zinek napisał(a):
This is a multi-part message in MIME format.
-- -- -- =_NextPart_000_0030_01C81D57.5E5E2E90
Content-Type: text/plain;
charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
http://www.motofakty.pl/a...szy_silnik.html
"Silnik wykonany jest zgodnie z tzw. koncepcją "downsizing", która polega na
tym, by doładować jednostkę napędową o małej pojemności skokowej. "
spora moda teraz na downsizing...
ja tam wole maksymalnie duza pojemnosc i dwie turbinki
niedlugo bedziemy jezdzic 900 tkami o mocy 200 koni i wytrzymalosci 50 tys
km
Tak źle to nie będzie.
„wydymałka” - wytrzymałość materiałowa też poszło nie źle do przodu więc nie
sądzę aby taki silnik się tak szybko rozpadł. Ale ja też wolę jeździć moim V6
190 KM niekoniecznie doładowany. Kręcąc do maksymalnie do 3500 rmp jadę
sobie 140 km/h a jak trzeba to przyspieszyć bez redukcji wsłuchując się w
kojący pomruk spod maski.
Na pewno takie małe doładowane pierdzidełka wyjdą taniej przy ubezpieczeniu
(moje 3.0 to maskara), zapewne mogę być bardziej ekonomiczne (mój w mieście
to 15 spali jak się bardzo postaram to i więcej) i ekologiczne (tego to nie
wiem) ale radość z jazdy już nie ta. Choć spod świateł na pewno mogę dobrze
przygrzać.
--
Lopez
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
8 |
Data: Listopad 02 2007 14:35:40 |
Temat: Re: downsizing - co sadzicie ? nowy trend w projektowaniu silnikow... |
Autor: *piotr'ek* |
ale radość z jazdy już nie ta. Choć spod świateł na pewno mogę dobrze
przygrzać.
Ale co to obchodzi tych krawaciarzy? To oni będą decydować czym będziemy jeździć niestety.
*piotr'ek*
9 |
Data: Listopad 02 2007 14:40:29 | Temat: Re: downsizing - co sadzicie ? nowy trend w projektowaniu silnikow... | Autor: MarcinJM |
*piotr'ek* pisze:
ale radość z jazdy już nie ta. Choć spod świateł na pewno mogę dobrze
przygrzać.
Ale co to obchodzi tych krawaciarzy? To oni będą decydować czym będziemy jeździć niestety.
Dlatego kocham auta sprzed ery "krawaciarskiej"
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
10 |
Data: Listopad 02 2007 14:39:39 | Temat: Re: downsizing - co sadzicie ? nowy trend w projektowaniu silnikow... | Autor: MarcinJM |
Lopez pisze:
Na pewno takie małe doładowane pierdzidełka wyjdą taniej przy ubezpieczeniu (moje 3.0 to maskara), zapewne mogę być bardziej ekonomiczne (mój w mieście
eee, ja za 2.6 zaplacilem 353 zl. Link4, nie zebym zachwalal.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
11 |
Data: Listopad 02 2007 19:25:02 | Temat: Re: downsizing - co sadzicie ? nowy trend w projektowaniu silnikow... | Autor: pablos |
Użytkownik "zinek" napisał w wiadomości
http://www.motofakty.pl/a...szy_silnik.html
"Silnik wykonany jest zgodnie z tzw. koncepcją "downsizing", która polega
na
tym, by doładować jednostkę napędową o małej pojemności skokowej. "
spora moda teraz na downsizing...
ja tam wole maksymalnie duza pojemnosc i dwie turbinki
niedlugo bedziemy jezdzic 900 tkami o mocy 200 koni i wytrzymalosci 50 tys
km
Przykladami "downsizing", moze byc silnik VW 1,8 turbo, ktory jest bardzo
znany i ma przyzwoite parametry, idac dalej nowoczesne TFSI 1,4. silniki te
napewno wytrzymaja duzo wiecej niz 50tys.
12 |
Data: Listopad 04 2007 19:46:21 | Temat: Re: downsizing - co sadzicie ? nowy trend w projektowaniu silnikow... | Autor: Boleslaw Stepniak |
http://www.motofakty.pl/a...szy_silnik.html
"Silnik wykonany jest zgodnie z tzw. koncepcją "downsizing", która polega na
tym, by doładować jednostkę napędową o małej pojemności skokowej. "
spora moda teraz na downsizing...
ja tam wole maksymalnie duza pojemnosc i dwie turbinki
niedlugo bedziemy jezdzic 900 tkami o mocy 200 koni i wytrzymalosci 50 tys
km
Eee tam, nowy... PSA dawało takie silniki (2.0 benzyna+turbo o niskim ciśnieniu)
do np. XM-ów, Xantii, 605, Eurovanów i już dobrych parę lat temu zdążyli się
z tego "nowego" trendu wycofać.
--
Pozdrowienia
Bolesław Stępniak
| | | | |