Powitać.
mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką pierwszy bliższy kontakt.
pozdrawiam
2 |
Data: Wrzesien 09 2010 00:00:03 |
Temat: Re: ktm lc4 military |
Autor: Tomek Wozniakowski |
Czesc :)
W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym
motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
....
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
marką pierwszy bliższy kontakt.
Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare lata bawic, czy co? ;D
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
3 |
Data: Wrzesien 09 2010 01:36:35 | Temat: Re: ktm lc4 military | Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski napisał(a):
Czesc :)
W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce.. poza tym
motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
...
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
marką pierwszy bliższy kontakt.
Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i....
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare lata bawic, czy co? ;D
alesz to Tomku bauco proste :)
mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie.... cena mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)
pozdrawiam
4 |
Data: Wrzesien 09 2010 08:27:18 | Temat: Re: ktm lc4 military | Autor: Kamil Nowak 'Amil' |
Gr4N4c1K napisał(a):
stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)
Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
5 |
Data: Wrzesien 09 2010 10:55:11 | Temat: Re: ktm lc4 military | Autor: de Fresz |
On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' said:
Gr4N4c1K napisał(a):
stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)
Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.
Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i ceny nie zawsze są zachęcające.
Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle, co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.
--
Pozdrawiam
de Fresz
6 |
Data: Wrzesien 09 2010 23:22:29 | Temat: Re: ktm lc4 military | Autor: Tomek Wozniakowski |
Czesc :)
W dniu 2010-09-09 01:36, Gr4N4c1K pisze:
alesz to Tomku bauco proste :)
mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military...
i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w
graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy
....
Wiesz... ale jak przeczytalem Twoj opis, to mi sie nasunelo, ze prosisz o ocene przejechanego walcem przystanku, do ktorego ktos przypadkiem wrzucil silnik od lc4 ;D
Generalnie przychylam sie do zdania Amila - w cenie silnika mozna wziac na graty, a moto? - szukac drugiego idealnego z zarznietym serduchem - sorry :(
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
7 |
Data: Wrzesien 10 2010 20:57:16 | Temat: Re: ktm lc4 military | Autor: Karambol |
"Gr4N4c1K" wrote in message
Powitać.
mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką pierwszy bliższy kontakt.
1800zl max bym za to dal..
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
http://www.youtube.com/user/luckykabatpl
| | | | | |