Grupy dyskusyjne   »   jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?

jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?



1 Data: Maj 06 2010 01:23:45
Temat: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: outsider 

Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy).. No
i jak w deszczu? Ktoś coś mi powie na ten temat? Najlepiej z własnego
doświadczenia, pliiisss, w necie to sam sobie poszukam



2 Data: Maj 06 2010 13:41:44
Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: Koczis 

Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy). No
i jak w deszczu? Ktoś coś mi powie na ten temat? Najlepiej z własnego
doświadczenia, pliiisss, w necie to sam sobie poszukam

Witaj.
Jesli mozna zapytac, a jak sprawuja Ci sie te michaly(ilosc km, styl jazdy,
trzymanie w zakretach i w deszczu, co za moto,itp)?
Ja mam teraz d208 i po 20 tys km w R1 jest jescze 2mm na srodku oponki :)

Pozdro
Koczis
R1

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3 Data: Maj 06 2010 06:29:42
Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: outsider 


Witaj.
Jesli mozna zapytac, a jak sprawuja Ci sie te michaly(ilosc km, styl jazdy,
trzymanie w zakretach i w deszczu, co za moto,itp)?
Ja mam teraz d208 i po 20 tys km w R1 jest jescze 2mm na srodku oponki :)

Pozdro
Koczis
R1

moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył się skończył po 7 k km,
przód jeszcze ok więc tylko założyłem nową na tył, powinna się
skończyć równo z przodem - więc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha
i łogień, Panie :))) w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie -
chyba ich największa zaleta. W zakrętach - do tej pory nie miałem
zastrzeżeń (one są jak wiesz dwuskładnikowe, miękkie boki średni
środek) wydawało mi się, że są super, ale wczoraj polatałem troszkę po
kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadaliśmy i
bardzo je chwalił - zrobiliśmy kilka kółek razem jeden za drugim i jak
zjechaliśmy to obejrzałem jak mu się zużywały i rzeczywiście ładnie
zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich -
dlatego się zainteresowałem tematem.
 Pozdrawiam

4 Data: Maj 06 2010 16:44:30
Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: kakmar 

Dnia 06.05.2010 outsider  napisał/a:


moto 600RR PC40, założyłem kpl w ub roku, tył się skończył po 7 k km,
przód jeszcze ok więc tylko założyłem nową na tył, powinna się
skończyć równo z przodem - więc układ 2/1 Styl jazdy? hmm... ;) łycha
i łogień, Panie :)))
Dodam tylko że przy codziennej "spokojnej" jeździe + czasem gdzieś
parę kółek szybciej i starczają na 2x tyle na f4.

w deszczu po prostu rewelacja, bardzo pewnie -
chyba ich największa zaleta. W zakrętach - do tej pory nie miałem
zastrzeżeń (one są jak wiesz dwuskładnikowe, miękkie boki średni
środek) wydawało mi się, że są super,

Takie też mam wrażenie, bardzo dobre na mokro, dodatkowo puszczają
dosyć jasno sygnalizując co się dzieje. Jest zwykle czas żeby się
zdecydować, czy się wyjebać, czy jednak ogarnąć.

ale wczoraj polatałem troszkę po
kartodromie i był chłopak ZX10R na GP Racerach D209, pogadaliśmy i
bardzo je chwalił - zrobiliśmy kilka kółek razem jeden za drugim i jak
zjechaliśmy to obejrzałem jak mu się zużywały i rzeczywiście ładnie
zebrane na bokach były i zdecydowanie bardziej plastyczne od moich -
dlatego się zainteresowałem tematem.

Napisz coś o nich jak zmienisz.

--
kakmaratgmaildotcom

5 Data: Maj 06 2010 17:37:48
Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: []v[]artec 

outsider pisze:

Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy).

D209RR bardzo miękkie, świetnie trzymają w zakrętach - jak na swoją miękkość byłem zdziwiony ich trwałością. Jeśli jeździsz sporo po trasie i nie odkręcasz bardzo mocno to starczą Ci na 10kkm.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet

6 Data: Maj 06 2010 18:13:44
Temat: Re: jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?
Autor: AlF 

outsider wrote:

Teraz mam Michały Pilot Power'y 2 CT, myślałem nad przejściem na GP
Racer'y, "S" na przód "M" na tył, ale obawiam się że mi się szybko
skończą (oprócz sporadycznych wyjazdów na tor dużo latam w trasy). No
i jak w deszczu? Ktoś coś mi powie na ten temat? Najlepiej z własnego
doświadczenia, pliiisss, w necie to sam sobie poszukam


nie jezdzilem nigdy na 2CT ale duzo znajomych chwali sobie bardzo. spedzielm sporo mil na BT016 ktora jest tej samej klasy. mam tez D211GT i ujme odpowiedz w postaci zalecanych predkosci w winklach na kolanie w pelnym zlozniu i zamknieciu opony

D211GT -160+ km/h
BT016/2CT -140  km/h
PR2 -120  km/h

liczby sa subiektywne z mojego wlasnego dowsiwadczenia.

ta pierwsza to typ czysto wyczynowy, ktory jest liczony na 500km na torze i ogrniczone cykle temperaturowe, musi byc dobrze rogrzana by 3mac idealnie.

ta druga to czyst sportowa przeznaczona do ostrej jazdy w gorach

ta 3cia to sport-turystyk ktory bardzo dobrze 3ma w winkalch aczkolowiek badzo zle reaguje na stala wysoka temperature. jest rowniez miekka w nizszych temperaturach.


tutaj widac bardzo dobrze strukture przodu wlasnie 211stek:

http://tinyurl.com/36a7uh7
http://tinyurl.com/26codtq


wniosek - PR2 w zupelnosci wystarcza praktycznie do kazdej jazdy szosowej.

Pozdr,
A.

jeździ ktoś na Dunlopach D211 GP Racer? albo D209?



Grupy dyskusyjne