Grupy dyskusyjne   »   jednego mniej ... gdzie to by³o ?

jednego mniej ... gdzie to by³o ?



1 Data: Pa?dziernik 01 2011 08:18:30
Temat: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Hronda 

kto¶ wie ? trochê s³ychaæ angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M


--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Pa?dziernik 01 2011 10:39:43
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: siniaczek 


"Hronda"  wrote in message

kto¶ wie ? trochê s³ychaæ angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

Miejsce zdarzenia jest gdzie¶ dalej w komentach.

BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie mia³ tera wyrzuty sumienia ¿e ubi³ idiotê.

XL1k

3 Data: Pa?dziernik 01 2011 09:09:39
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
wystuka³:

"Hronda"  wrote in message

ktoÅ› wie ? trochÄ™ s³ychać angielskiego strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M

Miejsce zdarzenia jest gdzieÅ› dalej w komentach.

BTW szkoda kierowcy puchy, bedzie mia³ tera wyrzuty sumienia ¿e ubi³
idiotÄ™.

nie widzÄ…c nic oczywiÅ›cie znasz ca³y przebieg wypadku?


--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

4 Data: Pa?dziernik 01 2011 12:14:57
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: siniaczek 


"masti"  wrote in message

Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:39:43 +0200 osobnik zwany siniaczek
wystuka³:

nie widzÄ…c nic oczywiÅ›cie znasz ca³y przebieg wypadku?

Ograniczenie 40mil/h
skala uszkodzenia moto
puszka na swoim pasie
sznurek samochodów
Nic nie widać, to fakt.

XL1k

5 Data: Pa?dziernik 01 2011 13:19:49
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 01.10.2011 11:09, masti pisze:

nie widzÄ…c nic oczywiÅ›cie znasz ca³y przebieg wypadku?

Samochód by³ na swoim pasie i sekundÄ™ przed wypadkiem jecha³ z ma³Ä… prÄ™dkoÅ›ciÄ…. Co niby zatem by³o przyczynÄ…?

--
Tom01

6 Data: Pa?dziernik 01 2011 11:21:07
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 13:19:49 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 01.10.2011 11:09, masti pisze:
nie widzÄ…c nic oczywiÅ›cie znasz ca³y przebieg wypadku?

Samochód by³ na swoim pasie i sekundÄ™ przed wypadkiem jecha³ z ma³Ä…
prÄ™dkoÅ›ciÄ…. Co niby zatem by³o przyczynÄ…?

nie wiem. A ty wiesz?




--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

7 Data: Pa?dziernik 01 2011 13:58:26
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 01.10.2011 13:21, masti pisze:

nie wiem. A ty wiesz?

UFO albo God¿illa rzuci³a motorem o puszkÄ™. Jestem pewny ¿e to najbardziej prawdopodobna przyczyna wypadku.

--
Tom01

8 Data: Pa?dziernik 01 2011 21:37:51
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Jacot 

masti  wrote:

Samochód by³ na swoim pasie i sekundê przed wypadkiem jecha³ z ma³±
prêdko¶ci±. Co niby zatem by³o przyczyn±?

nie wiem. A ty wiesz?

A jakie to to ma znaczenie dla slusznosci komentarza? Trudno o
celniejszy.


--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

9 Data: Pa?dziernik 01 2011 11:14:41
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Songoku 

W dniu 2011-10-01 10:18, Hronda pisze:

ktoÅ› wie ? trochÄ™ s³ychać angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M


no trzeba byc skoÅ„czonym idiotÄ…, ¿eby w takim miejscu na kole Å›migać...wÄ…sko, górka...
ehhh...
--
_______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black

10 Data: Pa?dziernik 01 2011 17:36:48
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: doomin13 

a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie dalo polizac to bys pewnie polizal?
lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

doomin13
660smc
vtr1000

"Hronda"  wrote in message

kto¶ wie ? trochê s³ychaæ angielskiego
strza³ w 1:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CzKi2IJqN1M


-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

11 Data: Pa?dziernik 01 2011 19:05:18
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Mystik 

W dniu 2011-10-01 17:36, doomin13 pisze:

a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie
dalo polizac to bys pewnie polizal?
lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

Potraktuj to raczej edukacyjnie.
Czego nie nale¿y robiæ na drodze publiczne.

pozdr.
Mystik

12 Data: Pa?dziernik 01 2011 21:25:54
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: doomin13 

Przestan, stary czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji, szalenstwa i brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie? To w czym to ma lepszy smak niz jazda puszka??? Po co kupujemy sprzet po 100 i wiecej koni jak do skutecznego wyprzedzania bez nadwyrezania przepisow drogowych spokojnie wystarczy 60 i to z pasazerem i bagazem?
Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.
Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku, ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)
Pozostaje nuda, ABS, kontrola trakcji, przepuszczanie babc na pasach, nie wyjezdzanie jak pada bez 5 warstw membran koniecznie kupionych po wnikliwym szukaniu opini na forach, wycieczka tylko z nawigacja, kompletem kufrow, poprzedzona wyszukaniem 100 okolicznych campingow w necie plus opinie o nich itp. itd. ;) - nuda nuda nuda
ok koniec ¿ali :)

a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas, i na gowno sie nada drapanie teraz jak wpadl w ktorej sekundzie i o co najpierw trzasnal, a jak ktos pisze "jednego mniej... " to brzmi jakby nie dotyczylo go to wogole wiec co zniego za motocyklista?

pozdro,
doomin13
smc660
vtr1000



"Mystik"  wrote in message

W dniu 2011-10-01 17:36, doomin13 pisze:
a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie
dalo polizac to bys pewnie polizal?
lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

Potraktuj to raczej edukacyjnie.
Czego nie nale¿y robiæ na drodze publiczne.

pozdr.
Mystik

13 Data: Pa?dziernik 01 2011 21:45:58
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "doomin13"  napisa³ w wiadomo¶ci

Przestan, stary czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji,
szalenstwa  i brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie? To w czym to
ma lepszy smak  niz jazda puszka??? Po co kupujemy sprzet po 100 i
wiecej koni jak do  skutecznego wyprzedzania bez nadwyrezania przepisow
drogowych spokojnie  wystarczy 60 i to z pasazerem i bagazem?
Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.
Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku, ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)
Pozostaje nuda, ABS, kontrola trakcji, przepuszczanie babc na pasach, nie wyjezdzanie jak pada bez 5 warstw membran koniecznie kupionych po
wnikliwym  szukaniu opini na forach, wycieczka tylko z nawigacja,
kompletem kufrow,  poprzedzona wyszukaniem 100 okolicznych campingow w
necie plus opinie o nich  itp. itd. ;) - nuda nuda nuda
ok koniec ¿ali :)
a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas, i
na  gowno sie nada drapanie teraz jak wpadl w ktorej sekundzie i o co
najpierw  trzasnal, a jak ktos pisze "jednego mniej... " to brzmi jakby
nie dotyczylo  go to wogole wiec co zniego za motocyklista?

Jezus wróci³???

--
Grzybol

14 Data: Pa?dziernik 01 2011 22:15:04
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Mariusz 

W dniu 2011-10-01 21:25, doomin13 pisze:

Przestan, stary czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji,
szalenstwa i brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie? To w czym to ma
lepszy smak niz jazda puszka??? Po co kupujemy sprzet po 100 i wiecej
koni jak do skutecznego wyprzedzania bez nadwyrezania przepisow
drogowych spokojnie wystarczy 60 i to z pasazerem i bagazem?
Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.
Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku,
ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno
jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)
Pozostaje nuda, ABS, kontrola trakcji, przepuszczanie babc na pasach,
nie wyjezdzanie jak pada bez 5 warstw membran koniecznie kupionych po
wnikliwym szukaniu opini na forach, wycieczka tylko z nawigacja,
kompletem kufrow, poprzedzona wyszukaniem 100 okolicznych campingow w
necie plus opinie o nich itp. itd. ;) - nuda nuda nuda
ok koniec ¿ali :)

a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas, i
na gowno sie nada drapanie teraz jak wpadl w ktorej sekundzie i o co
najpierw trzasnal, a jak ktos pisze "jednego mniej... " to brzmi jakby
nie dotyczylo go to wogole wiec co zniego za motocyklista?


Odrobina szalenstwa tkwi w kazdym z nas inaczej bysmy na moto nie wsiedli... Wlasnie odrobina..

Coz zycie jest takie ze brutalnie weryfikuje to czy ktos jest odrobine szalony, stukniety czy moze jest skonczonym idiota.

Sporo widzialem wypadkow na zywo i yutube pewnie jak wiekszosc z znas ale nie moge sie oprzec wrazeniu ze Ci odrobine szaleni zdecydowanie rzadziej maja powazne wypadki, czasami szlify itp raczej nie robia krzywdy innym... A idioci znacznie czesciej koncza w worku. Taka selekcja naturalna.

W tym wypadku byl to jeden z nas ale jak sadze nalezy sie cieszyc ze nikogo wiecej nie zabral ze soba.

pzdr
Mariusz

15 Data: Pa?dziernik 01 2011 22:29:15
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Jacot 

"doomin13"  wrote:

Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.

Wynika w zasadzie prawie wszystko.

Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku,
ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno
jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)

Jesli potrafisz... Generalnie fun jest dziwnie cienki, zeby nie rzec
szczeniacki, kiedy narazasz postronnych, ktorzy byc moze wcale sobie
tego nie zycza.
No i wlasciwie wszystko.
A, nie..:

a posty typu "jednego mniej ... " sa wkurwiajace bo to jednego z nas,

Z nas? Mnie do tego nie mieszaj. Nie czuje zadnej wspolnosci ani z tym
ani na przyklad z tym takim, co zginal na wlasne zyczenie lat temu
pare prawie na moich oczach ale niestety wmieszal w to niewinego nic
nikomu taksowkarza... do dzis chlop ma to w sobie...
Ktos ma parcie? niech ma i jaja, pokozaczy, sciagnie ogon policji a
potem gustownie rozjebie o mur. Taki tez byl i do niego ma
przynajmniej szacunek.
--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

16 Data: Pa?dziernik 01 2011 23:12:47
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Nikanor 

Dnia 01-10-2011 o 21:25:54 doomin13  napisa³(a):

czym jest caly motocyklizm bez odrobiny fantazji, szalenstwa i  brawury??? Sposobem na przemieszczanie sie?

Oh, yeah, man. Road is everything.

To w czym to ma  lepszy smak niz jazda puszka???

W niczym. Leje za ko³nierz, zimno w rÄ™ce i niewygodne siedzenie.

Po co kupujemy sprzet po 100 i wiecej koni

Nie wiem. Po co kupujecie? Compensating for something?

Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku,  ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun???

WszÄ™dzie. Jed¼ w b³oto. Tam ju¿ przy 40 mo¿e być fun. I w ogóle o co  chodzi? To rób sobie ten stunt bez kasku, bez ciuchów, bez zbroi i miÄ™dzy  samochodami. W motocyklach to mi siÄ™ w³aÅ›nie podoba, ¿e d¿ygici za  weryfikacjÄ™ umiejÄ™tnoÅ›ci prÄ™dzej czy pó¼niej p³acÄ… w³asnymi koæmi.

Napewno  jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze  swiatel :)

Mo¿e. Niektórzy uwa¿ajÄ… te¿, ¿e nie ma nic zabawniejszego ni¿ g³oÅ›ne  pierdniÄ™cie w tramwaju.

Pozostaje nuda ... z kompletem kufrow

Och, jaki to fun sterczeć pod Macro z trzema kumplami przebranymi za Power  Rangers, jarać i patrzeć jak czwarty dziduje na gumie.

--
Nikanor [TE630, DR350, SH300]

17 Data: Pa?dziernik 02 2011 08:04:10
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Artek 

dobre ;-D

18 Data: Pa?dziernik 02 2011 00:50:16
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: marider 

W dniu 2011-10-01 21:25, doomin13 pisze:

Nie wiem jaka byla geneza tego wypadku bo nic z tego filmika nie wynika.

Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny. Wszystko.

Wiem, edukacyjnie jest, stunt tylko na ogordzonym placyku, w full kasku,
ciuchach, zbroi itp. Wiecej niz 120 tylko na torze. Gdzie fun??? Napewno
jakis jest ale sporo go tez ubywa jak nie walniesz gumy ze swiatel :)
Pozostaje nuda, ABS, kontrola trakcji, przepuszczanie babc na pasach,
nie wyjezdzanie jak pada bez 5 warstw membran koniecznie kupionych po
wnikliwym szukaniu opini na forach, wycieczka tylko z nawigacja,
kompletem kufrow, poprzedzona wyszukaniem 100 okolicznych campingow w
necie plus opinie o nich itp. itd. ;) - nuda nuda nuda

Wlasnie zdefiniowales "nowoczesne" wydanie motocyklizmu ktore sie obserwuje od dobrych kilku lat, tj. zero ikry i masa "pseudo-motocyklistow" z zerowym badz niklym pojeciem o 2 kolach byle jak najnowszy sprzet pod dupa i $ w kieszeni a glupawe smarowanie lancucha to cala mega-zajebista-filozofia i ciezka praca. ROTFL.

"Mystik"  wrote in message

W dniu 2011-10-01 17:36, doomin13 pisze:
a ty co lowca skor? pewnie jestes jednym z tych co jak widza wypadek to
zwalniaja do zera aby sie napatrzec na czyjes nieszczescie. jakby sie
dalo polizac to bys pewnie polizal?

To sie tyczy wypadkow z udzialem i auto i moto. Zauwazyles korki na miescie z ciekawosci zadnych sensacji ludzi? Najlepiej jak widac czarne worki i kaluze krwi (lub resztki mozgu).

lowca sensacji, idz se fakt poczytaj

W Fukcie az za duzo tanich naciaganych bzdetow (nie zebym czytal ale tych bzdur ciezko nie zauwazyc chocby w kiosku Ruchu przechodzac obok)

Potraktuj to raczej edukacyjnie. Czego nie nale¿y robiæ na drodze publiczne.

Tzn nie jezdzic na zloty, czy co? Chyba zaczne nowy sezon w MotoGP lub SBK. Bo bezpieczniej.

pozdr.
Mystik

Pzdr too
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

19 Data: Pa?dziernik 02 2011 01:23:55
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 00:50, marider pisze:

Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny.

Dlaczego na si³ê próbuj± niektórzy wybielaæ zachowanie motocyklisty przez tworzenie niedopowiedzeñ? Przecie¿ jest jasne, ¿e znalaz³ siê na przeciwnym pasie ruchu jad±c ze spor± prêdko¶ci±. Nie wiemy tylko dlaczego tam siê znalaz³, ale skoro siê znalaz³, to straci³ panowanie nad maszyn±, wszak specjalnie nie zjecha³ ze swojego, pustego przecie¿ pasa.

--
Tom01

20 Data: Pa?dziernik 01 2011 23:38:33
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 01:23:55 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 00:50, marider pisze:
Dokladnie. Gadki-szmatki, hamowanie i bec z niewiadomej przyczyny.

Dlaczego na si³Ä™ próbujÄ… niektórzy wybielać zachowanie motocyklisty
przez tworzenie niedopowiedzeÅ„? Przecie¿ jest jasne, ¿e znalaz³ siÄ™ na
przeciwnym pasie ruchu jadąc ze sporą prędkością. Nie wiemy tylko
dlaczego tam siÄ™ znalaz³, ale skoro siÄ™ znalaz³, to straci³ panowanie
nad maszynÄ…, wszak specjalnie nie zjecha³ ze swojego, pustego przecie¿
pasa.

a skÄ…d wiesz co siÄ™ dzia³o za kadrem? I nie chodzi tu o wybielanie a
pieprzenie znaffcuff co z jednego kadru opowiedzÄ… historiÄ™ ¿ycia pociotka



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

21 Data: Pa?dziernik 02 2011 11:57:30
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:

a skÄ…d wiesz co siÄ™ dzia³o za kadrem?

NaprawdÄ™ trzeba być wró¿kÄ… ¿eby wywnioskować parÄ™ faktów?

--
Tom01

22 Data: Pa?dziernik 02 2011 10:34:18
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 11:57:30 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:
a skÄ…d wiesz co siÄ™ dzia³o za kadrem?

NaprawdÄ™ trzeba być wró¿kÄ… ¿eby wywnioskować parÄ™ faktów?

tak. Mo¿na sobie wyobrazić wiele rzeczy. Ale Fachoffcy ju¿ wiedzÄ….



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

23 Data: Pa?dziernik 02 2011 13:00:29
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 12:34, masti pisze:

tak. Mo¿na sobie wyobrazić wiele rzeczy. Ale Fachoffcy ju¿ wiedzÄ….

Zatem pobawmy siÄ™ trochÄ™ w dedukcjÄ™.

Pytanie pierwsze: Kto na kogo wpad³? Samochód wjecha³ w motocyklistÄ™, czy motocyklista w samochód?

--
Tom01

24 Data: Pa?dziernik 02 2011 12:46:08
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 13:00:29 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 12:34, masti pisze:
tak. Mo¿na sobie wyobrazić wiele rzeczy. Ale Fachoffcy ju¿ wiedzÄ….

Zatem pobawmy siÄ™ trochÄ™ w dedukcjÄ™.

Pytanie pierwsze: Kto na kogo wpad³? Samochód wjecha³ w motocyklistÄ™,
czy motocyklista w samochód?

i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

25 Data: Pa?dziernik 02 2011 19:09:25
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 14:46, masti pisze:

i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?

Zasadniczy.

--
Tom01

26 Data: Pa?dziernik 02 2011 18:24:22
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 19:09:25 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 14:46, masti pisze:
i jaki to ma związek z przyczyną wpadnięcia?

Zasadniczy.

acha. A numery totka te¿ przewidujesz?



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

27 Data: Pa?dziernik 02 2011 21:03:55
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:

acha. A numery totka te¿ przewidujesz?

Å»a³ujÄ™, ale nie. Ale umiem wyciÄ…gać wnioski z oczywistych przes³anek, co Pan udaje, ¿e nie widzi.

--
Tom01

28 Data: Pa?dziernik 02 2011 21:04:58
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Grzybol 

U¿ytkownik "Tom01"  napisa³ w wiadomoÅ›ci


Pan udaje, ¿e nie widzi.

Pan Buk oczywiście...

--
Grzybol

29 Data: Pa?dziernik 02 2011 19:12:19
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 21:03:55 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:
acha. A numery totka te¿ przewidujesz?

Å»a³ujÄ™, ale nie. Ale umiem wyciÄ…gać wnioski z oczywistych przes³anek, co
Pan udaje, ¿e nie widzi.

Po¿yjesz trochÄ™ to siÄ™ nauczysz, ¿e nie wszystko co ci siÄ™ wydaje jest
prawdÄ…
http://www.moillusions.com/2010/01/media-manipulation-illusion-example.html


--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

30 Data: Pa?dziernik 02 2011 21:44:36
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 21:12, masti pisze:

Po¿yjesz trochÄ™ to siÄ™ nauczysz, ¿e nie wszystko co ci siÄ™ wydaje jest
prawdÄ…

Oj, co za mentorski ton. W odpowiedzi powinienm podwinąć ogon, czy jak?

Proszę wybaczyć, ale Pańskie unikanie odpowiedzi na proste pytania dają niezbyt chwalebne dla Pana wnioski. Albo proszę się skupić i odpowiedzieć, albo nie marnować mojego czasu.

--
Tom01

31 Data: Pa?dziernik 02 2011 20:06:32
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 21:44:36 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 21:12, masti pisze:
Po¿yjesz trochÄ™ to siÄ™ nauczysz, ¿e nie wszystko co ci siÄ™ wydaje jest
prawdÄ…

Oj, co za mentorski ton. W odpowiedzi powinienm podwinąć ogon, czy jak?

Proszę wybaczyć, ale Pańskie unikanie odpowiedzi na proste pytania dają
niezbyt chwalebne dla Pana wnioski. Albo proszę się skupić i
odpowiedzieć, albo nie marnować mojego czasu.

na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, ¿Ä™ zjad³eÅ› wszystkie rozumy Å›wiata i
czytasz w szklanej kuli?



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

32 Data: Pa?dziernik 02 2011 22:24:48
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 22:06, masti pisze:

na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, ¿Ä™ zjad³eÅ› wszystkie rozumy Å›wiata i
czytasz w szklanej kuli?

Ju¿ pisa³em. WyciÄ…gam wnioski z rzeczy oczywistych. Jasne, ¿e nie wiemy co by³o bezpoÅ›redniÄ… przyczynÄ… wypadku. Mo¿e mu ko³o wypad³o, mo¿e coÅ› wyskoczy³o na jezdniÄ™, mo¿e po prostu nie opanowa³ motocykla. Wiemy natomiast na pewno, ¿e to nie auto przejecha³o motocykistÄ™ bo sekundÄ™ przed wypadkiem jecha³o ze znikomÄ… prÄ™dkoÅ›ciÄ…. Wiemy rówinie¿ na pewno, ¿e motocylista by³ nie na swoim pasie. No i wiemy ¿e zapier.... znaczy szybko jecha³. Auto w sekundÄ™ nie rozpÄ™dzi³o siÄ™ tak mocno a i kierunek lotu szczÄ…tków motocykla wskazuje jednoznacznie kto szybko jecha³. No i mo¿emy z wielkim prawdopodobieÅ„stwem za³o¿yć, ¿e motocyklista z w³asnej nieprzymuszonej woli nie przypa¼dzierzy³ tak, ¿e farfocle siÄ™ posypa³y.Wszystko siÄ™ sk³ada na spójny logicznie scenariusz. Du¿a prÄ™dkoæ, z jakiejÅ› przyczyny utrata panowania w efekcie której zjecha³ na przeciwny pas i bum. Na wypadek mog³o siÄ™ z³o¿yć kilka przyczyn, ale kluczowa i przesÄ…dzajÄ…ca w tym przypadku to nieadekwatna prÄ™dkoæ do warunków. Gdyby nie prÄ™dkoæ, dowolna inna przyczyna nie spowodowa³aby Å›mierci motocyklisty. Tyle w temacie. EOT

--
Tom01

33 Data: Pa?dziernik 02 2011 20:36:15
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 22:24:48 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 22:06, masti pisze:
na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, ¿Ä™ zjad³eÅ› wszystkie rozumy Å›wiata i
czytasz w szklanej kuli?

Ju¿ pisa³em. WyciÄ…gam wnioski z rzeczy oczywistych. Jasne, ¿e nie wiemy
co by³o bezpoÅ›redniÄ… przyczynÄ… wypadku.

to się w końcu zdecyduj czy wiesz czy nie.
Dla mnie EOT

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

34 Data: Pa?dziernik 02 2011 23:22:30
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: marider 

W dniu 2011-10-02 22:24, Tom01 pisze:

W dniu 02.10.2011 22:06, masti pisze:
na co mam Ci odpowiedzieć? Na to, ¿Ä™ zjad³eÅ› wszystkie rozumy Å›wiata i
czytasz w szklanej kuli?

Ju¿ pisa³em. WyciÄ…gam wnioski z rzeczy oczywistych.

Mam propozycje. Zrob test, wsiadz na moto i walnij w samochod chocby przy 40 km/h (nawet nie mph). A pozniej opisz jak bylo oraz jak daleko polecialo moto/plastiki i Ty sam. Z doswiadczenia. Nie z gadania/omamow/domyslow/wrozenia z fusow (do wyboru).

Juz sie domyslam skad te setki debilnych "rzeczoznawcow" i "bieglych" sadowych...

Pzdr
PS: dla rozluznienia : http://tinyurl.com/5ulkx6l ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

35 Data: Pa?dziernik 03 2011 00:26:14
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 02.10.2011 23:22, marider pisze:

Mam propozycje. Zrob test, wsiadz na moto i walnij w samochod chocby
przy 40 km/h (nawet nie mph). A pozniej opisz jak bylo oraz jak daleko
polecialo moto/plastiki i Ty sam. Z doswiadczenia. Nie z
gadania/omamow/domyslow/wrozenia z fusow (do wyboru).

Mia³em nic nie pisać, ale chyba muszÄ™ zaproponować douczenie siÄ™ z podstaw fizyki na poziomie szko³y podstawowej starego systemu nauczania.

ProszÄ™ sobie zobaczyć na filmie ile czasu minÄ™³o od uderzenia do zatrzymania siÄ™ kawa³ków i jak daleko one zajecha³y. Potem prosze obliczyć prÄ™dkoæ w najprostszy sposób, na poziomie szkolnym, wzór jest banalny. Wiadomo, ¿e bÄ™dzie to oszacowanie z b³Ä™dem, ale na korzyæ motocyklisty, czyli prÄ™dkoæ wyjdzie mniejsza. Z szybkiego rachunku w pamiÄ™ci wychodzi, ¿e jest to du¿o wiÄ™cej ni¿ 40mp/h. Zaraz siÄ™ Pewnie ktoÅ› przyczepi do metody, ale mo¿naby udowodnić ¿e tego typu oszacownaie ma wartoæ merytorycznÄ…. Tyle, ¿e trzeba zaprzÄ…c niejakie "miernictwo" czyli dzia³ wiedzy wyk³adany dopiero na politechnice. ChcÄ…c to zrobić dok³adniej, wypada³oby wzglÄ™dnić, ¿e ruch części jest przynajmniej jednostajnie opó¼niony, oraz fakt, ¿e części nie zosta³y rzucone z motocykla, tylko najpierw wiÄ™ksza czÄ™æ energii zosta³a przekazana na jej oderwnie, i tylko jej niewielka sk³adowa pos³u¿y³a do nadania szczÄ…tkom prÄ™dkoÅ›ci.

DoÅ›wiadczenie (równie¿ tak sie sk³ada, ¿e moje w³asne - z wypadku) wskazuje, ¿e nawet ca³kiem lu¼ne elementy, np okulary, przy 40 km/h zatrzymajÄ… siÄ™ maksymalnie po kilku metrach. Moje wszystkie graty po glebie lekko powy¿ej 40 km/h le¿a³y w zasadzie niemal w zasiÄ™gu rÄ™ki. ZwiÄ™kszanie "zasiÄ™gu" od³amków roÅ›nie silnie nieliniowo w funkcji prÄ™dkoÅ›ci. Ile zatem trzeba popierdzielać ¿eby przykrÄ™cone Å›rubami części oderwa³y sie i polecia³y 20 metrów? Nie pieprzcie zatem dobrzy ludzie, bo nie rajcuje mnie bawienie siÄ™ w nieuków.

--
Tom01

36 Data: Pa?dziernik 02 2011 22:48:14
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 00:26:14 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 02.10.2011 23:22, marider pisze:
Mam propozycje. Zrob test, wsiadz na moto i walnij w samochod chocby
przy 40 km/h (nawet nie mph). A pozniej opisz jak bylo oraz jak daleko
polecialo moto/plastiki i Ty sam. Z doswiadczenia. Nie z
gadania/omamow/domyslow/wrozenia z fusow (do wyboru).

Mia³em nic nie pisać, ale chyba muszÄ™ zaproponować douczenie siÄ™ z
podstaw fizyki na poziomie szko³y podstawowej starego systemu nauczania.

ProszÄ™ sobie zobaczyć na filmie ile czasu minÄ™³o od uderzenia do
zatrzymania siÄ™ kawa³ków i jak daleko one zajecha³y.

[ciach be³kot]
i co to ma wspólnego z tym co siÄ™ dzia³o poza kadrem?
40mph to ponad 60kmh. I co z tego wynika?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

37 Data: Pa?dziernik 03 2011 01:03:27
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 00:48, masti pisze:

[ciach be³kot]

Be³kot...? Pan z kategorii tych, co negujÄ… prawa fizyki? Niestety, podstawowe braki w wykszta³ceniu mi nie imponujÄ…. Ani tym bardziej dzia³aie celowe imitujÄ…ce powy¿sze. :)

NaprawdÄ™ doæ o tym, bo równie dobrze móg³bym gadać ze s³upem. Dobranoc.

--
Tom01

38 Data: Pa?dziernik 02 2011 23:06:12
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 03 Oct 2011 01:03:27 +0200 osobnik zwany Tom01
wystuka³:

W dniu 03.10.2011 00:48, masti pisze:
[ciach be³kot]

Be³kot...? Pan z kategorii tych, co negujÄ… prawa fizyki?

tak, tak studenciku, Dobranoc



--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

39 Data: Pa?dziernik 03 2011 01:35:16
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 01:06, masti pisze:

tak, tak studenciku

Takie zrobi³em wra¿enie? Super! Milo mi, ¿e pomimo skoÅ„czenia oficjalnej edukacji niemal 20 lat temu, mózg mi jeszcze nie zwapnia³. A teraz dobranoc naprawdÄ™. IdÄ™ robić ciekawsze rzeczy.... ;)

--
Tom01

40 Data: Pa?dziernik 03 2011 01:12:34
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: marider 

W dniu 2011-10-03 00:26, Tom01 pisze:

Mia³em nic nie pisać, ale chyba muszÄ™ zaproponować douczenie siÄ™ z
podstaw fizyki na poziomie szko³y podstawowej starego systemu nauczania.

Fizykowi to mowisz? Mega ROTFL.

Nie pieprzcie zatem dobrzy ludzie, bo nie rajcuje mnie bawienie siÄ™ w nieuków.

Bdb powiedziane.

Pzdr i EOT
PS: sie kurna usmialem na dobranoc. Dzieki wielkie :D
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

41 Data: Pa?dziernik 03 2011 12:36:35
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Mystik 

W dniu 2011-10-02 21:03, Tom01 pisze:

W dniu 02.10.2011 20:24, masti pisze:
acha. A numery totka te¿ przewidujesz?

Å»a³ujÄ™, ale nie. Ale umiem wyciÄ…gać wnioski z oczywistych przes³anek, co
Pan udaje, ¿e nie widzi.

Tom01, wydaje mi siÄ™, ¿e dalsza dyskusja nie ma sensu.

Jedni, biorÄ…c pod uwagÄ™ ca³ej sytuacji przed i po, potrafiÄ… zbudować obraz najbardziej prawdopodobnych przyczyn zdarzenia, a inni nie.

pozdr.
Mystik

42 Data: Pa?dziernik 03 2011 18:12:46
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Malenstfo 


U¿ytkownik "Tom01"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 02.10.2011 01:38, masti pisze:
a sk±d wiesz co siê dzia³o za kadrem?

Naprawdê trzeba byæ wró¿k± ¿eby wywnioskowaæ parê faktów?

--
Tom01

Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam
lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

pzdr
Mariusz

43 Data: Pa?dziernik 03 2011 18:21:09
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 18:12, Malenstfo pisze:

Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam
lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

I jak rozumiem to pieszy bieg³ z pierwsz± prêdko¶ci± kosmiczn± i wytr±ci³ jad±cy przepisowo motocykl z trajektorii?

--
Tom01

44 Data: Pa?dziernik 03 2011 18:27:11
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Jasio 

U¿ytkownik "Tom01"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 03.10.2011 18:12, Malenstfo pisze:
Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam
lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

I jak rozumiem to pieszy bieg³ z pierwsz± prêdko¶ci± kosmiczn± i wytr±ci³ jad±cy przepisowo motocykl z trajektorii?


Mogla to byc babcia z Bialegostoku np.
Teraz juz swietej pamieci, ale wtedy, to kto wie. Niejedna r! pewnie miala na sumieniu.


--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

45 Data: Pa?dziernik 03 2011 19:27:29
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 18:27, Jasio pisze:

Mogla to byc babcia z Bialegostoku np.
Teraz juz swietej pamieci, ale wtedy, to kto wie. Niejedna r! pewnie
miala na sumieniu.

No tak, zapomnia³em o tej ewentualno¶ci. :)

--
Tom01

46 Data: Pa?dziernik 13 2011 22:06:31
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Micha³ V-R 

W dniu 2011-10-03 19:27, Tom01 pisze:

W dniu 03.10.2011 18:27, Jasio pisze:
Mogla to byc babcia z Bialegostoku np.
Teraz juz swietej pamieci, ale wtedy, to kto wie. Niejedna r! pewnie
miala na sumieniu.

No tak, zapomnia³em o tej ewentualno¶ci. :)

ja mysle, ze to babcia od maridera, oj ta babcia sie nie wyplaci do konca zycia swoich prawnukow

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
¿yje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

47 Data: Pa?dziernik 03 2011 20:43:33
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Bartek Kacprzak 


U¿ytkownik "Tom01"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 03.10.2011 18:12, Malenstfo pisze:
Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie - wszak widzielismy ze masa ludzi tam
lazi w jedna i druga po jezdni caly czas.
Nie powinnismy oceniac czlowieka nie wiedzac co sie stalo.

I jak rozumiem to pieszy bieg³ z pierwsz± prêdko¶ci± kosmiczn± i wytr±ci³ jad±cy przepisowo motocykl z trajektorii?
Zgadza sie, skad wiedziale??
Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?


--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

48 Data: Pa?dziernik 03 2011 21:01:19
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 20:43, Bartek Kacprzak pisze:

Zgadza sie, skad wiedziale??
Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?

Przyczyn± by³a jak widaæ bardzo du¿a prêdko¶æ pieszego. Bo je¶li auto prawie sta³o, a motocykl zak³adamy, ¿e jecha³ przepisowo, to w wyniku uderzenia pieszego w motocykl, energia kinetyczna cisnê³a motocyklem o auto tak silnie, ¿e siê posypa³y fragmenty. Logiczne prawda?

Niestety nie:
- Bo aby graty polecia³y tam gdzie polecia³y, pieszy musia³ nadlecieæ z ty³u motocykla.
- Bo s³ychaæ jedno uderzenie a nie dwa.

Co Ty na to drogi Watsonie?

--
Tom01

49 Data: Pa?dziernik 03 2011 23:25:22
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Bartek Kacprzak 


U¿ytkownik "Tom01"  napisa³ w wiadomo¶ci

W dniu 03.10.2011 20:43, Bartek Kacprzak pisze:
Zgadza sie, skad wiedziale??
Oprocz predkosci jaka wyliczyles wiesz co bylo przyczyna wypadku?

Przyczyn± by³a jak widaæ bardzo du¿a prêdko¶æ pieszego. Bo je¶li auto prawie sta³o, a motocykl zak³adamy, ¿e jecha³ przepisowo, to w wyniku uderzenia pieszego w motocykl, energia kinetyczna cisnê³a motocyklem o auto tak silnie, ¿e siê posypa³y fragmenty. Logiczne prawda?

Niestety nie:
- Bo aby graty polecia³y tam gdzie polecia³y, pieszy musia³ nadlecieæ z ty³u motocykla.
- Bo s³ychaæ jedno uderzenie a nie dwa.

Co Ty na to drogi Watsonie?
Ano na to, ze w polowie filmu widac cos jak zatoczke.
Skad wiesz, czy z tamtad nie wyjechal jakis samochod?
Motocykl uderza na lewym pasie w tym samym kierunku co ruch pojazdow.

Wez sie chlopie przyjzyj dokladnie, moto slizga sie po ziemi i podbija dopiero na krawezniku.

Szklana kula chyba zaczyna ci parowac,


--
Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

50 Data: Pa?dziernik 04 2011 12:00:13
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 03.10.2011 23:25, Bartek Kacprzak pisze:

Skad wiesz, czy z tamtad nie wyjechal jakis samochod?

Przecie¿ napisa³em, ¿e bzpo¶redniej przyczyny nie znamy. Kluczowa jednak dla przebiegu i skutków wypadku ma jednak absurdalna w tych warunkach prêdko¶æ. Kto¶ siê pokusi³ o oszacowanie ile go¶æ jecha³ jak przywali³?

--
Tom01

51 Data: Pa?dziernik 04 2011 12:02:14
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: KJ Si³a S³ów 

W dniu 2011-10-04 12:00, Tom01 pisze:

 Kto¶ siê pokusi³ o oszacowanie ile go¶æ jecha³ jak przywali³?

Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

KJ

52 Data: Pa?dziernik 04 2011 12:31:28
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 04.10.2011 12:02, KJ Si³a S³ów pisze:

Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

O! Kolega te¿ z Mensy?

--
Tom01

53 Data: Pa?dziernik 04 2011 12:45:20
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: KJ Si³a S³ów 

W dniu 2011-10-04 12:31, Tom01 pisze:

W dniu 04.10.2011 12:02, KJ Si³a S³ów pisze:
Nie, ja se tylko oszacowalem Twoje IQ.

O! Kolega

Nie tak szybko, ze mna trzeba najpierw pochodzic.

KJ

54 Data: Pa?dziernik 04 2011 22:48:29
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Jacot 

"Malenstfo"  wrote:

Mogl mu np. pieszy wtargnac na jezdnie -

To byla wiewiorka...



--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl
http://stokrotka.ath.cx

55 Data: Pa?dziernik 04 2011 23:58:17
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Tom01 

W dniu 04.10.2011 22:48, Jacot pisze:

To byla wiewiorka...

No i jest kompletny scenariusz. Goæ nie zachowa³ podstawowej zasady którÄ… t³ucze ka¿da szko³a bezpiecznej jazdy.

--
Tom01

56 Data: Pa?dziernik 14 2011 10:26:38
Temat: Re: jednego mniej ... gdzie to by³o ?
Autor: Piotr Rezmer 

Tom01 pisze:

No i jest kompletny scenariusz. Goæ nie zachowa³ podstawowej zasady
którÄ… t³ucze ka¿da szko³a bezpiecznej jazdy.

Mimo wszystko zabić wiewiórkÄ™? Co na to wiewiórki?



--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

jednego mniej ... gdzie to by³o ?



Grupy dyskusyjne