Grupy dyskusyjne   »   jak to jest z ta rezerwą

jak to jest z ta rezerwą



1 Data: Lipiec 10 2008 14:34:45
Temat: jak to jest z ta rezerwą
Autor: ROBERT 

cześć
pytanko prostackie ale nie wiem
kończy mi się paliwko przełączam na rezerwe i jadę dalej al jak zatankuję to muszę powrócić do ustawienia podstawowego a jak tak to po co
czy rezerwa to jakiś dodatkowy zbiornik lub jego część
czy ta część uzupełnie się przy okazji tankowania czy jak?

ROB



2 Data: Lipiec 10 2008 14:42:52
Temat: Re: jak to jest z ta rezerwą
Autor: Marian Kozaky 

cześć
pytanko prostackie ale nie wiem
kończy mi się paliwko przełączam na rezerwe i jadę dalej al jak zatankuję
to muszę powrócić do ustawienia podstawowego a jak tak to po co
czy rezerwa to jakiś dodatkowy zbiornik lub jego część
czy ta część uzupełnie się przy okazji tankowania czy jak?

ROB


Kranik ma poprostu podłączenie do dwóch wężyków ze zbiornika. W pozycji
normal bierze paliwo z wężyka, który ma dopływ ze zbiornika w wyższym
punkcie a wężyk od rezerwy jest zamocowany w niższym punkcie. Kiedyś w mojej
ER-5 ktoś zamienił te węże i mając kranik w pozycji normal jezdzilem na
rezerwie. A że chciałem sprawdzic organoleptycznie ile do tej rezewry
przejade, zabrakło mi paliwa na trasie...

-- -- -- -- -
Pozdrawiam
Bartek
Black Z750'S not dead
Nowy Dwór Mazowiecki<<-- -- ->>Warszawa

3 Data: Lipiec 10 2008 13:44:52
Temat: Re: jak to jest z ta rezerwą
Autor: Jasio 

Użytkownik "ROBERT"  napisał w wiadomości

cześć
pytanko prostackie ale nie wiem
kończy mi się paliwko przełączam na rezerwe i jadę dalej al jak
zatankuję to  muszę powrócić do ustawienia podstawowego a jak tak to po co
czy rezerwa to jakiś dodatkowy zbiornik lub jego część

Masz zbiornik. W zbiorniku, prosze ja Ciebie, dwie rurki. Jedna dluzsza,
druga, zgadnij? Krotsza!
I tak, dluzsza rurka siega wyzej i jest to polozenie zasadniczego otwarcia
kranika.
A krotsza to... tak, polozenie otwarcia kranika w pozycji rezerwa.
Poniewaz rurki wchodza od dolu do baku - chyba wszystko jasne. Jesli nie
przelaczysz na rezerwe bedzie bralo to samo paliwo, tylko, ze nie bedziesz
wiedzial kiedy nadejdzie czas ponownego tankowania. Dlatego polecam
zerowanie licznika dziennego przy tankowaniu - zebys mimo wszystko widzial
pi razy oko ile jeszcze kilometrow przejedziesz.


--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

4 Data: Lipiec 10 2008 14:57:08
Temat: Re: jak to jest z ta rezerwą
Autor: ROBERT 

dzięki wszystko jasne, jakie to proste tylko trzeba wiedzieć :)
ROB

jak to jest z ta rezerwą



Grupy dyskusyjne