Witaj.
Jesli mozna zapytac, a jak sprawuja Ci sie te michaly(ilosc km, styl jazdy,
trzymanie w zakretach i w deszczu, co za moto,itp)?
Ja mam teraz d208 i po 20 tys km w R1 jest jescze 2mm na srodku oponki :)
Pozdro
Koczis
R1
moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył się skończył po 7 k km,
przód jeszcze ok więc tylko założyłem nową na tył, powinna się
skończyć równo z przodem - więc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha
i łogień, Panie :))) w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie -
chyba ich największa zaleta. W zakrętach - do tej pory nie miałem
zastrzeżeń (one są jak wiesz dwuskładnikowe, miękkie boki średni
środek) wydawało mi się, że są super, ale wczoraj polatałem troszkę po
kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadaliśmy i
bardzo je chwalił - zrobiliśmy kilka kółek razem jeden za drugim i jak
zjechaliśmy to obejrzałem jak mu się zużywały i rzeczywiście ładnie
zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich -
dlatego się zainteresowałem tematem.
Pozdrawiam
4 |
Data: Maj 06 2010 16:44:30 |
Temat: Re: jeździ ktoĹ na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? |
Autor: kakmar |
Dnia 06.05.2010 outsider napisał/a:
moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył siÄ skoĹczył po 7 k km,
przód jeszcze ok wiÄc tylko założyłem nowÄ
na tył, powinna siÄ
skoĹczyÄ równo z przodem - wiÄc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha
i łogieĹ, Panie :)))
Dodam tylko że przy codziennej "spokojnej" jeździe + czasem gdzieĹ
parÄ kółek szybciej i starczajÄ
na 2x tyle na f4.
w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie -
chyba ich najwiÄksza zaleta. W zakrÄtach - do tej pory nie miałem
zastrzeżeĹ (one sÄ
jak wiesz dwuskładnikowe, miÄkkie boki Ĺredni
Ĺrodek) wydawało mi siÄ, że sÄ
super,
Takie też mam wrażenie, bardzo dobre na mokro, dodatkowo puszczajÄ
dosyÄ jasno sygnalizujÄ
c co siÄ dzieje. Jest zwykle czas żeby siÄ
zdecydowaÄ, czy siÄ wyjebaÄ, czy jednak ogarnÄ
Ä.
ale wczoraj polatałem troszkÄ po
kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadaliĹmy i
bardzo je chwalił - zrobiliĹmy kilka kółek razem jeden za drugim i jak
zjechaliĹmy to obejrzałem jak mu siÄ zużywały i rzeczywiĹcie ładnie
zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich -
dlatego siÄ zainteresowałem tematem.
Napisz coĹ o nich jak zmienisz.
--
kakmaratgmaildotcom
5 |
Data: Maj 06 2010 17:37:48 | Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | Autor: []v[]artec |
outsider pisze:
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy).
D209RR bardzo miękkie, świetnie trzymają w zakrętach - jak na swoją miękkość byłem zdziwiony ich trwałością. Jeśli jeździsz sporo po trasie i nie odkręcasz bardzo mocno to starczą Ci na 10kkm.
--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet
6 |
Data: Maj 06 2010 18:13:44 | Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209? | Autor: AlF |
outsider wrote:
Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy). No
i jak w deszczu? Ktoś coś mi powie na ten temat? Najlepiej z własnego
doświadczenia, pliiisss, w necie to sam sobie poszukam
nie jezdzilem nigdy na 2CT ale duzo znajomych chwali sobie bardzo. spedzielm sporo mil na BT016 ktora jest tej samej klasy. mam tez D211GT i ujme odpowiedz w postaci zalecanych predkosci w winklach na kolanie w pelnym zlozniu i zamknieciu opony
D211GT -160+ km/h
BT016/2CT -140 km/h
PR2 -120 km/h
liczby sa subiektywne z mojego wlasnego dowsiwadczenia.
ta pierwsza to typ czysto wyczynowy, ktory jest liczony na 500km na torze i ogrniczone cykle temperaturowe, musi byc dobrze rogrzana by 3mac idealnie.
ta druga to czyst sportowa przeznaczona do ostrej jazdy w gorach
ta 3cia to sport-turystyk ktory bardzo dobrze 3ma w winkalch aczkolowiek badzo zle reaguje na stala wysoka temperature. jest rowniez miekka w nizszych temperaturach.
tutaj widac bardzo dobrze strukture przodu wlasnie 211stek:
http://tinyurl.com/36a7uh7
http://tinyurl.com/26codtq
wniosek - PR2 w zupelnosci wystarcza praktycznie do kazdej jazdy szosowej.
Pozdr,
A.
| | |