:46:52
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 


U篡tkownik "Seweryn"  napisa w wiadomo軼i

"Taptu"

wkreca sie na 6 - 7k rpm bez problemu ale zero dolu
nie bierze lewego powietrza

jakies pomysly ????

Uk豉d rozrz康u przestawiony (?).

Pozdrawiam,
SPB

nie ma opcji - na 100% jest dobrze
poza tym nie wkrecalby sie normalnie

strzelam wgaznik narazie ale cholera wyczyszczony przedmuchany i ustawiony
zgodnie z tym co fabryka nakazala :)



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

5 Data: Pa?dziernik 09 2010 10:28:12
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: kroll 

nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze plywakowej.

6 Data: Pa?dziernik 09 2010 14:24:28
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

U篡tkownik "kroll"  napisa w wiadomo軼i

nie jestem specjalista, ale moze sprawdz poziom paliwka w komorze
plywakowej.

lookne - ale w/g mnie to samo nie wkrecalby sie a na wysokich chodzi
rowniotko



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

7 Data: Pa?dziernik 10 2010 18:11:56
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu pisze:

zero wolnych obrotow
jakies pomysly ????

Siema,

pomylone dysze, kt鏎e masz z prawej strony korpusu, ewentualnie 幢e pracuj帷y elektrozaw鏎...?


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

8 Data: Pa?dziernik 12 2010 14:54:52
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

elektro na 100% ok
sprawdzony

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)
:(


U篡tkownik "falco"  napisa w wiadomo軼i

W dniu 2010-10-08 21:27, Taptu pisze:

zero wolnych obrotow
jakies pomysly ????

Siema,

pomylone dysze, kt鏎e masz z prawej strony korpusu, ewentualnie 幢e
pracuj帷y elektrozaw鏎...?


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

9 Data: Pa?dziernik 12 2010 17:39:36
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu pisze:

elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza貫?

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia貫m, 瞠 34 ma inne dysze od 31.
Spr鏏uj wykr璚a dysz paliwow a do momentu gdy zacznie pracowa na wolnych i dopiero od tego momentu r鏏 pe軟 regulacj.

Solexy s piekielnie kapry郾e, wywalone na przepustnicy, itp. Od fabrycznych ustawie (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia貫m ju takie, kt鏎e gada zaczyna造 dopiero po kilku pe軟ych wykr璚onych obrotach... :(


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

10 Data: Pa?dziernik 13 2010 11:11:42
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

U篡tkownik "falco"  napisa w wiadomo軼i

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza貫?


organoleptycznie ;) przyk豉daj帷 napi璚ie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia貫m, 瞠 34 ma inne dysze od 31.
Spr鏏uj wykr璚a dysz paliwow a do momentu gdy zacznie pracowa na
wolnych i dopiero od tego momentu r鏏 pe軟 regulacj.

Solexy s piekielnie kapry郾e, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawie (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia貫m ju
takie, kt鏎e gada zaczyna造 dopiero po kilku pe軟ych wykr璚onych
obrotach... :(


najg逝psze jest to, 瞠: jak mu od陰cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)
zamykaj帷 po kolejnych z帳kach r璚znie obroty spadaj (normalne) ale w ko鎍u
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz stopniowo tylko momentalnie ga郾ie - przy skoku mi璠zy
dwoma z帳kami
gdzie de facto przymkni璚ie przepustnicy jest minimalne :(((



--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

11 Data: Pa?dziernik 13 2010 12:35:08
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/13/10 11:11 AM, Taptu wrote:

U篡tkownik   napisa w wiadomo軼i

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza貫?


organoleptycznie ;) przyk豉daj帷 napi璚ie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia貫m, 瞠 34 ma inne dysze od 31.
Spr鏏uj wykr璚a dysz paliwow a do momentu gdy zacznie pracowa na
wolnych i dopiero od tego momentu r鏏 pe軟 regulacj.

Solexy s piekielnie kapry郾e, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawie (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia貫m ju
takie, kt鏎e gada zaczyna造 dopiero po kilku pe軟ych wykr璚onych
obrotach... :(


najg逝psze jest to, 瞠: jak mu od陰cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)

Bez pomagania?

zamykaj帷 po kolejnych z帳kach r璚znie

Zamykajac = wchodzac na coraz wyzszy zabek? Wtedy otwiera sie tez przepustnica paliwa i obroty powinny rosnac.

obroty spadaj (normalne)

To jednak zamykaniem nazywasz 'schodzeniem' z na coraz to nizszy zabek? Wtedy przepustnica powietrza sie otwiera. Przy zimnym silniku depniecie na pedal gazu przed uruchominiem silnika powoduje 'wskoczenie' bolca/sruby wajchy przepustnicy na wyzszy zabek, im zimniej tym wyzszy - zamyka sie wtedy przepustnica powietrza a uchyla przepustnica paliwa. W miare jak sie silnik nagrzewa, po kolejnych 'depnieciach' na pedal gazu, sruba/bolec bedzie sie opierala na coraz to nizszych zabkach a przepustnica powetrza bedzie sie otwierac az do polozenia rownoleglego do gardzieli. Wtedy, kiedy silnik osiagnal juz normalna temperature pracy 'wrzucenie' bolca przepustnicy na wyzszy zabek to to samo, co nacisniecie pedalu gazu - uchyla sie przepustnica powietrza i wzrastaja obroty. Mozna 'zafiksowac' wtedy wyzsze obroty 'stawiajac' srube/bolec na wyzszym. Czy pomijajac brak jalowych tak jest u Ciebie?

ale w ko鎍u
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz stopniowo tylko momentalnie ga郾ie - przy skoku mi璠zy
dwoma z帳kami
gdzie de facto przymkni璚ie przepustnicy jest minimalne :(((


Ktorej, paliwa czy powietrza?

Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w polozeniu 'silnik nagrzany'?

Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik...

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2-1-4-3-2
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

12 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:13:37
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

U篡tkownik "Coaster"  napisa w wiadomo軼i

On 10/13/10 11:11 AM, Taptu wrote:
U篡tkownik   napisa w wiadomo軼i

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza貫?


organoleptycznie ;) przyk豉daj帷 napi璚ie ;)



dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia貫m, 瞠 34 ma inne dysze od 31.
Spr鏏uj wykr璚a dysz paliwow a do momentu gdy zacznie pracowa na
wolnych i dopiero od tego momentu r鏏 pe軟 regulacj.

Solexy s piekielnie kapry郾e, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawie (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia貫m ju
takie, kt鏎e gada zaczyna造 dopiero po kilku pe軟ych wykr璚onych
obrotach... :(


najg逝psze jest to, 瞠: jak mu od陰cze ssanie automatyczne to chodzi na
wysokich obrotach (przy ssaniu otwartym)

Bez pomagania?

zamykaj帷 po kolejnych z帳kach r璚znie

Zamykajac = wchodzac na coraz wyzszy zabek? Wtedy otwiera sie tez
przepustnica paliwa i obroty powinny rosnac.

obroty spadaj (normalne)

To jednak zamykaniem nazywasz 'schodzeniem' z na coraz to nizszy zabek?
Wtedy przepustnica powietrza sie otwiera. Przy zimnym silniku depniecie na
pedal gazu przed uruchominiem silnika powoduje 'wskoczenie' bolca/sruby
wajchy przepustnicy na wyzszy zabek, im zimniej tym wyzszy - zamyka sie
wtedy przepustnica powietrza a uchyla przepustnica paliwa. W miare jak sie
silnik nagrzewa, po kolejnych 'depnieciach' na pedal gazu, sruba/bolec
bedzie sie opierala na coraz to nizszych zabkach a przepustnica powetrza
bedzie sie otwierac az do polozenia rownoleglego do gardzieli. Wtedy,
kiedy silnik osiagnal juz normalna temperature pracy 'wrzucenie' bolca
przepustnicy na wyzszy zabek to to samo, co nacisniecie pedalu gazu -
uchyla sie przepustnica powietrza i wzrastaja obroty. Mozna 'zafiksowac'
wtedy wyzsze obroty 'stawiajac' srube/bolec na wyzszym. Czy pomijajac brak
jalowych tak jest u Ciebie?

tu jest dokladnie tak: jak odlacze zasilanie od ssania to odpala i chodzi
jako tako
po podlaczeniu ssania systematycznie jak przepustnica "ssania" jest domykana
to jest lipa i gasnie

wiem jak dzialaja gazniory - dlubo mnie nie bylo ale w silniorach grzebie
(VWjowych - 12 lat ;))
tak jak mam swojego ;)

dlatego tym bardziej glupieje - przy czym, wkrecenie na "chama" sruby od
wolnych na "lapie" nic nie daje
i to jest kolejna bzdura



ale w ko鎍u
efekt jest "lawinowy"
i obroty nie schodz stopniowo tylko momentalnie ga郾ie - przy skoku
mi璠zy
dwoma z帳kami
gdzie de facto przymkni璚ie przepustnicy jest minimalne :(((


Ktorej, paliwa czy powietrza?

nie nie przepustnicy od ssania automatycznego nie pisalem ze dyszy ;)


Ustawienie przepiustnicy paliwa wzgledem otworkow w gardzieli jest ok w
polozeniu 'silnik nagrzany'?

i to musze sprawdzic dodatkowo ale ku....... nic nie bylo grzebane  w tym
zakresie ;(


Najlepiej by bylo, jakbys mogl na chwile zalozyc inny gaznik...


o tym marze :( dziambel moze mi cos pozyczy



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

13 Data: Pa?dziernik 13 2010 13:31:32
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/12/10 5:39 PM, falco wrote:

W dniu 2010-10-12 14:54, Taptu pisze:
elektro na 100% ok
sprawdzony

Jak to sprawdza貫?

dysz po prawej raczej nie wkrecisz inaczej
to solex 34 pict 3 (sa rozne)

aaa... sorki, zapomnia貫m, 瞠 34 ma inne dysze od 31.
Spr鏏uj wykr璚a dysz paliwow a do momentu gdy zacznie pracowa na
wolnych i dopiero od tego momentu r鏏 pe軟 regulacj.

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc dokrecona na stale...


Solexy s piekielnie kapry郾e, wywalone na przepustnicy, itp. Od
fabrycznych ustawie (1.5 obrotu powietrzna i 2.5 paliwowa) mia貫m ju
takie, kt鏎e gada zaczyna造 dopiero po kilku pe軟ych wykr璚onych
obrotach... :(


--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

14 Data: Pa?dziernik 13 2010 17:16:59
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze:

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc
dokrecona na stale...

Tak, to mia貫m na my郵i... ;)

--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

15 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:14:40
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 

U篡tkownik "falco"  napisa w wiadomo軼i

W dniu 2010-10-13 13:31, Coaster pisze:

Raczej miales na mysli _wkret_ ilosci miesznki? Dysza paliwa ma byc
dokrecona na stale...

Tak, to mia貫m na my郵i... ;)

wszyscy to mieli na mysli ;)
dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;)))))))



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

16 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:19:51
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: falco 

W dniu 2010-10-13 19:14, Taptu pisze:

dupereli sie czepiacie a ja tu mam masakre ;)))))))

Teraz ja si czepn...
Tnij prosz cytaty, bo to jaka masakra do czytania... ;p


--
Pozdr! falco
fKG -> serVWis cz窷ci reklama <- www.mfalco.empestudio.com

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

17 Data: Pa?dziernik 13 2010 13:42:05
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Coaster 

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu wrote:

gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro kawalkow czerwonego silikonu...

--
PoZdR
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
"A properly shaped leather saddle is an excellent
choice for the high-mileage rider who doesn't mind
the fact that it is a bit heavier than a plastic saddle."
Sheldon Brown: 1944 - 2008
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

18 Data: Pa?dziernik 13 2010 18:02:31
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Czarek Daniluk 

W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze:

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

Nie zapomnijcie o jednym - cz瘰to g瘰to zawalone podgrzewanie kolektora ss帷ego te powoduje takie jak opisywane tutaj objawy.

Pozdro !!

19 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:15:45
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 


U篡tkownik "Czarek Daniluk"  napisa w
wiadomo軼i

W dniu 2010-10-13 13:42, Coaster pisze:
On 10/8/10 9:27 PM, Taptu wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

Nie zapomnijcie o jednym - cz瘰to g瘰to zawalone podgrzewanie kolektora
ss帷ego te powoduje takie jak opisywane tutaj objawy.

Pozdro !!

odpada
sprawdzone
silnik po remoncie



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

20 Data: Pa?dziernik 13 2010 19:16:21
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: Taptu 


U篡tkownik "Coaster"  napisa w wiadomo軼i

On 10/8/10 9:27 PM, Taptu wrote:
gaznior wyczyszczony przedmuchany

Wymieniales membrany, uszczelki itp? Jezeli tak, to moze uszczelka pod
pokrywe gaznika nie jest 100% oryginalna i zakrywa ktorys z otworow
obejsciowych? Kiedys tez mialem taka sytuacje, ze zachcialo mi sie
uszczelnic mocowanie filtr powietrza/gaznik silikonem. Co jakis czas
brakowalo jalowych - co paredziesiat km musialem czyscic dysze z mikro
kawalkow czerwonego silikonu...

no wlasnie nie
zlozylem na "oryginalnych"
0 silikonu

uszczelki OK



__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5066 (20100427) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

21 Data: Pa?dziernik 14 2010 12:02:55
Temat: Re: dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))
Autor: BROD@CZ 

Ja bym na spokojnie zacz掖 od pocz徠ku.

Sprawdzi豚ym zawory.
Ustawi豚ym regulecje w gazniku na nomina. (Du瘸 鈔uba na 1,5 obrotu, ma豉
na 2,5 obrotu, 鈔uba przepustnicy 1/4 obrotu nad z瑿atk ssania).
Spr鏏owa豚ym przejecha kawa貫k dla rozgrzania silnika i sprawdzi豚ym, czy
ssanie otwiera sie do ko鎍a.

Acha. Po do鈍iadczeniach z og鏎kowym 2.0 spr鏏owa豚ym wszystkiego na innym
(dzia豉j帷ym) palcu rozdzielacza.

BROD@CZ

dawno mnie nie by這 ;) I od razu problem ;)))



Grupy dyskusyjne