Grupy dyskusyjne   »   interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303

interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303



1 Data: Marzec 29 2008 08:38:28
Temat: interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303
Autor: MarcinJM 

poniewaz bede skladal tylne zawieszenie potrzebuje danych tylu przelozonych na jezyk ludzki.
Podsylalem komus dane w jezyku nieludzkim, wiec teraz niech sie odwdziecza :)

Glownie chodzi o zbieznosc i pochylenie kola

--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm



2 Data: Marzec 29 2008 16:58:49
Temat: Re: interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303
Autor: Wloczykij 

Dnia Sat, 29 Mar 2008 08:38:28 +0100, MarcinJM napisał(a):

poniewaz bede skladal tylne zawieszenie potrzebuje danych tylu
przelozonych na jezyk ludzki.
Podsylalem komus dane w jezyku nieludzkim, wiec teraz niech sie odwdziecza
:)

Glownie chodzi o zbieznosc i pochylenie kola

Manual Bentleya podaje (IRS dla modeli amerykanskich od 1968):
- pochylenie (camber) po 300 milach: -1stopien 20' +/- 40'
- zbieznosc (toe angle): 0' +/- 15'
- dopuszczalne odchylenie ustawien: max 10'

pozdro
--
Romek 'Wloczykij'
rsnufkin<at>go2.pl

3 Data: Marzec 30 2008 12:54:34
Temat: Re: interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303
Autor: MarcinJM 

Wloczykij pisze:


Manual Bentleya podaje (IRS dla modeli amerykanskich od 1968):
- pochylenie (camber) po 300 milach: -1stopien 20' +/- 40'

Znaczy maja byc bardziej tak:  /    \
Czy tak:  \   /

- zbieznosc (toe angle): 0' +/- 15'

Czyli na zero ustawie.


--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm

4 Data: Marzec 30 2008 13:45:36
Temat: Re: interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303
Autor: karol 


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomości

Wloczykij pisze:

Manual Bentleya podaje (IRS dla modeli amerykanskich od 1968):
- pochylenie (camber) po 300 milach: -1stopien 20' +/- 40'

Znaczy maja byc bardziej tak:  /    \
Czy tak:  \   /

tak/   \ , czyli negatyw. jak robisz wydumkę do ganiania i zalezy ci na
szybkim jezdzeniu op zakretach to wiecej negatywu niz podaje ksiazka , tak z
przodu jak i z tylu bedzie jak najbardziej ok

interpretacja danych tylnego zawieszenia 1303



Grupy dyskusyjne