Grupy dyskusyjne   »   dylemat kombi

dylemat kombi



1 Data: Grudzien 05 2007 13:46:01
Temat: dylemat kombi
Autor: Quent 

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)
- Volvo v40 (benzyna)

Jak wypada wg Was porownanie tych 2 aut?

Moim zdaniem:

Volvo v40:
+ wyglad zewnetrzny, super
-/+ wyglad w srodku taki sobie chyba nawet gorzej niz w Niisanie
- maly bagaznik i malo miejsca z tylu
- ubezpieczenie OC+AC ogolnie drozsze niz Nissana

Nissan:
+ spory bagaznik i miejsca z tylu
+ chyba wszystkie wyszly z max wyposazeniem
+ ubezpieczenie OC+AC tansze niz volvo
-/+ wyglad w srodku taki sobie
-  wyglad ok jednak volvo ladniejsze

Nic wiecej o nich nie wiem, prosze o ewentualna korekte, porady - co
wybrac??

Pozdr.
Q



2 Data: Grudzien 05 2007 14:07:53
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: AL 

Quent pisze:

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)

a w Nissanie wiekszosciowy pakiet ma Renault....
(jak z silnikami i podzespolami - bo chyba sa wspolne?)

--
pozdr
Adam (AL)
TG

3 Data: Grudzien 05 2007 13:22:32
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: GlennBp 

Quent pisze:
> Witam!
>
> Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.
>
> Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
> - Nissan Primera (1,8 benzyna)

a w Nissanie wiekszosciowy pakiet ma Renault....
(jak z silnikami i podzespolami - bo chyba sa wspolne?)

Stara primera, do 2001 roku byla "dzielem" nissana.
Moja mama toto uzytkuje, z 2000 roku 1.6, Wyjatkowo sredni samochód, a jego
"zwrotność" jest oszalamiająca.
 
--
pozdr
Adam (AL)
TG

Pzdr
Luca
LII 2.0T Grandtour
Clio 1.2T Rip Curl

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Grudzien 05 2007 14:42:45
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Scyzoryk 


a w Nissanie wiekszosciowy pakiet ma Renault....
(jak z silnikami i podzespolami - bo chyba sa wspolne?)

model p11 jest jeszcze w wiekszosci japonski. Kolejna p12 to juz zupelnie
inna bajka z awaryjnoscia przecietnego francuza.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
GSX 550

5 Data: Grudzien 05 2007 05:48:10
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:

On 5 Gru, 14:42, "Scyzoryk"  wrote:

> a w Nissanie wiekszosciowy pakiet ma Renault....
> (jak z silnikami i podzespolami - bo chyba sa wspolne?)

model p11 jest jeszcze w wiekszosci japonski. Kolejna p12 to juz zupelnie
inna bajka z awaryjnoscia przecietnego francuza.


Najlepsze lata nissana to do 1991 kiedy to skladane byly w japoni ;) -
potem primery schodzily z tasm w GB .... bylo troszku gorzej ale
jeszcze niezle ....

O nowszych sie nie wypowiem bo nie jezdzilem ....

Co do awaryjnowsi to zasada jest prosta im wiecej elektroniki tym
wieksza awaryjnosc .... ot i problem ....

Teraz awaria jest pad czujnika od ..... kiedys tego czujnika nie
bylo .....


Pozdrawiam

Jarek Nowak
www.pinusproject.pl

Omega B kombi - 2,5 V6

6 Data: Grudzien 05 2007 13:59:31
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Marcin P. 


Użytkownik "Quent"  napisał w wiadomości

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)
- Volvo v40 (benzyna)

Astra jaka nie da rady?
No wiem, że brzydkawa, ale to porządne auta.

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB
CR-V 2.0 kat LS, 150 KM, 2003/04
Strony internetowe www.pawelec.info

7 Data: Grudzien 05 2007 14:04:53
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: J.F. 

On Wed, 5 Dec 2007 13:46:01 +0100,  Quent wrote:

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.
Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:

A patrzyles na www.autogielda.com.pl ?
VW z roku 2000 kilka jest, fordow sporo,

J.

8 Data: Grudzien 05 2007 14:28:01
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Kuba (aka cita) 

Quent wrote:

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie

jest jeszcze Opel Omega ...

Polecam zapoznanie sie z tematem, np. tu
http://forum.omegaklub.eu/index.php?ap=21


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

9 Data: Grudzien 05 2007 05:42:37
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:

On 5 Gru, 14:28, "Kuba \(aka cita\)"  wrote:

Quent wrote:
> Witam!

> Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

> Francuskich nie chce, niemieckie za drogie

jest jeszcze Opel Omega ...

Polecam zapoznanie sie z tematem, np. tuhttp://forum.omegaklub.eu/index.php?ap=21


Z volvo V 40 wiem ze mulowate troszeczke - ale ogolnie fajne autka tez
myslalem nad nim ale minimum 1,8 silnik.
Nissana Primere mialem ale rocznik 92 - 2,0 w benzynie i ozgladalem
sie wstepnie za nowszym ale wybralem ... Omege .... (wieksza)

Co do Opli to Omega jest ciekawym rozwiazanie jednak ropniaki sa
krytykowane przez ludzi wiec pozostaje benzyna.

Proponuje w tej materii silniki z gornej polki.

2,0 dla omegi jest srednio dobrym rozwiazaniem bioroac pod uwage
elastycznosc, moc  i wytrzymalosc silnikow. (przewaga - latwo
zagazowac)
2,5 w porownaniu z 2,0 wypada o niebo lepiej (mankament - rozciekaja
sie pokrywy zaworow srednio co 15 - 20 kkm i drogi rozrzad ~1000 pln)
spalanie jest porownywalne (z wlasnych doswiadczen trasa 7-8 l, miasto
12-13 l przy delikatnym operowaniu gazem) - gaz licz min. 4,5 kPLN
(tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
podobno na innych nie jezdzi .....

Pozdrawiam

Jarek Nowak
www.pinusproject.pl

Omega B kombi - 2,5 V6

10 Data: Grudzien 05 2007 15:15:13
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: =Marcos= 

gaz licz min. 4,5 kPLN
(tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
podobno na innych nie jezdzi .....

I to na Slasku takie ceny?
Ja bym powiedzial, ze min. 3000.

--
Marcos [Marek Slusarczyk]
Bialy Peugeot 106, 1.0, 1994, LPG
marek [AT] microstock . pl
http://www.microstock.pl <- sprzedaj swoje zdjecia

11 Data: Grudzien 05 2007 16:30:10
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Jurand 

"=Marcos="  wrote in message

> gaz licz min. 4,5 kPLN
> (tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
> podobno na innych nie jezdzi .....

I to na Slasku takie ceny?
Ja bym powiedzial, ze min. 3000.

A chlopie rozrzut jest. Jak ja pytalem o sekwencje do V8, to od 4000 do 5500
PLN ...

Jurand.

12 Data: Grudzien 05 2007 11:23:50
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:

On 5 Gru, 15:15, "=Marcos="  wrote:

> gaz licz min. 4,5 kPLN
> (tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
> podobno na innych nie jezdzi .....

I to na Slasku takie ceny?
Ja bym powiedzial, ze min. 3000.

oczywiscie ze moze znajdziesz instalacje do V6 w cenie ponizej 4,5
kPLN ale ....
sam dzwoinilem do kilku warsztatow ale opieram sie o wycene robiona
przez gazownika u ktorego juz robilem samochod - koles nie jest
najtanszy ale nigdy nie miale ani ja ani nikt ze znajomych problemow.
zreszta sam widzialem jak kolesie upieraja sie aby wlozyc tansza
instalacje a potem auto nie chce jechac, zaczyna bzikowac na PB i tak
dalej ....

13 Data: Grudzien 06 2007 09:33:52
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Kuba (aka cita) 

=Marcos= wrote:

gaz licz min. 4,5 kPLN
(tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem
i podobno na innych nie jezdzi .....

I to na Slasku takie ceny?
Ja bym powiedzial, ze min. 3000.

ta, a potem co chwile u gazowników, bo cos nie chodzi.

Ja do mojej 3,0 V6 zalozylem BRC za 4500 sekwencje i zrobilem na tym 50 tys km. Wymienilem filtr gazu i raz bylem na regulacji - ot tak z ciekawosci pojechalem.

Znam za to wielu takich co oszczedzali i narzekali - a potem na grupie przeczytac mozna jaki to LPG jest "be".

Oczywiscie jesli na slasku zaloza Ci BRC sequent56 za 3000 PLN, a zajmie sie tym ktos kto chocby raz widzial silnik V6 opla, bo latwe to te silniki nie sa ani do zagazowania, ani do napraw... to prosze jedz smialo.



--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

14 Data: Grudzien 05 2007 21:53:15
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: BartekK 

 pisze:

12-13 l przy delikatnym operowaniu gazem) - gaz licz min. 4,5 kPLN
(tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
podobno na innych nie jezdzi .....
Inny niż sekwencja faktycznie się nie opłaca, ale cena troche przesadzona. Ja za 2800zł mam w 3.0v6 stag300-6, wtryski zólte, parownik 200KW, butla toroid w kole, już ponad pół roku i zero problemów.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

15 Data: Grudzien 05 2007 15:39:58
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:

On 5 Gru, 21:53, BartekK  wrote:

 pisze:> 12-13 l przy delikatnym operowaniu gazem) - gaz licz min. 4,5 kPLN
> (tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
> podobno na innych nie jezdzi .....

Inny niż sekwencja faktycznie się nie opłaca, ale cena troche
przesadzona. Ja za 2800zł mam w 3.0v6 stag300-6, wtryski zólte, parownik
200KW, butla toroid w kole, już ponad pół roku i zero problemów.


 A gdzie montowales ??

16 Data: Grudzien 06 2007 18:05:21
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: BartekK 

 pisze:

On 5 Gru, 21:53, BartekK  wrote:
 pisze:> 12-13 l przy delikatnym operowaniu gazem) - gaz licz min. 4,5 kPLN
(tylko sekwencja) - nie montowalem ale sie rozgladalem i dopytywalem i
podobno na innych nie jezdzi .....
Inny niż sekwencja faktycznie się nie opłaca, ale cena troche
przesadzona. Ja za 2800zł mam w 3.0v6 stag300-6, wtryski zólte, parownik
200KW, butla toroid w kole, już ponad pół roku i zero problemów.


 A gdzie montowales ??

Pod częstochową, namiary na gazownie mam gdzieś w aucie/w papierach.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
|   GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173

17 Data: Grudzien 06 2007 09:30:47
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Kuba (aka cita) 

Uzytkownik wrote:


Co do Opli to Omega jest ciekawym rozwiazanie jednak ropniaki sa
krytykowane przez ludzi wiec pozostaje benzyna.

jesli chodzi o Omegi to mialem juz
Omege B 2,0 16V (juz jej nie mam)
Omega B 3,0 V6 (jest do sprzedania)
Omega B FL 2,5 DTI (tez jest do sprzedania, jesli ktos polozy dobra cene)

nigdy nie narzekalem na nic, prócz tego, ze 2,0 16V byla (dla mnie) za slaba.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

18 Data: Grudzien 06 2007 10:13:16
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:


nigdy nie narzekalem na nic, prócz tego, ze 2,0 16V byla (dla mnie) za
slaba.

A ja spotkalem bardzo fajnego goscia, ktory mial Omege B kombi 2.0 i
bardzo byl zadowolony z duzego auta z "duzym i mocnym silnikiem". I z
gazem oczywiœcie.



Tomek

19 Data: Grudzien 06 2007 12:07:57
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik  napisał w wiadomości

>
nigdy nie narzekalem na nic, prócz tego, ze 2,0 16V byla (dla mnie) za
slaba.

A ja spotkalem bardzo fajnego goscia, ktory mial Omege B kombi 2.0 i
bardzo byl zadowolony z duzego auta z "duzym i mocnym silnikiem". I z
gazem oczywiœcie.

co zrobiec.
Wczoraj jechalem z klientem, ktory chcial kupić Fabie 1,9 SDI ...
No i co usłyszałem po jeździe?
"No ... czuć tą moc"

ps. zeby nie bylo wątpliwości - to nie była ironia. Przyjechał służbwą, wysłużoną Fabią 1,2 ...

Tak więc każdy ma jakies przyzwyczajenia.
Nie mozna przecież powiedziec, ze 136KM to znów aż tak mało na ten samochód. Te 2,0 8V 115KM też jeżdzą.
Nie ma jednak porównania do 3,0 V6 (211KM) czy nawet 2,5V6 (170KM) przy naprawde nieznacznym (lub żadnym) wzroście kosztów utrzymania.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

20 Data: Grudzien 06 2007 18:24:05
Temat: Re: dylemat kombi
Autor:

Tak więc każdy ma jakies przyzwyczajenia.
Nie mozna przecież powiedziec, ze 136KM to znów aż tak mało na ten samochód.
Te 2,0 8V 115KM też jeżdzą.

Jezdza, ale w Omedze A. B utyla o jakies 300 kg w stosunku do A.
Tomek

21 Data: Grudzien 07 2007 10:44:43
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Kuba (aka cita) 

Użytkownik wrote:

Tak więc każdy ma jakies przyzwyczajenia.
Nie mozna przecież powiedziec, ze 136KM to znów aż tak mało na ten
samochód. Te 2,0 8V 115KM też jeżdzą.

Jezdza, ale w Omedze A. B utyla o jakies 300 kg w stosunku do A.
Tomek

ta zgadza sie, ale w Omedze B tez były te silniki i jakoś sobie radziły.
Oczywiscie żaden to perszing, ale takie małe wozidełka z silnikami 1,2 wypadają dużo gorzej.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

22 Data: Grudzien 05 2007 15:32:53
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: TomekC 

Quent pisze:

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)
- Volvo v40 (benzyna)

Ja rozważałem te same modele, i ostatecznie padło na V40, bo się trafiła okazja z pewnego źródła - mnie się podoba :) Oba wymienione auta są całkiem fajne.

Proponuję, byś kupił to, które uda Ci się znaleźć w naprawdę dobrym stanie technicznym.


--
Tomek małpka japko kropka info.

23 Data: Grudzien 05 2007 16:54:32
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Rajsca 

- Nissan Primera (1,8 benzyna)
- Volvo v40 (benzyna)

Ja mam volvo. Jest cudowne. Bardzo zwrotne, bardzo wygodne, przyjemnie się
tym parkuje i jeździ oczywiście. Z resztą już się rozpisywałam o volvo kilka
postów niżej.
Ja jestem nim zachwycona. Nie wiem jaki silnik Cię interesuje (nawet nie
wiem jakie są) ja mam 1,8 z gazem i trochę to to pije, ale bez przesady.
Na pełnym baku benzyny przejechał trochę ponad 600 km. wychodziło niecałe 10
l w cyklu mieszanym, ale ja mam automatyczną skrzynię biegów, więc to zawsze
trochę więcej pali.

A na nissanach się znam, ale to podobno też porządne samochody. Zdecydowanie
większe.

24 Data: Grudzien 05 2007 19:40:32
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Adam 


Użytkownik "Quent"  napisał w wiadomości

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)
- Volvo v40 (benzyna)

Jak wypada wg Was porownanie tych 2 aut?

Moim zdaniem:

Volvo v40:
+ wyglad zewnetrzny, super
-/+ wyglad w srodku taki sobie chyba nawet gorzej niz w Niisanie
- maly bagaznik i malo miejsca z tylu
- ubezpieczenie OC+AC ogolnie drozsze niz Nissana

Nissan:
+ spory bagaznik i miejsca z tylu
+ chyba wszystkie wyszly z max wyposazeniem
+ ubezpieczenie OC+AC tansze niz volvo
-/+ wyglad w srodku taki sobie
-  wyglad ok jednak volvo ladniejsze

Nic wiecej o nich nie wiem, prosze o ewentualna korekte, porady - co
wybrac??

Pozdr.
Q


proponuje ostatniego z prawdziwych mercedesow np. W124. Swietne pojemne auto
i przede wszystkim "prawie" bezawaryjne jesli bezwypadkowe i na czas
serwisowane. Mam juz takiego drugiego :) ewentualnie moze byc na sprzedaz
ale ponizej 19tys w zyciu nie zejde ! :))
A tak na powaznie warto sie tym modelem zainteresowac ale zeby dostac
idealnego trzeba liczyc nawet ponad 8 tys Euro. Rocznikiem bym sie zbytnio
nie sugerowal. Prawie nowe... roczne czy dwuletnie auta sie psują (wiem cos
o tym) :) Niektore z salonu juz wyjezdzaja popsute tylko nabywca nic o tym
nie wie :) Przytoczylbym pewien przyklad ale nie bede sie rozpisywal


pozdr. Adam J

..

25 Data: Grudzien 05 2007 22:43:17
Temat: Re: dylemat kombi
Autor: Qwinto 

"Quent"  wrote in message

Witam!

Mam do wydania max 20tys na kombi z roku ok 2001.

Francuskich nie chce, niemieckie za drogie wiec moje typy to:
- Nissan Primera (1,8 benzyna)

Zapomnij o silniku 1.8! Tylko i wylacznie dwulitrowa benzyna. Chyba ze z osiagow interesuje Cie tylko spalanie to diesel...

PS.Uzytkownik Primery SR20Di i Primery GA16DE

--
Pozdrawiam
Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation
www.nissanklub.pl

dylemat kombi



Grupy dyskusyjne