On Sun, 15 Jul 2007 21:13:10 +0200, Słonik wrote:
W vw, mercedesach itp jest od cholery "koreczków" na podwoziu, część z nich
jest na pewno zardzewiała (jak nie podłoga).
Co taka firma wtedy robi? Oczyszczają to z rdzy czy walą w ciemni drugą
warstwę...?
Obawiam sie ze to od ceny i rzetelnosci zalezy.
Niektorzy moga w ciemno druga warstwe.
Czy jest wogóle sens konserwować tak leciwe autko?
Chyba coraz mniejszy.
Co z profilami
zamkniętymi (progi itp) - tam też może być przecież rdza, której nawet nie
zobaczymy (dopóki nie wyjdzie na zewnątrz)?
Ale tam to chyba calkiem dobrze sprawdzi sie tektyl.
Tak sie czasem zastanawiam czy z takim starym autem nie pojechac na
Rust Check - jesli ten plyn ma choc polowe reklamowanych wlasciwosci,
to wydaje mi sie ze trudno sp* "konserwacje".
J.
3 |
Data: Lipiec 15 2007 23:07:47 |
Temat: Re: konserwacja podwozia w aucie > 10 lat |
Autor: Ukaniu |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
Obawiam sie ze to od ceny i rzetelnosci zalezy.
Niektorzy moga w ciemno druga warstwe.
Ja piaskowałem, dinitrolowałem, zmywałem, kładłem wash primera, potem podkład epoksydowy, na to terotex rekord 2000 i na całość także nie naprawianą wosk.
Trochę po swojemu trochę za radą kolegów z grupy :-)
Czy jest wogóle sens konserwować tak leciwe autko?
Chyba coraz mniejszy.
O ile nie jest to kochanka :-)
Co z profilami
zamkniętymi (progi itp) - tam też może być przecież rdza, której nawet nie
zobaczymy (dopóki nie wyjdzie na zewnątrz)?
Ale tam to chyba calkiem dobrze sprawdzi sie tektyl.
http://www.citroen.ac/downloads/2002_10046_Rost.pdf
ZA tym polecam Teroson
Tak sie czasem zastanawiam czy z takim starym autem nie pojechac na
Rust Check - jesli ten plyn ma choc polowe reklamowanych wlasciwosci,
to wydaje mi sie ze trudno sp* "konserwacje".
Właśnie jak to z tym jest?
4 |
Data: Lipiec 16 2007 13:10:00 | Temat: Re: konserwacja podwozia w aucie > 10 lat | Autor: J.F. |
On Sun, 15 Jul 2007 23:07:47 +0200, Ukaniu wrote:
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
Obawiam sie ze to od ceny i rzetelnosci zalezy.
Niektorzy moga w ciemno druga warstwe.
Ja piaskowałem, dinitrolowałem, zmywałem, kładłem wash primera, potem
podkład epoksydowy, na to terotex rekord 2000 i na całość także nie
naprawianą wosk.
Trochę po swojemu trochę za radą kolegów z grupy :-)
Tylko ile by to kosztowalo, gdyby w firmie chcieli zdemontowac conieco
[conajmniej nadkola], wypiaskowac, porzadnie pomalowac ?
3000zl ?
plus nadzor wlascicielski bo inaczej sp* :-) Przynajmniej do etapu
nalozenia podkladu.
J.
5 |
Data: Lipiec 15 2007 23:49:15 | Temat: Re: konserwacja podwozia w aucie > 10 lat | Autor: JohnyK |
Dnia 2007-07-15, o godz. 21:13:10
"Słonik" napisał(a):
Czy jest wogóle sens konserwowaÄ tak leciwe autko? Co z profilami
zamkniÄtymi (progi itp) - tam też może byÄ przecież rdza, której
nawet nie zobaczymy (dopóki nie wyjdzie na zewnÄ
trz)?
Czy zabezpieczenie domniemanej rdzy coĹ w ogóle da?
To zależy jak podejdzie zakład do tego no i jak była robiona poprzednio
konserwacja. Mam 9-letniego poldka i konserwacje były 3, jedna po
zakupie, druga po 4 latach a trzecia po kolejnych 4. I spokój mam. A
rdzÄ oglÄ
dam na innych samochodach. Ale ważne jest wykonanie
konserwacji. WiÄc trzeba dokładnie furÄ obejrzeÄ, by nie konserwowaÄ
rdzy choÄ to może spowolniÄ działanie jej i wyjĹcie na zewnÄ
trz jak
myĹlÄ.
--
Pozdrówka
JohnyK
| | |