Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu? Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu jalowym to samo.
Accent 1.3 12v 62kw
2 |
Data: Czerwiec 15 2010 12:13:29 |
Temat: Re: gwizd |
Autor: to |
btn wrote:
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
Nieszczelnoć w dolocie.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
3 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:33:27 | Temat: Re: gwizd | Autor: Abecadło |
Nieszczelno¶ć w dolocie.
Do coolera turbiny na przykład
4 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:37:18 | Temat: Re: gwizd | Autor: Grejon |
W dniu 2010-06-15 14:33, Abecadło pisze:
Nieszczelno¶ć w dolocie.
Do coolera turbiny na przykład
Rotfl. Accent 1.3 90 KM i turbina?
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
5 |
Data: Czerwiec 15 2010 12:40:21 | Temat: Re: gwizd | Autor: to |
AbecadÂło wrote:
Nieszczelno¶æ w dolocie.
Do coolera turbiny na przykÂład
PiłeĹ›?
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
6 |
Data: Czerwiec 15 2010 13:54:28 | Temat: Re: gwizd | Autor: kamil |
"to" wrote in message
AbecadÂło wrote:
Nieszczelno¶æ w dolocie.
Do coolera turbiny na przykÂład
PiłeĹ›?
Coolera w puszce :D
7 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:37:18 | Temat: Re: gwizd | Autor: Artur(m) |
Użytkownik "btn" napisał w wiadomo¶ci
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
Accent 1.3 12v 62kw
Turbina:)
8 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:43:48 | Temat: Re: gwizd | Autor: elmer radi radisson |
On 2010-06-15 13:54, btn wrote:
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
popatrz uchem na alternator.
--
memento lorem ipsum
9 |
Data: Czerwiec 15 2010 13:55:00 | Temat: Re: gwizd | Autor: kamil |
"elmer radi radisson" wrote in message
On 2010-06-15 13:54, btn wrote:
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
popatrz uchem na alternator.
Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)
10 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:59:50 | Temat: Re: gwizd | Autor: elmer radi radisson |
On 2010-06-15 14:55, kamil wrote:
popatrz uchem na alternator.
Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)
Gdzie ja pisalem cos o turbinie?
--
memento lorem ipsum
11 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:11:03 | Temat: Re: gwizd | Autor: kamil |
"elmer radi radisson" wrote in message
On 2010-06-15 14:55, kamil wrote:
popatrz uchem na alternator.
Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)
Gdzie ja pisalem cos o turbinie?
Mialem Artura zacytowac, cos zle poszlo.
12 |
Data: Czerwiec 15 2010 19:49:33 | Temat: Re: gwizd | Autor: Tomasz Pyra |
kamil pisze:
Turbina to swist, wyglada bardziej na supercharger :)
Może to wolnossÄ…ca turbina? ;)
13 |
Data: Czerwiec 15 2010 14:53:56 | Temat: Re: gwizd | Autor: mleko |
On 2010-06-15 13:54, btn wrote:
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
Accent 1.3 12v 62kw
Wrozenie z fusow.
Napinacz, pasek, alternator i wszystko inne pedzone z paska.
Przez neta to mozna tylko gdybac.
14 |
Data: Czerwiec 15 2010 19:31:32 | Temat: Re: gwizd | Autor: btn |
W dniu 2010-06-15 14:53, mleko pisze:
On 2010-06-15 13:54, btn wrote:
Co moze byc przyczyna gwizdu spod maski podczas naciskania pedalu gazu?
Dodam, ze jak naciska sie go bardzo lekko, to tego gwizdu nie ma ale
wystarczy troszeczke mocniej i gwizd sie pojawia i nasila. Na biegu
jalowym to samo.
Accent 1.3 12v 62kw
Wrozenie z fusow.
Napinacz, pasek, alternator i wszystko inne pedzone z paska.
Przez neta to mozna tylko gdybac.
No wlasnie wiem, chcialem tylko wiedziec na co zwrocic uwage mechanikowi podczas opisywania problemu. W sumie jezdze juz z tym ponad rok (ok 13tys km) i gdyby nie to, ze powoli mnie to zaczyna denerwowac (dzwiek stal sie bardziej donosny niz z poczatkow objawow), to bym na to nie zwracal uwagi. Czyli rozumiem podejrzanym jest tu zarowno rozrzad jak i alternator (glowni podejrzani)?
15 |
Data: Czerwiec 16 2010 09:09:35 | Temat: Re: gwizd | Autor: Corwin |
Użytkownik "btn" napisał w wiadomoĹ›ci
No wlasnie wiem, chcialem tylko wiedziec na co zwrocic uwage mechanikowi podczas opisywania problemu. W sumie jezdze juz z tym ponad rok (ok 13tys km) i gdyby nie to, ze powoli mnie to zaczyna denerwowac (dzwiek stal sie bardziej donosny niz z poczatkow objawow), to bym na to nie zwracal uwagi. Czyli rozumiem podejrzanym jest tu zarowno rozrzad jak i alternator (glowni podejrzani)?
Hmm... Mi jakiĹ› czas temu wymieniali (Ĺ›wieżo po kupnie samochodu) rozrzÄ…d i zaczÄ™ło podobnie piszczeć - w sumie niewiele, na biegu jałowym, na sprzÄ™gle - podczas normalnej jazdy rzadziej albo i wcale. Tego samego dnia wróciłem do warsztatu i kazałem wymieniać - nastÄ™pnego dnia miałem jechać w trasÄ™ i siÄ™ bałem.
W sumie nie wiem czy coĹ› siÄ™ mogło stać - w warsztacie który mi to robili stwierdzili po namyĹ›le że jednak może i mogło, znajomy mechanik stwierdził że raczej nie - ale wolałem nie kusić losu.
SwojÄ… drogÄ… pierwszy post na grupie, pozdrawiam!
Corwin.
| | | | | | | | | | | | | |