Grupy dyskusyjne   »   jak przerobić i zarejstrowac anglika?

jak przerobić i zarejstrowac anglika?



1 Data: Wrzesien 27 2009 18:02:30
Temat: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Jacek 

hej,
mam taką sytuacje, wypowiem sie w imieniu kolegi.
Posada 2 vw-golfy 3gen, jeden nasz, poniemiecki z silnikiem 1.4 a drugi GTI
z Angli.
Z swoimi zdolnościami manualnymi i niewielką pomocą z zewnątrz chce
poskładać z tych dwóch jednego, gti na polskie drogi.
Jakie badania, ew. dokumenty potrzebuje?

--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145



2 Data: Wrzesien 27 2009 18:17:52
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Jacek pisze:

hej,
mam taką sytuacje, wypowiem sie w imieniu kolegi.
Posada 2 vw-golfy 3gen, jeden nasz, poniemiecki z silnikiem 1.4 a drugi GTI z Angli.
Z swoimi zdolnościami manualnymi i niewielką pomocą z zewnątrz chce poskładać z tych dwóch jednego, gti na polskie drogi.
Jakie badania, ew. dokumenty potrzebuje?


IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

3 Data: Wrzesien 27 2009 18:41:58
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Jacek 

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" 
napisał w wiadomości

IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd
rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i
zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem
wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145

4 Data: Wrzesien 27 2009 22:30:47
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: krz 

Jacek pisze:

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości
IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.

Migomat i robimy CTRL-C / CTRL-V fragmentów budy zawierających nr VIN :)

5 Data: Wrzesien 27 2009 22:46:03
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Jacek 

Użytkownik "krz"  napisał w wiadomości

IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd
rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i
zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem
wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.

Migomat i robimy CTRL-C / CTRL-V fragmentów budy zawierających nr VIN :)

czy w numerze vin jest wersja nadwozia? europejczyk to 3D, anglik 5D
--
Stoout
prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900
służbowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145

6 Data: Wrzesien 27 2009 22:47:47
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: V-Tec 

krz pisze:

Jacek pisze:
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości
IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.

Migomat i robimy CTRL-C / CTRL-V fragmentów budy zawierających nr VIN :)

Chyba Crtl+X/Crtl+V ;)

W.

7 Data: Wrzesien 27 2009 17:12:34
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: qunio 

V-Tec wrote:

krz pisze:
Jacek pisze:
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości
IMHO swap wszystkiego z GTI do europejskiej budy, potem przegląd rozszerzony (ustalenie wszelkich danych do wpisu w DR) i na końcu WK i zmiana danych w DR. Chodzi o to, by jako docelowe zostało auto z VINem wskazującym na pochodzenie z DE, a nie UK.

buda angielska jest w lepszym stanie, lepiej wyposażona niż europejska.
Dlatego w planach jest swap konsoli i sterowania do angielskiej budy.

Migomat i robimy CTRL-C / CTRL-V fragmentów budy zawierających nr VIN :)

Chyba Crtl+X/Crtl+V ;)

W.


raczej ctrl+a/ctrl+c/ctrl+v

8 Data: Wrzesien 27 2009 19:55:40
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: uciu 
9 Data: Wrzesien 28 2009 10:44:37
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Jan-xx 

moze tak:-)
http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938883py0.jpg/
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938884cv1.jpg/

Ciekaw jestem, skad te zdjecia? Czy taki samochod dalo sie zarejestrowac jako LHD? Jesli nie o to chodzi, to juz lepiej zostawic sobie RHD


--
Jan-xx

10 Data: Wrzesien 28 2009 11:15:41
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: kamil 


"Jan-xx"  wrote in message

moze tak:-)
http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938883py0.jpg/
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938884cv1.jpg/

Ciekaw jestem, skad te zdjecia? Czy taki samochod dalo sie zarejestrowac
jako LHD? Jesli nie o to chodzi, to juz lepiej zostawic sobie RHD

Te zdjecia sa starsze od internetu i trylion razy bylo juz wyjasniane, ze
wlasciciel uzywa go do rozwozenia poczty w US. Latwiej w ten sposob siegnac
do skrzynki bez wysiadania z samochodu. Zaden problem rozmontowac to w 10
minut na przeglad..



Pozdrawiam
Kamil

11 Data: Wrzesien 28 2009 15:26:56
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

kamil pisze:

"Jan-xx"  wrote in message
moze tak:-)
http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938883py0.jpg/
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938884cv1.jpg/
Ciekaw jestem, skad te zdjecia? Czy taki samochod dalo sie zarejestrowac jako LHD? Jesli nie o to chodzi, to juz lepiej zostawic sobie RHD

Te zdjecia sa starsze od internetu i trylion razy bylo juz wyjasniane, ze wlasciciel uzywa go do rozwozenia poczty w US. Latwiej w ten sposob siegnac do skrzynki bez wysiadania z samochodu. Zaden problem rozmontowac to w 10 minut na przeglad..

US? United States?
A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

12 Data: Wrzesien 28 2009 14:36:40
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

US? United States?
A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.

tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
pocztowych bez wysiadania z auta. Też było juz pierdyliard razy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

13 Data: Wrzesien 28 2009 16:04:58
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Bydlę 

Waldek Godel wrote:
> Dnia Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
>
>
>>US? United States?
>>A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.
>
>
> tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
> pocztowych bez wysiadania z auta.

Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?
Waldek Godel wrote:
> Dnia Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
>
>
>>US? United States?
>>A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.
>
>
> tak, w US. Żeby siedzieć od strony pobocza i sięgnąć ręką do skrzynek
> pocztowych bez wysiadania z auta.


Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

--
Bydlę

14 Data: Wrzesien 28 2009 15:18:24
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:04:58 +0200, Bydlę napisał(a):

Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

Bosz... aż tak trudno sięgnąć do archiwum i sprawdzić jak było?
Ten Jeep był normalny, z kierownicą po lewej stronie. Facet przy ruchu
prawostronnym zamontował kierownicę po prawej, żeby siedzieć od strony
pobocza i sięgać do typowych amerykańskich skrzynek pocztowych z
chorągiewką.
Ktoś zrobił fotki tego auta i zamieścił w internecie.
Fotki znalazł jakiś bezmózgi przygłup który wpadł na genialny inaczej
pomysł zrobienia sobie ogólnopolskiego dowcipu - zrobił lustrzane odbicie
fotek w fotoszopie czy innym programie, żeby wyglądało, że wszystko jest
odwrotnie i całość umieścił jako aukcję na otomoto podpisując profesjonalna
przeróbka auta z UK. Siedział później i walił gruchę do zaniku tętną widząc
jak inni się gardłują jak to już wszystko zeszło na psy.

To, że fotki są odwrócone widać m.in. po zegarach. O ile pamiętał, żeby
prędkościomierz i obrotomierz odwrócić jeszcze raz, więc wyglądają
normalnie, to o pozostałych zegarach już zapomniał, więc wszystkie cztery
mają wskazówki ze złej strony. Tak samo radio ma gałkę ze złej strony.

Teraz dotarło?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

15 Data: Wrzesien 28 2009 16:40:13
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Bydlę 

Waldek Godel wrote:
> Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:04:58 +0200, Bydlę napisał(a):
>
>
>>Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?
>
>
>>Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
>>(w USA robią przeglądy?)
>
>
> Bosz... aż tak trudno sięgnąć do archiwum i sprawdzić jak było?

Tak, bo nie mam pojęcia jak pokazać wyszukiwarce jak ma szuakć artykułu o trzech zdjęciach.
;-)


">>Czy amerykańskie auta nie mają fabrycznie kierownic po lewej stronie?"

To zdanie miało zniknąć,ale chochlik je wstawił.
(albo ja zapomniałem usunąć,ale prościej na chochlika zrzućić winę...)



> Ten Jeep był normalny, z kierownicą po lewej stronie.
(...)
> Fotki znalazł jakiś bezmózgi przygłup który wpadł na genialny inaczej
> pomysł zrobienia sobie ogólnopolskiego dowcipu - zrobił lustrzane odbicie
> fotek



I jestem w domu.
Umknęły mi nieścisłości w zegarach.
Teraz wszystko jest jasne - dziękuję za wyjaśnienie.

--
Bydlę

16 Data: Wrzesien 28 2009 15:11:56
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: kamil 


"Bydlę"  wrote in message

Waldek Godel wrote:

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

-- -- -- -- -- -

ZTCW przeglady sa podobne jak w kanadzie, czyli sprawdza emisje spalin i wio



Pozrawiam
Kamil

17 Data: Wrzesien 28 2009 15:13:46
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: kamil 


"kamil"  wrote in message


"Bydlę"  wrote in message

Waldek Godel wrote:

Czyli jeździł anglikiem do pracy - OK, a ta konstrukcja była do
przeglądów?
(w USA robią przeglądy?)

-- -- -- -- -- -

ZTCW przeglady sa podobne jak w kanadzie, czyli sprawdza emisje spalin i
wio

YUP, doczytalem i wolna amerykanka. W wiekszosci stanow testuja emisje
spalin, w niektorych musisz miec sprawne swiatla. Generalnie rob co chcesz.
:)

18 Data: Wrzesien 28 2009 14:39:28
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: kamil 


"Marcin "Kenickie" Mydlak"  wrote in
message

kamil pisze:
"Jan-xx"  wrote in message

moze tak:-)
http://img509.imageshack.us/img509/2883/2146c8938882ou6.jpg
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938883py0.jpg/
http://img515.imageshack.us/i/2146c8938884cv1.jpg/
Ciekaw jestem, skad te zdjecia? Czy taki samochod dalo sie zarejestrowac
jako LHD? Jesli nie o to chodzi, to juz lepiej zostawic sobie RHD

Te zdjecia sa starsze od internetu i trylion razy bylo juz wyjasniane, ze
wlasciciel uzywa go do rozwozenia poczty w US. Latwiej w ten sposob
siegnac do skrzynki bez wysiadania z samochodu. Zaden problem rozmontowac
to w 10 minut na przeglad..

US? United States?
A nie miałeś Ty na myśli UK? Bo z US to mi się coś nie zgadza.

Zdecydowanie US, samochod RHD ktos sciagnal do stanow zeby rozwozic poczte,
czy co tam mial do roboty, a potem przelozyl. Te zdjecia kraza w sieci od
kilku lat, nieraz byly wyjasniane.

19 Data: Wrzesien 28 2009 18:35:44
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: mx 

Zdecydowanie US, samochod RHD ktos sciagnal do stanow zeby rozwozic
poczte, czy co tam mial do roboty, a potem przelozyl. Te zdjecia kraza w
sieci od kilku lat, nieraz byly wyjasniane.

W USA listonosze mają specjalne samochody do wykładania poczty (taki wysoki
kanciak a'la van), oczywiście z kierownicą po PRAWEJ. Nic na przegląd nie
trzeba przerabiać. Samodzielnie nikt takich konstrukcji nie tworzy.
Przegląd, przynajmniej w NY to nie taka formalność jak w PL. Coś ukręcić to
można w 1% stacji, a nie w 99% jak u nas.

20 Data: Wrzesien 28 2009 10:07:17
Temat: Re: jak przerobić i zarejstrowac anglika?
Autor: Przemek V 

On 28 Wrz, 18:35, "mx" @os.pl@> wrote:

> Zdecydowanie US, samochod RHD ktos sciagnal do stanow zeby rozwozic
> poczte, czy co tam mial do roboty, a potem przelozyl. Te zdjecia kraza w
> sieci od kilku lat, nieraz byly wyjasniane.

W USA listonosze mają specjalne samochody do wykładania poczty (taki wysoki
kanciak a'la van), oczywiście z kierownicą po PRAWEJ. Nic na przegląd nie
trzeba przerabiać. Samodzielnie nikt takich konstrukcji nie tworzy.
Przegląd, przynajmniej w NY to nie taka formalność jak w PL. Coś ukręcić to
można w 1% stacji, a nie w 99% jak u nas.

Jeepy Cherokee do rozwożenia poczty też mieli  (z kierownicą z
prawej):
http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=mail&_sacat=6001&_trksid=p4506.m270.l1313&_dmpt=US_Cars_Trucks&_odkw=USPS&_osacat=6001

jak przerobić i zarejstrowac anglika?



Grupy dyskusyjne