Grupy dyskusyjne   »   kolektory

kolektory



1 Data: Luty 05 2008 22:27:14
Temat: kolektory
Autor: Marek 

Czy jest jakaś różnica w kolektorach do gaźników Weber IDF lub
Dellorato DRLA?

Marek



2 Data: Luty 06 2008 07:08:12
Temat: Re: kolektory
Autor: qubek 

Czy jest jakaś różnica w kolektorach do gaźników Weber IDF lub
Dellorto DRLA?

Nie

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

3 Data: Luty 06 2008 20:59:14
Temat: Re: kolektory
Autor: 1303mariusz  

qubek  napisał(a):

> Czy jest jakaś różnica w kolektorach do gaźników Weber IDF lub
> Dellorto DRLA?

Nie

ale występują 2 rodzaje

pozdrawiam

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

4 Data: Luty 06 2008 22:35:40
Temat: Re: kolektory
Autor: PETER 

1303mariusz pisze:

qubek  napisał(a):
Czy jest jakaś różnica w kolektorach do gaźników Weber IDF lub Dellorto DRLA?
Nie

ale występują 2 rodzaje


Gwoli ścisłości to ja naliczyłem 5 rodzajów. Ale podejście pod gaźnik
zawsze jest takie samo bez względu na to czy DRLA czy IDF. Inne są tylko
do Weberów IDA.
A te 5 rodzajów to:
1. Typ1 straight
2. Typ 1 ofset
3. Typ 4 straight (dość rzadko spotykane ale raz się na nie natknąłem chyba w CB Performance)
4. Typ 4 ofset
5. Typ P356/912 - troszkę inne porty w głowicy niż w zwykłym typ4 chyba.
Do typa1 najlepiej podchodzą nr2. Nr 1 są troszkę lepsze ale jest kłopot
ze sterowaniem przepustnicą - obudowa wiatraka przeszkadza. Nr 1 często
się spotyka z silnikach do drag racingu bez chłodzenia.
Pzdr
Peter

5 Data: Luty 07 2008 16:52:42
Temat: Re: kolektory
Autor: Marek 

A te 5 rodzajów to:
1. Typ1 straight
2. Typ 1 ofset
3. Typ 4 straight (dość rzadko spotykane ale raz się na nie natknąłem
chyba w CB Performance)
4. Typ 4 ofset
5. Typ P356/912 - troszkę inne porty w głowicy niż w zwykłym typ4
chyba.
Do typa1 najlepiej podchodzą nr2. Nr 1 są troszkę lepsze ale jest
kłopot
ze sterowaniem przepustnicą - obudowa wiatraka przeszkadza. Nr 1
często
się spotyka z silnikach do drag racingu bez chłodzenia.

Dzięki za szczegółową odpowiedź. Zapomniałem dodać, że szukam do typa
1 - 1,6.
Pozdr
Marek

6 Data: Luty 09 2008 19:09:18
Temat: RE: kolektory
Autor: Krzysztof Szweda 


3. Typ 4 straight (dość rzadko spotykane ale raz się na nie natknąłem
chyba w CB Performance)
4. Typ 4 ofset


nigdy nie widzialem jeszcze przesunietych do typ4. Masz moze linka do
przykladowych? Chetnie se lookne.

Dla odmiany wszystkie, ktore mialem w rekach (a bylo to ok 10 kompletow) to
byly proste kolektory.

pozdrawiam

type4 albin

ps. [SPAM] bede mial do sprzedania proste do typ1.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy

7 Data: Luty 10 2008 10:05:13
Temat: Re: kolektory
Autor: PETER 

Krzysztof Szweda pisze:

3. Typ 4 straight (dość rzadko spotykane ale raz się na nie natknąłem
chyba w CB Performance)
4. Typ 4 ofset


nigdy nie widzialem jeszcze przesunietych do typ4. Masz moze linka do
przykladowych? Chetnie se lookne.


No i jest chochlik - ten dopisek o rzadkości występowania tyczył się ofsetowych a nie prostych oczywiście. Jak wspomniałem widziałem je onegdaj na CB ale czy jeszcze są? Dawno tam nie zaglądałem....
Cholerka teraz popatrzyłem i nie mam już pewności czy to było tutaj - jakoś tak skąpo strasznie w graty do typ4 - kiedyś było ich więcej...
Pzdr

kolektory



Grupy dyskusyjne