AGTR wrote:
jest najmniej awaryjny?
Wszystkie uznawane są za bezawaryjne... Dodatkowo w V6
odpada problem turbosprężarki. :)
jest najbardziej dynamiczny?
2.8 V6 wychodziły w wersji z napędem na 4 buty, co trochę
pogarsza osiągi. Podejrzewam, że najlepiej się zbiera
1.8T 180 (była taka odmiana w Golfie 4 25 Anniversary,
ogólnie fajna wersja - inna tapicerka i 18" felgi...)
1.8T 150 oczywiście podatny jest na tuning elektroniczny,
niektórzy tunerzy oferują modyfikacje na ponad 200PS, więc
dynamika takiego auta pewnie jest więcej niż zadowalająca.
V5 były w 2 odmianach - 150PS i 170PS. Słabsza ma osiągi
minimalnie gorsze od 1.8T 150PS, za to raczy uszy miłym
dźwiękiem 5 garów. :) W wersji 170PS maks moment jest
dostępny od niższych obrotów i zbiera się to zdecydowanie
lepiej. Niestety 170-tek jest mało...
Który polecacie?
Ja bym wybrał albo ładne, zdrowe GTI 25 Anniv (1.8T 180),
albo V6 4motion. :) Jak chcesz się bawić w chiptuning,
to 1.8T 150 też fajne. :)
--
Pozdrawiam
__
|__)_ _|_ _ _
..| (-(-|_(-|
8 |
Data: Pa?dziernik 02 2008 10:14:11 |
Temat: Re: dot silnika w VW - benzyny w Golfie 4 |
Autor: AGTR |
>
2.8 V6 wychodziły w wersji z napędem na 4 buty, co trochę
pogarsza osiągi. Podejrzewam, że najlepiej się zbiera
1.8T 180 (była taka odmiana w Golfie 4 25 Anniversary,
ogólnie fajna wersja - inna tapicerka i 18" felgi...)
1.8T 150 oczywiście podatny jest na tuning elektroniczny,
niektórzy tunerzy oferują modyfikacje na ponad 200PS, więc
dynamika takiego auta pewnie jest więcej niż zadowalająca.
V5 były w 2 odmianach - 150PS i 170PS. Słabsza ma osiągi
minimalnie gorsze od 1.8T 150PS, za to raczy uszy miłym
Dzięki za pełne wyjaśnienie
pozdrawiam
|