Witajcie,
pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są wyłączniki airbagu pasażera?
tzn. czy ów wyłącznik podaje/wyłącza jakiś sygnał sterujący do modułu poduszek, a ten dopiero "wewnątrz" dezaktywuje poduszkę, czy też zwyczajnie przełącza obwód poduszki na rezystor a moduł "widzi" rezystor jako poduszkę? a może jakaś inna opcja?
dzięki za uświadomienie,
brat
2 |
Data: Kwiecien 23 2010 12:10:06 |
Temat: Re: fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ? |
Autor: bratPit[pr] |
pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są wyłączniki airbagu pasażera?
tzn. czy ów wyłącznik podaje/wyłącza jakiś sygnał sterujący do modułu poduszek, a ten dopiero "wewnątrz" dezaktywuje poduszkę,
po części sam sobie odpowiem, patrząc na zdjęcia takich wyłączników np na allegro widzę, że mają one dwa piny co sugeruje powyższe rozwiązanie,
'prowda, tys prowda czy g... prowda' ?
brat
3 |
Data: Kwiecien 24 2010 11:35:43 | Temat: Re: fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ? | Autor: P_ablo |
Użytkownik "bratPit[pr]" napisał w wiadomości
Witajcie,
pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są
wyłączniki airbagu pasażera?
tzn. czy ów wyłącznik podaje/wyłącza jakiś sygnał sterujący do modułu
poduszek, a ten dopiero "wewnątrz" dezaktywuje poduszkę, czy też
zwyczajnie przełącza obwód poduszki na rezystor a moduł "widzi"
rezystor jako poduszkę? a może jakaś inna opcja?
dzięki za uświadomienie,
gdyby byl rezystor, to nie byloby (jak w wielu samochodach) kontrolki
"airbag off" - dla komputera rezystor = poduszka. IMO jest to zwykly
wlacznik dajacy info modulowi airbagow, ze poduchy pasazera nie nalezy
odpalac w razie WU.
--
Picasso
| |