aeroman napisał(a):
Mam 2-letnie VN1500 - przywiezione z USA, w stanie idealnym, przebieg 6t mil.
Kilka dni temu zaczalem slyszec charakterystyczne dzwonienie ktoregos zaworu w tylnej glowicy
A, to ciekawostka :) Tak zwane "dzwonienie zaworow" jest tak naprawde odglosem spalania stukowego. Zbyt luzne zawory moga sobie co najwyzej poklepac troche.
- slychac to w zasadzie w pelnym zakresie obrotow i na kazdym
biegu, ale zwlaszcza przy ostrym dodawaniu gazu: od niskich obrotow w gore.
No... Typowe dla spalania stukowego :)
Dzwoni tylko na nagrzanym silniku. Kasowanie luzow odbywa sie hydrauliczne.
Najczesciej, gdy psuje sie regulator zaworu, to klepie wlasnie na nierozgrzanym silniku :)
Czy ma ktos doswiadczenie i moze mi podpowiedziec co moze byc przyczyna i co robic (moto nie ma europejskiej gwarancji)?
Jakie paliwo lejesz, a jakie zaleca producent?
--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)
3 |
Data: Lipiec 29 2009 16:09:57 |
Temat: Re: hydrauliczna regulacja luzu zaworow |
Autor: Kuczu |
zbigi pisze:
Najczesciej, gdy psuje sie regulator zaworu, to klepie wlasnie na nierozgrzanym silniku :)
A widzisz Zbigusiu. W Harleyu i w Wildstarze wywalony kasator zaczyna stukac dopiero wraz z rozgrzewaniem sie silnika. Zaworek nie trzyma juz cisnienia i im olej rzadszy tym chetniej z niego ucieka.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
|