W dniu 19.06.2012 23:36, Tmek pisze:
Skoro ma sprzet ktory jest kompletny, to niech wyjmie te ktore ma teraz
i zrobi takie same tylko zapewne troche krotsze. Zwykle to kawalek
plaskownika z otworami.
Tmek
cały sekret tkwi w tym, żeby wiedziec ile przełuzenia/skrócenia na dogbonach przekłada sie na 1 cm rożnicy wysokosci motocykla. Widze, ze trzeba bedzie to wyeksperymentowac chcociaz nie bardzo mam na to czas
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków
5 |
Data: Czerwiec 21 2012 20:36:09 |
Temat: Re: dogbones do GS500 |
Autor: Kuczu |
W dniu 2012-06-21 20:22, Arni pisze:
W dniu 19.06.2012 23:36, Tmek pisze:
Skoro ma sprzet ktory jest kompletny, to niech wyjmie te ktore ma teraz
i zrobi takie same tylko zapewne troche krotsze. Zwykle to kawalek
plaskownika z otworami.
Tmek
cały sekret tkwi w tym, żeby wiedziec ile przełuzenia/skrócenia na
dogbonach przekłada sie na 1 cm rożnicy wysokosci motocykla. Widze, ze
trzeba bedzie to wyeksperymentowac chcociaz nie bardzo mam na to czas
Caly bajer opiera sie na prostym eksperymencie: dwie sruby oczkowe, dwie dlugie nakretki i kawalek preta gwintowanego. To wszystko razy dwa. skrecic sobie z tego regulowane dogbones i poswiecic jedno popoludnie na eksperymenty z dlugoscia. Gdy sie juz znajdzie zloty srodek to zmierzyc odleglosc miedzy srodkami otworow i dorobic nowe dogbones lub przedluzyc stare.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
6 |
Data: Czerwiec 21 2012 20:57:57 | Temat: Re: dogbones do GS500 | Autor: Arni |
W dniu 21.06.2012 20:36, Kuczu pisze:
cały sekret tkwi w tym, żeby wiedziec ile przełuzenia/skrócenia na
dogbonach przekłada sie na 1 cm rożnicy wysokosci motocykla. Widze, ze
trzeba bedzie to wyeksperymentowac chcociaz nie bardzo mam na to czas
Caly bajer opiera sie na prostym eksperymencie: dwie sruby oczkowe, dwie
dlugie nakretki i kawalek preta gwintowanego. To wszystko razy dwa.
skrecic sobie z tego regulowane dogbones i poswiecic jedno popoludnie na
eksperymenty z dlugoscia. Gdy sie juz znajdzie zloty srodek to zmierzyc
odleglosc miedzy srodkami otworow i dorobic nowe dogbones lub przedluzyc
stare.
a gdzie tu jest hint na zdobycie wolnego czasu? ;)
Poza tym elementy skladowe nie leżą na półce w garażu, na ich zdobycie potrzeba czego? czasu :)
Wymysliłem jak to zrobic prosciej ale nadal nie mam czego? czasu :)
Po prostu myslałem, ze ktos ma gotowca i nawet nie bede musiał ogladac tego motocykla bo znajomy poradzi sobie sam.
Kurde, zachciało mu sie córce motur kupić... ale zaraz... to może byc jakis motywator... ;)
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków
7 |
Data: Czerwiec 22 2012 07:23:17 | Temat: Re: dogbones do GS500 | Autor: Roman Niewiarowski |
W dniu 2012-06-21 20:57, Arni pisze:
a gdzie tu jest hint na zdobycie wolnego czasu? ;)
Zamow wyciete laserem 3 komplety, rozniace sie o 1cm, 2, 3cm :)
AFAIR w pegaso roznica w dlugosci tej dzwigni to jakies 3cm i przeklada sie to na 2" wysokosci.
pozdr
newrom
--
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
| | |