Grupy dyskusyjne   »   jakie autko do KZK/KJS

jakie autko do KZK/KJS



1 Data: Sierpien 01 2008 20:47:01
Temat: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

witam,

ciekaw jestem Waszych typow na autko do kazetek i kjsow. chodzi o cos:
- w miare niedrogiego, z opcja do zajezdzenia, czyli powiedzmy tak do 10 tysiecy
zl,
- naped raczej tyl lub 4wd, bo nie wyobrazam sobie przyjemnego krecenia fwd
- takiej pojemnosci/mocy, zeby w swojej klasie bylo w czolowce (tutaj problem
wzajemnego przesuniecia klas kzk i kjs), co ma znaczenie zwlaszcza na kawalkach
OS-owych
- nie mam serca/warunkow do ciezkiej mechaniki, wiec taki silnik, zeby nie bylo
dlugiej i kosztownej zabawy w tuning, ewentualnie raz cos dlubnac i miec spokoj
;)
- w miare tanie opony ;)

co mi sie nasuwa (+watpliwosci):
- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych nie
mam)
- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))
- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)
- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
| _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#157002
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv



2 Data: Sierpien 02 2008 08:40:00
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: gizmacz 

radxcell wrote:

o czym nie pomyslalem? :)

O jednym zerze przy cenie.
Bo z treści wynika, że chcesz tym pojechać więcej niż jedną imprezę.

g.

3 Data: Sierpien 02 2008 18:02:38
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*gizmacz* wrote in

radxcell wrote:
o czym nie pomyslalem? :)
O jednym zerze przy cenie.
Bo z treści wynika, że chcesz tym pojechać więcej niż jedną imprezę.


nie mowie o rajdach. w Lodzi wlasnie sprzedaje sie audi quattro za 3500. wygral
niejedna impreze.

pozdr, rdx

4 Data: Sierpien 02 2008 16:32:31
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 radxcell  napisał/a:

nie mowie o rajdach. w Lodzi wlasnie sprzedaje sie audi quattro za 3500. wygral
niejedna impreze.

Czarny sedan, z wolnossacym silnikiem?

Nawiasem mowiac jak masz kase, to napieraj  - reszte zachowaj na czesci :)
Nie ludz sie, przy takiej eksploatacji bedziesz pakowal kase :)

Mnie maluch przyprawil o wyrwe w kieszeni :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

5 Data: Sierpien 02 2008 18:48:07
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Jacek Rudowski* wrote in

Dnia 02.08.2008 radxcell  napisał/a:
nie mowie o rajdach. w Lodzi wlasnie sprzedaje sie audi quattro za 3500.
wygral niejedna impreze.
Czarny sedan, z wolnossacym silnikiem?
Nawiasem mowiac jak masz kase, to napieraj  - reszte zachowaj na czesci :)


takie:
http://img403.imageshack.us/img403/9892/img3474ug9.jpg

pozdr, rdx

6 Data: Sierpien 02 2008 09:38:58
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 

co mi sie nasuwa (+watpliwosci):
- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych nie
mam)

To nie jest trudne auto do prowadzenia.

- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)

Raczej nijak się nadają do KJSów i to jeszcze z twoim budżetem. Tyle to wydasz na paliwo.

- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))

Fwd? Ciekawe, ciekawe, pewnie jak Impreza :-)

- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)
- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

A jaki masz wybór? Żaden. Praktycznie tylko 1,6 125/130 KM, bo te 160 KM i jeżdżące to już praktycznie nie istnieją.

7 Data: Sierpien 02 2008 11:52:35
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

Boombastic pisze:

To nie jest trudne auto do prowadzenia.
Przede wszystkim wymaga pieniedzy - ktorych nie masz.
- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)
j.w.
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))
j.w.
- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)
- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)
A jaki masz wybór? Żaden. Praktycznie tylko 1,6 125/130 KM, bo te 160 KM i jeżdżące to już praktycznie nie istnieją.
Nie widzialem, zeby ktos jezdzil w kjs del solem.

Moja rada - ogladnij sobie fotki z KJSow i kup takie auto jak tam jezdza, czyli np. swift gti, civic 4g (1.6 i mozliwe nawet 170km na wolnossacym) czy cos podobnego.

8 Data: Sierpien 02 2008 12:39:08
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Scyzoryk 


Moja rada - ogladnij sobie fotki z KJSow i kup takie auto jak tam
jezdza, czyli np. swift gti, civic 4g (1.6 i mozliwe nawet 170km na
wolnossacym) czy cos podobnego.

czesto widywane sa tez małe Pugi. 205, 106, 306. Wszystko to FWD wiec niby
nie pasuja do pytania. W sumie to nie wiem czemu. Jesli ma sluzyc do zabawy
to pewnie lepiej RWD ale jesli do wykrecania jak nalepszych czasów to
najlpiej AWD a jak nie stac to FWD.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

9 Data: Sierpien 02 2008 16:29:19
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 

Nie widzialem, zeby ktos jezdzil w kjs del solem.

Nie dziwne, bo przecież buda nie jest tak sztywna jak w nadwoziu zamkniętym.

10 Data: Sierpien 02 2008 18:03:28
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*ulong* wrote in

Moja rada - ogladnij sobie fotki z KJSow i kup takie auto jak tam
jezdza, czyli np. swift gti, civic 4g (1.6 i mozliwe nawet 170km na
wolnossacym) czy cos podobnego.

swift gti z 1.3?

pozdr, rdx

11 Data: Sierpien 06 2008 09:33:44
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 2 Aug 2008 18:03:28 +0200, radxcell
wrote:

swift gti z 1.3?

 Tak. Mały pocisk. Dobrze zrobiony ma nawet do 200KM (ale mało
 wtedy nie kosztuje).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

12 Data: Sierpien 02 2008 18:29:54
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 

Moja rada - ogladnij sobie fotki z KJSow i kup takie auto jak tam jezdza, czyli np. swift gti, civic 4g (1.6 i mozliwe nawet 170km na wolnossacym) czy cos podobnego.

Nie było takiego silnika w Cifie.

13 Data: Sierpien 03 2008 01:08:42
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

Boombastic pisze:

Moja rada - ogladnij sobie fotki z KJSow i kup takie auto jak tam jezdza, czyli np. swift gti, civic 4g (1.6 i mozliwe nawet 170km na wolnossacym) czy cos podobnego.

Nie było takiego silnika w Cifie.
Tam jest napisane mozliwe :)
Ludzie z hondy powiadaja ze z wolnossacego d16z2 o poj. 1.6 mozna wycisnac 170KM...

14 Data: Sierpien 03 2008 10:13:58
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 

Nie było takiego silnika w Cifie.
Tam jest napisane mozliwe :)
Ludzie z hondy powiadaja ze z wolnossacego d16z2 o poj. 1.6 mozna wycisnac 170KM...

Mozliwe to jest ponad 500 KM.

15 Data: Sierpien 03 2008 11:04:37
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

Boombastic pisze:

Mozliwe to jest ponad 500 KM.
Turbo kazdy moze wstawic :)

16 Data: Sierpien 03 2008 11:05:47
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

ulong pisze:

Boombastic pisze:
Mozliwe to jest ponad 500 KM.
Turbo kazdy moze wstawic :)
Do tego, wtedy mowimu juz o innej klasie samochodu, startujemy z wszystkimi >2.0 z turbo.
Reasumujac, turbo wkladamy do silnikow 2.0 lub wiekszych ;)

17 Data: Sierpien 03 2008 11:24:21
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 


Użytkownik "ulong"  napisał w wiadomości

Boombastic pisze:
Mozliwe to jest ponad 500 KM.
Turbo kazdy moze wstawic :)

Nie kazdy, nie kazdy. Niektórzy tylko na jedno odpalenie :-)

18 Data: Sierpien 03 2008 11:41:25
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

Boombastic pisze:

Nie kazdy, nie kazdy. Niektórzy tylko na jedno odpalenie :-)
Wazne, ze sie chlopakom pochwali "turbo sobie zalozylem!".
Ostatnio modne jest "kazdy ma turbo, mam i ja" ;))

19 Data: Sierpien 02 2008 10:43:43
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Scyzoryk 



co mi sie nasuwa (+watpliwosci):
- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych
nie
mam)
- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w
rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna
"sie
pokazac" ;))


żart?? Za 10tys??


- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)
- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez
wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?

sensownie utrzymane BMW e30, np z 2,5L silnikiem. Doprowadzić go do stanu
używalności, wybebeszyć, wstawić klatkę. Kasy powinno wystarczyć.


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

20 Data: Sierpien 02 2008 11:50:09
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

Scyzoryk pisze:

sensownie utrzymane BMW e30, np z 2,5L silnikiem. Doprowadzić go do stanu używalności, wybebeszyć, wstawić klatkę. Kasy powinno wystarczyć.
Dobra opcja, jednak ja bym poszukal czegos z FWD/AWD.

21 Data: Sierpien 02 2008 18:04:12
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Scyzoryk* wrote in

- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna
"sie
pokazac" ;))
żart?? Za 10tys??

staaarenki? :)

jaka jest Wasza opinia?
sensownie utrzymane BMW e30, np z 2,5L silnikiem. Doprowadzić go do stanu
używalności, wybebeszyć, wstawić klatkę. Kasy powinno wystarczyć.

klatka niepotrzebna. na kjs nie jest wymagana.

pozdr, rdx

22 Data: Sierpien 02 2008 16:31:29
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 radxcell  napisał/a:

*Scyzoryk* wrote in
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna
"sie
pokazac" ;))
żart?? Za 10tys??

staaarenki? :)

To chyba musialby byc jeszcze z tektury prawde mowiac :)
Drogie samochody, a Evo2/3/4 chociaz niby dosc wiekowe, wcale duzo nie tanieja.
Zwlaszcza, ze Evo 2/3 nosza pewne znamiona klasyki :)


Chyba, ze... naszla mnie taka mysl... choc to tez dosc duze samochody, ale jezdzily takowe tez w rajdach...

Turbo antyk - czyli Subaru Legacy Turbo... wybebeszyc i uderzac.
Ew. Mitsubishi Galant Turbo, czy jak to sie tam nazywalo, ale nie wiem czy to w ogole wystepowalo w wersji LHD, a jesli
tak to pewnie jest kompletnie egzotyczne.

--
Jacek "AMI" Rudowski

23 Data: Sierpien 06 2008 09:36:17
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 2 Aug 2008 18:04:12 +0200, radxcell
wrote:

klatka niepotrzebna. na kjs nie jest wymagana.

 1. Jak kujniesz, zmienisz zdanie. Na szczęście na KJS-ie rzadko
 dzwoni się tak, by nie mieć już szansy na zmianę zdania.

 2. Kupisz auto stare, wymęczone, skrzypiące, skręcające się.
 Może się okazać, że auto będzie się trzymać głównie na klatce.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

24 Data: Sierpien 06 2008 17:59:04
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Robert Rędziak* wrote in

 1. Jak kujniesz, zmienisz zdanie. Na szczęście na KJS-ie rzadko
 dzwoni się tak, by nie mieć już szansy na zmianę zdania.
dlatego nie jest wymagana ;)

 2. Kupisz auto stare, wymęczone, skrzypiące, skręcające się.
 Może się okazać, że auto będzie się trzymać głównie na klatce.


trudno sie nie zgodzic...

pozdr, rdx

25 Data: Sierpien 02 2008 05:00:18
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Arek ;-) 

On 1 Sie, 20:47, "radxcell"  wrote:

witam,

ciekaw jestem Waszych typow na autko do kazetek i kjsow. chodzi o cos:
- w miare niedrogiego, z opcja do zajezdzenia, czyli powiedzmy tak do 10 tysiecy
zl,
- naped raczej tyl lub 4wd, bo nie wyobrazam sobie przyjemnego krecenia fwd
- takiej pojemnosci/mocy, zeby w swojej klasie bylo w czolowce (tutaj problem
wzajemnego przesuniecia klas kzk i kjs), co ma znaczenie zwlaszcza na kawalkach
OS-owych
- nie mam serca/warunkow do ciezkiej mechaniki, wiec taki silnik, zeby nie bylo
dlugiej i kosztownej zabawy w tuning, ewentualnie raz cos dlubnac i miec spokoj
;)
- w miare tanie opony ;)

co mi sie nasuwa (+watpliwosci):
- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych nie
mam)
- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))
- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)
- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?

pozdr, rdx

Myślę, że nie masz z grubsza pojęcia o czym piszesz... EVO, M5 za 10
tys zł i twój sposób myślenia.

Rajdowanie zaczyna się od dołu. To kierowca wygrywa, a nie samochód.
Możesz mieć najmocniejsze auto w stawce, a  na szybkich oesach objadą
cię maluchy.

Jeżeli chcesz zacząc od razu od mocnej rwd lub awd to zobacz ile
kosztuje utrzymanie takiego auta w warunkach rajdowych. Propozycje
które podsunąłeś wraz z twoim budżetem nadają się do śmiechu warte.
Myslisz, że jak kupisz najmocniejszą ośkę to będziesz od razu
faworytem? Myślenie godne pythona. M5 w rajdach - ogromna masa i
cięzki silnik - tak takie auta się świetnie nadają <rotfl>.

Na początek polecam CC/SC. 126p to auto dla hardkorowców, którzy
kochają auta. Mam takiego malucha ;-) Jest dobre na 1-2 sezony, dalej
uczy złych nawyków (krótkie i rwd).  CC nie jest bardzo drogie w
utrzymaniu, a dość zwrotne i szybkie. Na kjs to się PRZEDE WSZYSTKIM
liczy.

26 Data: Sierpien 02 2008 18:07:09
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Arek ;-)* wrote in

Rajdowanie zaczyna się od dołu. To kierowca wygrywa, a nie samochód.
Możesz mieć najmocniejsze auto w stawce, a  na szybkich oesach objadą
cię maluchy.

na oesie z kilkoma zakretami i dlugimi prostymi jesli nie przyspieszasz, to
technika nie pomoze.


Jeżeli chcesz zacząc od razu od mocnej rwd lub awd to zobacz ile
kosztuje utrzymanie takiego auta w warunkach rajdowych.

przeczytaj moje pytanie. czy pisalem o rajdach?

Myslisz, że jak kupisz najmocniejszą ośkę to będziesz od razu
faworytem?

gdzie tak napisalem?

pozdr, rdx

27 Data: Sierpien 06 2008 09:38:22
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 2 Aug 2008 18:07:09 +0200, radxcell
wrote:

na oesie z kilkoma zakretami i dlugimi prostymi jesli nie przyspieszasz, to
technika nie pomoze.

 PPZM będziesz jechał? :P

Jeżeli chcesz zacząc od razu od mocnej rwd lub awd to zobacz ile
kosztuje utrzymanie takiego auta w warunkach rajdowych.

przeczytaj moje pytanie. czy pisalem o rajdach?

 Sądzisz, że w KJS-ach auto nie dostaje w zadek?

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

28 Data: Sierpien 06 2008 17:58:34
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Robert Rędziak* wrote in

On Sat, 2 Aug 2008 18:07:09 +0200, radxcell
wrote:
na oesie z kilkoma zakretami i dlugimi prostymi jesli nie przyspieszasz, to
technika nie pomoze.
 PPZM będziesz jechał? :P

myslalem o dlugich prostych w porownaniu z kzk, powiedzmy 300m prostej. na byle
KJS w Lodzi kawalki po tyle maja. :)

Jeżeli chcesz zacząc od razu od mocnej rwd lub awd to zobacz ile
kosztuje utrzymanie takiego auta w warunkach rajdowych.
przeczytaj moje pytanie. czy pisalem o rajdach?
 Sądzisz, że w KJS-ach auto nie dostaje w zadek?

sadze ze znacznie znacznie mniej niz na szutrach rajdowych/kostce brukowej

pozdr, rdx

29 Data: Sierpien 06 2008 16:06:17
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 06.08.2008 radxcell  napisał/a:

 Sądzisz, że w KJS-ach auto nie dostaje w zadek?

sadze ze znacznie znacznie mniej niz na szutrach rajdowych/kostce brukowej

Jak wydzwonisz w kraweznik to zmienisz zdanie :)
Jesli jeszcze Ci tego Rekin nie powiedzial :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

30 Data: Sierpien 06 2008 19:25:52
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Jacek Rudowski* wrote in

Dnia 06.08.2008 radxcell  napisał/a:
 Sądzisz, że w KJS-ach auto nie dostaje w zadek?
sadze ze znacznie znacznie mniej niz na szutrach rajdowych/kostce brukowej
Jak wydzwonisz w kraweznik to zmienisz zdanie :)
Jesli jeszcze Ci tego Rekin nie powiedzial :)

powiedzial :)

pozdr, rdx

31 Data: Sierpien 02 2008 14:04:18
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Hants 

Kup sobie Lantre z 4G63 i doloz jej turbo z Eclipsa. Bedzie prawie jak EVO ;-)

32 Data: Sierpien 02 2008 14:50:46
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 01.08.2008 radxcell  napisał/a:

ciekaw jestem Waszych typow na autko do kazetek i kjsow. chodzi o cos:
- w miare niedrogiego, z opcja do zajezdzenia, czyli powiedzmy tak do 10 tysiecy
zl,
- naped raczej tyl lub 4wd, bo nie wyobrazam sobie przyjemnego krecenia fwd

- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych nie
mam)

Albo ja czegos Radek nie rozumiem,  albo raczej ciezko Ci bedzie kupic sti za 10tys. zl :)
Nawet klasyczne, ktore zreszta w wersji LHD nie wystepowalo w zasadzie :)

- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)
- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)
- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))

jw. w temacie ceny :) i do tego m5 to troche duzy i ciezki samochod chyba jak na kjs

- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

Ale to raczej przedniopedne chyba jest :)

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?


Zupelnie powaznie:
bmw 318is E30

Na allegro jest calkiem przyjemna Lada zrobiona na wzor VFTS, do rajdow, za cale szalone 4000zl - mialbys jeszcze 6tys. z owych 10 na duperele, naprawy, plyny, kola i wpisowe :)

Oczywiscie z kasa wieksza niz 10tys. zl mozesz szukac starszego Subaru Impreza, ale oczywiscie GT, raczej w srednim conajwyzej stanie i mimo wszystko pewne koszta, chociaz
nie tak dramatyczne jakby sie wydawalo.

evo - starsze evo sa praktycznie pozajezdzane na amen, z tego co niektorzy twierdza... a nowsze, czyt. od evo7 w gore raczej beda dosc drogie chyba.

Moze mazda mx5? dosc lekki  samochod - z hardtopem najlepiej, mozna zrobic mala klatke na okolicznosc wydachowania... silnik nei jest szalenie mocny, ale
przy masie miaty popyla to  chyba dosc sympatycznie. Zreszta mozna chyba robic przekladki turbosilnikow mazdy, sa tez kompresory Jackson Racing po calkiem
akceptowalnych kosztach do tych samochodow - wtedy juz popyla konkretnie. Z tym, ze to chyba raczej zdecydowanie samochod na asfalt?

Czasami sie moze udac, ale nie wiem w jakim stanie, wyrwac gdzieniegdzie starsze Toyoty Celica 4wd turbo - tak z pomyslow na zajezdzenie. Ale stan tego pewnie trzebaby dobrze obadac.

to tyle tak z pomyslow na szybko :)

Pozdrawiam
--
Jacek "AMI" Rudowski

33 Data: Sierpien 02 2008 17:00:29
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Boombastic 

Moze mazda mx5? dosc lekki  samochod - z hardtopem najlepiej, mozna zrobic mala klatke na okolicznosc wydachowania... silnik nei jest szalenie mocny, ale
przy masie miaty popyla to  chyba dosc sympatycznie. Zreszta mozna chyba robic przekladki turbosilnikow mazdy, sa tez kompresory Jackson Racing po calkiem
akceptowalnych kosztach do tych samochodow - wtedy juz popyla konkretnie. Z tym, ze to chyba raczej zdecydowanie samochod na asfalt?

Ale to ciagle otwarte nadwozie, klatka jeszcze dociąży. Zaleta to napęd na tył, ale prawdę mówiąc to bałbym się dachowania, no i nie wiadomo ile wzrostu ma pytający. A Jackson Racing robi tez kompresory do Civiców i ze 125 KM wychodzi koło 170 KM i bardzo fajnie to zaczyna jeździć. Ale taki kompletny kit to jest koszt rzędu 3000 $ + podatki i transport. Za te 10 kzł to mozna jedynie dokupić akcesoria dla bezpieczeństwa i poprawy osiągów, a nie auto.

34 Data: Sierpien 02 2008 15:49:09
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 Boombastic  napisał/a:

Ale to ciagle otwarte nadwozie, klatka jeszcze dociąży. Zaleta to napęd na
tył, ale prawdę mówiąc to bałbym się dachowania, no i nie wiadomo ile
wzrostu ma pytający. A Jackson Racing robi tez kompresory do Civiców i ze
125 KM wychodzi koło 170 KM i bardzo fajnie to zaczyna jeździć. Ale taki
kompletny kit to jest koszt rzędu 3000 $ + podatki i transport. Za te 10 kzł
to mozna jedynie dokupić akcesoria dla bezpieczeństwa i poprawy osiągów, a
nie auto.


Ano - ja nie twierdze, ze mx5 to idealne rozwiazanie - ale ludzie sie tym scigaja :)
Widac nie boja sie :)
I nie wiem prawde mowiac ile wzrostu ma Radxcell - ale na pewno warto uwzglednic ten czynnik
w przypadku Miaty :) Zwlaszcza z zamknietym dachem :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

35 Data: Sierpien 02 2008 18:18:15
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Jacek Rudowski* wrote in

Albo ja czegos Radek nie rozumiem,  albo raczej ciezko Ci bedzie kupic sti
za 10tys. zl :) Nawet klasyczne, ktore zreszta w wersji LHD nie wystepowalo
w zasadzie :)

nie wiem od ilu lat produkuja sti. nie mam pojecia o samochodach. liczylem ze Wy
mi powiecie. :)
a tutaj tylko jakies loski drugie tyle sobie dopowiadaja do tego co napisalem i
o faworytach pisza ;)

- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez
wygrywaja, jakie silniki rozwazac?)
Ale to raczej przedniopedne chyba jest :)

jak sie nie ma co sie lubi ;)

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?
Zupelnie powaznie:
bmw 318is E30

to chyba najciekawsza opcja.
a jeszcze lepiej E30 M3 Evo. tylko pewnie nie do dostania z w miare prostym
podwoziem.

Oczywiscie z kasa wieksza niz 10tys. zl mozesz szukac starszego Subaru
Impreza, ale oczywiscie GT, raczej w srednim conajwyzej stanie i mimo wszystko
pewne koszta, chociaz nie tak dramatyczne jakby sie wydawalo.

na razie jezdze Fiestusia 1.1 z jakimis 30kW. mysle ze kazdy z wymienionych
bylby lepszy ;)

Moze mazda mx5? dosc lekki  samochod - z hardtopem najlepiej, mozna zrobic
mala klatke na okolicznosc wydachowania... silnik nei jest szalenie mocny,
ale przy masie miaty popyla to  chyba dosc sympatycznie.

to jest takie malutkie cos? dobrze pamietam? mysle ze moglbym dostac
klaustrofobii ;)

Czasami sie moze udac, ale nie wiem w jakim stanie, wyrwac gdzieniegdzie
starsze Toyoty Celica 4wd turbo - tak z pomyslow na zajezdzenie. Ale stan tego
pewnie trzebaby dobrze obadac.

celica to tez ciekawe autko

dzieki, pozdr, rdx

36 Data: Sierpien 02 2008 16:26:53
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 radxcell  napisał/a:

nie wiem od ilu lat produkuja sti. nie mam pojecia o samochodach. liczylem ze Wy
mi powiecie. :)
a tutaj tylko jakies loski drugie tyle sobie dopowiadaja do tego co napisalem i
o faworytach pisza ;)

A bo tak troche brzmisz prawde mowiac, jakbys mial duze plany :)
Jak jestes twardy i uda Ci sie  zarejestrowac bez przerobek, to mozesz
sobie sciagnac stare, klasyczne sti w wersji 2 lub 3 z UK, ale musisz sie nauczyc jezdzic
z kieryka po prawej stronie :) Na pojezdzawki nie bylaby to  taka zla opcja.
Ale i tak stan takiego, badz co badz wiekowego samochodu, pewnie pozostawialby
troche do zyczenia i trzebaby czasem zapakowac kasy w to... a mimo wszystko Subaru to nie Fiat
jesli idzie o ceny czesci.

- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez
wygrywaja, jakie silniki rozwazac?)
Ale to raczej przedniopedne chyba jest :)

jak sie nie ma co sie lubi ;)

to i tak lepiej szukac chyba starszego Civica.

o czym nie pomyslalem? :)
jaka jest Wasza opinia?
Zupelnie powaznie:
bmw 318is E30

to chyba najciekawsza opcja.

Zdecydowanie lepsza moim zdaniem niz E30 z 2.5l silnikiem, ktory jest nieco ciezszy i bedzie
pewnie samochod ryc przodem przy manewrach.

a jeszcze lepiej E30 M3 Evo. tylko pewnie nie do dostania z w miare prostym
podwoziem.

Radek,  nie  obraz sie - ale jak znajdziesz M3 E30 w zdatnym stanie, to chyba raczej
nie za 10tys. :)
ani nawet za dwa razy tyle :)

--
Jacek "AMI" Rudowski

37 Data: Sierpien 02 2008 14:49:12
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: kamil 

On Aug 2, 5:26 pm, Jacek Rudowski  wrote:

> nie wiem od ilu lat produkuja sti. nie mam pojecia o samochodach. liczylem ze Wy
> mi powiecie. :)
> a tutaj tylko jakies loski drugie tyle sobie dopowiadaja do tego co napisalem i
> o faworytach pisza ;)

A bo tak troche brzmisz prawde mowiac, jakbys mial duze plany :)
Jak jestes twardy i uda Ci sie  zarejestrowac bez przerobek, to mozesz
sobie sciagnac stare, klasyczne sti w wersji 2 lub 3 z UK, ale musisz sie nauczyc jezdzic
z kieryka po prawej stronie :) Na pojezdzawki nie bylaby to  taka zla opcja.


z generacji do 2001r STI w UK nie byly sprzedawane, wszystko to
importy z Japonii a wiec duzo nie ma i dostac nielatwo. A juz z
pewnoscia nie zamknie sie w cenie 10k pln, nawet odliczajac transport
z wysp. Powiedzial bym nawet, ze WRXa (czyli GT) nie kupi tu nawet za
te cene, chyba ze celujemy w 15-letnie auta zarzniete przez
wyzelowanych mlodziencow, ktore na ebay ludzie na czesci sprzedaja.


Pozdrawiam
Kamil

38 Data: Sierpien 03 2008 17:46:09
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 kamil  napisał/a:

z generacji do 2001r STI w UK nie byly sprzedawane, wszystko to
importy z Japonii a wiec duzo nie ma i dostac nielatwo. A juz z

Jest calkiem sporo i nie ma dramatycznego problemu z dostaniem, a na pewno
nie jest prawda,  ze "nielatwo".
Owszem, w oficjalnej sprzedazy nie bylo, ale jest sporo samochodow
z szarego importu z Japonii wlasnie.

pewnoscia nie zamknie sie w cenie 10k pln, nawet odliczajac transport
z wysp. Powiedzial bym nawet, ze WRXa (czyli GT) nie kupi tu nawet za
te cene, chyba ze celujemy w 15-letnie auta zarzniete przez
wyzelowanych mlodziencow, ktore na ebay ludzie na czesci sprzedaja.

Faktycznie z ta kwota 10tys. zlotych to nadal moze byc ciezko, predzej WRX...
ale juz w okolicach 5tys. Ł mozna spokojnie zaczac szukac.

Oczywiscie stan tych samochodow bedzie bardzo rozny, ale chyba nikt nie spodziewa sie, ze
15letni samochod sprzedawany za taka kwote bedzie w stanie idealnym...
I prawde mowiac do poszukiwan polecilbym raczej Scoobynet.

BTW - nie tak dawno za... nie  pamietam, cos ok. 2500-2800Ł, poszedl calkiem ladny WRX Type RA, oczywiscie
rowniez z pierwszych wersji, bo cudow nie nalezy sie  spodziewac, ale jest to juz powiedzmy przedzial  cenowy,
gdzie mozna zaczac kombinowac.

Aczkolwiek bedzie to tak czy inaczej dopiero poczatek kosztow - jesli chce sie tym upalac.

--
Jacek "AMI" Rudowski

39 Data: Sierpien 02 2008 14:55:29
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: kamil 

On Aug 2, 5:26 pm, Jacek Rudowski  wrote:

> nie wiem od ilu lat produkuja sti. nie mam pojecia o samochodach. liczylem ze Wy
> mi powiecie. :)
> a tutaj tylko jakies loski drugie tyle sobie dopowiadaja do tego co napisalem i
> o faworytach pisza ;)

A bo tak troche brzmisz prawde mowiac, jakbys mial duze plany :)
Jak jestes twardy i uda Ci sie  zarejestrowac bez przerobek, to mozesz
sobie sciagnac stare, klasyczne sti w wersji 2 lub 3 z UK, ale musisz sie nauczyc jezdzic
z kieryka po prawej stronie :) Na pojezdzawki nie bylaby to  taka zla opcja.

z generacji do 2001r STI w UK nie byly sprzedawane, wszystko to
importy z Japonii a wiec duzo nie ma i dostac nielatwo. A juz z
pewnoscia nie zamknie sie w cenie 10k pln, nawet odliczajac transport
z wysp. Powiedzial bym nawet, ze WRXa (czyli GT) nie kupi tu nawet za
te cene, chyba ze celujemy w 15-letnie auta zarzniete przez
wyzelowanych mlodziencow, ktore na ebay ludzie na czesci sprzedaja.

STI kopie w tylek i zdecydowanie lepiej trzyma sie drogi, ale zabawa
zaczyna sie o dobre 1000 obrotow wyzej niz w WRXie, wiec do zabawy ze
stosunkowo niewielkimi predkosciami w zakretach, dobrze podlubany WRX
bedzie sprawniejszy na poczatek chyba jednak.

Pozdrawiam
Kamil

40 Data: Sierpien 02 2008 20:45:42
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Sat, 2 Aug 2008 18:18:15 +0200, radxcell na pl.misc.samochody
napisał(a):

na razie jezdze Fiestusia 1.1 z jakimis 30kW. mysle ze kazdy z wymienionych
bylby lepszy ;)

To może zrób z Fiestusi jakieś xr2i albo kup taką ;)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Ustępstwa kończą się tam, gdzie zaczynają się zasady. Harold Macmilian."

41 Data: Sierpien 02 2008 20:49:43
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Marcin Stankiewicz* wrote in

na razie jezdze Fiestusia 1.1 z jakimis 30kW. mysle ze kazdy z wymienionych
bylby lepszy ;)
To może zrób z Fiestusi jakieś xr2i albo kup taką ;)

swap jest nieoplacalny - wymiany wymagaloby chyba WSZYSTKO. chocby amortyzatory,
ktore przejechaly 230kkm. lub sprzeglo, tyle samo. raczej kupic ;) na rajdzie
media 2008 byla jedna ekipa dziennikarzy w xr2i i calkiem sobie poczynala ;)

pozdr, rdx

42 Data: Sierpien 02 2008 21:42:21
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Sat, 2 Aug 2008 20:49:43 +0200, radxcell na pl.misc.samochody
napisał(a):

raczej kupic ;)

No ... to jest myśl.

na rajdzie media 2008 byla jedna ekipa dziennikarzy w xr2i i calkiem
sobie poczynala ;)

Bo to sam "mniód" jest - stosunkowo lekkie i z odpowiednim silniczkiem ;-)

Chyba, że pojedziesz po całości i może jakiegoś Escorta RS2000 Mk5 ? -
można spotkać w wersji 4x4 ... bo na wersję RS Cosworth ( 2.0 z turbiną i
220 KM ) to chyba nie ma co liczyć w takiej kwocie :)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Mówienie zawsze szkodzi: przed jedzeniem psuje apetyt, po jedzeniu -
trawienie. Sandro Pertini."

43 Data: Sierpien 06 2008 09:11:51
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Robert Rędziak 

On Sat, 2 Aug 2008 21:42:21 +0200, Marcin Stankiewicz
 wrote:

Chyba, że pojedziesz po całości i może jakiegoś Escorta RS2000 Mk5 ? -
można spotkać w wersji 4x4 ...

 A co on Ci zrobił, że chcesz go wsadzić na taką minę? Jak
 załatwi napęd, to będzie sobie następny z drewna strugał?

bo na wersję RS Cosworth ( 2.0 z turbiną i
220 KM ) to chyba nie ma co liczyć w takiej kwocie :)

 Za 10*podany budżet z kosztami utrzymania w sporcie, też nie.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

44 Data: Sierpien 06 2008 11:38:39
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Wed, 6 Aug 2008 09:11:51 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
pl.misc.samochody napisał(a):

On Sat, 2 Aug 2008 21:42:21 +0200, Marcin Stankiewicz
 wrote:

Chyba, że pojedziesz po całości i może jakiegoś Escorta RS2000 Mk5 ? -
można spotkać w wersji 4x4 ...
 
 A co on Ci zrobił, że chcesz go wsadzić na taką minę? Jak
 załatwi napęd, to będzie sobie następny z drewna strugał?

W sumie to nic - chciał coś mocniejszego z napędem na cztery łapki -
to go lekko nakierowałem ;-) - przecież opieranie się na sugestiach z
usenetu bez dogłębnego sprawdzenia czym to pachnie jest bezmyślnością
- a radXcell to takich chyba nie należy :)

Poza tym - ośka też w sumie fajnie jeździ.

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Nie należy dolewać octu do tego, co się pisze, natomiast dodać soli.
Monteskiusz"

45 Data: Sierpien 06 2008 17:57:37
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Marcin Stankiewicz* wrote in

- a radXcell to takich chyba nie należy :)


skromnie dziekuje ;)

pozdr, rdx

46 Data: Sierpien 03 2008 01:11:39
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

radxcell pisze:

to chyba najciekawsza opcja.
a jeszcze lepiej E30 M3 Evo. tylko pewnie nie do dostania z w miare prostym
podwoziem.
Chyba sobie chlopaki zartujecie...
e30 m3 za 60tys pln to moze dostaniesz...

47 Data: Sierpien 02 2008 17:36:44
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Scyzoryk 
48 Data: Sierpien 02 2008 18:13:16
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: radxcell 

*Scyzoryk* wrote in

jaka jest Wasza opinia?
http://www.allegro.pl/item406178445_renault_clio_i_1_8_16v_rajdowka_kjs_klatka
_136km.html

Do calej clio'wki dokladam druga taka sama na czesci :)
gdzie ja to bede trzymal :)

http://www.allegro.pl/item405277537_rajdowy_opel_astra_gsi_a7.html

ciekawy, ale chyba bedzie drogi przez homologacje

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5865545
jw.

dzieki za pomysly
pozdr, rdx

49 Data: Sierpien 02 2008 16:28:30
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Jacek Rudowski 

Dnia 02.08.2008 radxcell  napisał/a:

*Scyzoryk* wrote in
jaka jest Wasza opinia?
http://www.allegro.pl/item406178445_renault_clio_i_1_8_16v_rajdowka_kjs_klatka
_136km.html

Do calej clio'wki dokladam druga taka sama na czesci :)
gdzie ja to bede trzymal :)

Na antresoli :)

http://www.allegro.pl/item405277537_rajdowy_opel_astra_gsi_a7.html

ciekawy, ale chyba bedzie drogi przez homologacje

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5865545
jw.

Poprzegladaj sobie ogloszenia na rajdy.hoga.pl

Wiekszosc samochodow bedzie przedniopedna pewnie, ale w sumie moze to tez wcale nie jest taka zla opcja.
Chociaz RWD moga byc bardzo widowiskowe, nawet jesli  wynikow tym nie nakrecisz ;)

--
Jacek "AMI" Rudowski

50 Data: Sierpien 03 2008 01:13:52
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: ulong 

radxcell pisze:

ciekawy, ale chyba bedzie drogi przez homologacje
Astra GSI, bym zapomnial... faworyt, jak dla mnie on i nic wiecej.
Ew. jak sie odezwiesz na priv moge poszperac i znalezc namiary na fieste xr2 swapowana na 2l mondeo 165KM, za 11tys pln.

Pozdrawiam, Wojtek.

51 Data: Sierpien 06 2008 09:32:54
Temat: Re: jakie autko do KZK/KJS
Autor: Robert Rędziak 

On Fri, 1 Aug 2008 20:47:01 +0200, radxcell
wrote:

 Wszyscy już wszystko napisali, ale się nie powstrzymam.

ciekaw jestem Waszych typow na autko do kazetek i kjsow. chodzi o cos:
- w miare niedrogiego, z opcja do zajezdzenia, czyli powiedzmy tak do 10 tysiecy
zl,

 Bobek, CC/SC i to chyba koniec.

- takiej pojemnosci/mocy, zeby w swojej klasie bylo w czolowce (tutaj problem
wzajemnego przesuniecia klas kzk i kjs), co ma znaczenie zwlaszcza na kawalkach
OS-owych

 To idź w niskie klasy, bo w ostatniej przyjedzie Ci jakiś Tomo z
 4Turbo i nawet zapachu nie powąchasz. W niskich też są
 wymiatacze, ale za 10k, to może jakoś doinwestujesz wózek.

- nie mam serca/warunkow do ciezkiej mechaniki, wiec taki silnik, zeby nie bylo
dlugiej i kosztownej zabawy w tuning, ewentualnie raz cos dlubnac i miec spokoj
;)

 Nie za 10k.

- w miare tanie opony ;)

 To coś małego i Markgumy.

co mi sie nasuwa (+watpliwosci):
- impreza sti (chyba ideal, ale droga i wymaga sporo umiejetnosci, ktorych nie
mam)

 a) zakładając prawdziwość Twojego budżetu nie stać Cię nawet na
 zakup, a co dopiero na utrzymanie tego w sporcie,
 b) wcale nie ideał, do sportu LanEvo jest lepszy,

- bmw m3 (bardzo trudno kupic chodzacy egzemplarz w tej cenie)

 Myślę, że jakikolwiek poza złomem. Dołóż kasy i szukaj sobie E30
 318IS. Nie pchaj się w sześciocylindrówki, bo 2.0 jest tylko
 cięższy od M42, a cała reszta pcha Cię do klasy razem z
 Lancerami i Imprezami.

- bmw m5 (jw plus chyba za duzo cylindrow, ponoc 4ki sa zwawsze w rozkrecaniu,
co ma znaczenie na dynamicznych kreciolkach)

 Jedziesz się polansować na Gumballu/Rage Race? Ale to musisz w
 E60 celować :P Na dynamicznym kręciołku będziesz wyglądał jak
 kapitan tankowca na jeziorze :P

- lancer evo (drogo i fwd, za to bardzo wybacza bledy w technice, mozna "sie
pokazac" ;))

 LanEvo jest AWD, i nie, nie wybacza błędów. Już sam magiel
 2.1obrotu lock2lock wymaga precyzji w kręceniu kółkiem.

- subaru justy (malutki, jaka wersja silnikowa?)

 1.2 i chyba 1.2.

- honda crx/del sol (nie mam o tych autach pojecia, ale sporo imprez wygrywaja,
jakie silniki rozwazac?)

 Ze wszystkich powyższych to Justy, ew. stary Civic/CRX (ale już
 nie DelSol), jak się pogodzisz w FWD. Poza tym Astra GSI, Swift
 GTi, CC/SC, R5GT, R5Turbo, Clio. Jak chesz zobaczyć, jak to jest
 AWD, możesz też spróbować takiej niemieckiej taksówki, jak
 pokazywałeś w jednym z innych postów -- Menda kiedyś to miał i
 chwalił, że utrzymanie tego jest groszowe w porównaniu do
 japończyków.

 Unikaj natomiast takich wynalazków jak np. Charade GTti -- auto
 ma mocno jednorazowy silnik. Nie daj się wpuścić w Mazdę BG
 323GT-X/GT-R (BF GT-X jest o tyle lepszy, że ma słabszy silnik),
 historia ze skrzynią jest podobna do silnika GTti -- trzeba
 używać tego auta rozważnie i serwisować pod Warszawą, jeśli
 Paweł Trela jeszcze w ogóle się nimi zajmuje. Podobnie N14
 Pulsar GTi czy Escort RS2000 AWD. Dobrą stroną takiego wózka
 jest to, że jak szlag coś takiego trafi, to nawiążesz mnóstwo
 kontaktów z ludźmi z całego świata :P

o czym nie pomyslalem? :)

 O pieniądzach.

jaka jest Wasza opinia?

 Za mało pieniędzy, zwłaszcza jeśli nie będziesz auta naprawiał
 sam.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak    mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl
   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

jakie autko do KZK/KJS



Grupy dyskusyjne