On Mon, 16 Apr 2007 11:55:24 +0200, "G-Hud"
wrote:
Twoja odpowiedz potwierdza stwierdzenie ze nie ma glupich pytan tylko sa
glupie odpowiedzi. I Faktycznie z Ciebie jest Roczniak.
Twoje pytanie oznacza, że powinieneś zapoznać się natychmiast z
http://rtfm.killfile.pl/
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_
http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
5 |
Data: Kwiecien 16 2007 11:54:10 |
Temat: Re: drazek zmiany biegow |
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak |
Użytkownik "G-Hud" napisał w wiadomości
Użytkownik "Piotrek Roczniak"
TAK! Im bardziej sztywny tym lepiej!
Może, zależy jaki kto ma sprzęt i jak lubi go uzywać.
Twoja odpowiedz potwierdza stwierdzenie ze nie ma glupich pytan tylko sa glupie odpowiedzi. I Faktycznie z Ciebie jest Roczniak.
Pzdr G-hud
A może tak moralizatorze dopisałbyś konkretnie o jakie auto chodzi? Wróżki się już urlopują, a rozwiązań w samochodach trochę jest. Przy okazji przydałby się przebieg tego wozu również.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;)
President JFK RS39 + ML 145
GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl
6 |
Data: Kwiecien 16 2007 11:58:29 | Temat: Re: drazek zmiany biegow | Autor: Adam Płaszczyca |
On Mon, 16 Apr 2007 11:47:35 +0200, "G-Hud"
wrote:
Witam,
Czy po wlaczeniu biegu drazek powinien byc sztywny i nieruchomy czy tez moze
ruszac sie na boki ? Czy takie ruszanie swiadczy o zuzyciu ? A co moze byc
przyczyna cichych stukow przy zmianie biegow ? stuki przy przesuwaniu drazka
?
Szklana kula ma trudności z rozpoznaniem pojazdu, o którym mówisz.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
7 |
Data: Kwiecien 16 2007 13:30:31 | Temat: Re: drazek zmiany biegow | Autor: G-Hud |
Użytkownik "Adam Płaszczyca"
Szklana kula ma trudności z rozpoznaniem pojazdu, o którym mówisz.
civic 5d 1996 rok liftback przebieg 150 tys
Pzdr G-Hud
8 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:52:58 | Temat: Re: drazek zmiany biegow | Autor: Arek M |
Czy po wlaczeniu biegu drazek powinien byc sztywny i nieruchomy czy tez moze ruszac sie na boki ? Czy takie ruszanie swiadczy o zuzyciu ? A co moze byc przyczyna cichych stukow przy zmianie biegow ? stuki przy przesuwaniu drazka ?
w volvo v40 latanie drążka zmiany biegów w przód/tył to oznaka naderwanych poduszek dolnych silnika/skrzyni biegów
--
PozdrawiAM!
9 |
Data: Kwiecien 16 2007 20:25:37 | Temat: Re: drazek zmiany biegow | Autor: marcin.d |
w volvo v40 latanie drążka zmiany biegów w przód/tył to oznaka naderwanych poduszek dolnych silnika/skrzyni biegów
nie tylko w volvo. zasadniczo w kazdym samochodzie jesli drazek lata przy gazowaniu, oznacza to prawdopodobnie uszkodzone poduszki
pozdrawiam
10 |
Data: Kwiecien 17 2007 09:16:16 | Temat: Re: drazek zmiany biegow | Autor: Adam Płaszczyca |
On Mon, 16 Apr 2007 20:25:37 +0200, "marcin.d"
wrote:
nie tylko w volvo. zasadniczo w kazdym samochodzie jesli drazek lata przy
gazowaniu, oznacza to prawdopodobnie uszkodzone poduszki
Taaa... Szczególnie, że w większości aut nie ma żadnego, sztywnego
połaczenia lewarka z silnikiem..
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
| | | | | |